נתיב לסינגפור - בהמשך לדיון על הנתיב

מענדי

New member
נתיב לסינגפור - בהמשך לדיון על הנתיב

אתמול ראש הממשלה טס לסינגפור בטיסה אזרחית שהיה ניתן לעקוב אחריה בFR24, ומתברר שיש נתיב.
עכשיו נשאר רק שבאמת סינגפור איירליינס באמת יממשו את התוכניות.

אשכול הקודם
אשכול הקודם הקודם



 
מתי ההמשך שלו לאוסטרליה?

ותחת איזה מס' טיסה?

אם אני זוכר נכון, לפני לא מעט שנים, ביקר כבר מטוס של אל על באוסטרליה (742 מטען כמדומני).

והאם זה האות לפתיחת קו טיסות ישיר מישראל לאוסטרליה וחזרה?

חגי
 

מענדי

New member
עכשיו, בנתיב דרך הפיליפינים

בכדי לעקוף את המרחב האוירי של מלזיה ואינדונזיה

FR24



 
כמה עולה התענוג הזה למשלם המיסים ?

כמה אל על גובה שכירות עבור מטוס + צוות לשבוע לגברת נסיכה והאדון ?
יש פרטים ?
 

Sephiroth

Member
זה נתיב מחריד!

לא מספיק שמבוצע העיקוף מסביב לערב הסעודית, גם צריך "להכנס" לתאילנד ולעקוף אותה ואת מלזיה מימין. לא מאמין שסינגפור אירליינס יהיו מוכנים לקחת על עצמם מסלול שכזה שאורכו 12 שעות.
לפני מספר חודשים טסתי עם סוויס ישירות מסינגפור לציריך, והתענוג ארך באזור ה-13 שעות.
 

Sephiroth

Member
הנתיב מסינגפור לסידני גרוע עוד יותר

מזל שרק ראש הממשלה היה צריך לסבול ממנו.
טיסה של פחות מ-8 שעות מתארכת לה ל-11.
 

מענדי

New member
לעסקים עם ישראל יש יתרונות ויש חסרונות

ואם בסופו של דבר סינגפור אירליינס יפעילו את הקו, כנראה הם יעשו את החשבון ומשתלם להם להאריך את הנתיב ב1400-1500 מייל.

הנתיב הקצר ביותר (גם בחברות ללא מגבלות, לא תמיד טסים בנתיב הקצר ביותר, בגלל סיבות שונות) = 4,952 mi

הנתיב בפועל (משוער) = כ6,402 mi



 

WarDog

New member
הנתיב שאלעל טסו לסינגפור הינו 5800 מ"ימ

כאשר הנתיב המיטבי(ישיר) הינו כ4300 מיל ימי.
 
למעלה