יוני 2019 בערוצי הסדרות וה-VOD של

רגליים קרות 8 Cold Feet

ימי שלישי, החל מ-11 ביוני 2019, בשעה 22:00, ב-yes Drama.
וממועד זה, כל הפרקים בקטגוריית yes London ב-yes VOD.


סדרת הדרמה הקומית האהובה שבה בעונה שמינית וחדשה, בכיכובם של ג'יימס נסביט (אדם), ג'ון תומפסון (פיט), פיי ריפלי (ג'ני), הרמיוני האריסון (קרן) ורוברט בטהרסט (דיוויד), שמשחזרים את דמויותיהם.

בעונה החדשה, אדם שנוחל כמה כישלונות בתחום הרומנטי, חושש שכבר איבד את הקסם שלו, עד שבחורה צעירה בבית הקפה מתחילה איתו. ג'ני חוזרת לאוניברסיטה ומגלה שחיי הלימודים אינם כשציפתה ומקבלת בשורה קשה. פיט מציל בחור צעיר מטביעה, אבל לא זוכה לתודה שלה ציפה. דיוויד צריך להסתגל לעובדה, שבת זוגו מפרנסת אותו וקרן מפתחת רגשות כלפי חבר.

העונה תכלול 6 פרקים.

 
זוג פלוס סלב - Happy Together

ימי שבת, החל מ-1 ביוני 2019 בשעה 17:50, ב-yes Comedy.
וממועד זה, כל הפרקים בקטגוריית yes Binge ב-yes VOD.


סדרה קומית חדשה בכיכובו של דיימון וואיינז ג'וניור, המבוססת באופן חופשי על חוויותיו של כוכב "וואן דיירקשן", הארי סטיילס, שאף מפיק את הסדרה.

כשכוכב הפופ הצעיר קופר ג'יימס (פליקס מלארד) עובר לגור עם מנהל החשבונות שלו ואשתו, זוג נשוי באושר שחי חיי שגרה פשוטים ורגועים, הם נאלצים לשוב ולהתחבר להוויה הצעירה והמגניבה שלהם.

ג'ייק, מנהל חשבונות בתחום הבידור (דיימון וואיינז ג'וניור - "הבחורה החדשה") ואשתו האהובה קלייר, חיים חיים נוחים ושקטים, נהנים להירגע יחד על הספה בסוף היום ולהקליט יחד את ההודעות במענה הקולי שלהם, אבל כשכוכב הפופ הצעיר, שג'ייק עובד אצלו מתדפק על דלתם ומבקש מקלט כשהוא בורח מהפאפארצי ובהמשך אף עובר לגור אצלם, חייהם משתנים מן הקצה אל הקצה: הם מגלים שקשה לעמוד בקצב של קופר ובחייו מלאי הסטייל. במקביל, קופר נהנה מסגנון החיים הרגוע של ג'ייק וקלייר .

הסדרה כוללת 13 פרקים.

 
אמא אמריקאית 3 American Housewives

ימים ראשון - חמישי, החל מיום ראשון, 2 ביוני 2019 בשעה 22:00, ב-yes Comedy - בכל ערב שני פרקים ברצף.
וממועד זה, כל הפרקים בקטגוריית yes Binge ב-yes VOD.


עונה חדשה לסדרה הקומית האהובה.

קייטי אוטו היא אישה בעלת ביטחון עצמי ואם לשלושה, המגדלת את משפחתה בעיר העשירה ווסטפורט, שבקונטיקט, המלאה באימהות "מושלמות" וילדיהן ה"מושלמים". למזלה, בעלה גרג תומך בה בכל דרך אפשרית ותפקידו להציב בפניה את גבולות ההיגיון, כשהם שואפים להקנות לילדיהם את החינוך הטוב ביותר, יחד עם ערכים מסורתיים ומשתדלים להבטיח שילדיהם לא יצאו כמו חבריהם, משימה לא פשוטה בכלל.

בעונה החדשה, לאחר שנים כאמא במשרה מלאה, קייט מתחילה לעבוד כמפיקת אירועים ומסיבות ואתגרים חדשים נכנסים לחייה, כשהיא מנסה לאזן בין חייה המקצועיים, לבית ולמשפחה.

העונה כוללת 23 פרקים.

 
תוכנית אבא 3 Man with a Plan

ימי שבת, החל מ-1 ביוני 2019 בשעה 18:15, ב-yes Comedy.
וממועד זה, כל הפרקים בקטגוריית yes Binge ב-yes VOD.

זוכה פרס גלובוס הזהב, מאט לבלאנק ("אפיזודס", "חברים"), חוזר בעונה שלישית של הסדרה הקומית על בחור קצת מיושן, שמתמודד עם האתגרים שמציבים בפניו ההורות, הנישואין והמשפחה המודרנית.

לאחר תקופה קשה שעברה על עסק הקבלנות שלו, אנדי מציעה לאדם שיקימו עסק של רכישה, שיפוץ ומכירה של בתים יחד עם אחיו דון והשכן המוזר לואל. ובתוך כל זה אדם צריך לגדל את שלושת ילדיו, להתמודד עם גיסתו השתלטנית ועם אביו העקשן, ג'ו, שנהנה לחלק לו עצות נוראיות באשר לניהול חייו. אבל בעידודה של אנדי, אדם משתלט על החבורה שלו, יוצר כללים חדשים ומגלה שהוא יכול לעמוד במשימה בכבוד.

