מאי 2019 בערוצי הסדרות וה-VOD של

מאי 2019 בערוצי הסדרות וה-VOD של


מלכוד 22 - ג'ורג' קלוני חוזר לטלוויזיה אחרי 20 שנה: בהפקת ענק שתשודר רק ב-
! המיני-סדרה המבוססת על ספרו האייקוני של ג'וזף הלר משנת 1961, מתרחשת במלחמת העולם השנייה ועוקבת אחר הרפתקאותיה של יחידת טייס של חייל האוויר האמריקאי המוצבת באיטליה, בזמן שהעולם נקרע לגזרים על ידי המלחמה.

גברת וילסון – מיני סדרה המבוססת על סיפור אמיתיף, בכיכובה של רות וילסון. בלונדון של שנות ה-60 אליסון שבורת לב כאשר בעלה, סוכן ביון לשעבר וסופר ידוע בהווה, נפטר במפתיע ודמויות מעברו המסתורי צפות ועולות בחיי משפחתה ומטלטלות את כל מה שידעה על בעלה ועל נישואיה.

הביסקסואלית - ליילה, אישה צעירה ומצליחה מתחילה לחקור את הביסקסואליות שלה ואת התגובות של הסביבה.

אם אב בן - סדרת דרמה בריטית חדשה בכיכובו של ריצ'ארד גיר, השב לראשונה לטלוויזיה מזה 30 שנה, על ראש אימפריית תקשורת עשיר ומלא ביטחון שבנו עובר שבץ ומשתנה לנגד עיניו. אשתו לשעבר מנצלת את ההזדמנות ליצור מחדש קשר עם בנה שנלקח ממנה בילדותו
.
בועטות - פייג', צעירה מעיירה נידחת באוסטרליה עוברת עם אהובה שחקן הפוטבול האוסטרלי המצליח, למלבורן ופוגשת את כל שאר נשות הכדורגלנים. סודות, בגידות, סקס ותעלומת רצח – כל מה שצריך בשביל גילטי פלז'ר לקיץ.

ויקטוריה - עונה חדשה להפקת הענק התקופתית של רשת ITV הבריטית על שנותיה של המלכה ויקטוריה.

ג'נטלמן ג'ק - סדרת דרמה היסטורית חדשה מבית BBC ו-HBO, המתרחשת ב-1832 ועוקבת אחר אן ליסטר, השבה לביתה לאחר שירשה אחוזה ממשפחתה ביורקשייר ומנסה להפיח חיים בביתה ובעסק שלה.

דם ואוצרות - היא סדרת פעולה והרפתקאות חדשה לקיץ, העוקבת אחר מומחה מבריק לעתיקות וגנבת עתיקות ערמומית, שנאלצים לשתף פעולה כדי לתפוס טרוריסט אכזרי, שמממן את הטרור שלו בעזרת שוד עתיקות.

משבריסטית - סדרת דרמה שנונה, בכיכובה של אנה פקווין ("דם אמיתי", "אקס-מן") על יועצת יחסי ציבור אמריקאית חסרת רחמים ומצליחה החיה בלונדון ועושה הכל, כדי לתקן את חייהם המתוסבכים של הסלבס.

אחותי בהפרעה - סדרה קומית חדשה, בכיכובה של נינה דוברב ("יומני הערפד") על אישה שחייה המושלמים יוצאים משליטה, כשאחותה החורגת בת ה-16 עוברת במפתיע לגור איתה.

החברה הגאונה - סדרת הדרמה המדוברת, המבוססת על רב המכר הראשון מבין ארבעה ספרים בסדרת "הרומנים הנפוליטניים", פרי עטה של אלנה פרנטה, העוקבת אחר חברותן ארוכת השנים של שתי ילדות -נערות - נשים, בנאפולי של שנות ה-50 של המאה העשרים.

