מאי 2020 בערוצי הסדרות של

גםצופה

Member
מנהל
שומר אחי – I Know This Much Is True - מיני סדרה

החל מה-11.5, ימי שני בשעה 22:00

"שומר אחי" ("I Know This Much Is True") היא מיני-סדרה בת שישה פרקים של רשת HBO, המבוססת על רב המכר באותו שם של הסופר וואלי לאמב. מאחורי הסדרה עומד היוצר דרק סיאנפריין ("בלו ולנטיין", "אור בין האוקיינוסים"), ובתפקידים הראשיים מככב בתפקיד כפול המועמד לאוסקר וזוכה ה"אמי" מארק רפאלו ("שאטר איילנד", "הנוקמים").

עלילת הסדרה עוקבת אחר התאומים תומס ודומיניק בירדסלי (שניהם מגולמים על-ידי רפאלו). תומס, הסובל מסכיזופרניה פרנואידית, מצליח לקיים אורח חיים שגרתי ולהחזיק עבודה בדוכן קפה. עם זאת, פה ושם הוא סובל מהתקפים חמורים של המחלה שלו. באחד מההתקפים הללו, בתוך מה שתומס תופס כהקרבה מחאתית שתעזור לעצור את מלחמת המפרץ, הוא פוגע בעצמו אנושות. דומיניק עוזר לתומס בתהליך ההחלמה והשיקום בנוסף, ומנהל מאבק בשמו של תומס להוציא אותו מבית-החולים הפסיכיאטרי הרשלני והמדכא בו הוא נמצא.



 

גםצופה

Member
מנהל
בטי - סדרה חדשה

החל מה-3.5, ימי ראשון ב-22:00
HOT HBO, ובבכורה ב-2.5 ב-HOT VOD וב-NEXT TV



"בטי" ("Betty") היא קומדיה חדשה בכיכובן של נינה מורן, דידי לאבלייס, ראשל וינברג ואג'אני ראסל. את הסדרה יצרה הבמאית קריסטל מוסל, שיצרה את הסרט עטור השבחים עליו מבוססת הסדרה – Skate Kitchen.

בתוך קהילת הסקייטרים, המונח "בטי" מתייחס לבחורה מושכת שמבלה עם חבורה של בחורים.
הסדרה עוקבת אחר קבוצה של "בטיות" – נערות חכמות ומוכשרות המנסות לנווט בין חברויות, התאהבויות ומציאת זהותן בתוך העולם הגברי של סקייטרים בניו יורק. חמש נערות ייחודיות, עצמאיות וחדות יוצרות קשר אמיץ ואינטימי שמעודד כל אחת מהן להבין את עצמה ואת זהותה טוב יותר. בעוד שהן מקבלות באהבה את השוני ביניהן, אהבתן לגלישה מאחדת אותן – אבל החברות והאמביציה שלהן גדולות בהרבה מכל ענף ספורט.

 

גםצופה

Member
מנהל
בלגרביה - סדרה חדשה

החל מה-3.5, ימי ראשון בשעה 20:45

"בלגרביה" ("Belgravia") היא מיני-דרמה תקופתית היסטורית, שנוצרה בשיתוף פעולה בין רשת ITV הבריטית ורשת הכבלים Epix האמריקאית, ונכתבה על ידי היוצר זוכה האוסקר ג'וליאן פלואוז ("אחוזת דאונטון", "פארק גוספורד"). הסדרה מבוססת על ספרו של פלואוז, "בלגרביה". כל פרקי הסדרה יעלו בבת אחת ל-HOT VOD וישודרו מדי שבוע ב-HOT3.
"בלגרביה" מתרחשת במאה ה-19, ונפתחת בערב קרב ווטרלו המפורסם, ברובע העשיר והמיוחס של לונדון – בלגרביה. הסדרה עוקבת אחר התככים והמזימות של החברה הבריטית בתקופה בה הנובורישים התחילו לצוץ ולהתרועע עם המעמדות הגבוהים והמבוססים של אנגליה.

