אף חברה לא שואלת את עצמה את השאלה הזאת
מאחר ושני סוגי המטוסים שציינת מיועדים לשווקים שונים לחלוטין (אחד לקווים ארוכים והשני לקווים קצרים) חברה שמפעילה קווים ארוכים לא תשקול להפעיל בהם מטוסים צרים מאחר והם ידרשו חניית ביניים ואינם נוחים לנוסעים, וחברה שמפעילה קווים קצרים לא תשקול להפעיל בהם מטוסים רחבים מאחר והם לא כלכליים לקווים כאלה.
אם אתה שואל רק על טיסות קצרות, הרי שוודאי שעדיף להפעיל מטוסים צרים המיועדים לטיסות כאלה. מטוסים רחבים בקווים קצרים הם בעלי הוצאות תפעול גדולות יותר (שורפים יותר דלק בהסעה למסלול ובטיסות, דורשים גייטים גדולים ואגרות גבוהות יותר, זמן ארוך יותר בעלייה ובירידה מהמטוס) לכן לחברות עדיף להפעיל יותר טיסות במטוסים שמתאימים לקו מבחינת אורך מאשר טיסה אחת במטוס רחב.
בישראל למשל, לופטהנזה הפעילה שנים טיסות במטוסים רחבים, וכשהחברה עברה סדרת התייעלויות היא עשתה חשבון שעדיף לה להפעיל יותר טיסות במטוסים צרים ומיותר יעדים (אז פתחו את דיסלדורף וברלין לטיסות לופטהנזה, עד אז הם טסו רק מפרנקפורט ומינכן) מאשר להפעיל מטוסים רחבים בטיסה הקצרה יחסית לנתב"ג.
חברות הלואו קוסט, כולן בלי יוצא מהכלל מפעילות טיסות קצרות במטוסים צרים (ריאנאייר, איזי ג'ט, אייר אסיה, סאות'ווסט וכד') אפילו לא אחת מפעילה מטוסים רחבים, אלא רק לטיסות ארוכות (כמו נורוויג'יאן). זה מוכיח שמטוסים רחבים כלכליים פחות בקווים קצרים, וזאת לדעתי התשובה לשאלתך.