צ'רנוביל - מיני סדרה תקופתית חדשה מבית HBO ו-Sky, החוזרת לתאונה הגרעינית הנוראה משנת 1986 בצ'רנוביל – אחת הקטסטרופות האיומות ביותר שיצר האדם.
.
עוד החודש: עונות חדשות לסדרות "סוכני ש.י.ל.ד.", "בוגרת-כזה", "ללא מילים" ו"משמרת לילה" ובנוסף, שתיים מהסדרות הנצפות והמדוברות ביותר בשנים האחרונות מגיעות לסיומן - "משחקי הכס" ו"המפץ הגדול".

 
מלכוד 22 - Catch-22

ימי חמישי, החל מ-23 במאי 2019, בשעה 22:00 ב-yes Edge.
וכבר החל מיום ראשון, 19 במאי 2019 - כל הפרקים ב-yes VOD.


רק ב-
!


האירוע הטלוויזיוני הגדול של השנה, מגיע רק ל-
.

"מלכוד 22" היא הפקת ענק, פרויקט התשוקה של זוכה האוסקר וגלובוס הזהב ג'ורג' קלוני, שאף מביים ומפיק את הסדרה.

המיני-סדרה הכוללת ששה פרקים, מבוססת על ספרו האייקוני והבלתי נשכח של ג'וזף הלר משנת 1961, מתרחשת במלחמת העולם השנייה ועוקבת אחר הרפתקאותיה של יחידת טייס של חייל האוויר האמריקאי המוצבת באיטליה, בזמן שהעולם נקרע לגזרים על ידי המלחמה.

קלוני, המפיק את הסדרה יחד עם זוכה האוסקר גרנט הסלוב ("ארגו"), בחר באופן אישי את השחקנים לפרויקט והם כוללים בנוסף אליו את יו לורי ("האוס") ואת קייל צ'נדלר ("אורות ליל שישי").

הסדרה מתוארת כפרויקט השאפתני ביותר של "הולו", המפיקה אותה יחד עם ערוץ האיכות הבריטי צ'אנל 4.

זהו תפקידו הטלוויזיוני הגדול הראשון של קלוני מאז עזב את ER בתחילת שנות ה-90 והפך לכוכב קולנוע. קלוני, שבתחילה ליהק את עצמו לתפקיד קולונל קאת'ראט, אך החליט בהמשך שצ'אנדלר יתאים יותר לתפקיד, הקדיש כמעט שנתיים מחייו להתנעת הפרויקט, הפקתו בימויו וצילומי הסדרה ולקח חופש מכל עיסוקיו האחרים.

במרכז הסדרה עומד קפטן ג'ון יוסיריאן (כריסטופר אבוט, "בנות"), אנטי גיבור מרדן ועיקש, הנחוש לשמור על שפיות דעתו. הוא אינו נאבק בצבא או במלחמה. הוא נלחם במערכת הצבאית, הסבוכה, חסרת ההיגיון והצינית – בקרב שכנראה לעולם לא ינצח בו. הוא ניסה לעזוב את הצבא פעמים רבות ואף טען לאי שפיות אך תמיד נחסם על ידי "מלכוד 22": חוק בירוקראטי שקובע שאדם נחשב לא שפוי אם הוא מעוניין לצאת למשימות מסוכנות, אבל בקשה להפסיק לצאת למשימות תחשב הוכחה לשפיותו ולכן הוא כשיר לצאת לקרב.

את יוסריאן מקיפים מפקדיו וחבריו לטייסת, שלל דמויות צבעוניות, משונות ובלתי נשכחות, ביניהן מייג'ור דה קוורלי (יו לורי), סגן מפקד היחידה, קצין קשוח ומפחיד שלא עושה כלום, קולונל קת'קארט (קייל צ'אנדלר) קצין שאפתן האחראי על יוסיריאן וחבריו, שמנסה להרשים את מפקדיו על ידי נידוב פקודיו למשימות מסוכנות, לוטננט שייסקוף (ג'ורג' קלוני) מפקד על מחנה הטירונים ועסוק כל הזמן ביוזמות ומזימות איך לנצח במסדרים.

