מאי 2020 בעולם הסדרות של yes

גםצופה

Member
מנהל
בלגרביה - סדרה חדשה

החל מ-3/5 ב-yes VOD ומ-8/5 ימי שישי ב- 20:30 ב-yes בידוד בשלייקס, וב-STING TV

"בלגרביה" מביאה את סיפור הסודות והסקנדלים בחוגי החברה הגבוהה בלונדון של המאה ה- 19.
הסדרה נפתחת ביוני 1815, יומיים לפני קרב ווטרלו, בנשף לכבודו של הרוזן מוולינגטון שנערך בבריסל. בין המשתתפים בנשף גם ג'יימס ואן טרנצ'רד, מתעשרים חדשים המתחככים באנשי החברה הגבוהה והמנוכרת של לונדון. ביתם סופיה תופשת את עינו של אדמונד בלסיס, הבן והיורש של אחת המשפחות העשירות והמשפיעות ביותר באנגליה.
25 שנים מאוחר יותר, כששתי המשפחות עוברות לגור בשכונת הפאר החדשה והמתפתחת "בלגרביה", חוזרים אליהם ארועי אותו ערב וסודות שנשכחו במשך רבע מאה צפים ועולים.
בין השחקנים בסדרה המדוברת גם טזמין גרג ("אפיזודס"), פיליפ גלניסטר ("המישור", "מגורש"), הארייט וולטר ("נקודת זינוק", "הנסיכה הספרדיה"(, אלה פארנל ("מתוק ומר") ועוד.

 

גםצופה

Member
מנהל
מיליארדים עונה 5

החל מ-4/5 ימי שני ב- 05:30 וב- 22:00 ב-yes VOD, ב- yes DRAMAוב-STING TV

זוכי האמי וגלובוס הזהב פול ג'יאמטי ודמיאן לואיס חוזרים בעונה חדשה של הדרמה המורכבת והפרובוקטיבית העוסקת ביחסי הכוחות הפוליטיים בעולם ההון ופיננסים של ניו יורק. אל העונה מצטרפת ג'וליאנה מרגוליס ("האישה הטובה") כפרופסורית לסוציאולוגיה ומחברת רב מכר.
בפתיחת העונה החדשה, רגע לאחר שהברית הזמנית בין בובי אקסלרוד וצ'אק רודס התפרקה, שניהם שוב זוממים אחד נגד השני. בובי מצליח להגיע להישג גדול מאוד בעוד צ'אק נאבק בשדים שלו והוא ו-וונדי מנסים להסתגל למציאות חדשה בחייהם המשותפים. ב"אקס קפיטל" המתח מתגבר כשטיילור מייסון חוזרים, אבל לטיילור יש בעיות משל עצמה והחלטה חשובה שעליה לקבל. בובי מתמודד עם יריב חדש, מייק פרינס (קורי סטול, "אנטמן", "בית הקלפים") מיליארדר מאינדיאנה אשר מעמיד את אקס קאפ בסכנה.

 

גםצופה

Member
מנהל
שומר אחי

החל מ-11/5 ב-yes VOD ומ-13/5 ימי שני ב- 21:00 ב-yes DRAMA, וב-STING TV

מיני סדרה חדשה מבית HBO המבוססת על הרומן רב המכר של וולי לאמב משנת 1998, העוקבת אחר החיים המקבילים של האחים התאומים הזהים, אותם מגלם מארק רופאלו. דרמה משפחתית שמספרת סיפור של בגידה, הקרבה וסליחה. רשימת השחקנים ארוכה ומרשימה: אל רופאלו מצטרפות זוכת האוסקר מליסה לאו, רוזי או'דונל, ארצ'י פנג'אבי, ג'ולייט לואיס וקתרין האן. על העיבוד של הספר לסדרה אחראי דרק סיאנפרנס ("אור בין האוקיינוסים", "בלו ולנטיין") שגם מביים אותה.

