2 קווים חדשים ל easyJet מנתב"ג

easyJet

New member
2 קווים חדשים ל easyJet מנתב"ג


ונציה ונאפולי
הטיסות החל מסוף אוקטובר, החל מ 45* € לכיוון
 

tp535

New member
מאיפה הבאת את השטות הזו ????????????

כבר כמה שנים לפחות חמש שאל על טסה לונציה כל השנה.... LY289
אין לי מושג מאיפה הבאת את השטות הזו
 

Sephiroth

Member
אם ל-EasyJet יש מספיק שכל, הם יפתחו פה בסיס

החברה צברה הרבה מוניטין אצל הישראלים בשנות הפעילות שלה כאן, ואני חושב שהיא בהחלט יכולה פייט לאל על בכל מה שקשור ליעדים באירופה אם תתחרה בה ראש בראש בטיסות הבוקר עם מטוסים שיצאו מישראל תוך כדי הרחבת מספר היעדים אליהם היא טסה.
 

ארזS

New member
אני בספק אם הצעתך ישימה.

א. רוב הטיסות של איזיג'ט יוצאות מכאן בשעות אחה''צ והערב, כי הבסיס שלהם הוא באירופה ומכאן אלה טיסות החזור מבחינתם.
ב. תנאי הטיסה של איזיג'ט הם תנאי לואו קוסט וכשאתה מוסיף את התוספות ההבדלים כבר לא גדולים, ובהתחשב בעובדה שכמעט תמיד אתה מפסיד יום ביעד שלך כשאתה טס עם איזי ג'ט, כי טיסות החזור לארץ יוצאות משם מוקדם, זה עוד פחות משתלם.
למי זה כן משתלם? אולי למי שטס בלי כבודה אלא רק עם טרולי או תיק מחשב נייד וכדומה.
אז למה הם מצליחים כל כך? כי הרבה אנשים מתעצלים לקום לטיסות הבוקר המוקדמות וחושבים רק על המחיר, וגם כי הם חברה טובה.
אבל תחרות ראש בראש מול אל על\. בתנאים שהצגת?
לא נראה לי.
 

Sephiroth

Member
זו בדיוק הנקודה שלי. בשביל זה צריך להקים בסיס.

כל עוד אין להם פה בסיס, ישראל מהווה יעד ביניים ליעדים שלהם מאירופה והנוסעים מהארץ מפסידים יום טיול.
בשביל להכות בשוק הם חייבים להתחרות מול אל על על טיסות הבוקר לאירופה.
אני לא יודע מאיפה הבאת את הנתון של אנשים שמתעצלים לקום לטיסות בוקר, אבל רוב האנשים היו בוחרים לטוס בבוקר (ולא להפסיד יום טיול) מול טיסת צהריים, בעיקר אם מדובר בסופ"ש (עם טרולי למשל).
מעבר לכך, המחירים של איזיג'ט משמעותית יותר זולים מאל על והמתחרות, וגם אם משפחה צריכה להוסיף מזוודה אחת או שתיים, בהזמנה מוקדמת - החיסכון משמעותי!
חבר הזמין לפני כמה ימים טיסה הלוך / חזור מלונדון לתל אביב עם איזיג'ט לסוף יולי ב-250$. המקבילות באל על ובריטיש גבו 600$.
זה לא הפרש מינמלי, ואני מבטיח לך שעל מזוודה הם לא היו גובים 350$.
&nbsp
 

ארזS

New member
מצידי שיקימו אפילו שני בסיסים פה. הם וכל שאר החברות.

אני בעד.
 
אני מעריך שהבסיס יהיה בשדה תמנע, גם של ריינאייר שתפעיל

קווים חדשים מתמנע בנובמבר.
 

Sephiroth

Member
איזג'ט בשונה מראיינאייר לא פועלת "עונתית" בישראל

הקווים שלה פעילים כל השנה בעוד ראיינאייר מתמקדת בתיירות חורף לישראל מממזרח אירופה, ולכן בסיס בתמנע לראיינאייר הגיוני ביותר. לא רואה את איזיג'ט עושה מהלך דומה.
 

feedingsys

New member
אתה ממש מצחיק. הבדלים לא גדולים???