הסדרה תכלול 6 פרקים.
 
גברת וילסון - Mrs. Wilson

ימי ראשון, החל מ-26 במאי 2019 בשעה 22:00 ב-yes Edge.
וממועד זה כל הפרקים בקטגוריית yes London ב-yes VOD.


רק ב-
!


השחקנית רות וילסון מגלמת את סבתה, אליסון וילסון, במיני סדרה מצוינת, המבוססת על חייה.

בלונדון של שנות ה-60, אליסון שבורת לב כאשר בעלה, סוכן ביון לשעבר וסופר ידוע בהווה, נפטר במפתיע. אך כאשר אישה זרה מופיעה על סף דלתה וטוענת שהיא למעשה אשתו, אליסון מתחילה לגלות שהיא כלל לא הכירה את הגבר שאיתו בילתה את חייה. בעודה מנסה לשמור את הסוד מפני ילדיה ולהתמודד עם האירועים הממוטטים שפקדו אותה, נראה שמסכת הגילויים רק מתחילה.

כוכבים נוספים: איאן גלן (ג'ורה, "משחקי הכס"), פיונה שו ("להרוג את איב"), קילי היוז ("הנעדרת", "שומר ראש").

הסדרה תכלול 3 פרקים.
 
הביסקסואלית – The Bisexual

החל מיום רביעי, 8 במאי 2019 - כל הפרקים בקטגוריית yes London ב-yes VOD.
(הסדרה תשודר ב-yes Edge בימי רביעי, החל מ-5 ביוני 2019, בשעה 22:50).

רק ב-
!


דזירה אקאבאן כתבה, ביימה ומככבת בסדרה קומית חדשה, מבט בלתי צפוי, כן ומצחיק על הטאבו האחרון: ביסקסואליות והדעה המוטעית סביבה.

ליילה, אישה צעירה שלוקחת הפסקה ממערכת היחסים הארוכה שלה עם סיידי (מקסין פיק, "צדק פלילי"), שרצונותיה למסד את הקשר מפחידים אותה מאוד. לאחר הפרידה, היא מכירה את גייב (בריאן גליסון), השותף שלה לדירה ובוחנת את ההבדל שבין יציאה עם גברים ליציאה עם נשים - לראשונה במקביל. היא מתחילה לחקור את הביסקסואליות שלה, את הבושה שהיא חשה כלפיה ואת התגובות של הסביבה, שמתקשה לקבל אותה. בדרכה היא מגלה את החלקים המצחיקים, הכואבים והמסובכים ומבינה שהאדם שאותו היא אוהבת והחיים שמתאימים לה, אינם בהכרח אותו דבר.

הסדרה תכלול 6 פרקים.
 
אם אב בן – MotherFatherSon

ימי רביעי, החל מ-29 במאי 2019 בשעה 22:00, ב-yes Drama.
וממועד זה כל הפרקים בקטגוריית yes London ב-yes VOD.


סדרת דרמה מטלטלת, בכיכובו של ריצ'ארד גיר, בתפקיד הטלוויזיוני הגדול הראשון שלו מזה 30 שנה.

מקס פינץ' (גיר) עומד בראש אחת מאימפריות המדיה המשפיעות בעולם. מידע הוא המטבע בו הוא סוחר: הוא מחזיק בסודות הכי אפלים של כולם ומשתמש בכוחו ללא רחם. קיידן (בילי האוול, "מתחת לפני השטח", "דאנקירק") בנו של מקס, הוא העורך הראשי של אחד העיתונים החשובים בקבוצה – "הנשיונל רפורטר", אבל קיידן קורס תחת עומס הציפיות של אביו. הוא מאלחש את הכאב בעזרת קוקאין וסקס מזדמן עם נשים אנונימיות ובאחת הפעמים עובר שבץ מוחי בעקבות מנת יתר והופך לחסר אונים, כמו ילד קטן. עבור קת'רין (הלן מקרורי, "הארי פוטר", "סקייפול"), אשתו לשעבר של מקס, זו הזדמנות ליצור מחדש קשר עם בנה הרגיש, שמקס קרע מעליה בהיותו צעיר מאוד. בעוד מקס וקתרין מתקוטטים על נפשו של בנם, קרב נוסף עומד להתחיל, הקרב על לב האומה: בגלל שקיידן יודע סודות שיכולים להפיל את האימפריה של מקס ואת השתיקה של קיידן לא ניתן לקנות.

