מאי 2020 בפרטנר tv

גםצופה

Member
מנהל
מקום בשולחן עם אננד גירידהרדס

מקום בשולחן עם אננד גירידהרדס – Seat at the Table with Anand Giridharahdas
החל מ-3 במאי, בימי ראשון בשעה 22:00 בערוץ VICE בפרטנר TV.

אוהבים פוליטיקה ופוחדים שהמשחק מכור ורק העשירים והחזקים נשמעים?

ערוץVICE מזמין אתכם להצטרף לדיון מסביב לשולחן של הסופר והפרשן אננד גירידהרדס ואורחיו המיוחדים בו הם מאתגרים את בעלי הכוח ותהנו משיח פורה על הפוליטיקה, התרבות ועל השילוב שלהם.
 

גםצופה

Member
מנהל
מקום מבטחים עם שיין סמית'

בימי חמישי בשעה 00:50, בערוץ VICE וב-Catch up בפרטנר TV.

מייסד VICE שיין סמית' מארח סדרת צ'אטים עם מומחים, מעצבי דעת קהל ואישים פוליטיים כמו: אדוארד ג'וזף סנודן, מָתֶּאוֹ רֶנצִי, דיוויד צאנג, גווין כריסטופר ועוד.
 

גםצופה

Member
מנהל
לשחות בין גברים

בערוץ הסרטים וב-VOD בפרטנר TV

קומדיה בריטית. 'ללכת עד הסוף' על ספידו… אריק, רואה חשבון שחוק, מרגיש כי הוא רק דופק שעון בעבודה. משבר גיל ה-40 גורם לו להרגיש שהוא מאבד את גבריותו ועל הדרך גם את אשתו. הוא מוצא דרך מפתיעה לנסות להחזיר לעצמו את הביטחון כאשר הוא מצטרף לקבוצת שחייה צורנית לגברים בבריכה המקומית. האם המאמנת שלהם תצליח להכניס את הגברים לכושר וללמד אותם לעשות במים את "הפרח העגול"? וחשוב מזה – האם אריק יוכל להחזיר לעצמו את אשתו ואת הגבריות שהלכה לאיבוד?
 

גםצופה

Member
מנהל
ציפוקליפסה עכשיו – תיאטרון ציפורלה בפרטנר TV

בימי חמישי בשעה 22:00, בחודש מאי בערוץ טדי בפרטנר TV

תיאטרון 'ציפורלה' המופיע בשגרה באולמות ברחבי הארץ יוצא בשיתוף פעולה בלעדי עם פרטנר TV באמצעות תוכן שהופק עבור שידור בטלוויזיה, שעה שבימת התיאטרון עדיין בבידוד.
'ציפורלה' יצרה וצילמה תכנית מערכונים הומוריסטית בשם 'ציפוקליפסה עכשיו'. כל פרק כולל כ-12-16 דקות של מערכונים משעשעים העוסקים בהשפעה של מציאות הקורונה על החיים של כולנו, ואופן ההתמודדות עם המצב החדש בכל החזיתות- חברתי, משפחתי, פוליטי. מה שהתחיל מתוכנית אחת שצברה מאות אלפי צפיות בפייסבוק, הופך עכשיו לסדרה של פרקים חדשים שישודרו בלעדית בפרטנר TV בערוץ טדי, ערוץ הצחוק הישראלי.
 

גםצופה

Member
מנהל
בני ברק-TLV – פרקים חדשים

בערוץ טדי וב-VOD בפרטנר TV

הסדרה המצליחה של ערוץ טדי עוקבת אחר ארבע נשים צעירות מבית חרדי, בתחילתו של תהליך יציאה בשאלה ,שהגיעו לעיר הגדולה תל אביב. בעיר ללא הפסקה, הן נתקלות לראשונה בתופעות שלא הכירו, ממכירת חזיר בסופר ועד שכן חתיך שפותח את הדלת במראה לא צנוע, בלי חולצה. הסדרה מספקת הצצה לחייהן של הרביעייה ולתהליך ההסתגלות לעולם חדש ואחר- במדינת תל אביב.
בפרקים החדשים נכנסת לתמונה חני נחמיאס בתפקיד הרבנית, וגם השחקנים אור בן מלך וחן רוטמן.

הסדרה המבוססת על סיפור חייהן של לידר סויסה ורותם זילכה, שגם מככבות בסדרה.
 

