יוני 2019 בערוצי הסדרות וה-VOD של

יוני 2019 בערוצי הסדרות וה-VOD של


חודש עמוס עם לא פחות מ-27 בכורות לסדרות חדשות ולעונות חדשות:
  • המדובב – סדרת דרמת פשע ישראלית חדשה, בכיכובם של עמוס תמם, אור בן מלך, אניה בוקשטיין וציפי שביט. כשאסא משתחרר מהכלא לאחר 17 שנים, הוא מגלה שהאנשים שחשב שיהיו שם בשבילו, מעדיפים שיתפוס מרחק ומתחיל להשתמש בכישורים שרכש בכלא, כמדובב עצורים, על מנת לנקום במי שהביא למאסרו ומתכחש לו עכשיו.
  • העיר על הגבעה – סדרה חדשה מבית Showtime, בכיכובו של קווין בייקון. בבוסטון בתחילת שנות ה-90, תובע מחוזי צעיר יוצר ברית מפתיעה עם סוכן FBI ותיק ומושחת, כדי להפיל כנופיה של שודדים, בתיק שעתיד לשנות את כל מערכת המשפט של העיר.
  • פוזה – ממוחו היצירתי של ראיין מרפי, חוזרת בעונה חדשה, שתעסוק הפעם בסצנה הגועשת בניו יורק של שנות ה-90 ותתחיל ביום בו שוחרר לראשונה הלהיט "ווג" של מדונה. העונה מצטרפות פטי לופון ובט מידלר.

מבית HBO יגיעו החודש:
  • שקרים קטנים גדולים – שחקנית העל מריל סטריפ מצטרפת לעונה השנייה של סדרת הדרמה המדוברת, שחוזרת עם כל הכוכבות של העונה הראשונה: ניקול קידמן, ריס וית'רספון, שיילין וודלי, לורה דרן, זואי קרביץ ועוד.
  • דדווד: הסרט - 13 שנים לאחר סיום סדרת הדרמה האפית של דיוויד מילץ, סרט טלוויזיה יאחד את הדמויות המוכרות בעולם חדש. איאן מקשיין, טימותי אוליפנט, מולי פרקר, פולה מלקומסון, ג'ון הוקס, אנה גאן ועוד, ישחזרו בסרט את תפקידיהם מהסדרה.
  • מפחידוס - סדרה קומית חדשה דוברת ספרדית, שעוקבת אחרי חבורת חברים שהופכים את אהבתם לאימה לעסק ייחודי: אספקת אימה לפי דרישה, לכל מי שזקוק לה. ארבעת החברים מקימים לחיים פנטזיות אימה עבור לקוחותיהםץ
  • ג'ט - סדרת דרמת אקשן חדשה, מבית Cinemax (רשת הבת של HBO), בכיכובה של קרלה גוג'ינו ("הפמליה", "קליפורניקיישן") על גנבת מבריקה המשתחררת מהכלא, אך קבוצת פושעים קיצוניים ומסוכנים מאלצים אותה לשוב ולגנוב עבורם.
  • אופוריה - סדרת דרמה חדשה, המבוססת על סדרה ישראלית שיצרו רון לשם, דפנה לוין וטמירה ירדני, העוקבת אחרי קבוצה של תלמידי בית ספר, המעבירים את זמנם בקיום יחסי מין, שימוש בסמים ובחיפוש אחר ריגושים.

מבריטניה מגיעות שלל סדרות חדשות ועונות חדשות:
  • נקודת זינוק – שון בין ובילי זיין מככבים בסדרת דרמת האקשן העתידנית הנועזת, המתרחשת בעולם השרוי בעוצר בעקבות וירוס אלים.
  • אובסקסיה – צ'ארלי סובלת ממחשבות אובססיביות טורדניות בהן היא מדמיינת את כולם סביבה ערומים ומקיימים יחסי מין. היא בורחת ללונדון ושם מתחילה במסע להבנת ההפרעה ולהתחלה של קבלה עצמית.
  • הביסקסואלית - ליילה, אישה צעירה ומצליחה מתחילה לחקור את הביסקסואליות שלה ואת התגובות של הסביבה.
  • פסיכולוג לרגע - סדרה קומית בריטית חדשה המבוססת על הסדרה האמריקאית "טיפול אונליין" - ("Web Therapy"), בכיכובו של סטיבן מנגן ("אפיזודס"), המגלם את ד"ר ריצ'ארד פיט, פסיכולוג כושל שנאלץ לסגור את הקליניקה שלו ומתחיל לקיים מפגשי בזק טיפוליים דרך מצלמת האינטרנט.
  • רצח בדם קר - עונה שלישית ואחרונה לסדרת המתח הבריטית, בכיכובם של ריצ'ארד דורמר ("משחקי הכס", "רליק") ודניס קוויד. אימה חדשה משתלטת על העיירה פורטיטיוד והפעם השריף עומד במרכזה.
  • רגליים קרות - עונה שמינית ואחרונה לסדרת הדרמה הקומית, בכיכובם של ג'יימס נסביט (אדם), ג'ון תומפסון (פיט), פיי ריפלי (ג'ני), הרמיוני האריסון (קרן) ורוברט בטהרסט (דיוויד), שמשחזרים את דמויותיהם.

