מיסי נמל מבריטניה לישראל
כידוע, מיסי הנמל בבריטניה הם מהיקרים בעולם.
בעבר מיסי הנמל היו מחולקים לפי רצועות מרחק כאשר הרציונל היה שככל שמתרחקים מהאי הבריטי, מיסי הנמל עולים.
בסופו של דבר החל מ-2016 נשארו עם שתי רצועות, עד 2000 מייל, ומ-2001 מייל כאשר ההבדל במס הבסיסי הוא אסטרונומי (13 פאונד מול 73 פאונד).
אתרע "מזלינו" והמרחק של ישראל מאנגליה הוא בערך 2100 מייל ואלו קפריסין יושבת בדיוק על ה-2000 מייל ונהנית מתעריף המס הבסיסי כך שדין ישראל הוא כדין הונג קונג או לוס אנגל'ס, וזה אבסורד.
האם אתם חושבים שיש מקום לממשלת ישראל לנסות להגיע להסדר עם הממשל באנגליה על מנת לדחוף את ישראל לתוך רצועות המיסוי הנמוך? האם אתם חושבים שלנו כנוסעים יש כח להניע את הממשלה למהלך כזה על מנת להגביר תיירות בין המדינות וסוף סוף להוזיל את תעריף הבסיס של טיסות אל על ובריטיש להית'רו?
חבר שעובד במונארך סיפר לי שחלק מהטיסות שלהם מלונדון לתל אביב (כיוון אחד) נמכרות במחיר הפסד כתוצאה מהמס הגבוה, והם מרווחים את הכסף רק מהנוסעים החוזרים כיון שהמס מישראל נמוך מאוד.
כידוע, מיסי הנמל בבריטניה הם מהיקרים בעולם.
בעבר מיסי הנמל היו מחולקים לפי רצועות מרחק כאשר הרציונל היה שככל שמתרחקים מהאי הבריטי, מיסי הנמל עולים.
בסופו של דבר החל מ-2016 נשארו עם שתי רצועות, עד 2000 מייל, ומ-2001 מייל כאשר ההבדל במס הבסיסי הוא אסטרונומי (13 פאונד מול 73 פאונד).
אתרע "מזלינו" והמרחק של ישראל מאנגליה הוא בערך 2100 מייל ואלו קפריסין יושבת בדיוק על ה-2000 מייל ונהנית מתעריף המס הבסיסי כך שדין ישראל הוא כדין הונג קונג או לוס אנגל'ס, וזה אבסורד.
האם אתם חושבים שיש מקום לממשלת ישראל לנסות להגיע להסדר עם הממשל באנגליה על מנת לדחוף את ישראל לתוך רצועות המיסוי הנמוך? האם אתם חושבים שלנו כנוסעים יש כח להניע את הממשלה למהלך כזה על מנת להגביר תיירות בין המדינות וסוף סוף להוזיל את תעריף הבסיס של טיסות אל על ובריטיש להית'רו?
חבר שעובד במונארך סיפר לי שחלק מהטיסות שלהם מלונדון לתל אביב (כיוון אחד) נמכרות במחיר הפסד כתוצאה מהמס הגבוה, והם מרווחים את הכסף רק מהנוסעים החוזרים כיון שהמס מישראל נמוך מאוד.