יולי בערוצי הסדרות של הוט

גםצופה

Member
מנהל
כתום זה השחור החדש – עונה 7

"כתום זה השחור החדש" ("Orange Is the New Black"), הדרמה הקומית של "נטפליקס", חברת "ליונסגייט" והיוצרת זוכת ה"אמי" ג'נג'י קוהאן ("העשב של השכן"), חוזרת לעונה שביעית ואחרונה שתעלה במלואה בצמוד לארה"ב רק ב-HOT VOD וב-HOT HBO, בקטגוריית XTRA – סדרות איכות מהעולם.

"כתום זה השחור החדש" עוסקת בעלילותיהן של אסירות בכלא הפדראלי ליצ'פילד, בצרותיהן היומיומיות, בדרמות המרתקות וברגעים המצחיקים עד דמעות. אנסמבל נשי משובח ועטור פרסים מוביל את הסדרה, בראשו טיילור שילינג ("ארגו") המגלמת את פייפר צ'פמן, יאפית ניו יורקית המרצה עונש מאסר על מעורבותה בעסקת סמים.
עונת הסיום נפתחת אחרי סופה המפתיע של העונה הקודמת, עם שחרורה המוקדם של פייפר מהכלא. העונה השביעית תעקוב אחרי הסתגלותה לחיים בחוץ, שמציעים חופש מצד אחד וניתוק מרעייתה אלכס מצד שני. בינתיים, טייסטי – שהורשעה על לא עוול בכפה ברצח הסוהר פיסקטלה – צפויה לקבל מאסר עולם, בעוד שביאנקה עומדת בפני גירוש מהמדינה.

הסדרה תשודר החל משישי ה-26.7, כל לילה ב-HOT HBO וכל הפרקים ב-HOT VOD

 

גםצופה

Member
מנהל
גירושים – עונה 3

החל מה-2.7, ימי שלישי בשעה 22:00, ב-HOT HBO ובימי שני ב-HOT VOD

"גירושים" ("Divorce") הדרמה קומית של HBO מבית היוצר של המועמדת ל"אמי" שרון הורגן ("קטסטרופה") שהיתה מועמדת לפרסי "גלובוס הזהב" וה"אמי", חוזרת לעונה שלישית בכיכובם של זוכת "גלובוס הזהב" וה"אמי" שרה ג'סיקה פארקר ("סקס והעיר הגדולה") וזוכה ה"אמי" והמועמד לאוסקר תומאס היידן צ'רץ' ("דרכים צדדיות"). אל נעלי השואוראנרית בעונה השלישית נכנסת ליז טוצ'ילו ("סקס והעיר הגדולה" ומחברת "הוא פשוט לא בקטע שלך").

עלילת "גירושים" עוסקת בתהליך הפרידה הארוך והמפרך של פרנסס (פארקר) ורוברט (צ'רץ') אחרי עשר שנות נישואין ושני ילדים משותפים – מגילויים על בגידות, דרך טיפולים זוגיים ועד מפגשים עם עורכי הדין. "גירושים" מצליחה לשים את האצבע על הרגעים המביכים והרגשות האינטנסיביים בין שני אנשים שמנסים להסתגל לשינוי ולהמשיך בחייהם – אחרי שהנישואים נגמרים.
בעונה השלישית, רוברט ופרנסס חיים חיים נפרדים אבל חולקים קשר רגשי יומיומי דרך ילדיהם המשותפים, לילה וטום. אחרי השריפה בגלריה שלה, פרנסס מנסה למצוא הזדמנויות חדשות בעולם האמנויות אבל מגלה שהיא נאלצת להתפשר על "עבודה" במקום קריירה. בינתיים, חייו החדשים של רוברט עם ארוסתו ג'קי מתקדמים בקצב בלתי צפוי ומאלצים אותו להתמודד עם השאלה – האם הוא מוכן לעבור שוב את הכל מהתחלה ולהקים משפחה חדשה?

 

גםצופה

Member
מנהל
באנשי - כל העונות

מה-7.7, ראשון-חמישי בלילה ב- HOT HBOוכל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

ארבע העונות של "באנשי" ("Banshee"), הדרמה זוכת ה"אמי" של רשת "סינמקס" שנוצרה על ידי ג'ונתן טרופר ("לוחם") ודיוויד שיקלר ובהפקתם של יוצרי "דם אמיתי" ו"עמוק באדמה" אלן בול ופיטר מקדיסי, ישודרו בשידור יומי ב-HOT HBO ויעלו בבת אחת ל-HOT VOD ול-NEXT TV.

הכוכב הניו זילנדי אנת'וני סטאר מגלם נוכל ופושע נמלט המתחזה ללוקאס הוד, שריף בעיירה באנשי שבמחוז האמיש בפנסילבניה. הוד נוטל את זהותו של השריף שנרצח כדי להתחבא מפני מאפיונר בשם לורד ראביט ומנסה להתפייס עם אהובתו לשעבר, אנסטסיה – בתו של ראביט, שבעצמה אימצה זהות חדשה, נישאה והקימה משפחה בזמן שהוד ריצה עונש מאסר.

הוד נאבק לשמור על זהותו הסודית תוך מלחמה בפשע לצד שותפיו ג'וב ושוגר, ומוצא עצמו ראש בראש עם איש עסקים בעל השפעה בעיירה, קאי פרוקטור.
בסדרה, ששברה את שיאי הרייטינג של "סינמקס" כשעלתה ב-2013, מככבים גם בן קרוס ("ראשון האבירים"), איוונה מיליצ'ביץ' ("קזינו רויאל"), הון לי ("לוחם"), פרנקי פייסון ("עשה את הדבר הנכון") ואולריך ת'ומסן (בקרוב ב"אפיפיור החדש" שתשודר ב-HOT).