כי אתמול בדקתי לוונציה לשלושה נוסעים.
כרטיס הלוך חזור 60 יורו לנוסע.
גם אם תוסיף סנדביץ' שתיה ומחיר מזוודה,
לא תתקרב למחצית המחיר שדורשות חברות אחרות שלא אזכיר את שמם.
לגבי ימים, תבחר לך עוד יום או יומיים. זה לא משנה את מחיר הטיסה.
נוח מאד להגיע מאוחר לטיסת ההלוך ולסיים בשינה ביעד.
מדוע הם מצליחים?
המחיר, הדיוק, המטוסים חדשים יותר והיחס מנומס וקורקטי.
אתה יודע בדיוק מה תקבל, למה לצפות, מתי תגיע ובאיזה מטוס של איזו חברה, תטוס.
נסה לקבל את זה במחיר יותר מכפול אצל עלעל
 

ארזS

New member
אז נצחק


אגיב רק בקשר ל60 יורו לנוסע לוונציה.
זה ככה בכל קו חדש לשעות הראשונות.
עכשיו זה כבר לא קיים.
אבל מצידי כפי שהגבתי גם לקודם, שיבואו לפנה עוד חברות ושתהיה תחרות.
אני בעד.
רק שבניגוד אליך אני מעדיף לטוס מוקדם בבוקר ולהרוויח יום ביעד, אבל כך אחד ומה שמתאים לו.
 

mares

New member
חזרתי מ GVA

לאורך כל הזמן שבדקתי מחירים, איזיג'ט היו יותר יקרים מאל על.
אז נכון שאם הייתי מזמין לפני חצי שנה (אולי) היה לי יותר כדאי, עדיין לא תמיד איזיג'ט בהכרח זולים. לפעמים גם באל על אפשר למצוא מציאות.
 

feedingsys

New member
ג'נבה הלוך חזור 3 מבוגרים + 2 מזוודות

$480 לכל העיסקה. $160 לאדם.
אלעל זולה יותר???
* לא שייך, מועסק או מקורב לחברה בעבר או בהווה.
 

mares

New member
מבלי שזה יהיה ויכוח סרק

בדקתי קצת קדימה ביומן, אמצע ספטמבר:
אל על ל2 נוסעים 560$
איזי ל2 נוסעים+מזוודה ובחירת מושבים זולים: 530€.
&nbsp
אמצע פברואר, אל על יקרים בכמעט כפליים מאיזי.
&nbsp
נסכם שזה תלוי בטיימינג ובצרכים (מס מזוודות, מס נוסעים)?
 

ונפלון

New member
אתם משווים קלסרים לאפרסקים

אתם משווים שתי חברות שאין להם שום דבר משותף חוץ מזה ששתיהן מחזיקות מטוסים ומטיסות נוסעים. יש מבנה תפעולי שונה לחלוטין (למעשה, הפוך) בין שתי החברות, מדיניות הפעלת קווים שונה, חוזי העסקה שונים ועוד ועוד ועוד - אין שום מקום להשוות ביניהן.

חברה אחת מוכרת טיסות בשירות מינימלי במחיר שמשתנה בהתאם להזמנה מראש ולביקוש לטיסה, כשהמחיר יכול לרדת לכדי עשרות דולרים בודדים לטיסות עם ביקוש נמוך ועד מחיר גבוה מזה של החברות הסדירות במקרה של ביקוש גבוה. אל-על מוכרת טיסות בשירות מלא במחיר מלא, שלא ירד לעולם מתחת לרף די גבוה כדי לא לפגוע במוצר, וכמובן יעלה ככל שמועד הטיסה יתקרב והביקוש לה יהיה גבוה.

כל נוסע יודע בדיוק מה הוא יקבל בכל חברה, באיזה שעות כל אחת טסה ומה הוא מעדיף. זה ויכוח סרק מיותר לחלוטין. לפי גידול בחברות הלואו קוסט בשנים האחרונות על חשבון החברות הסדירות - ברור לחלוטין מה הנוסעים מעדיפים.
 

feedingsys

New member
כמעט

הכל נכון,
חוץ מהעובדה שחברת הקלסרים פתחה UP
שזה ניסיון נואל להתחזות לחברת אפרסקים.
אם UP שייכת לקטגוריית האפרסקים, אז בבקשה שתתחרה באופן אמיתי.
ההתחזות לא עוזרת כאן והיא נתפסת כפאטתית.
 
חדש: איזיגט אירופה, יגיע גם לישראל

איזיג'ט ברישום אוסטרי OE-IVA, לשעבר G-EZPA לדעתי ביקר לא מעט בישראל.

 
למעלה