הסדרה תכלול 8 פרקים.
 
בועטות - Playing for Keeps

ימי שני, החל מ-27 במאי 2019, בשעה 21:15,
ב-yes Drama וב-yes VOD.


רק ב-
!


סדרה אוסטרלית קלילה וכיפית, שעוקבת אחר פייג', בחורה צעירה מעיירה אוסטרלית קטנה, שעוברת למלבורן יחד עם אהובה מהתיכון, שגויס לקבוצת הפוטבול האוסטרלי הגדולה ביותר במלבורן. כ"דג מחוץ למים", היא מכירה את הנשים המנוסות והמשויפות של השחקנים האחרים ומבינה מהר מאוד שהיא בעולם שונה לחלוטין ממה שאי-פעם הכירה. סודות, בגידות, סקס ותעלומת רצח.

כל מה שצריך בשביל גילטי פלז'ר אוסטרלי לקיץ.

הסדרה תכלול 8 פרקים.
 
ויקטוריה 3 Victoria

ימי שלישי, החל מ-14 במאי 2019 בשעה 21:15, ב-yes Drama.
וממועד זה כל הפרקים בקטגוריית yes London ב-yes VOD.


רק ב-
!


הפקת הענק המושקעת מבית ITV שבה בעונה חדשה.

הסדרה, מהאנשים שמאחורי "אחוזת דאונטון", שכתבה דייזי גודווין ובכיכובה של ג'נה קולמן ("דוקטור הו"), המגלמת את המלכה ויקטוריה בצעירותה - נערה קטנטונת שהפכה בין לילה למלכה ובסופו של דבר לאישה הכי חזקה בעולם.

אל העונה החדשה חוזר גם טום הודג'ס, המגלם את הנסיך אלברט וביחד הם עומדים מול אתגרים חדשים מבית ומחוץ.

העונה מתחילה בשנת 1848, לאחר חילופי ראש הממשלה והופעתה של אחותה המסתורית של ויקטוריה. ויקטוריה נקראת לעזוב את לונדון כשהמהפכה שועטת לאורך יבשת אירופה ופעילותה המתגברת של התנועה הצ'רטיסטית – תנועה שפעלה להרחבת זכויות הבחירה למעמד הפועלים ברחבי אנגליה. בתוך הבית, מערכת היחסים בין ויקטוריה ואלברט עולה על שרטון ונמצאת בנקודת שבירה, מאבק על שליטה, שאף אחד מהם לא יוכל לנצח בו.

הסדרה תכלול 8 פרקים.
 
ג'נטלמן ג'ק – Gentleman Jack

ימי ראשון, החל מ-26 במאי 2019, בשעה 21:15, ב-yes Drama.
וכבר החל מ-23 באפריל 2019 ב-yes VOD.


סדרת דרמה היסטורית בריטית חדשה מבית BBC One ו-HBO, שיצרה סאלי ויינרייט ("עמק האושר"), בכיכובה של סורן ג'ונס ("דוקטור פוסטר"), המתרחשת ב-1832.

לאחר שנים של מסעות, לימודים וטיפוס בסולם החברתי, אן ליסטר חוזרת לשיבדן הול, האחוזה שירשה ממשפחתה ביורקשייר והופכת לבעלת אדמות ולתעשיינית.

הסדרה תעקוב אחר מערכות היחסים והאינטרסים שליסטר מפתחת בניסיונה להפיח חיים בביתה ובעסק שלה ולמצוא לעצמה בת זוג.