וגם סדרות ממדינות סקנדינביה:
  • חטיפה בלב ים - עונה חדשה לסדרת דרמת המתח הדנית ("חטיפה ברכבת התחתית"),שהפעם תתרחש על מעבורת, הנחטפת בידי טרוריסטים אסלאמיים.
  • הונאה מובטחת - נינה ואריק היו זוג נוכלים בצעירותם. לאחר שעזבו את חיי הפשע ועברו לנהל חיי משפחה שגרתיים, הם פוגשים שוב בנינה, שותפתם לשעבר, אשר משכנעת אותם להשתתף בהונאת ענק אחרונה.
  • הפרקליט - סדרת מתח שבדית-דנית, העוקבת אחר פרנק נורדלינג, עורך דין צעיר ומבטיח במיוחד. כשפרנק מגלה את האמת מאחורי מותם של הוריו המאמצים, עולמו מתהפך.

שתי סדרות דוקו-ריאליטי חדשות בשידור יומי:
  • שרדתי - ראיונות פשוטים אך חושפניים עם אנשים ששרדו מצבים קיצוניים, כמו: אנשים שעברו חטיפה או נתקעו באיזורים מרוחקים ועמדו בפני סכנת מוות, להסביר במילים שלהם כיצד התגברו על הסכנה.
  • שעות קריטיות - סדרת הפשע האמיתי (True Crime) זוכת 20 פרסי אמי, החוקרת את הפשעים המסקרנים ביותר ובוחנת את התיקים המשפטיים הכי מעניינים שנוגעים בכל תחומי ההתנסויות האנושיות, בכללן תאוות בצע ותשוקה.

שלל סדרות קומיות חדשות ועונות חדשות לסדרות קומיות אהובות:
  • זוג פלוס סלב - סדרה קומית חדשה בכיכובו של דיימון וואיינז ג'וניור, המבוססת באופן חופשי על חוויותיו של כוכב "וואן דיירקשן", הארי סטיילס, שאף מפיק את הסדרה ועוקבת אחר כוכב הפופ הצעיר קופר ג'יימס (פליקס מלארד), העובר לגור עם מנהל החשבונות שלו ואשתו, זוג נשוי באושר שחי חיי שגרה פשוטים ורגועים.
  • עונות חדשות לסדרות הקומיות האהובות "אמא אמריקאית", "תוכנית אבא", "במשפחות הכי טובות", "גבר מי שנשאר אחרון", "ספר האורחים" וכן סדרת האנימציה הפארודית "קריקטורה של נשיא".

עוד החודש: עונה חדשה ואחרונה לסדרה "אלמנטרי".
גם העונה השנייה של הסדרה "אינסטינקט" תוכננה לעלות החודש, אך בשל דחיית עלייתה בארה"ב, היא תעלה בתחילת חודש יולי 2019.

 
המדובב

ימי חמישי, החל מ-13 ביוני 2019 בשעה 22:00, ב-yes Action.
פרק הבכורה יעלה ל-Yes VOD כבר ביום רביעי, 12 ביוני 2019.


אסא (אור בן-מלך) הוא בחור מבריק ומגמגם, שלאחר 17 שנים בכלא, מקבל שחרור מוקדם, בתנאי שימשיך גם מחוץ לכלא את מה שעשה בכלא הכי טוב שיש – להיות מדובב בשירות המשטרה.

אסא משתמש בכישורי הדיבוב המניפולטיביים שלו גם כשהוא חוזר הביתה לקריות, לבית אחיו דוד (עמוס תמם) ואשתו סופי (אניה בוקשטיין). חברי הילדות של דוד ואסא – שיש להם יד בכניסתו לכלא - הם עכשיו שותפיו לעסקים המפוקפקים של דוד, יזם הנדל"ן המצליח.