גםצופה

Member
מנהל
הדרך חזרה

הסרט זמין לרכישה לצפייה ללא הגבלת זמן החל מ-18 במאי, ולהשכרה החל מ-1 ביוני, בפרטנר TV

דרמת ספורט עם בן אפלק שמגלם הבטחה גדולה שלא מומשה בתחום הכדורסל, לאחר שהיה כוכב גדול בקבוצתו בתיכון אך בהמשך, חייו לקחו פניה לא נכונה במורד מדרון תלול של חוסר הצלחה, כולל אלכוהוליזם. ההזדמנות לשפר את חייו מגיעה כאשר הוא מקבל הצעה לאמן את קבוצת הכדורסל בתיכון בו למד.
 

גםצופה

Member
מנהל
הסוד המופלא של ראול טבורן

החל מ- 30 במאי בערוץ הסרטים וב-VOD בפרטנר TV

קומדיה צרפתית מרגשת. לראול טבורן בעל חנות האופניים ומתקן האופניים האגדי בכפר הקטן סנט סרון יש סוד נוראי- הוא בעצם לא יודע לרכוב על אופניים. כשמגיע הצלם הרווה לכפר ומציע לצלם את ראול רוכב על אופני מרוץ על רקע הנוף של ההרים, מגיע גם רגע האמת. ראול יעשה כל שביכולתו למנוע את הצילום, אבל אצל ראול טבורן הדברים אף לא כל כך פשוטים.
 

גםצופה

Member
מנהל
בחורים רעים לתמיד

זמין להשכרה החל מ-28 במאי, ב-VOD בפרטנר TV

25 שנה לאחר הנסיעה הראשונה שלהם בסרטם הראשון, הבחורים הרעים שבים לנסיעה אחת אחרונה. מייק לאורי עדיין חזק בעניינים בעוד מרקוס ברנט מוכן כבר לפרישה ולבילוי זמן עם משפחתו. אך כאשר מייק מותקף על ידי אויבים מן העבר המבקשים נקמה, יש רק אדם אחד שהוא יכול לסמוך עליו שיסייע לו לטפל בעניין. בכיכובם של וויל סמית', מרטין לורנס, דריק גילברט, ונסה הדג'נס.
 

גםצופה

Member
מנהל
עכביש ברשת

זמין להשכרה החל מ-29 במאי, ב-VOD בפרטנר TV

סוכן המוסד המיתולוגי אברהם אדרת יוצא למסע החשוב של חייו. למסע המסוכן מצורף סוכן צעיר ושניהם מתמודדים עם הספקות, החשדות והקשיים בדרך כשמטרתם היא להגיע אל אנג'לה שהיא המקור למידע רגיש ונפיץ הנוגע למזרח התיכון ושראש המוסד זקוק לו. הצלחת המשימה תביא להם תהילת עולם, כישלון יסלק אותם מהבמה בבושת פנים. מסע של חשדנות ואיבה הופך למסע של הישרדות, היכרות ושינוי. בכיכובם של בן קינגסלי, מוניקה בלוצ'י, איתי טיראן, איציק כהן ומכרם חורי.
 

גםצופה

Member
מנהל
בקצב הלב

החל מ- 7 במאי בערוץ הסרטים וב-VOD בפרטנר TV

דרמת ריקודים סוחפת מהיוצרים של סטפ אפ. רקדנית היפ-הופ אמריקאית צעירה נוסעת עם משפחתה לגור בהודו ופוגשת רקדן צעיר מתרבות וריקוד אחרים.
 

גםצופה

Member
מנהל
יום הבוחר

החל מ-7 במאי, בערוץ הסרטים וב-VOD בפרטנר TV.

מאמן קבוצת הפוטבול של קליבלנד, יוצא למלחמה חסרת פשרות בכדי לגייס לקבוצתו שחקן צעיר ומבוקש במסגרת אירוע הדראפט השנתי. בהשתתפות קווין קוסטנר, ג'ניפר גארנר וכריס ברמן.
 

גםצופה

Member
מנהל
ניו יורק סיפור אהבה

החל מ-15 במאי, בערוץ הסרטים וב-VOD בפרטנר TV.

זוג נשוי מבוגר, שבילה את כל חייו ביחד באותה דירה ניו- יורקית נתקל בבעיות אישיות וכספיות כשהם מתכננים לראשונה לעבור דירה. בכיכובם של מורגן פרימן, דיאן קיטון, וסינתיה גיקסון.
 

גםצופה

Member
מנהל
חובשת קרבית

החל מ-15 במאי, בערוץ הסרטים וב-VOD בפרטנר TV.

סמלת מגי סוואן, רופאה צבאית שזכתה בעיטורים על אומץ לב ומסירות, מתאחדת בארה"ב עם בנה בן ה-5 לאחר שהות ארוכה באפגניסטן. כשהיא מגיעה הביתה היא מגלה שהיא ניצבת לפני מלחמה חדשה, המלחמה על הבית, על אהבתו של בנה שמסרב לדבר איתה ורוצה להישאר לגור עם הגרוש שלה ואשתו ובניסיון להמשיך במקביל בחיי הצבא ובתפקידה כמפקדת מחלקה שחזרה משדה הקרב.
 

