מיסי נמל מבריטניה לישראל

Sephiroth

Member
מיסי נמל מבריטניה לישראל

כידוע, מיסי הנמל בבריטניה הם מהיקרים בעולם.
בעבר מיסי הנמל היו מחולקים לפי רצועות מרחק כאשר הרציונל היה שככל שמתרחקים מהאי הבריטי, מיסי הנמל עולים.
בסופו של דבר החל מ-2016 נשארו עם שתי רצועות, עד 2000 מייל, ומ-2001 מייל כאשר ההבדל במס הבסיסי הוא אסטרונומי (13 פאונד מול 73 פאונד).
אתרע "מזלינו" והמרחק של ישראל מאנגליה הוא בערך 2100 מייל ואלו קפריסין יושבת בדיוק על ה-2000 מייל ונהנית מתעריף המס הבסיסי כך שדין ישראל הוא כדין הונג קונג או לוס אנגל'ס, וזה אבסורד.
האם אתם חושבים שיש מקום לממשלת ישראל לנסות להגיע להסדר עם הממשל באנגליה על מנת לדחוף את ישראל לתוך רצועות המיסוי הנמוך? האם אתם חושבים שלנו כנוסעים יש כח להניע את הממשלה למהלך כזה על מנת להגביר תיירות בין המדינות וסוף סוף להוזיל את תעריף הבסיס של טיסות אל על ובריטיש להית'רו?
חבר שעובד במונארך סיפר לי שחלק מהטיסות שלהם מלונדון לתל אביב (כיוון אחד) נמכרות במחיר הפסד כתוצאה מהמס הגבוה, והם מרווחים את הכסף רק מהנוסעים החוזרים כיון שהמס מישראל נמוך מאוד.
 

benshap2

New member
הנושא הזה מציק לי כבר שנתיים, שינוי קטן שיחסוך לנו המון

את לונדון לנגישה גם ל"קפיצות" קצרות.
 
אם תפנה אליהם ותיידע אותם

אולי הם יעשו משהו בנידון.
אני בספק שכל משרד ממשלתי מודע לכל החלטה זו או אחרת שמקבלת מדינה זו או אחרת.
לפעמים דברים גם מתגלים בהפתעה, לפעמים דברים מתגלים בתקשורת (למשל).
 

Sephiroth

Member
שלחתי מייל למשרד השר ודוברת משרד התיירות

קיבלתי תשובה שהנ"ל הופנה למנהל השיווק של משרד התיירות בחו"ל - יהיה מעניין :)
 

easyJet

New member
אשמח לדעת איך זה יובד ?

13 או 73 פאונד לנוסע ?!?!

יש טבלה כלשהי שמפרטת את זה יותר . תודה.
 

benshap2

New member
תחפש uk apd בויקיפדיה, ולך לטבלה האחרונה והעדכנית

עד 2000 מייל - 13 פאונד.
מ 2001 מייל ומעלה - 73 פאונד(!).
&nbsp
ויש גם אגרות נוספות שגובה הנמל עצמו (לכן, למשל, הית'רו יקר יותר מלוטון).
&nbsp
תל אביב מרוחקת 2210 מייל מלונדון...
פאפוס שבקפריסין - 1980 מייל.
 

benshap2

New member
אגב, החלוקה הזו רלוונטיות ללואו קוסט

בטיסות בהן קיימות גם מחלקות עסקים ו/או ראשונה, קרי טיסות סדירות, זה 26 פאונד לטבעת הקרובה ו146 פאונד מס נמל (!!!) לטבעת הרחוקה.
&nbsp
&nbsp
כשהמס הושק בשנת 94 הוא היה 5 ו- 10 פאונד, בהתאמה...
 

benshap2

New member
ואני אתקן כי חל שינוי ממה שהכרתי

המחיר המוזל הוא לנוסע במחלקה שבה מרווח הישיבה הוא 40 אטנץ' ומטה,
הרגיל מעל 40 (לא זוכר מה קו הגבול המדויק),
והגבוה לטיסה שמותר לשאת בה יותר מכך וכך טון ויש בה מקום ל 19 נוסעים או פחות.
 

A321 Israel

New member
אתה קצת טועה

בטיסות של איזי גט ומונארך אין מחלקות יוקרה - אבל הן טיסות סדירות לכל דבר ועניין!
 

benshap2

New member
לואו קוסט היא טיסה סדירה לכל דבר

לא שכר.
טעיתי כשכתבתי טיסות סדירות. התכוונתי לטיסות של החברות הותיקות כמו אל על או בריטיש.
&nbsp
 

A321 Israel

New member
מוזר

מוזר
איך נמכרת טיסה מסטנסטד לצרפת ב5.5 לישט? אם ככה רוב הטיסות של ראינאייר מבריטניה מפסידות.

 

Sephiroth

Member
יש לי חבר שעובד ב-Monarch

לטענתו הם מוכרים חלק מכרטיסי הטיסה לתל אביב במחיר הפסד (חלק המיסים בלבד פלוס כמה פאונד נוספים) כאשר את הרווח הם עושים מטיסות החזור מישראל בו מרכיב המיסים נמוך יותר משמעותית.
כמובן שככל שמתקרבים למועד הטיסה מחירי הכרטיסים עולים ומשתווים (ואף עולים לפעמים) על בריטיש ואל על, ואז מרכיב המיסים, יקר שיהיה נבלע במחיר כרטיס יקר פי 2.
&nbsp
 

benshap2

New member
השאלה היא איזה אחוז מהנוסעים קונה שירותים נוספים

כמו מזוודה, מקום ישיבה, חטיף או שתיה על המטוס וכו'.

גם וויז אייר לוקחים לפעמים סכומים כמו 20 יורו על טיסות מישראל, כשרק מיסי הנמל הם 13$ אם אני זוכר נכון. רווחי לטיסה ארוכה זה לא. אלא אם מוסיפים שירותים. וכנראה שהרבה מאוד מוסיפים.
היום אפילו ראיתי טיסות שלהם מריגה לישראל ב 9.99 יורו (44 ש"ח באתר הישראלי).
 
למעלה