חוץ מג'ונס משתתפות גם סופי רנדל ("עמק האושר"), בתפקיד אהובתה של ליסטר וג'מה ווילן (יארה ב"משחקי הכס") בתפקיד אחותה.

הסדרה תכלול 8 פרקים.
 
דם ואוצרות – Blood & Treasure

ימי ראשון, החל מ-26 במאי 2019, בשעה 22:00,
ב-yes Action וב-yes VOD.

רק ב-
!


סדרת פעולה והרפתקאות חדשה לקיץ, מאת מארק ווב, במאי "500 ימים של סאמר" וסרטי "ספיידרמן".

הסדרה עוקבת אחרי מומחה מבריק לעתיקות וגנבת אומנות ערמומית, שחוברים יחדיו כדי לתפוס טרוריסט אכזרי שמממן את תקיפות הטרור שלו בעזרת בזיזת עתיקות. בזמן שהם מזגזגים על פני הגלובוס במרדף, הם מוצאים את עצמם לפתע במרכזו של מאבק בן 2,000 שנה על ערש הציוויליזציה.

אקשן כיפי וקליל לקיץ.

הסדרה תכלול 13 פרקים.
 
משבריסטית – Flack

ימי שני, החל מ-27 במאי 2019, בשעה 22:00 ב-yes Drama.
וכבר עתה - כל הפרקים בקטגוריית yes London ב-yes VOD.


רק ב-
!


סדרת דרמה כיפית ושנונה, בכיכובה של זוכת האוסקר אנה פקווין ("דם אמיתי", "אקס-מן"), המגלמת את רובין, יועצת יחסי ציבור אמריקאית חסרת רחמים ומצליחה שחיה בלונדון.

רובין עושה הכל כדי לתקן את חייהם המתוסבכים של הסלבס חסרי האונים והאנוכיים אותם היא מייצגת ומנסה להוציא מתוק מעז. למרות שהיא שולטת בעבודתה במקצועיות, היא לא מצליחה לעשות זאת בחייה שלה, שיוצאים משליטה.

הסדרה תכלול 6 פרקים.
 
בוגרת–כזה 2 Grown-ish

ימי שבת, החל מ-18 במאי 2019 בשעה 18:40, ב-yes Comedy.
במועד זה יעלו 11 הפרקים הראשונים של העונה ל-yes VOD.


רק ב-
!


סדרת הבת לסדרה הקומית האהובה "שחור-כזה", בכיכובה של יארה שהידי המגלמת את זואי, חוזרת בעונה חדשה.

זואי וחבריה חוזרים לשנתם השנייה בקולג' וממשיכים את מסעם לבגרות, בו יתקלו בקשיים ושמחות, שלא פגשו בבית המגונן של הוריהם.

הסדרה הקומית החכמה, המושחזת והמרעננת היא המשך ישיר של "שחור-כזה" שמשתמשת בנוכחות, באנרגיות ובכריזמה המתפרצות של שהידי כדי לבחון את חוויית ההתבגרות של בני הנוער האמריקאים בקולג'ים בעידן המודרני, ממקום כן ואמיתי, בלי שיפוטיות או התייפייפות.

העונה תכלול 20 פרקים.
 
ללא מילים 3 Speechless

ימי שבת, החל מ-27 באפריל 2019 בשעה 17:25 ב-yes Comedy.
במועד זה יעלו כל פרקי העונה ל-yes VOD.


רק ב-
!


הסדרה הקומית בכיכובה של מיני דרייבר חוזרת בעונה חדשה.

הסדרה עוקבת אחר משפחת דימאיו, שלהם ילד עם שיתוק מוחין, ג'יי.ג'יי, שלא יכול לדבר, אבל כן להקליד את מה שיש לו להגיד. מאיה (דרייבר), אם המשפחה היא בריטית בעלת גישה מגוננת, ישירה ומתנשאת. בעלה ג'יימי, שלא אכפת לו מה אחרים חושבים. דילן, ביתם הספורטאית וריי, הבן האמצעי והחכם, שמרגיש שהוא הכי מושפע מחוסר תשומת הלב של הוריו העסוקים בטיפול באחיו.

