צילום ממגדל פיקוח החדש בנתב"ג

צילום ממגדל פיקוח החדש בנתב"ג















 

luckydude

Active member
פרוייקט הבנייה הבא בטרמינל 3.

לאחר שתגמר בניית זרוע E ייגשו לפרוייקט הבנייה הבא בטרמינל שהוא הרחבת ושינוי מתחם בידוק כבודת היד.
&nbsp
לעיתים קרובות רמת השירות במתחם הקיים הוא איטי ובלתי נסבל, במיוחד תודות לתרבות (או חוסר תרבות) העמידה בתור האופיינית ללבנט, בשילוב עם התצורה הקיימת של המתחם שלא ממש עוזרת למצב הזה.
&nbsp
הבנייה תעשה בשני שלבים עם הפוגה בקיץ 2018 וסיומה יהיה כנראה לקראת קיץ 2019.
 
משהו לא הגיוני בדבריך

בכיר ברש"ת אמר לי שברבעון הרביעי של השנה הזאת בניית זרוע E תסתיים, ככה הבנתי.
ולדעתי איך שזה נראה בתמונה שהעליתי זה קרוב לסוף הבניה.
 

luckydude

Active member
יש עוד עבודה.

למשל השלמת הרחבות, התקנת מערכות ,התקנת שערי עליה למטוס, כל מיני פינישים למיניהם וכו׳.
&nbsp
רבעון רביעי נשמע סביר.
 

Sephiroth

Member
צריך לתלות את מי שתכנן את מתחם בידוק כבודת היד

אין שום תירוץ לתכנון כל כך קשיח שיכול לתפקד באופן סביר רק במידה וכל עמדות הבידוק פתוחות וסדרן דואג להפנות את הנוסעים לתורים השונים.
העובדה שאין תור ראשי ממנו מתנקזים לעמדות פתוחות היא כישלון תכנוני קולוסאלי.
יש לי הרבה תלונות כלפי התייר הישראלי אבל במקרה הזה הוא חף מפשע, בעיקר לאור העובדה שלרוב העמדות הפתוחות הן העמדות הקרובות למרכז כך שלא ברור בדיוק איזה תור מוביל לאן, והעמוד שתקוע באמצע בטח שלא תורם.
יש לך מושג כיצד הולך להיות העיצוב ואיך יעבדו עליו בזמן שהשדה פעיל? אחת הבעיות במתחם מעבר לעיצובו הוא הגודל הקטן שלו ביחס למתחמים אחרים בעולם.
 

luckydude

Active member
אני לא יודע בדיוק.

מה שאני יודע זה שהולכים לפרק את מחיצת הזכוכית עם הפינות המעוגלות שנבנתה אל תוך אולם שחקים לפני כמה שנים ולהחליפה במחיצת זכוכית מלבנית גדולה יותר שתרחיב את אזור הבידוק לצדדים. לפי מה שאני מבין כל הצורה של עמדות הבידוק הולכת להשתנות ובתצורה הסופית הן לא יהיו יותר בסידור של מין משולש שמתרכז פנימה שגורם להמון בעיות היום.
&nbsp
בסה״כ טרמינל 3 איננו מבנה רע במיוחד בייחס לצרכים שהוא מספק (במיוחד אחרי שסילקו את מכונות השיקוף לפני עמדות הצ׳ק-אין), למעט הסידור של הבידוק האישי הנ״ל ששם התכנון לקוי מאוד. במיוחד שלוקחים בחשבון את העובדה שכבר נעשו באותו איזור התאמות בשנים האחרונות שלא צלחו (ועכשיו עומדים לפרק את מה שבנו שם ולבנות מחיצת זכוכית חדשה).
&nbsp
לנתב״ג יש סיכוי השנה לעבור את רף ה-20 מיליון נוסעים. זה כבר לא שדה קטנצ׳יק והגיע הזמן שהתכנון יתיישר עם הביקוש הגובר בנמל.
&nbsp
בהקשר הזה כדאי שיתחילו לזוז גם עם המחלף שאמור לקום על כביש 1 ולהתחבר לטרמינל 3. לפי מה שאני מבין, מזמן כבר עברו את כמות הנוסעים שבהסכם עם כפר חב״ד מאפשר את בנייתו.
 

Sephiroth

Member
מצחיק, אני אפילו לא זוכר שהשדרוג הזה בוצע

כנראה שאימפקט חיובי לא היה לו.
 
למעלה