מחשבות שעלו לי בעקבות ריינאייר ונמל עובדה
לריינאייר שפועלת מנמל עובדה יש אינטרס חזק שהקו הזה יעבוד וימשוך גם ישראלים, ולא רק תיירים.
נמל התעופה עובדה נמצא במרחק של שלוש וחצי שעות נסיעה מתל אביב (כולל עצירה למנוחה).
זה הרבה, אבל בהחלט אפשרי, במיוחד כשאתה נוסע באוטובוס נוח וממוזג ולא צריך לנהוג בעצמך. כדי לחסוך 100-200 דולר (ואפילו יותר) לכל כיוון אני בטוח שיהיו לא מעט אנשים שיקפצו על המציאה.
מדוע ריינאייר לא מארגנת, לכל טיסה שלה, אוטובוס פרטי שייצא מרכבת מרכז בתל אביב ויסיע נוסעים (בתשלום כמובן) עד עובדה (וכמובן גם חזרה לת"א)?
עשיתי חישובים, ויצא לי כי עלות שכירת אוטובוס מתל אביב לעובדה תעלה כ 60 ש"ח לכל נוסע (בהנחה שהאוטובוס מלא, 54 מושבים).
ריינאייר יכולה לקחת אפילו 100 ש"ח לכיוון (כדי לסבסד מושבים ריקים במידה והאוטובוס לא יהיה מלא לגמרי) וכולם יהיו מרוצים.
לריינאייר שפועלת מנמל עובדה יש אינטרס חזק שהקו הזה יעבוד וימשוך גם ישראלים, ולא רק תיירים.
נמל התעופה עובדה נמצא במרחק של שלוש וחצי שעות נסיעה מתל אביב (כולל עצירה למנוחה).
זה הרבה, אבל בהחלט אפשרי, במיוחד כשאתה נוסע באוטובוס נוח וממוזג ולא צריך לנהוג בעצמך. כדי לחסוך 100-200 דולר (ואפילו יותר) לכל כיוון אני בטוח שיהיו לא מעט אנשים שיקפצו על המציאה.
מדוע ריינאייר לא מארגנת, לכל טיסה שלה, אוטובוס פרטי שייצא מרכבת מרכז בתל אביב ויסיע נוסעים (בתשלום כמובן) עד עובדה (וכמובן גם חזרה לת"א)?
עשיתי חישובים, ויצא לי כי עלות שכירת אוטובוס מתל אביב לעובדה תעלה כ 60 ש"ח לכל נוסע (בהנחה שהאוטובוס מלא, 54 מושבים).
ריינאייר יכולה לקחת אפילו 100 ש"ח לכיוון (כדי לסבסד מושבים ריקים במידה והאוטובוס לא יהיה מלא לגמרי) וכולם יהיו מרוצים.