העונה כוללת 18 פרקים.

 
במשפחות הכי טובות 4 Life in Pieces

ימי שבת, החל מ-1 ביוני 2019 בשעה 19:05,
ב-yes Comedy וב-yes VOD.


עונה רביעית ואחרונה לסדרה הקומית על משפחת שורט הגדולה והמאושרת ועל הרגעים שמהווים ציוני דרך בחייה – רגעים מוזרים, רגעים מצחיקים ובעיקר רגעים יפים, המסופרים על ידי מגוון חבריה, מנקודת מבטם האישית. בכל פרק מסופרים ארבע סיפורים קצרים העוסקים בשבט ומתחברים לפסיפס גדול יותר.

בזמן שחיי המשפחה נחשפים בארבע סיפורים חדשים בכל פרק, בני המשפחה משתדלים ליהנות מהרגעים הקטנים שמגיחים לרגע, אבל נשארים איתם לעד.

בפתיחת העונה החדשה, משפחת שורט תצא לחופשה במקסיקו ובהמשך, תלווה את תהליך האימוץ של מאט וקולין. ג'ואי קינג("The Act") תגלם בתפקיד אורח נערה בת 17, אשר נכנסת להיריון ומתכננת למסור את תינוקה לאימוץ. עוד תלווה המשפחה גם את ההיריון של ג'ן וגרג.

העונה תכלול 13 פרקים.

 
גבר מי שנשאר אחרון 7 Last Man Standing

ימי שבת, החל מ-1 ביוני 2019 בשעה 19:30,
ב-yes Comedy וב-yes VOD.


כוכב העבר טים אלן ("שפץ ביתך") חוזר בעונה חדשה של הסדרה הקומית המצליחה.

מייק בקסטר (אלן) איש העולם הגדול, מנהל שיווק בכיר ברשת ציוד ספורט, מפעיל רדיו חובבים, "גבר שבגברים" ומאמין בערכים מסורתיים, עומד בפני האתגר הגדול ביותר: משפחתו.

בעונה החדשה, ראיין, שמיואש מהמצב הפוליטי, מחליט לעבור עם משפחתו לקנדה וגורם לבויד לברוח מהבית. אביו של מייק נפטר והוא מסרב להודות שהוא עצוב כי אביו מעולם לא הראה שהוא אוהב אותו. אד מקבל הצעה למכור את העסק שלו לחברה גדולה, אבל בגלל התנגדותו של מייק מחליט לפרוש ומשאיר את מייק אחראי על העסק.

העונה תכלול 22 פרקים.

 
ספר האורחים 2 The Guest Book

ימי שבת, החל מ-1 ביוני 2019 בשעה 20:20, ב-yes Comedy.
וממועד זה, כל הפרקים בקטגוריית yes Binge ב-yes VOD.

עונה חדשה לסדרה הקומית של גרג גרסיה ("קוראים לי ארל", "לגדל את הופ").

הסדרה עוסקת בחייהם של העובדים והמבקרים במתחם קוטג'ים להשכרה בעיירה הררית קטנה. חברי צוות השחקנים הקבוע מגלמים את דמויותיהם של העובדים ודיירי העיירה. מגוון שחקנים אורחים יגלמו את אורחי המתחם וכל פרק יתמקד באורח אחר.

בעונה החדשה, המארחים במתחם הם: בודהי (ג'ימי טאטרו - "משפחה מודרנית"), ניקי (קימיקו גלן - "כתום זה השחור החדש") וטומי (דן בירנה - "פארגו").

בין האורחים בעונה: וויל ארנט ("רוק 30", "משפחה בהפרעה"), מרת'ה פלימפלטון ("האישה הטובה"), מייקל רפפורט ("נמלטים"), פיט דיוידסון ("סאטרדיי נייט לייב"), נדין ולסקז ("קוראים לי ארל") ומאט וולש ("Veep").

העונה כוללת 10 פרקים.

 
קריקטורה של נשיא 2 Our Cartoon President

ימי שבת, החל מ-1 ביוני 2019 בשעה 22:25,
ב-yes Comedy וב-yes VOD.


עונה חדשה לסדרת האנימציה הפארודית, בהפקתו של סטיבן קולבר, העוקבת אחר הרפתקאותיו של הנשיא ה-45 של ארצות הברית, דונלד ג'יי טראמפ, חבורת יועציו העליזה ובני משפחתו.

בעולם המקביל המצויר, המפקד העליון פותח את דלתות הבית הלבן ומאפשר מבט גלוי על יום טיפוסי בחייו של נשיא ארה"ב. הסדרה בוחנת את הנשיאות בראות עיניו של הממשל הטראמפי ואת מערכות היחסים החשובות ביותר של הנשיא – ואיש אינו חסין: ממשפחתו הקרובה דרך דמויות פוליטיות חשובות משתי המפלגות ועד אנשי התקשורת.

העונה תכלול 10 פרקים.

 
למעלה