 

גםצופה

Member
מנהל
הדרשה על ההר - ספיישל קומי

הספיישל ישודר בשבת ה-6.7 ב-22:00 ב-HOT HBO, והחל מה-1.7 ב-HOT VOD וב-NEXT TV

הקומיקאי ג'ארד קרמייקל חוזר בספיישל נוסף של HBO, אחרי הספיישל הקומי "ג'ארד קרמייקל: וידאו ביתי" (ששודר במאי) ושני מופעי הסטנד אפ שצילם עבור הרשת.
ב"הדרשה על ההר" יוצא קרמייקל לחקור את שורשיו ומתעד שיחות אינטימיות עם בני משפחתו וקרוביו, החולקים איתו קשיים וחוויות דומות מחייהם כאפרו-אמריקניים.
קרמייקל הוא קומיקאי מצליח שצילם את הספיישל הראשון שלו ל-HBO ב-2014. מאז הוא כבר הספיק לככב בתוכנית הקומית The Carmichael Show ב-NBC ובסרטים "שכנים", "שכנים 2" ו"רובוטריקים: האביר האחרון".
 

גםצופה

Member
מנהל
ריביירה – עונה 2

"ריביירה" ("Riviera"), דרמת הפשע של רשת SFR הצרפתית (מבית חברת התקשורת "אלטיס") ורשת SKY הבריטית, נוצרה על ידי זוכה האוסקר ניל ג'ורדן ("משחק הדמעות", "ראיון עם הערפד", "הבורג'ס").

את הקאסט מובילה כוכבת סדרת סרטי "ג'ייסון בורן", "10 דברים שאני שונאת אצלך", "ריקוד צמוד" ו"אופטימיות זה שם המשחק" ג'וליה סטיילס, ולצידה מככבים גם המועמדת לאוסקר לנה אולין ("שוקולד", "ויניל") והשחקן הישראלי הוותיק יגאל נאור ("מלכות"), שכיכב בעשרות סרטים וסדרות בחו"ל (בהם "חקירה מעבר לקווים", "בית סדאם", "הומלנד", "אישה מכובדת" ועוד).
אליהם יצטרף העונה גם המועמד לחמישה פרסי "אמי" וויל ארנט, כוכב "משפחה בהפרעה", "בוג'אק הורסמן", סרטי "לגו" ועוד.
סטיילס מגלמת את ג'ורג'ינה, אוצרת אמנות אמריקנית שנישואיה לאיש עסקים מיליארדר (אנת'וני לפאליה, "ללא עקבות") סוחפים אותה לתוך עולם של עושר, אופנה עילית וגם תככים ושקרים – אך מהר מאוד היא מגלה שלא כל הנוצץ זהב.
העונה השנייה נפתחת אחרי אירועי סיום העונה הקודמת, כשמשפחת קליוס מתמודדת עם מוות טראגי – אלא שהפעם, הדם נמצא על ידיה של ג'ורג'ינה. בעוד היא צריכה למצוא דרך לחיות עם פשעיה, סודות מעברה מציפים את חופי הריביירה הצרפתית.
הסדרה תשודר החל מה-28.7, ימי ראשון ב-20:45 ב-HOT3 וכל הפרקים ב-HOT VOD

 

גםצופה

Member
מנהל
שיקגו PD – עונה 3

"שיקגו PD" ("Chicago PD"), סדרת האקשן המצליחה של רשת NBC,
"שיקגו PD", שעלתה לאוויר ב-2014 והוצגה בפרק פיילוט בסיום העונה הראשונה של "שיקגו Fire", חודשה מאז לשש עונות. כ-10 מיליון צופים צפו בממוצע בעונה השלישית.
מחוז 21 של משטרת שיקגו מתחלק לשתי קבוצות שונות בתכלית: שוטרי המקוף, שמסיירים בעיר במדים ומתמודדים עם הפשע ברחובות, ויחידת המודיעין – הצוות שנלחם באיומים משמעותיים על העיר, כמו פשע מאורגן, סחר בסמים ומקרי רצח. את יחידת המודיעין מוביל סמל הנק ווייט (ג'ייסון בג'ה, "קליפורניקיישן"), איש שלא חושש לכופף את החוקים במרדף אחרי הצדק. רק החזקים שורדים תחת פיקודו הקשוח והתובעני. למרות עבר בעייתי עם הבוס שלו, הבלש אנטוניו דוסון (ג'ון סדה, "הפסיפיק") שואף לנהל את היחידה בעצמו – גם אם המשמעות היא להתמודד עם ווייט מדי יום.
לצדם מככבים גם סופיה בוש ("מגרש ביתי"), ג'סי לי סופר ("חבורת בריידי"), פטריק ג'ון פלוגר ("ה-4400"), מרינה סקוורצ'אטי ("זה מסובך"), לארויס הוקינס ואליאס קוטיז ("הסיפור המופלא של בנג'מין באטן").
העונה השלישית של "שיקגו PD" כוללת פרקי קרוסאובר עם "חוק וסדר: מדור מיוחד" (עונה 17), עם "שיקגו Fire" (עונה 4) ועם "Chicago Med" (עונה 1) וכמו כן כוללת פרק פיילוט לסדרה "Chicago Justice". בסדרה מגיעים להתארח העונה כוכבי סדרות "שיקגו" ו"חוק וסדר" מרישקה האריגטאיי, אייס טי, טורי דה ויטו, טיילור קיני ואחרים.
הסדרה התחלה ב-30.6, ותשודר בימים ראשון-רביעי ב-22:00 ב-HOT Zone, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

 
למעלה