יוני בערוצי הסדרות של

גםצופה

Member
מנהל
תאג"ד עונה 2

תאג"ד עונה 2: מ-15/6 ימי שני – רביעי ב- 21:00 ב-yes VOD, ב- yes ACTIONוב-STING TV העונה השניה מתחילה כחודש לאחר סיום העונה הראשונה. התאג"ד פצוע ומפורק אחרי האירוע בו נפגעה רותם והנטישה של הרופא שלהם דניאל, ובכל זאת- באנרגיות מחודשות וציפייה למקום החדש הם עולים לתפוס קו ראשון ברמת הגולן. הימים הם שיאה של מלחמת האזרחים בסוריה ופצועים סורים רבים מגיעים לגדר הגבול ומטופלים ע"י כוחות רפואה של צה"ל, אליהם מצטרפים חובשי תאג"ד 33. אבל מיד עם הנחיתה בבסיס החדש, החובשים זוכים לקבלת פנים קשוחה ומהר מאוד מבינים שמי ששולט בגזרה החדשה הם הטנ"צ (טיפול נמרץ צבאי) היהירים, שמתנהגים כבעלי בית על הגבול, אחראיים על כשירות התאג"ד בשטח ועל הדרך אוהבים גם קצת להתעלל בהם, בעיקר בועז (דור הררי), מפקד הטנ"צ ששונא את עומר (דניאל ליטמן), הרופא של התאג"ד ונכנס בו איפה שרק אפשר. עומר הוא רופא גדודי כריזמטי שמתכנן לעזוב את הגדוד ביום שתאג"ד 33 מגיעים, אך מחליט להישאר ברגע האחרון כשהוא מוצא קצה חוט שלדעתו קשור לאח הנעדר שלו שנעלם ברמת הגולן לפני שנים. הוא מוביל את החבורה של התאג"ד להרפתקת מיסתורין, לא ברור אחרי מי הם רודפים ומה הם ימצאו אבל הם איתו באש ובמים. עומר מתחיל את העונה כצמוד של יסמין (דנה לב) חובשת הטנ"צ- יש להם זוגיות חזקה ששומרת עליו, אך משבר אמון ביניהם מצליח לערער את האהבה שלהם ולשבור אותו. בן לולו מנסה לצאת מהכינוי שנדבק בו ומטריף אותו- זמר של שיר אחד- מנסה לכתוב להיט נוסף ולהרשים שוב את אגם. ליה- רוצה לשמור על הזוגיות עם אוריין אבל מתחילה להתבלבל ולא בטוחה אם פתאום היא נמשכת גם לגברים. הנוכחות של רותם מלחיצה אותה, היא לא בטוחה שרותם בסדר ויכולה לתפקד בשטח אחרי מה שעברה. הזוגיות של טטרו ודקל נסדקת כששניהם מתאהבים באותה בחורה יפיפיה- עדן (עדן סבן). פולצ'ק רוצה לעזור לרותם להישאר בגדוד ומנסה לעצור את מי שאמורה להחליף אותה, נטע קולמן, אך הכל משתבש והוא גורם לכאוס ופאניקה בבסיסים. רותם משכנעת את כולם שהפציעה מאחוריה ודניאל מאחוריה והיא רק רוצה לחזור לטפל כמו פעם אבל בפועל היא מגלה שהטראומה עוד שולטת בה.
 

גםצופה

Member
מנהל
משבריסטית 2:

משבריסטית 2: מ-1/6 ימי שני ב- 21:15 ב-yes VOD, ב- yes DRAMAוב-STING TV הדרמה הכיפית והשנונה, בכיכובה של זוכת האוסקר אנה פקווין ("דם אמיתי", "אקס-מן"), חוזרת בעונה חדשה. פקווין מגלמת את רובין, יועצת PR אמריקאית חסרת רחמים ומצליחה שחיה בלונדון. רובין עושה הכל כדי לתקן את חייהם המתוסבכים של הסלבס חסרי האונים והאנוכיים אותם היא מייצגת ולהוציא מתוק מעז, ולמרות שהיא שולטת בעבודתה במקצועיות, היא לא מצליחה לעשות זאת בחייה שלה, שיוצאים משליטה. העונה השניה מתחילה שישה שבועות לאחר אותו לילה במסיבה שבה הצליחה להרוס את יחסיה עם סאם, איב ורות. רובין עדיין עובדת כיועצת PR, אבל כעת היא טוענת שהיא עובדת על תיקון הבעיות שלה, רק שהיא הוכיחה כבר שהיא מומחית בהרס עצמי. ואז היא מגלה שבאופן אירוני, היא בהריון.
 

גםצופה

Member
מנהל
וידה עונה 3

וידה 3: מ-24/6 ימי רביעי שני פרקים ברצף, ב- 22:00 וב- 22:30, ב yes DRAMA-, ב- yes VODו ב- yes BINGE עונה חדשה ואחרונה לדרמה מבית Star סיפורן של אמה ולין, האחיות האמריקאיות-מקסיקניות, שאימן מתה בפתאומיות, והשאירה להן את הבר המשפחתי. עונת הסיום ממשיכה לעקוב אחרי האחיות, כעת כבר מסודרות כל אחת במקומה- אמה יוצאת עם ניקו, שמחה ורגועה, כבר פחות קנאית ולחוצה. לין מצליחה מאוד כאשת עסקים ובעלת עסק ומתרחקת מג'וני. אך האם השקט הינו רק מעל פני השטח ומה צפוי לשתיים בעתיד? עונתה הראשונה של הסדרה הקטנה והייחודית גרפה ביקורות נלהבות (עם ציון 100 באגרגטור הביקורות Rotten Tomatoes) וזכתה בפרס הקומדיה הטובה ביותר בטקס ה-GLAAD, לפרסי הצטיינות בתחום היצוג הלהט"בי.
 

גםצופה

Member
מנהל
סיפורה של שפחה עונה 3

סיפורה של שפחה 3: מ-6/6 ב-yes VOD, וב-STING TV הדרמה הדיסטופית הסוחפת אשר זכתה בפרסי אמי ובגלובוס הזהב, חוזרת בעונה שלישית בסיום העונה הקודמת ג'ון החליטה ברגע אחד לשלוח את ניקול התינוקת לחופשי בזרועותיה של אמילי בעודה נשארת מאחור בגילעד כדי להציל את האנה, ילדתה הבכורה. עם המעשה האמיץ והנמהר התקבלה בליבה החלטה לארגן התנגדות לממשל של גילעד, יחד עם שאר השפחות, והיא יוצאת למשימה שתוצאותיה אינן צפויות או ידועות. סרינה ופרד ווטרפורד מתמודדים על השלכות ההחלטה של סרינה לשלוח את ניקול. אמילי וניקול מגיעות לקנדה, פוגשות את מוירה ולוק שכעת נחושים מתמיד להציל את ג'ון ולשמור את ניקול שלא תוחזר לגילעד.
 

גםצופה

Member
מנהל
פרי מייסון - מיני סדרה חדשה

פרי מייסון: מ-22/6 ב-yes VOD ומ- 28/6 ימי ראשון ב- 22:00 ב- yes ACTIONוב-STING TV מיני סדרה חדשה מבית HBO המבוססת על סדרת ספרים הסדרה מתרחשת בשנת 1932 בלוס אנג'לס. בעוד שאר המדינה מנסה להתאושש מהשפל הגדול, לוס אנג'לס משגשגת: המשחקים האולימפיים, נפט, סרטים מדברים, וחטיפה של ילד שמסתבכת עד מאוד. הסדרה עוקבת אחר דמותו האגדית של עורך הדין הפלילי פרי מייסון. כשמקרה של פעם בעשור מתדפק על דלתו, מרדפו חסר הפשרות של מייסון אחר האמת חושפת עיר מפורקת ואולי גם תביא לגאולה של נפשו שלו.
 

