אפריל ב

גםצופה

Member
מנהל
אפריל ב


אלו הסדרות, התוכניות והסרטים שיגיעו במהלך חודש אפריל 2020 למנויי נטפליקס (Netflix) בישראל.

סדרות מקור של נטפליקס
בית הנייר: חלק 4
:
התוכנית של הפרופסור משתבשת ומסכנת את חייהם של השודדים, שנאלצים להגן על עצמם מפני אויבים בתוך הבנק ומחוצה לו (3.4.20)

הצלחתי!: עונה 4:
המנחים שאתם אוהבים, הכישלונות המפוארים שאתם כל כך נהנים מהם. ברוכים השבים למטבחים של "הצלחתי!" שבהם כל אחד – אבל כל אחד –יכול לזכות (1.4.20)

בית הפרחים: עונה 3:
עונה שלישית של הסדרה הקומית האפלה על משפחה עשירה שמסתירה סודות במקסיקו סיטי (23.4.20)

טוני נולד מחדש: עונה 2:
דרמה קומית שמתרחשת בעיירה קטנה ופיקטיבית, ובמרכזה טוני (ריקי ג'רוויס), כתב בעיתון המקומי שחייו נעצרו בעקבות מותה של אשתו האהובה מסרטן. בעונה השנייה, טוני ממשיך להיאבק בצער ומנסה להפוך לחבר טוב יותר. כל אחד מהאנשים שסביבו מתמודד עם בעיות משלו, שרק מחמירות בגלל סכנת הסגירה של העיתון המקומי (24.4.20)

בית הטראסה: טוקיו 2020-2019: חלק 3 :
החיים בטוקיו ממשיכים. בבית יש דלתות שנפתחות, אחרות שנסגרות, קשרים שנוצרים ואחרים שעומדים למבחן. רוקה מתכונן לצעד הבא, והאנה עומדת לפני תחרות (7.4.20)

הממלכה האחרונה: עונה 4:
אדוארד ואת'לפלד חלוקים לגבי עתידה של מרסיה ולגבי חלומו של אביהם לאחד את אנגליה, ואות'רד מנסה להשיב לעצמו זכות אבות (26.4.20)

הכוכב המוזר:
שלל יצורים מוזרים – ואפילו אימא אדמה בעצמה – הם הקריינים בתוכנית טבע משעשעת שמציצה לחייהם של כמה מבעלי החיים המדהימים ביותר על פני כדור הארץ (22.4.20)

הבשורה בחצות:
סדרת אנימציה המבוססת על חללית שמשייטת בגלקסיה בחיפוש אחר משמעות החיים (20.4.20)


סרטי מקור של נטפליקס
בית הנייר: התופעה:

סרט שבוחן למה ואיך הציתה "בית הנייר" בכל העולם גל של התלהבות ואהדה לחבורה של גנבים נחמדים ולפרופסור שלהם (3.4.20)

אהבה, חתונה והכל מהתחלה:
החתונה של אחותו של ג'ק יכולה להתפתח לכל מיני כיוונים. הוא מצידו מתמרן בין אורחים בעייתיים, בלגן כללי, ואולי גם אהבה חדשה (10.4.20)

סרז'יו:
תשוקות, אידאלים ומציאות מרה עומדים במרכזה של הדרמה על שליח האו"ם הכריזמטי סרז'יו ויירה דה מלו, שנקלע לסיטואציה מסכנת חיים בעיראק (17.4.20)

האירוע המרכזי: ליאו הצעיר מוצא מסיכה קסומה שמעניקה לו כוחות מיוחדים, הוא נכנס לזירה ומתחרה ביריב מאיים – והכאוס לא מאחר להגיע (10.4.20)

קומדיה מקורי של נטפליקס
כריס דליה: שום כאב:
כריס דליה עולה על הבמה במיניאפוליס ומשתף את הקהל במחשבותיו על כל דבר, מצנזורה עצמית עד דולפינים בעייתיים ומוטנטים דפוקים (14.4.20)

תוכנית המערכונים של אלייזה שלזינגר:
תוכנית מערכונים באדיבות מוחה הקודח של אלייזה שלזינגר, הכוללת דמויות מופרכות, הצצה לתוך החוויה הנשית וביקורת חברתית שלא דופקת חשבון (1.4.20)

דוקומנטרי מקורי של נטפליקס
שערורייה במעבדה:
פשעים מחרידים שביצעו שני כימאים במעבדת סמים מטשטשים את גבולות הצדק, מזעזעים את מערכת המשפט ומטלטלים עורכי דין, פקידים בכירים ואינספור אסירים (1.4.20)

מרצח לרחמים: סיפורה של סינטויה בראון
סינטויה בראון בת ה־16 נשפטה למאסר עולם, אבל שאלות על עברה, על מצבה הגופני ועל מערכת המשפט עצמה מעלות ספק לגבי אשמתה (29.4.20)

פרויקט החפּות: סדרה מוגבלת:
הסדרה "פרויקט החפות" מתחקה אחר שורה של הרשעות שווא שנעשו באמצעות הליכים שגויים ותרמיות, וחושפת את העוול שנגרם לקורבנות ולנאשמים (15.4.20)

סדרות מקור של נטפליקס לילדים ולמשפחה
משפחת וילובי:
סרט אנימציה על ארבעה ילדים שהוריהם האנוכיים נטשו אותם, והם לומדים להתאים את ערכיהם המיושנים לעולם המודרני (22.4.20)

ביג שואו מחוץ לזירה: חלק 2:
ביג שואו, מתאבק לשעבר, יוצא מהזירה ומתכונן לאתגר קשוח עוד יותר: החיים עם שלוש בנות ואישה בפלורידה (6.4.20)

הילדים האחרונים בעולם: ספר 2:
ג'ק, ג'ון, קווינט ודירק יוצאים לחפש את הזומבים האבודים, להשיב לעצמם את עירם, ואולי־אולי גם לתפוס כיסא בשולחן מגניב (17.4.20)

 
למעלה