בפרק פתיחת העונה, בן שני החלקים, המשפחה כולה נוסעת ללונדון לבקר את אביה של מאיה ומי יכול לגלם את אביה של הדמות הכל כך מוטרפת של דרייבר, אם לא הקומיקאי המיתולוגי הענקי ג'ון קליז, שכמובן גונב את ההצגה.

העונה תכלול 22 פרקים.
 
אחותי בהפרעה – Fam

ימי שבת, החל מ-25 במאי 2019 בשעה 19:55 ב-yes Comedy.
במועד זה יעלו כל פרקי העונה ל-yes VOD.


רק ב-
!


סדרה קומית חדשה על אישה שחייה המושלמים יוצאים משליטה, כשאחותה החורגת בת ה-16 עוברת במפתיע לגור איתה.
.
ילדותה ושנות נעוריה של קלם (כוכבת "יומני הערפד" נינה דוברב) לא היו קלות, אבל היא הצליחה להשתקם ולבנות לעצמה חיים נהדרים: עבודה מצוינת, בית מקסים וניק, הארוס המושלם שלה - מורה בקולג' ממשפחה רגילה ומוצלחת.

הוריו, וולט ורוז (אגדת ברודווי שריל לי ראלף) אימצו את קלם אל חיק משפחתם ובכך השלימו עבורה את המשפחה שתמיד רצתה. אבל כשאחותה למחצה, ילדת הפרא שאנון, מתדפקת על דלתה במטרה לברוח מאביהן הבלתי נסבל, ניק מסכים שקלם יכולה לעזור לשאנון להימנע מטעויות והם מזמינים אותה לגור איתם.

הסדרה תכלול 13 פרקים.
 
סוכני ש.י.ל.ד. 6 .Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D

ימי ראשון, החל מ-26 במאי 2019 בשעה 22:45,
ב-yes Action וב-yes VOD.


רק ב-
!


עונה חדשה לסדרת האקשן מבית מארוול, המתרחשת בעולם של סרטי הנוקמים.

לאחר מותו של הסוכן קולסון, (שזכינו הקיץ לראות את התחלתו ב"קפטן מארוול") בסיום העונה החמישית, נראה שמצב הצוות אינו קל.

סיום העונה אפשר ליוצרים לשנות את הרכבו ולקחת את העלילה לכיוונים חדשים. אבל נראה שקלארק גרג, שגילם את קולסון עתיד לחזור לעונה החדשה בדמות חדשה ומסתורית של אדם אחר, שנראה כמו קולסון, אך התנהגותו ומהותו שונה מהמנהיג האהוב.

במהלך העונה, הצוות יחפש אחר פיץ שנשאר מאחור כשהם שוגרו לעתיד, נכנס לתא מיוחד ושיגר את עצמו לחלל, במטרה לחכות לעתיד, כשיוכל להתאחד עם חבריו. כעת חבריו צריכים להציל אותו כשמאק הוא מנהל הצוות החדש.

הסדרה חודשה כבר לעונה שביעית.

העונה תכלול 13 פרקים.
 
החברה הגאונה – My Brilliant Friend

ימי ראשון, החל מ-26 במאי 2019, בשעה 22:00, ב-yes Drama.
וכבר עתה - כל הפרקים בקטגוריית yes Binge ב-yes VOD.


סדרת הדרמה המדוברת, המבוססת על רב המכר הראשון מבין ארבעה ספרים בסדרת "הרומנים הנפוליטניים", פרי עטה של אלנה פרנטה, היא שיתוף פעולה בין HBO לרשת RAI האיטלקית וכבר חודשה לעונה שניה.

הסדרה, דוברת האיטלקית, עוקבת אחר חברותן ארוכת השנים של שתי ילדות-נערות-נשים בנאפולי של שנות ה-50 של המאה העשרים.