כשאסא משתחרר הוא יוצא למסע נקמה, צעד אחר צעד הוא ממוטט את הארגון של אחיו ובמקביל ממשיך לעבוד עם המשטרה, שם לא יודעים על חבירתו לעולם העברייני, בו הוא צריך להתמודד עם ראשת משפחת פשע מהצפון – יהודית (ציפי שביט).

בהשתתפות: עמוס תמם, אור בן מלך, אניה בוקשטיין, ציפי שביט, סיוון שטיבי, ניר סעדון, עידית טפרסון, ליעוז לוי, עידן אלתרמן ועוד

יוצרים: אדם ביזנסקי, עמרי שנהר, דנה עדן
תסריטאים: אדם ביזנסקי ועמרי שנהר
במאי: אריאל בנבג'י
הפקה: דנה הפקות ושולה שפיגל הפקות

הסדרה תכלול 12 פרקים.

 
העיר על הגבעה - City on a Hill

ימי שני, החל מ-17 ביוני 2019 בשעה 22:45,
ב-yes Edge וב-yes VOD.


סדרת דרמת פשע ומתח חדשה מבית Showtime, על פי רעיון של בן אפלק וצ'אק מקלין, בכיכובו של קווין בייקון, אלדיס הודג' ("העוקץ", "המרגלים של וושינגטון"), אמנדה קלייטון, קאתי מוריארטי, קווין דאן ("Veep") וג'יל הנסי ("ג'ורדן").

הסדרה מתרחשת בבוסטון בתחילת שנות ה-90, עידן בו הייתה העיר מלאה בפושעים אלימים, שחוזקו על ידי סוכנויות אכיפת החוק המקומיות, אשר פשתה בהן שחיתות והנורמה המשטרתית הייתה לפתור את הבעיות ברחוב, עד שכל זה נעצר בפתאומיות במה שקרוי "הנס של בוסטון".

התובע המחוזי דקורסי וורד (הודג') מגיע מברוקלין ויוצר ברית לא צפויה עם סוכן ה-FBI הוותיק והמושחת, אם כי המוערך, ג'קי רודס (בייקון), שמאוד היה רוצה להשאיר את המצב כמו שהוא. יחד הם מנסים להפיל שני אחים, שודדי כלי רכב משוריינים מצ'רלסטון - בתיק שיוצא משליטה ובסופו של דבר משפיע על כל מערכת המשפט הפלילי של העיר.

הסדרה תכלול 10 פרקים.

 
שקרים קטנים גדולים 2 Big Little Lies

ימי חמישי, החל מ-13 ביוני 2019 בשעה 22:00, ב-yes Drama.
וכבר בימי שני, החל מ-10 ביוני 2019 בבכורה ב-Yes VOD.


"שקרים קטנים גדולים" מבית HBO, בכיכובן של ריס ווית'רספון וניקול קידמן, חוזרת בעונה חדשה.
.
הסדרה, בבימויו של ז'אן-מארק ואלה ("ויקטוריה הצעירה", "מועדון הלקוחות של דאלאס") ובהפקתו של אשף הטלוויזיה דיויד אי. קלי, הצליחה כל כך וקיבלה ביקורות נלהבות מכל כיוון עד שחודשה לעונה שנייה, שכבר אינה מבוססת על רב המכר של ליאן מוריארטי (אם כי מוריארטי ממשיכה לכתוב גם את העונה החדשה).

אל העונה החדשה מצטרפת מריל סטריפ, בתפקיד מארי לואיז רייט, אימו של פרי רייט, האנס המתעלל שמצא את מותו בעונה הראשונה וחמותה של סלסט (קידמן), שמגיעה למונטריי בעקבות מות בנה ומקיימת מערכת יחסים סבוכה עם כלתה.

סדרת הדרמה הקומית האפלה, המתרחשת במונטריי השמשית, ממשיכה לבחון את יכולתן של חברויות אמיצות, מערכות נישואים וגידול ילדים, לשרוד את רשת השקרים השזורה בהם. הדמויות יצטרכו להתמודד עם מותו של פרי ולהבין איך ממשיכים לחיות בשלום לאחר אירוע משנה חיים.