 

גםצופה

Member
מנהל
בטי - סדרה חדשה

החל מ-2/5 ב-yes VOD ומ-14/5 ימי חמישי ב- 21:00 ב-yes DRAMA, וב-STING TV

סדרה חדשה מבית HBO המספרת את סיפורה של קבוצת נשים צעירות המחליקות על סקייטבורד בעיר ניו יורק ומנסות למצוא את דרכן בתחום שהשליטה בו היא בעיקרה גברית. "בטי" היא סדרת בת של הסרט " Skate Kitchen" שיצא בשנת 2018. היא עוקבת אחרי ג'ני, צעירה דעתני ונאמנה ועקשנית בדרכים שעוזרות לה ופוגעות בה באותה מידה, הוני-בר היא מחליקה סוחפת בעלת סגנון בוטה וסוער- זוהי דרכה להגן על עצמה ולהסתיר את המאבק הרגשי המשתולל בתוכה, קירט היא מאהבת, לוחמת, וילדה קטנהבגוף של אישה. היא האישה הכי מצחיקה שפגשתם, אבל גם אם היתה מודעת לזה, לא היה לה אכפת. בשולי הקבוצה נמצאת קמיל, מגוננת ושומרת על עצמה, אינטלגנטית ומוזרה. יחד הן מנסות לפלס דרך לעצמן ולנשים שיבואו אחריהן, בעולם גברי ומתנשא.

 

גםצופה

Member
מנהל
הקריירה השנייה של קרול - סדרה חדשה

החל מ-9/5 ימי שבת ב- 17:25 ב-yes VOD, ב- yes COMEDYוב-STING TV


קומדיה חדשה בכיכובה של פטרישה היטון ("כולם אוהבים את ריימונד"). לאחר שגידלה שני ילדים ופרשה מעבודתה כמורה, קרול קני מחליטה לצאת למסע קריירה שונה ומיוחד, להגשים את חלומה להיות רופאה: לסיים את בית הספר לרפואה ולהתחיל התמחות בבית החולים לויולה ממוריאל. יחד עם חבריה הצעירים להתמחות

 

גםצופה

Member
מנהל
השריף - עונה 2

החל מ-26/5 ימי שלישי ב-22:00 ב-yes VOD, ב- yes ACTIONוב-STING TV


"השריף" מביאה את הרוח והאותנטיות של מערבון קלאסי בסדרת משטרה מודרנית, בכיכובו של סטיבן דורף: סגן ביל הוליסטר ממונה לשריף החדש של מחוז לוס אנג'לס לאחר שהשריף הקודם נפטר במפתיע מהתקף לב. להוליסטר יש מוניטין של אחד שלא משחק לפי הכללים ומתריס נגד המערכת, והוא לוקח על עמצו להחזיר לשוטריו את תחושת הכבוד שלטעמו אבדה להם, ולהגיע לחקר האמת בחקירותיו, גם על חשבון הכללים והחוקים של המשטרה.

 

גםצופה

Member
מנהל
נעלמת - עונה 2

החל מ-10/5 ב- yes LONDON ב-yes VOD, וב-STING TV

עונה חדשה לסדרה שנוצרה ונכתבה על ידי לני ג'יימס ("המתים המהלכים") שגם מככב בה. ג'יימס מגלם את נלסון "נלי" רואו, טיפוס חסר מזל, חובב נשים ופושע קטן שחייו משתנים כשביתו ג'ודי, אותה לא פגש מאז היתה תינוקת, נעלמת באופן מסתורי. במסעו למצוא את ילדתו האבודה, נלי יעשה הכל כדי לחשוף את האמת ויגלה על עצמו ועל הסובבים אותו דברים חדשים שלא יכול היה לדמיין.
את אימה של ג'ודי מגלמת סוראן ג'ונס ("דוקטור פוסטר"). עוד משתתפים סטיבן גראם ("אימפריית הפשע", "טאבו") וג'ייסון פלמינג ("הנעדר").