כשליילה צ'ארולו, חברתה הטובה ביותר והאישה הכי חשובה בחייה של אלנה גרקו - כעת אישה מבוגרת - נעלמת ללא עקבות, אלנה פונה למחשב שלה ומתחילה לכתוב את סיפור החברות שלהן. אלנה וליילה - שתי ילדות חכמות ומוכשרות במיוחד, האחת שקטה ושקדנית, השנייה מרדנית וחצופה - גדלות במשפחות עניות ממעמד הפועלים, במציאות קודרת ואלימה, מנסות להבין את העולם אליו הן גדלות ומגלות שהוא אפוף קושי וייאוש. הן אוהבות אחת את השנייה אהבת אמת, אבל מערכת היחסים ביניהן סבוכה מקנאה, תלות וכעס.

הסדרה, כמו הספר עליו היא מבוססת, זכתה לביקורות משבחות על האותנטיות, המשחק המצוין והעיבוד המוצלח, שמצליח להביא אל המסך את ליבו של הספר.

הסדרה תכלול 8 פרקים.
 
צ'רנוביל – Chernobyl

ימי חמישי, החל מ-9 במאי 2019 בשעה 22:00 ב-yes Edge.
וכבר מיום שלישי, 7 במאי 2019 ב-yes VOD.


מיני סדרה תקופתית חדשה מבית HBO האמריקאית ו-Sky הבריטית, חוזרת לתאונה הגרעינית הנוראה משנת 1986 בצ'רנוביל – אחת הקטסטרופות האיומות ביותר שיצר האדם.

הסדרה תספר את סיפורם של האנשים, שהוקרבו לטובת הצלת אירופה כולה מאסון נוסף. בסדרה מככבים ג'ראד האריס ("הכתר", "מד מן") בתפקיד ואלרי לגסוב, הפיזיקאי הראשי בכור ואחד הראשונים שהבינו את גודל האסון והסכנה לאירופה כולה; אמילי ווטסון ("הילארי וג'קי", "לשבור את הגלים") מגלמת את אולנה חומיוק, פיזיקאית בכור שנחושה לפתור את התעלומה לגבי מהות התקלה שגרמה לפיצוץ; וסטלן סקארסגארד ("ריבר", "סיפורו של ויל האנטינג"), סגן ראש הממשלה שהקרמלין שולח להוביל את המשלחת של הממשלה בצ'רנוביל, שעות מועטות לאחר הפיצוץ.

הסדרה תכלול 5 פרקים.
 
משמרת לילה 2 Nightwatch

ימי שלישי, החל מ-14 במאי 2019 בשעה 22:45 ב-yes Action.
במועד זה יעלו כל פרקי העונה ל-yes VOD.


רק ב-
!


סדרת דוקו ריאליטי העוקבת אחר האנשים ששומרים על בטחון אזרחי ניו אורלינס, במהלך שעות הלילה. הצטרפו לשוטרים, לכבאים ולחובשים, בזמן שהם מתמודדים עם איומים שונים בשעות הכי קשות של היממה.

העונה תכלול 12 פרקים.
 
אבא כתב פורנו - My Dad Wrote A Porno

החל מיום רביעי, 15 במאי 2019, ב-Yes VOD.

ספיישל קומי של HBO, המבוסס על הפודקאסט המצליח באותו שם, שהוקלט לפני קהל חי בלונדון.

את הספיישל מנחים ג'יימי מורטון, ג'יימס קופר ואליס לוין שגם הפיקו את הספיישל.

במסגרת המופע הקומי וגם הפודקאסט, מקריא מורטון פרקים מתוך סדרת הרומנים ה"אירוטיים" שכתב אביו האמיתי תחת הפסבדונים "רוקי פלינסטון", יחד עם חבריו קופר ולוין המספקים פרשנות משעשעת.

אחרי סיבוב הופעות שובר קופות ברחבי העולם, השלושה מביאים לראשונה למופע המצולם את הפרק האבוד והידוע לשמצה בסדרת הרומנים "בלינדה בלינקד".
 
למעלה