בין השחקנים הנוספים שיחזרו לעונה, פרט לווית'רספון וקידמן, גם שיילין וודלי, לורה דארן, זואי קרביץ, אדם סקוט, ג'יימס טאפר, רובין רייט וכנראה שגם אלכסנדר סקארסגארד שיופיע בפלאשבקים.

העונה תכלול 7 פרקים.

 
נקודת זינוק - Curfew

ימי שני, החל מ-17 ביוני 2019 בשעה 22:00, ב-yes Edge
וממועד זה, כל הפרקים בקטגוריית yes London ב-yes VOD.


היכונו לזינוק! סדרת דרמת אקשן נועזת וממריצה המתרחשת בעתיד הקרוב.

בעקבות התפרצות וירוס אלים, מוטל עוצר וכל הרחובות מפונים מאזרחים עם רדת החשיכה, במטרה לשמור על בריאותם. אך יש כאלו שחושבים שמחיר החופש שהם משלמים, גבוה מידי.

כשהאפלה יורדת אנשים רגילים, כאלו שאינם מסוגלים לסבול יותר את העוצר - כל אחד מסיבותיו - יוצאים להתחרות עבור החופש שלהם במירוץ הרחוב הקטלני ביותר בעולם. המירוץ מציע למשתתפים הזדמנות לברוח לחיים טובים יותר בעולם טוב יותר, אבל בשביל להשתתף הם צריכים לאמץ התנהגות מרדנית ופזיזה יחד עם תקווה, אומץ ובטחון עצמי.

כשתרד האפילה, 25 צוותים ייערכו בנקודת הזינוק בדרום לונדון לתחילת המירוץ. הם יצאו במהירות מסוכנת ולא ירפו עד שיעברו את קו הסיום בסקוטלנד. יהיה רק מנצח אחד – זה הכלל היחיד. אבל לפני שנגלה מיהו, הצוותים יצרו בריתות וישברו אותם, חברויות חדשות ייווצרו וחברויות ישנות יפורקו, הורים ייפרדו מילדיהם, אוהבים מאהוביהם – והכל לטובת החופש המובטח. במהלך הסדרה נכיר לעומק את עברם של המתחרים ונבין מה דחף אותם לקחת את גורלם בידיהם ולהצטרף למירוץ.

אנסמבל הסדרה כולל את שון בין ("משחקי הכס"), בילי זיין ("טיטאניק"), מירנדה ריצ'ארדסון ("צ'רצ'יל"), אדם ברודי ("The O.C."), מאלכי קירבי ("מראה שחורה") ועוד.

הסדרה תכלול 8 פרקים.

 
אובסקסיה - Pure

ימי רביעי, החל מ-12 ביוני 2019 בשעה 22:30, ב-yes Edge.
וממועד זה, כל הפרקים בקטגוריית yes London ב-yes VOD.


סדרת דרמה קומית חדשה.

מארני (צ'ארלי קלייב), בת ה-24, עוזבת את העיירה הסקוטית הקטנה בה חיה משפחתה, כדי לנסות את מזלה בלונדון. היא נאבקת במחשבות אובססיביות טורדניות הקשורות לעירום ומין, שאין לה שליטה עליהן ומנסה לנווט את חייה בעיר הגדולה על ידי מציאת חברים חדשים במקומות לא צפויים
.
זו ככל הנראה אחת סדרות הראשונות שנכנסות לעומק החוויה של מי שסובל ממחשבות טורדניות, סימפטום של הפרעה טורדנית כפייתית (OCD), שבמקרה של מארני אינו כולל ריטואלים כפייתיים ולכן היא מכונה Pure O. אצל מארני המחשבות האלו מתבטאות בכך שהיא רואה בעיני רוחה את כולם מסביבה במערומיהם, מקיימים יחסי מין. כל סוגי יחסי המין, כל הזמן.

אנחנו מצטרפים למסע של מארני שנמצאת בתחילה בפחדים ובכאוס פנימי ממצבה, בדרכה לקבלה עצמית, כשהיא כבר יכולה לתת שם לדרך שבה עובד המוח שלה.

הסדרה תכלול 6 פרקים.

 
פוזה 2 Pose

ימי רביעי, החל מ-12 ביוני 2019 בשעה 23:00,
ב-yes Edge וב-yes VOD.


