ערוץ yes Real חוזר למהדורת קיץ מיוחדת!

גםצופה

Member
מנהל
ערוץ yes Real חוזר למהדורת קיץ מיוחדת!

בעקבות ההצלחה בקיץ הקודם, החל מ-21.7 ערוץ yes Drama ישנה את פניו בכל ערב, ויהפוך ל-yes Real, ערוץ ריאליטי. הערוץ ישדר עונות חדשות לצד להיטי ריאליטי חדשים של מיטב הריאליטי. להלן הפירוט

 

גםצופה

Member
מנהל
אתגר הנינג'ה עונה 10

תוכנית הבידור התחרותית והספורטיבית בה מאות מתחרים מנסים להשלים סדרת מכשולים ברמת קושי עולה ומתגברת, ולעלות לגמר הארצי, בתקווה להפוך ל"לוחם נינג'ה אמריקאי". השלבים השונים שחלקם מוגבלים בזמן, בוחנים את יכולותיהם, כוחם ומהירותם של המתחרים ורק מי שמשלים את השלבים הראשונים, עולה לשלבים המאוחרים והקשים, בהם יתמודדו על הפרס הראשון בסך מיליון דולר.
לעונה מצטרף אתגר חדש: "מגה קיר" בגובה 5 וחצי מטרים שיאפשר למתמודדים, אם יבחרו, הזדמנות אחת לעבור אותו ולזכות ב- 10,000 דולר. במידה ויוותרו על המגה קיר, יהיו להם, כרגיל, 3 נסיונות לעבור את הקיר המעוות. במידה ויחליטו בכל זאת לקחת סיכון ולא יצליחו, יקבלו הזדמנות נוספת אחת בלבד…

הסדרה תשודר בימים א-ה מה-21/7 ב- 20:30 ב-yes Drama , ב-yes VOD וב-STING TV

 

גםצופה

Member
מנהל
הרווק בגן העדן – עונה 5

הכוכבים הכי גדולים שיצאו מעונות הרווק וגם הנבלים הגדולים ביותר, חוזרים. כולם עזבו את הרווק והרווקה שבורי לב, אבל עכשיו הם כבר באמת יודעים במה כרוך החיפוש אחר האהבה וברווק בגן עדן הם מקבלים הזדמנות נוספת למצוא את הנפש התאומה שלהם.
המתחרים יגורו ביחד בגן עדן רומנטי מבודד ובמהלך הפרקים נעקוב אחריהם כשיבחנו מערכות יחסים חדשות: כשיתאהבו, או יעברו שוב משברים וליבם ישבר. תוכנית הדייטים תציג הפתעות מדהימות, טוויסטים חדשים, אורחים לא צפויים, מערכות יחסים לא סבירות יחד עם הרומנטיקה והדמעות שיביאו את הדרמה לשיאים חדשים. לעונה החדשה מצטרפים יוצאי "הרווקה 14" ווילס רייד וגם שחקן הפוטבול קולטון אנדרווד, שהפך בהמשך לרווק בעונת "הרווק" ה- 23.

הסדרה תשודר החל מה- 21/7 בימים א-ה בשעה- 22:00 ב-yes Drama , ב-yes VOD וב-STING TV

 

גםצופה

Member
מנהל
פרדייז הוטל - עונת 2019

סדרת הריאליטי האייקונית שהשיקה את yes Real הראשון, אי שם ב-2003, חוזרת בעונה חדשה, 11 שנים לאחר שהסתיימה.
פרדייז הוטל עוקבת אחר קבוצת רווקים ורווקות שניתנה להם הזדמנות של פעם בחיים: להיכנס לאתר נופש טרופי מפנק ויוקרתי ולצאת עם הרבה מאוד כסף. הם אמנם יהיו מוקפים בנופים יפהפיים, בשמש, כיף ורומנטיקה – אבל כל הפינוקים יכסו על תחרות פראית: גן העדן לא יימשך לעד. הם יצטרכו לבנות אסטרטגיה כי להישאר במשחק. בכל שבוע הרווקים יתחלקו לזוגות – מי שנותר לבד יצא מהמשחק ומישהו חדש יכנס במקומו . נהיה עדים ליפים ויפות תככים ומזימות, ויצרים רוחשים מתחת לפני השטח. האדם האחרון שישרוד את תלאות פרדייז הוטל יזכה ברבע מיליון דולר.
כוחה של פרדייז הוטל הוא כמובן במבנה הייחודי שלה. היא שילוב של תוכנית ריאליטי עם אופרת סבון, ועושה שימוש במדיום להדגשה. עוד היא מצטיינת בשלל טוויסטים ומהפכים – כל החלטה בפרדייז הוטל תגרור איתה תוצאה מפתיעה.
את הסדרה מנחה המעצבת ובוגרת לגונה ביץ' קריסטין קאוולירי.

הסדרה תשודר בימים א-ה מה-21/7 ב- 22:45 ב-yes Drama , ב-yes VOD וב-STING TV

 

גםצופה

Member
מנהל
משיכה בעירום – עונה 3:

סדרת הלהיט שסחפה את הממלכה הבריטית חוזרת בעונה חדשה!.

בבסיס הסדרה התפיסה שמשיכה מינית הוא הדבר הראשון שמפעיל לנו את המוח כשאנחנו בוחרים עם מי לצאת ולמי לתת הזדמנות.
בכל פרק אנו מתוודעים לרווק או רווקה חמודים אשר מחפשים אהבה. אליהם מצטרפת מנחת תוכניות הבוקר האהובה והפופולארית בבריטניה אן ריצ'רדסון, אשר תציג בפני רווק או רווקה (בעודם לבושים) – 6 קוביות צבעוניות…
בכל פעם יפתח חלק מהקובייה ויחשוף טפח מגופם של האנשים שנמצאים בקובייה.
בפעם הראשונה ייחשף החלק התחתון לחלוטין – ועל סמך זה יודח משתתף.
בפעם השניה ייחשף החלק העליון – ומשתתף נוסף יודח.
בפעם השלישית נחשפים הפנים של המתחרים – ואחד מהם יודח.
בפעם הרביעית הרווק/ה כבר יכולים לשוחח עם המתמודדים ולנסות לתהות על קנקנם, בסופה של השיחה יודח אחד נוסף עד שנשארים רק שניים.
אז הרווק/ה יסירו את בגדיהם ובעוד כל השלושה בעירום הם יציינו דבר אחד שהם מעריכים בגופם של האחר והרווק/ה יבחרו עם מי לצאת.
בשלב הבא נראה אותם בדייט רגיל לחלוטין בבית קפה ונגלה האם החליטו להמשיך לצאת יחד גם אחרי שהתוכנית הסתיימה

הסדרה תשודר בימים א-ה החל מ-21/7 בשעה- 23:30 ב-yes Drama , ב-yes VOD וב-STING TV

 
למעלה