 

גםצופה

Member
מנהל
מה שקורה בצללים 2:

החל מ-16/5 ימי שבת ב- 22:00 ב-yes VOD, ב- yes COMEDYוב-STING TV

עונה חדשה לסדרה הקורעת והמבריקה החדשה מבית FX, המבוססת על קומדיית האימה המוקומנטרית באותו השם של הבמאי הניו זילנדי טאיקה ואיטיטי ("ת'ור ראגנרוק"). הסדרה מספרת את סיפורם של שלושה ערפדים שותפים לדירה, כל אחד מהם נולד בעידן אחר והם מנסים להסתגל לעידן המודרני ולשרוד את העולם החדש בעיר ניו יורק.

לפני מאתיים שנים, נשלחו השלושה לכבוש את אמריקה, האוניה הורידה אותם בסטאטן איילנד. הם איבדו את דרכם, שכחו את המטרה שלשמה הגיעו ונשארו באי ובלי ששמו לב, עברו להן 200 שנים.
הסדרה נשארה נאמנה לעולם בו מתקיים הסרט הניו זילנדי עליו היא מבוססת, וממשיכה בקו המוקומנטרי שבו מצלמה עוקבת אחר עלילותיה המשונות והמשעשעות של קהילת הערפדים הקטנה.

 

גםצופה

Member
מנהל
נפילות חדות - עונה 2

החל מ-13/5 ב-yes VOD ומ-23/5 ימי שבת ב- 22:30 ב- yes COMEDYוב-STING TV

הדרמה הקומית הפרובוקטיבית והשערורייתית מבית Showtime בכיכובם של זוכה גלובוס הזהב דון צ'ידל ("מלון רואנדה", "הנוקמים: מלחמת האינסוף"), זוכה הגראמי אנדרו רנלס ("בנות") ורג'ינה הול ("טיול בנות") חוזרת בעונה חדשה.
הסדרה לוקחת את הצופים בחזרה אל ה- 19 באוקטובר 1987 – הידוע בכינוי "יום שני השחור" – היום בו התרסקה בורסת המניות את ההתרסקות הגדולה ביותר שידע וול סטריט מימיו. לא ידוע מי הצליח להפיל אותה.. עד היום. זהו הסיפור על איך קבוצה של אאוטסיידרים פעלו נגד בעלי הדם הכחול, המיוחסים של מועדון וול-סטריט, ובסופו של דבר הביאו לריסוקן, בין היתר, של לימוזינת למבורגיני, תקרת הזכוכית והמערכת הפיננסית הכי גדולה בעולם.

 

גםצופה

Member
מנהל
צרות טובות עונה 2 - חלק 2

החל מ-19/5 ימי שלישי ב- 21:45 ב-yes VOD, ב- yes DRAMAוב-STING TV


הסדרה מלווה את קאלי אדמס פוסטר (מיה מיטשל) ומריאנה אדמס פוסטר (סיירה רמירז), שנים מספר לאחר התקופה של סדרת האם, כשהן עוברות לשלב הבא בחייהן הצעירים, ועוברות למתחם מגורים משותף, חיות ועובדות בלוס אנג'לס. בעונה הראשונה השתיים אספו סביבן קבוצה של חברים וחברות, משפחתן החדשה בעיר הגדולה, רק שהפעם זו המשפחה שהן בחרו לעצמן, להיות סביבן ולתמוך בהן. העונה החדשה תמשיך לעקוב אחר החבורה בבית ובעבודה, בחיי האהבה ובאתגרים בחייהן המקצועיים, וכמובן שמובטחות דרמות בתחום הרומנטי ובמערכת היחסים של קאלי ומריאנה.

 

גםצופה

Member
מנהל
חמוץ מתוק - עונה חדשה

החל מ-16/5 ימי שבת ב- 17:50 ב-yes VOD, ב- yes COMEDYוב-STING TV

הקומדיה המבוססת באופן רופף על חייו של השף אדי הואנג, חוזרת בעונה חדשה ואחרונה. משפחתו הטאיוואנית של אדי, בשנות ה-90 המאוחרות, עברה מוושינגטון לאורלנדו –קהילה שמעט מאוד מחבריה הם אסייתים.
אם המשפחה ג'סיקה (קונסטנס וו המצויינת, הזוכה לשבחים על תפקידה בסרט "עשיר בהפתעה") מתקשה להתרגל להבדלי התרבויות, בעוד אב המשפחה לואיס (רנדל פארק) מקבל בברכה את "החלום האמריקאי". אדי ואחיו מתמודדים עם הקושי להשתלב ולמצוא חברים, תוך כדי שאדי מאמץ את תרבות ההיפ הופ האמריקאית.