הסדרה החשובה של רשת FX, ממוחו היצירתי של ראיין מרפי, חוזרת בעונה חדשה, שתעסוק הפעם בסצינה הרוחשת והגועשת בניו יורק של שנות ה-90 ותתחיל ביום בו שוחרר לראשונה הלהיט "ווג" של מדונה, שהציג את תרבות עולם הנשפים הקווירי למיינסטרים. השיר וההשלכות של הוצאתו לאוויר יהוו תפקיד חשוב בעלילה של העונה, שפרט לכך תמשיך לעקוב אחר ביאנקה, לאחר שאובחנה כנשאית HIV ומספר דמויות נוספות שיחלו באיידס.

אל העונה החדשה מצטרפת כוכבת ברודווי, פטי לופון, שמרפי כתב תפקיד אורח מיוחד עבורה וגם בט מידלר וג'ודית לייט ("מי הבוס") יככבו בתפקידי אורח. יחד איתן חוזר כמעט כל צוות השחקנים של העונה הראשונה, ביניהם: אם.ג'יי. רודריגז, בילי פורטר, אינדיאה מור, אוון פיטרס, ראיין ג'מאל סווין, קייט מארה, ג'יימס ואן דר ביק וגם סנדרה ברנרד, שהשתתפה בתפקיד אורח ותחזור כעת כשחקנית קבועה.

מרפי מציין שהסדרה מציגה שיא חדש בייצוג לדמויות טרנסג'נדריות ופותחת את התעשייה בפני הקהילה הטראנסית.

העונה תכלול 10 פרקים.

 
הביסקסואלית - The Bisexual

ימי רביעי, החל מ-12 ביוני 2019 בשעה 22:00, ב-yes Edge
וכבר כעת, כל הפרקים בקטגוריית yes London ב-yes VOD.


דזירה אקאבאן כתבה, ביימה ומככבת בסדרה קומית חדשה, המביאה מבט בלתי צפוי, כן ומצחיק על הטאבו האחרון: ביסקסואליות והדעה המוטעית סביבה.

ליילה, אישה צעירה, לוקחת הפסקה ממערכת היחסים הארוכה שלה עם סיידי (מקסין פיק, "צדק פלילי"), שרצונותיה למסד את הקשר מפחידים אותה מאוד. לאחר הפרידה, היא מכירה את גייב (בריאן גליסון), השותף שלה לדירה ובוחנת את ההבדל שבלצאת עם גברים לעומת בלצאת עם נשים – לראשונה במקביל. היא מתחילה לחקור את הביסקסואליות שלה, את הבושה שהיא חשה כלפיה ואת התגובות של הסביבה, שמתקשה לקבל אותה. בדרכה היא מגלה את החלקים המצחיקים, הכואבים והמסובכים ומבינה שהאדם שאותו היא אוהבת והחיים שמתאימים לה, אינם בהכרח אותו דבר.

הסדרה תכלול 6 פרקים.

 
חטיפה בלב ים - 2 (Gidseltagningen (Below the Surface

ימי שני, החל מ-3 ביוני 2019 בשעה 22:45, ב-yes Action.
וממועד זה, כל הפרקים בקטגוריית yes Binge ב-yes VOD.


עונה חדשה לסדרת דרמת המתח הדנית "חטיפה ברכבת התחתית".

בהמשך לסיום הדרמטי של העונה הקודמת, פיליפ נמצא בחופשה ללא תשלום מהכוח ללחימה בטרור ומתחיל לחקור את היעלמותה המסתורית של מכרה שלו מן העבר, ג'ון. הסטודנטית הצעירה למדעי המדינה חזרה זה עתה מסוריה, שם הוטל פרס על ראשה בזמן שלחמה נגד דאע"ש. שלושה טרוריסטים איסלמיים חטפו אותה כדי לקבל את הפרס.

החקירה של פיליפ מובילה אותו לעלות על מעבורת בדרכה לשוודיה, אך כשהמצב מסלים והטרוריסטים חוטפים את המעבורת וכל מי שעליה, פיליפ מוצא את עצמו במרכזו של משבר פוליטי בינלאומי. פיליפ מבין שיצטרך להילחם לא רק על חייה של ג'ון וחייהם של שאר הנוסעים, אלא גם על חייו שלו.

העונה תכלול 8 פרקים.

 
הונאה מובטחת - Pros & Cons

ימי חמישי, החל מ-13 ביוני 2019 בשעה 22:50, ב-yes Edge.
וממועד זה, כל הפרקים בקטגוריית yes Binge ב-yes VOD.