את הסדרה מובילים פיליפ גלניסטר ("החיים על מאדים", "מגורש") וטמסין גרייג ("אפיסודז"), שמגלמים את ג'יימס ואן טרנצ'נט, משפחה של נובורישים שעולים בסולם המעמדות החברתי בלונדון. בפתיחת הסדרה משפחת טרנצ'נט מקבלת הזמנה לנשף של הדוכסית מריצ'מונד (דיאנה קנט, "אחים לנשק", "הנעדר"). כמה עשרות שנים לאחר מכן, המאורעות והסודות של אותו הערב ממשיכים להדהד ברחבי בלגרביה.

 

גםצופה

Member
מנהל
ג'ונה פרום טונגה - הסדרה במלואה

החל מה-27.5, כל הפרקים
HOT VOD ו-NEXT TV


סדרה קומית אותה יצר, כתב, ביים וכיכב זוכה פרס הלוגי (ה"אמי" האוסטרלי) כריס לילי. הסדרה שודרה במשך עונה אחת ותעלה במלואה ב-HOT VOD וב-NEXT TV.
הסדרה המוקומנטרית עוקבת אחר ג'ונה טקאלואה, נער אוסטרלי מתמרד בן 14 משושלת טונגה. משפחתו, חבריו ומוריו של ג'ונה מנסים לעזור לו לתעל את האנרגיות הבלתי-נגמרות שלו לדברים מועילים. כשניסיונותיהם מעלים חרס, אביו של ג'ונה שולח אותו בחזרה לאי טונגה לחיות עם דודו כדי להחזיר את חייו למסלול הנכון.

 

גםצופה

Member
מנהל
הקומודי סטור - עונה 2

החל מה-18.5, כל הפרקים
HOT VOD ו-NEXT TV




העונה השנייה של תוכנית המערכונים הישראלית האהובה, אותה יצר וכתב יואב צפיר ושודרה בין השנים 1993-1997, מגיעה ל-HOT VOD.
התוכנית, שמאז שנות שידורה הפכה לקאלט, מורכבת ממערכונים קצרים ופינות הומוריסטיות קבועות, שמשפטי המחץ החוזרים של הדמויות בהן הפכו שגורים בתרבות הישראלית.
עונתה השנייה של הסדרה, ששודרה ב-1994, נחשבת למוצלחת ביותר מבין השלוש. כה גדולה הייתה הצלחתה, ששני שירים מתוכה דורגו במצעד הפזמונים העברי השנתי של רשת ג' לשנת תשנ"ה.
בואו לראות את הדמויות האהובות אותן גילמו צביקה הדר, אסף אשתר, איתי שגב, רובי דואניס, גיל ססובר ועוד.

 

גםצופה

Member
מנהל
ברוקלין תשע תשע - עונה 7

החל מה-10.5, ראשון-חמישי ב-22:05
HOT קומדי סנטרל


"ברוקלין תשע-תשע" ("Brooklyn Nine-Nine") היא סדרה קומית של רשת Fox מבית היוצר של המפיקים והתסריטאים זוכי ה"אמי" דן גור ומייקל שור ("מחלקת גנים ונוף", "המקום הטוב"). העונה השביעית של הקומדיה המופרעת, שגרפה שני פרסי "גלובוס הזהב" ושני פרסי "אמי", מגיעה ל-HOT קומדי סנטרל.

"ברוקלין תשע-תשע" עוסקת בתחנת המשטרה הניו יורקית ובעיקר בכוכב העולה שלה, הבלש ג'ייק פרלטה (זוכה ה"אמי" ו"גלובוס הזהב" אנדי סמברג, "סאטרדיי נייט לייב"), שמחזיק בשיא מעצרים ואגו ענק למרות שמעולם לא נאלץ לעבוד קשה מדי או להיצמד לחוקים. אחרי הגעתו של קצין חדש וקשוח לתחנה, הולט (זוכה ה"אמי" אנדרה ברואר, "רצח מאדום לשחור"), מעמדו של ג'ייק מתערער והוא נאלץ להיאבק על מקומו.

בפתיחת העונה השביעית הולט מתקשה להתמודד עם העובדה שהורד בדרגה לשוטר סיור. העניינים מתחממים כשמציבים מפקדת חדשה בתחנה (ניקול בילדרבק, "מלאך אפל", "קלולס") והולט מתקשה להתרגל למצב החדש. ג'ייק ואיימי (מליסה פומרו, "אחת שיודעת") מנסים להביא ילד לעולם אך מתקשים בתהליך.

 
למעלה