יוני 2020 בפרטנר טיוי

גםצופה

Member
מנהל
שרופים- ספיישל חזרה למגרשים

זמין בערוץ טדי ב-CATCH UP וב-VOD בפרטנר TV כל הפרקים של 'שרופים' זמינים ב-VOD. האוהדים הכי 'שרופים' בארץ מתרגשים לקראת החזרה של הכדורגל לאיצטדיונים! גם אם זה בלי קהל, גם אם לא כל כך ברור עדיין אם זה לגמרי יעבוד… גולן, פרנקו ואביהו מתרגשים ברמות של כלה! יוצרי הסדרה "שרופים", ערוץ טדי ופרטנר TV, מחזירים לכם ביחד את האדרנלין לקראת חזרת הליגה, עם ספיישל אקטואלי במיוחד של 'שרופים'. בפרק החדש גולן מחליט ללכת לפסיכולוג עקב דיכאון-אחרי-קורונה על רקע מחסור קשה במשחקי כדורגל. בתפקיד הפסיכולוג, שדרן הספורט מספר 1- יורם ארבל. שרופים" עלתה לראשונה בערוץ טדי בפרטנר TV בבמאי 2018. הגיבורים גולן (גולן יורקביץ'), פרנקו (דורון בן דוד) ואביהו (יוסי צברי), אוהדים שרופים של קבוצת 'בני יהודה', ונאבקים בכל כוחות הטבע והעל-טבעי כדי שהקבוצה שלהם תצליח. לאורך הסדרה, שזמינה במלואה לצפייה ב-VOD, התארחו שחקנים מוכרים כמו יובל שרף, חן אמסלם, לירית בלבן, טום קשתי, זאב רווח ועוד.
 

גםצופה

Member
מנהל
ראיות מלוכלכות: האמת מאחורי המז"פ

משודר החל מ-7 ביוני בימי ראשון בשעה 22:30 בערוץVICE בפרטנר TV ערוץ VICE חוקר את התפתחות מדע הזיהוי הפלילי ואיך כניסתה של בדיקת ה-DNA שינתה את התחום שהתבסס על עדויות של 'מדענים' בעלי אינטרס, והביאה לשחרורם של אלפי אנשים שהורשעו על לא עוול בכפם. במהלך הפרקים יהיו ראיונות עם אסירים לשעבר שראיות משפטיות תרמו לכליאתם, ותחקיר על המשמעויות של התפרקותה של הוועדה הלאומית למדעים לזיהוי פלילי ופיקוח המועט על תחום שזקוק לו נואשות.
 

גםצופה

Member
מנהל
גרנט, נשיא ומפקד

בשירות החל מ-11 ביוני, ימי חמישי ב-22:30 בערוץ ההיסטוריה בפרטנר TV מיני סדרת דוקו-דרמה שאפתנית ומושקעת של ערוץ ההיסטוריה, בהפקת לאונרדו דיקפריו, המבוססת על הספר הביוגרפי שכתב ההיסטוריון המוערך רון צ'רנוב (זוכה פרס פוליצר), על סיפור חייו של אחד הנשיאים המורכבים והבלתי-מוערכים בתולדות נשיאי ארה"ב לדורותיהם.
 

גםצופה

Member
מנהל
קוונטיקו עונות 1-3

בשירות החל מ-1 ביוני, עונות 1-3 זמינות ב-VOD בפרטנר TV סוכנת ה-FBI אלכס פאריש, מוצאת את עצמה על הכוונת של הארגון שאותו נשבעה לשרת- כחשודה העיקרית בתכנון פיגוע מחריד. העלילה מזגזגת בין שני קווי זמן: עברה של אלכס באקדמיה להכשרת סוכנים בקוונטיקו, מערכות היחסים בינה ובין הטירונים האחרים והסודות שהם מסתירים בארון – וההווה, בו היא נמצאת במרוץ לגלות מי הפליל אותה ומי אחראי למתקפה.
 

גםצופה

Member
מנהל
הסיפור שלנו

בשירות החל מ- 17 ביוני, בימים א'- ד' בשעה 22:00 בערוץ ויוה וב-VOD בפרטנר TV חידוש טורקי מצליח לסדרה הבריטית "חסרי בושה". משפחת אליבול מתגוררת באיסטנבול בעוני מחפיר, עם אב אלכוהוליסט. פיליז, האחות הגדולה, לקחה אחריות על חמשת אחיה הקטנים לאחר שאם המשפחה נטשה אותם, והיא עובדת קשהכדי לדאוג לפרנסתם. פיליז מאמינה שאין מקום בחייה התובעניים לאהבה, אך הכול משתנה כשהיא מכירה את באריש. באריש מתאהב בפיליז ממבט ראשון ומנסה לעזור לה ולמשפחתה בכל דרך אפשרית, רק כדי לזכות בלבה. פיליז נכנעת לבסוף לחיזוריו, אך יחסיהם יעמדו באתגרים רבים, ביניהם עברו אפוף המסתורין של באריש.
 

גםצופה

Member
מנהל
הים השחור - עונה 3

בשירות החל מ-8 ביוני בימים ראשון עד רביעי בשעה 20:30 בערוץ הדרמות הטורקיות+ בפרטנר TV הדרמה הטורקית שכבשה את נשות ישראל, לא מתכוונת לעצור עד שתחסל לכם את כל הממחטות בבית. דמות חדשה שמגיעה לסדרה – ג'נגו, תכניס את הרוע מחדש לחייהם של משפחת קללי כאשר הוא ינסה להשתלט על עסקי כריית החול שלהם. כאשר יתגלה הסיפור מהעבר שלו לגבי בחורה צעירה שספגה אלימות קשה משפחת קללי תגרום לו לשלם על מעשיו.
 

גםצופה

Member
מנהל
אחים וחיות אחרות

בשירות החל מ-14 ביוני, בימים א'-ד' בשעה 15:00 בערוץ לוגי בפרטנר TV כל העונות זמינות ב-VOD הסדרה המצליחה חוזרת בפרקים חדשים. הצטרפו אל האחים כריס ומרטין קראט וצאו להכיר את עולם החי המרתק. בכל פרק ייקחו אותנו הצמד ליעד אחר ברחבי העולם במטרה לפגוש ולחקור את החיות בטבע, כל זאת בעזרתם של הצוות שלהם הנאמן שלהם: אביבה הטכנאית, קוקי, אשת המחשבים וג'ימי הטייס. יחד החבורה שומרת על החיות ומצילה אותן מפני דוניטה, זאק, וגורמנט שרוצים לפגוע בהן.
 
למעלה