כשהם היו צעירים ומאוהבים, נינה ואריק חיו חיים מלאי הרפתקאות ואדרנלין, כרמאים מדופלמים. יחד עם שותפתם לפשע ז'קלין, הם הצליחו לרמות כל אחד. אבל כשנינה נכנסה להריון, הזוג הצעיר עזב את חיי הפשע והשאירו את ז'קלין לבדה. הם החלו לחיות חיים רגילים במסגרת החוק ובנו את ביתם בפרברי קופנהאגן, עם שני ילדיהם המתבגרים. ההונאות היצירתיות והמלהיבות הוחלפו בפגישות עם המורים ובמשכנתא.

נישואיהם של נינה ואריק הפכו למעשיים בלבד, ההתלהבות והתשוקה של צעירותם נעלמו מזמן. נינה המשיכה הלאה מהעבר ההרפתקני שלהם, התקדמה בעבודתה והצליחה יפה בחייה. אריק לעומת זאת נשאר בעבר, אינו מצליח לשמור על מקום עבודה לאורך זמן ומתקשה לפרנס את המשפחה שתלויה בנינה.

בעיצומו של משבר בחיי הנישואין שלהם, ז'קלין מופיעה ומשנה את הכל. היא המשיכה בחיי ההונאה לאחר פרידתם לפני 17 שנים ובעזרת איום לחשוף את פשעיהם מן העבר ואת זהותם האמיתית, היא משכנעת את נינה ואריק להשתתף בהונאת ענק אחרונה - לרמות חברת תרופות גדולה. הזוג צריך כעת לנווט בין חייהם כהורים שומרי החוק מהפרוורים, לחייהם כפושעים. אבל שקרים קטנים מובילים לשקרים גדולים וכשתכניתם מתחילה לצאת אל הפועל, הם מגלים שהכל עתיד להסתבך.

הסדרה תכלול 10 פרקים.

 
הפרקליט - (Advokaten (The Lawyer

ימי ראשון, החל מ-16 ביוני 2019 בשעה 22:00, ב-yes Edge.
וממועד זה, כל הפרקים בקטגוריית yes Binge ב-yes VOD.


סדרת מתח דנית-שבדית, העוקבת אחר פרנק נורדלינג, עורך דין צעיר ומבטיח במיוחד. כשפרנק מגלה את האמת מאחורי מותם של הוריו המאמצים, עולמו מתהפך.

כילדים פרנק ואחותו שרה היו עדים למותם של הוריהם בפיצוץ מכונית. כאדם בוגר פרנק מגלה שהם נרצחו על ידי אחד ממנהגי העולם התחתון של קופנהאגן, תומאס וולדמן.

לאימתו של פרנק, וולדמן הוא אחד הלקוחות הגדולים במשרד עורכי הדין בו הוא עובד והמשרד אף עזר לו לחמוק מעונש מספר פעמים. בכדי שיוכל לנקום את מות הוריו, פרנק צריך לחדור לארגון של וולדמן ולהפוך לעורך הדין האישי שלו ולאיש סודו. כדי להימנע מסיכון האנשים שקרובים אליו פרנק צריך להעמיד פנים ולשחק את המשחק, אך האם יוכל לעמוד בכל הכרוך בזה? האם זה שווה את המחיר שישלם? ומי באמת מרמה את מי?

הסדרה תכלול 10 פרקים.

 
פסיכולוג לרגע - Hang Ups

ימי שלישי, החל מ-4 ביוני 2019 בשעה 22:50, ב-yes Edge
וממועד זה, כל הפרקים בקטגוריית yes London ב-yes VOD.


סדרה קומית בריטית חדשה המבוססת על הסדרה האמריקאית "טיפול אונליין" - ("Web Therapy"), בכיכובו של סטיבן מנגן ("אפיזודס").

מנגן מגלם את ד"ר ריצ'ארד פיט, פסיכולוג כושל שנאלץ לסגור את הקליניקה שלו ומתחיל לקיים מפגשי בזק טיפוליים דרך מצלמת האינטרנט. הבעיה היחידה היא שחייו האישיים הסבוכים ובני משפחתו ההזויים מפריעים לו בעבודתו החדשה.
עוד משתתפים: ריצ'ארד אי. גראנט ("דוקטור הו", "אחוזת דאונטון"), צ'ארלס דיינס ("משחקי הכס"), קונלת' היל ("משחקי הכס", "Suits") ועוד.

הסדרה תכלול 6 פרקים.

 
שרדתי - I Survived

ימים ראשון - חמישי, החל מיום שני, 27 במאי 2019, בשעה 17:30, ב-yes Action.
וממועד זה, כל פרקי העונה בקטגוריית yes Binge ב-yes VOD.


