אפריל בערוצי הסדרות של הוט

גםצופה

Member
מנהל
להרוג את איב – עונה 3

החל מה-29.4, ימי רביעי ב-22:00
HOT HBO, HOT VOD ו-NEXT TV


עונה חדשה
"להרוג את איב" ("Killing Eve"), סדרת הדרמה של רשת "BBC אמריקה" המבוססת על סדרת הנובלות של לוק ג'נינגס, חוזרת לעונה שלישית שתשודר רק ב-HOT. את העונה כתבה השואוראנרית סוזאן הית'קוט ("אימת המתים המהלכים").
את הסדרה מובילות זוכת "גלובוס הזהב" וה"סאג", סנדרה או ("האנטומיה של גריי" ו"פשע אמריקאי"), וזוכת ה"אמי" וה"באפטה" ג'ודי קומר ("יומן השומן","דוקטור פוסטר"). כל אחת מהשחקניות הייתה מועמדת על תפקידה בסדרה לפרסי ה"אמי", "גלובוס הזהב", ה"באפטה", ה"סאג" וה"קריטיקס צ'ויס", מתוכם גרפו במשותף ארבעה פרסים.
 

גםצופה

Member
מנהל
לא בטוחה – עונה 4

החל מה-13.4, ימי שני ב-23:00
HOT HBO, HOT VOD ו-NEXT TV


עונה חדשה
"לא בטוחה" ("Insecure"), הסדרה הקומית של HBO, מבית היוצר של המועמדת ל"גלובוס הזהב" וה"אמי" איסה ריי חוזרת לעונה רביעית שתשודר בסמוך לארה"ב ב-HOT HBO.
אחרי שבעונה השלישית איסה לקחה אחריות על חייה והפסיקה לשים את צרכיהם של גברים לפני צרכיה שלה, היא חוזרת, מגובה בחבורה שלה – מולי, טיפאני (אמנדה סילס, "שוטר וחצי") וקלי (נטשה רות'וול, "סאטרדיי נייט לייב"), כשהפעם היא במושב הקדמי. העונה, שתכלול עשרה פרקים, תמשיך לעסוק בחיפוש עצמי ותצלול לעומקן של סוגיות מורכבות של התמודדות עם בעיות נפשיות באמצעות דמותו של ניית'ן (קנדריק סמפסון, "המדריך לרוצח", "יומני הערפד").
 

גםצופה

Member
מנהל
לרוץ

החל מה-13.4, ימי שני ב-23:30

HOT HBO, HOT VOD ו-NEXT TV


סדרה חדשה

"לרוץ" ("Run") היא קומדיית מתח חדשה של רשת HBO, אותה יצרה ויקי ג'ונס, שביימה את העיבוד התיאטרלי של "פליבג" – הצגה שנכתבה על-ידי היוצרת זוכת ה"אמי" ו"גלובוס הזהב" פיבי וולר-ברידג' (שמשמשת כמפיקה ב"לרוץ") ולאחר מכן עובדה לטלוויזיה והפכה לסדרת הלהיט.

את הסדרה מובילים זוכת ה"אמי" והמועמדת ל"גלובוס הזהב" מריט וובר ("האחות ג'קי", "המתים המהלכים"), והמועמד לפרס ה"טוני", דומנהול גליסון ("מראה שחורה", טרילוגיית "מלחמת הכוכבים" החדשה).

וובר מגלמת את רובי ריצ'רדסון, אישה נשואה שמנהלת חיי שגרה נוחים ומשמימים שכרתה ברית לפני 17 שנה עם בילי (גליסון), בן זוגה בתקופת הקולג', למקרה ששניהם יצטרכו לברוח מחייהם העתידיים: אם אי פעם מישהו מהם יקבל מהאחר הודעת טקסט עם המילה "לרוץ", והאחר יענה עם אותה המילה, הם יעזבו הכל ויצאו לטיול ברחבי אמריקה ביחד.
 

גםצופה

Member
מנהל
שומר אחי

החל מה-28.4, ימי שלישי בשעה 22:00
HOT HBO, HOT VOD ו-NEXT TV


סדרה חדשה
"שומר אחי" ("I Know This Much Is True") היא מיני-סדרה בת שישה פרקים של רשת HBO, המבוססת על רב המכר עם אותו השם של הסופר וואלי לאמב. מאחורי הסדרה עומד היוצר דרק סיאנפריין ("בלו ולנטיין", "אור בין האוקיינוסים"), ובתפקידים הראשיים מככב בתפקיד כפול המועמד לאוסקר וזוכה ה"אמי" מארק רפאלו ("שאטר איילנד", "הנוקמים").
לצדו של רפאלו עומד קאסט מרשים של שחקניות, הכולל את זוכת ה"אמי" וה"טוני" רוזי או'דונל ("המופע של רוזי או'דונל"), זוכת האוסקר, ה"אמי" ו"גלובוס הזהב" מליסה לאו ("פייטר", "מילדרד פירס"), זוכת ה"אמי" ארצ'י פונג'אבי ("האישה הטובה", "בליינדספוט"), המועמדת ל"אמי" קת'לין האן ("טרנספרנט") ועוד.
עלילת הסדרה עוקבת אחר התאומים תומס ודומיניק בירדסלי (שניהם מגולמים על-ידי רפאלו). תומס, הסובל מסכיזופרניה פרנואידית, מצליח לקיים אורח חיים תקין ולהחזיק עבודה בדוכן קפה. עם זאת, פה ושם הוא סובל מהתקפים חמורים של המחלה שלו. באחד מההתקפים הללו, בתוך מה שתומס תופס כהקרבה מחאתית שתעזור לעצור את מלחמת המפרץ, הוא פוגע בעצמו אנושות. דומיניק עוזר לתומס בתהליך ההחלמה והשיקום, ומנהל מאבק בשמו של תומס להוציא אותו מבית-החולים הפסיכיאטרי הרשלני והמדכא בו הוא נמצא.
 

גםצופה

Member
מנהל
אנחנו כאן

החל מה-26.4, ימי ראשון ב-22:30
HOT HBO, ובבכורה ב-24.4 ב-HOT VOD ו-NEXT TV


עונה חדשה
"אנחנו כאן" ("We're Here") היא תכנית ריאליטי חדשה של רשת HBO שלוקחת משתתפים מעיירות קטנות ונותנת להם הזדמנות להשתתף בהופעת דראג חד-פעמית ובלתי נשכחת. את הסדרה ביים היוצר הדוקומנטרי פיטר לוגרקו, שהפיק וביים את הסדרה זוכת ה"אמי", "Intervention", ומפיק אותה מפיק הריאליטי הוותיק, אלי הולצמן ("פרויקט מסלול").
בסדרה מככבות שלוש מלכות הדראג שהתחילו את דרכן בתכנית הריאליטי המצליחה "המרוץ לדראג של רופול" – בוב דה דראג קווין ("סדר אותי"), שאנג'לה לקיפה ("כוכב נולד", "גלי") ויוריקה או'הארה.
שלוש המנחות יגייסו "בנות דראג" מעיירות קטנות ברחבי ארה"ב ויכירו להם את המלכה ששוכנת בתוכם. בכל פרק הן יגיעו לעיירה אחרת ויבחרו את המתמודדים שיזכו להפוך למלכות דראג ללילה אחד שנועד להוציא אותם מאזור הנוחות שלהם.
 
למעלה