גםצופה

Member
מנהל
להרוס אותך - דרמה חדשה

להרוס אותך: מ-8/6 ב-yes VOD, וב-STING TV הסדרה בוחנת את סוגיית ההסכמה המינית בימינו ואיך בנוף הדייטים ומערכות היחסים החדש, אנחנו מבחינים בין שחרור לניצול. בכיכובה של הכוכבת הבריטית העולה מיכאלה קול
 

גםצופה

Member
מנהל
עקבות בשטח - סדרה חדשה

עקבות בשטח: מ-6/6 ב-yes VOD ומ- 14/6 ימי ראשון ב- 22:45 ב- yes ACTIONוב-STING TV מותחן פשע דרום אפריקאי חדש, עיבוד לרב המכר שכתב דיון מאייר, וקופרודוקציה ראשונה בין הערוץ הדרום אפריקאי M-NET לרשת סינמקס האמריקאית. הסדרה עוקבת אחר שלוש עלילות המתחברות למותחן עתיר אקשן שעובר לאורכה ולרוחבה של קייפ טאון ומכינות את הרקע לפיצוץ שיתרחש כשתיחשף קונספירציה המערבת פשע מאורגן, הברחת יהלומים, קרנף שחור, בטחון המדינה, ה- CIA ומזימת טרור בינלאומית.
 

גםצופה

Member
מנהל
חדשים בשכונה - עונה 2

חדשים בשכונה 2: מ-27/6 ימי שבת ב- 19:55 ב-yes VOD, ב- yes DRAMAוב-STING TV הסדרה היא על מה שקורה כשהבחור הכי חברותי עובר לגור עם משפחתו בשכונה בלוס אנג'לס שבה לא כולם נראים כמוהו או מעריכים את החברותיות שלו. בעונה החדשה דייב להוט לקחת חלק גדול יותר בפעילות הקהילתית כדי להוכיח את עצמו לקלווין. את קלווין זה פחות מעניין. בכיכובם של מקס גרינפילד ("הבחורה החדשה") וסדריק דה אינטרטיינר.
 

גםצופה

Member
מנהל
איבון אורג'י - ספיישל סטנד אפ

איבון אורג'י: ספיישל סטנד אפ: מ-8/6 ב-yes VOD, וב-STING TV כוכבת "לא בטוחה" איבון אורג'י עולה לבמה של HBO למופע סטנד אפ ראשון, שבו תציג מבט אינטימי ומצחיק על איך זה להיות אמריקאית-ניגרית באמריקה: מהמנהג האהוב להתמקח על כל דבר, על שההורים שלה עוקבים אחרי הטלפון שלה כאילו היתה ילדה, ועל ההבדל הדק שבין לקלל אנשים ולהטיל עליהם קללות.
 

גםצופה

Member
מנהל
המרוץ לדראג של רו פול: אולסטארס עונה 5

המרוץ לדראג של רו פול: אולסטארס עונה 5 + הכל בחוץ: מ-6/6 ב-yes VOD, וב-STING TV בעונה החמישית לאולסטארז, המלכות הטובות ביותר יתייצבו לקרב על כתר הטובה מכולן. הן אמנם לא זכו אבל כבשו את הצופים ומקבלות הזדמנות שניה לכתר ולהיכנס ל"היכל התהילה של הדראג". ואת הסדרה מנחה כמובן זוכה האמי רו פול, לצד צוות השופטים הקבוע מישל ויסאז', רוס מת'יוס וקרסון קרסלי. אליהם יצטרפו שופטים אורחים מיוחדים בכל פרק. המשתתפות בעונה החדשה הן אלכסיס מתאו, בלייר סנט קלייר, דריק ברי, אינדיה פרה, ג'וג'ובי, מריה פריס בלנסיאג'ה, מייהם מילר, מיז קראקר, אונג'ינה ושיה קולי.
 
למעלה