(העונה השנייה תשודר גם היא בימים ראשון - חמישי, החל מיום שלישי, 11 ביוני 2019 בשעה 17:30 ב-yes Action.
וממועד זה, כל פרקי העונה בקטגוריית yes Binge ב-yes VOD
).

מה הייתם עושים אם הייתם עומדים בפני סכנת מוות? מה נותן למישהו את הכוח לשרוד? האם זהו מזל או אינסטינקט?

בראיונות פשוטים אך חושפניים, הסדרה מאפשרת לאנשים שעברו חטיפה או נתקעו באזורים מרוחקים ומבודדים ועמדו בפני מוות, להסביר במילים שלהם איך התגברו על הנסיבות ועל סכנות שלא יאמנו ומציעה תובנות לגבי הדברים, שעזרו להם לצלוח את החוויות ששינו את חייהם לעד.

כל פרק כולל שניים-שלושה סיפורים של שורדים.

העונה הראשונה של הסדרה כוללת 11 פרקים.
העונה השנייה של הסדרה כוללת 19 פרקים.

 
שעות קריטיות - The First 48

ימים ראשון - חמישי, החל מיום חמישי, 13 ביוני 2019 בשעה 19:45, ב-yes Action - בכל ערב שני פרקים ברצף.
וממועד זה, כל פרקי העונה בקטגוריית yes Binge ב-yes VOD.


(העונה השנייה תשודר גם היא בימים ראשון - חמישי, החל מיום ראשון, 23 ביוני 2019 בשעה 19:45, ב-yes Action - בכל ערב שני פרקים ברצף.
וממועד זה, כל פרקי העונה בקטגוריית yes Binge ב-yes VOD
).

סדרת הפשע האמיתי (True Crime) זוכת 20 פרסי אמי מגיעה ל-yes Action.

הסדרה חוקרת את הפשעים הכי מסקרנים ובוחנת את התיקים המשפטיים הכי מעניינים שנוגעים בכל תחומי ההתנסויות האנושיות, בכללן תאוות בצע ותשוקה.

במהלך השנים, הסדרה יצרה היסטוריה של דיווחים ממקור ראשון והשפעה עיתונאית וסייעה לזכות אנשים שהורשעו בטעות, לפתוח תיקים ישנים שנסגרו ללא פתרון ולהביא לפתרונם ובדרך גם עזרה לשנות חיים של אנשים רבים.

שתי העונות הראשונות כוללות 13 פרקים כל אחת.

 
דדווד: הסרט - Deadwood: The Movie

יום רביעי, 12 ביוני 2019 בשעה 22:45, ב-yes Action.
וכבר משבת, 1 ביוני 2019 בבכורה ב-yes VOD.


סדרת הדרמה האפית וזוכת האמי של דיוויד מילץ' מבית HBO, חוזרת 13 שנים לאחר שהסתיימה - והפעם כסרט המאחד את הדמויות המוכרות בעולם חדש, שבו ההתיישבויות המרוחקות וחסרות החוק של הסדרה, הפכו לעיירה.

בסרט, חברים ואויבים מתאחדים לאחר 10 שנים, כדי לחגוג את הפיכתה של דרום דקוטה למדינה באופן רשמי. יריבויות מן העבר ניצתות מחדש, בריתות עומדות בפני מבחנים ופצעים ישנים שבים ונפתחים, כששינויים בלתי נמנעים שהביאו איתם המודרניזציה והזמן, מגיעים לדדווד.

איאן מקשיין, טימותי אוליפנט, מולי פרקר, פולה מלקומסון, ג'ון הוקס, אנה גאן ועוד, ישחזרו בסרט את תפקידיהם מהסדרה.

 
מפחידוס - Los Espookys

ימי שבת, החל מ-15 ביוני 2019, בשעה 22:30,
ב-yes Edge וב-yes VOD.


סדרה קומית חדשה דוברת ספרדית, מבית HBO.

סדרה לא רגילה, שעוקבת אחרי חבורת חברים שהופכים את אהבתם לאימה לעסק ייחודי: אספקת אימה לפי דרישה, לכל מי שזקוק לה. הסדרה מתרחשת במדינה דמיונית בדרום אמריקה שבה הדברים המוזרים והמשונים הם חלק בלתי נפרד מהיום-יום ובה ארבעת החברים: רנלדו, אנדרס, אורסולה וטאי מקימים לחיים פנטזיות אימה עבור לקוחותיהם, לעיתים קרובות בעזרת דודו של רנלדו, טיקו, מחנה רכבים מקצועי במקצועו. הפרויקט של החבורה כולל גירוש שדים, יצירת מפלצת ים והקמה לחיים של גוויות בביתו של מיליונר מת.