 

גםצופה

Member
מנהל
תכנית אבא - עונה רביעית

החל מ-23/5 ימי שבת ב- 19:05 ב-yes VOD, ב- yes COMEDYוב-STING TV

זוכה פרס גלובוס הזהב מאט לבלאנק ("אפיזודס", "חברים") חוזר בעונה חדשה לקומדיה על בחור קצת מיושן שמתמודד עם האתגרים שמציבים בפניו ההורות, הנישואין והמשפחה המודרנית.

 

גםצופה

Member
מנהל
גבר מי שנשאר אחרון 8

החל מ-23/5 ימי שבת ב- 19:30 ב-yes VOD, ב- yes COMEDYוב-STING TV

מייק בקסטר (אלן) איש העולם הגדול, מנהל שיווק בכיר ברשת ציוד ספורט, מפעיל רדיו חובבים, "גבר שבגברים" שמאמין בערכים מסורתיים, עומד בפני האתגר הגדול ביותר שחווה עד כה. משפחתו. חששו הגדול ביותר בנוגע למאה ה-21: "מה קרה לגברים?"

 

גםצופה

Member
מנהל
בחשיכה עונה 2

מ-21/5 ימי חמישי ב-22:00 ב-yes VOD, ב- yes ACTIONוב-STING TV

מרפי היא אישה קשת יום, שתיינית ומנוכרת בת עשרים ומשהו עם משיכה לסיגריות וסקס מזדמן. היא גם עיוורת. מרפי גרה עם חברתה הטובה והתומכת ג'ס ולאחרונה גם עם כלב הנחיה שלה פרעצל, שעל נוכחותו היא מתרעמת. בעונה החדשה מרפי ממשיכה להשתכר, לצרוך סמים ולהסתבך על ניה סוחרת הסמים שכעת שולטת בחייה עד שתחזיר את חובה. ובאמצע כל זה, מקס הפושע הנמלט חוזר במפתיע ולא ברור אם חזרתו תיטיב עם מרפי או רק תהרוס.

 

גםצופה

Member
מנהל
אנחנו כאן

החל מ-24/5 ימי ראשון ב- 23:30 ב-yes VOD, ב- yes DRAMAוב-STING TV



סדרה חדשה לא מתוסרטת בת שישה פרקים מבית HBO שעוקבת אחרי תושבי עיר קטנה המגויסים ומתאמנים להשתתף בהופעת דראג חד פעמית. בכל פרק, המתחרות לשעבר מ"המירוץ לדראג של רו פול": בוב הדראג קווין, יורקה או'רורה ושאנג'לה לקוויפה וודלי יעזרו להכין את "בנות הדראג" וילמדו אותן איך לצאת מאזור הנוחות שלהן.

 

גםצופה

Member
מנהל
רגליים קרות 9

החל מ-27/5 ב- yes LONDON ב-yes VOD, וב-STING TV

בעונה התשיעית, והאחרונה בשלב הזה, החבורה מתרגלת לרומן החדש בין אדם (ג'יימס נסביט) וקרן (הרמיוני נוריס) והשניים בעצמם נתקלים בקשיים בבואם לחבר בין שתי המשפחות. דיויד (רוברט בתהארסט) מנסה להחזיר את חייו למסלול לאחר תלאות בתחום המקצועי והאישי ופיט מרגיש תקוע באמצע בעימות בין חבריו, בזמן שהוא תומך בג'ני (פיי ריפלי) המחלימה מסרטן.

 

גםצופה

Member
מנהל
מהרשימה

נראה לי שאצפה בצרות טובות (אני עוד לא סיימתי את החלק הראשון של העונה השנייה - אבל זה שבכלל הגעתי לעונה השנייה זה הישג
)
תכנית אבא ואולי ברגליים קרות (באיזהו שלב איבדתי כבר את העונות האחרונות
)
 
למעלה