גםצופה

Member
מנהל
פורעי חוק

החל מ-7 במאי, בערוץ הסרטים וב-VOD בפרטנר TV.

כשקבוצה בלתי ניתנת לעצירה של שודדי בנקים מבצעים את השוד המושלם, מסתלקים עם מיליון דולר במזומן ומשאירים מנהל בנק מת בעקבותיהם, מוזעקת למקום יחידת העילית של סוכני ה- FBI (כריסטופר מלוני, דייב בטיסטה ואדריאן גרנייה). במהרה מתחילים להתגלות סימנים המובילים לבעלים של הבנק (ברוס וויליס) ולקוחותיו ה״מועדפים״. כשהיחידה חופרת עמוק אל תוך התיק, הבולשת מבינה שדברים אינם כפי שהם נראים, וכדי להתיר רשת סבוכה של הונאה ושחיתויות הם חייבים לדחוף את עצמם אל הסף – היכן שהקווים בין טוב לרע לעתים קרובות מטושטשים.
 

גםצופה

Member
מנהל
החגיגה של פולט

החל מ-3 במאי, בערוץ הסרטים וב-VOD בפרטנר TV.

פולט היא סבתא מאוד לא חביבה, היא חיה מדמי הביטוח הלאומי, שלא מספיקים לה כדי לגמור את החודש. אחרי שמכרו את הקונדיטוריה שלה, ומעקלים מגיעים לדירתה בשל חוב לבנק ולוקחים את כל מה שאפשר, פולט מחליטה להפוך לסוחרת סמים. העסקים משגשגים עד שמגיעה המשטרה. איך היא תצא הפעם מהתסבוכת? תסמכו על פולט
 

גםצופה

Member
מנהל
פרשס

החל מ-3 במאי, בערוץ הסרטים וב-VOD בפרטנר TV.

דרמה חזקה ומטלטלת, זוכת אוסקר בפרס שחקנית המשנה (מוניק). נערה שחורה, אנאלפאבתית, שסובלת מעודף משקל והרה עם ילדה השני מהארלם, מוזמנת להירשם לבית ספר אלטרנטיבי בתקוה שישנה את אורח חייה. מורה אותה היא מכירה בבית הספר מנסה להאיר מעט את חייה האפלים.
 

גםצופה

Member
מנהל
הסוד שבעינים

החל מ-3 במאי, בערוץ הסרטים וב-VOD בפרטנר TV.

חברי צוות FBI לשעבר מתאחדים לאחר 13 שנים ומחדשים את חקירת הרצח האכזרי של בתה של אחת מנשות הצוות, כשעולה רמז חדש שיכול להוביל אל הרוצח שמעולם לא נתפס. עם: ג'וליה רוברטס, ניקול קידמן.
 

גםצופה

Member
מנהל
נסיעה ממולכדת

החל מ-3 במאי, בערוץ הסרטים וב-VOD בפרטנר TV.

מייקל (פול ווקר), השתחרר זה עתה מהכלא והוא כבר מפר את תנאי השחרור כאשר הוא יוצא מהמדינה כדי לפגוש את חברתו המנוכרת. בלבול בחברת השכרת הרכב משאיר אותו עם הרכב הלא נכון. מסתבר שהרכב קשור לכמה שוטרים בכירים ומושחתים, והאשמה עומדת ליפול על מייקל. ללא יכולת לפנות למשטרה, מייקל יוצא למאבק על חפותו.
 

גםצופה

Member
מנהל
עד עצם היום הזה

כל העונות זמינות החל מ-4 במאי, ב-VOD בפרטנר TV

סדרת הפנטזיה של ABC על כל הדמויות מהאגדות שכולנו אוהבים לאהוב או לשנוא , שמגלות את זהותן האמיתית שהוסתרה בעקבות קללה עתיקה. אמה סוואן בת ה28, מגלה על סף דלתה את בנה שמסרה לאימוץ לפני עשר שנים, והוא גורר אותה אל עיירתו 'סטוריברוק', ובדרך מספר לה שדרי העיירה הם למעשה גיבורי סיפורי אגדות, אשר קללת מכשפה רעה (שהיא אימו המאמצת) העבירה אותם אל העולם הזה ומחקה את זכרונם, ורק אמה תוכל לשבור את הקללה. אמה עוברה לעיירה בכדי להיות קרובה לבנה ומנסה להרכיב את הפאזל של סיפור העבר הפנטסטי, עם חייה המציאותיים בהווה.
 
למעלה