הסדרה תכלול 6 פרקים.

 
ג'ט - Jett

בכורה ב-yes VOD, בימי שבת, החל מ-15 ביוני 2019.
(הסדרה תשודר ב-yes Action, בימי חמישי, החל מ-4 ביולי 2019, בשעה 22:45).

סדרת דרמת אקשן חדשה, מבית Cinemax ("באנשי", "מכת המחץ"), בכיכובה של קרלה גוג'ינו ("הפמליה", "קליפורניקיישן").

כשהגנבת המבריקה דייזי "ג'ט" קוולסקי משתחררת מהכלא, קבוצה של פושעים קיצוניים ומסוכנים מאלצים אותה לשוב ולגנוב עבורם. כל מי שיכול - גם פושעים וגם אנשי חוק, נחושים לנצל את כישוריה הייחודיים לטובתם.

עוד משתתפים: ג'יאנקרלו אספוזיטו ("שובר שורות"), מייקל ארונוב ("האמריקנים"), כריס באקוס ("שקרים קטנים גדולים") ועוד.

הסדרה תכלול 10 פרקים.

 
רצח בדם קר 3 Fortitude

ימי ראשון, החל מ-16 ביוני 2019 בשעה 22:50, ב-yes Edge.
וממועד זה, כל הפרקים בקטגוריית yes London ב-yes VOD.


העונה השלישית והאחרונה של הסדרה, בכיכובם של ריצ'ארד דורמר ("משחקי הכס", "רליק") ודניס קוויד.

אימה חדשה משתלטת על העיירה פורטיטיוד - והשריף דן (דורמר) עומד במרכזה.

העונה נפתחת תשעה שבועות לאחר אירועי העונה הקודמת. הבלשים צריכים להגיש את המלצותיהם ולסגור את התיק, אך למרות שאין להם ראיות לכך שבוצע רצח במקום, הם מחליטים לפתוח שוב את החקירה ולראיין פעם נוספת את כל התושבים. לאחר מות אשתו, מייקל (קוויד) משתכר ובטעות יורה מהרובה שלו לרחוב. דמות חדשה ומסתורית מגיעה לעיר מקליפורניה וכוונותיה לא ברורות לתושבים.

העונה תכלול 4 פרקים.

 
אופוריה - Euphoria

ימי שלישי, החל מ-18 ביוני 2019, בשעה 23:00, ב-yes Edge.
וכבר יום שני, 17 ביוני 2019, בבכורה ב-yes VOD.


סדרה חדשה מבית HBO, המבוססת על הסדרה הישראלית שיצרו רון לשם, דפנה לוין וטמירה ירדני.

הסדרה, בכיכובה של זנדייה ("ספיידר מן"), עוקבת אחרי קבוצה של תלמידי בית ספר, המעבירים את זמנם בקיום יחסי מין, שימוש בסמים ובחיפוש אחר ריגושים. עולמם מלא בדידות וריקנות והם לא באמת מחפשים דבר כי הכל נמצא בטלפון שבכף ידם.

הסדרה תכלול 8 פרקים.

 
אלמנטרי 7 Elementary

ימי רביעי, החל מ-5 ביוני 2019, בשעה 22:00
ב-yes Action וב-yes VOD.


עונה חדשה ואחרונה לעיבוד המודרני לעלילותיו של הבלש שרלוק הולמס, בכיכובם של ג'וני לי מילר ("איליי סטון", "דקסטר", סיק בוי מ"טריינספוטינג") בתפקיד שרלוק ולוסי לו ("המלאכיות של צ'רלי"), המגלמת את ד"ר ג'ואן ווטסון, גרסה נשית לד"ר ווטסון.

העונה השישית נכתבה כעונה אחרונה ובסופה שרלוק ו-ווטסון עברו ללונדון, אך אם חידוש הסדרה לעונה נוספת, יחזרו צמד הבלשים לניו יורק ויתמודדו עם נבל חדש, אודין ריצ'נבאך (ג'יימס פרין - "דם אמיתי", "בלש אמיתי").

העונה תכלול 13 פרקים.

 
למעלה