אפריל 2019 בערוצי הסדרות וה-VOD של

משחקי הכס 8 Game of Thrones

ימי שני, החל מ-15 באפריל 2019, בשעה 04:00 (במקביל לשידור בארה"ב)
ובשידור נוסף בשעה 22:00, ב-yes Edge וב-yes VOD.


ממשיכים עם המסורת:
כבכל שנה במשך שמונה השנים האחרונות בהן שידרנו את הסדרה - עונה חדשה ואחרונה של משחקי הכס במקביל לשידור בארה"ב.

הסדרה זוכת 47 פרסי האמי, כולל סדרת הדרמה הטובה ביותר, פרס התסריט, פרס הבימוי ושחקן המשנה הטוב ביותר בסדרת דרמה, המחזיקה בכמות שיא הפרסים בטקס האמי לסדרות מתוסרטות, חוזרת בעונת סיום חדשה ומרגשת, שהוגדרה על ידי חלק מהשחקנים כ"כמה רמות מעל העונות הקודמות".

והנה, ההמתנה הארוכה עומדת להסתיים!
ששת פרקי העונה השמינית של הלהיט הכי גדול בשנים האחרונות כבר כמעט כאן.

ספויילרים, שמועות והדלפות של העלילה מלווים את עליית העונה, אבל מה שאנחנו יודעים לבטח זה שעם הגיעו של החורף, בעוד סארסיי לאניסטר, ג'ון סנואו ודאניריז טרגריין נלחמים על כס המלכות והשליטה בשבע הממלכות, האיום הגדול באמת הגיע מהצפון, בדמות ההלכים הלבנים, בראשות מלך הלילה, המלווה בדרקון משלו והקרב האמיתי בין החיים למתים, על ווינטרפל ועל שבע הממלכות עומד בפתח.

האם יצליחו בני האדם להתאחד במלחמה נגד הכפור המאיים לבלוע אותם?
 
הבוזגלוס 3

ימים שני - רביעי, החל מ-15 באפריל 2019, בשעה 20:30,
ב-yes Comedy וב-yes VOD.


לאחר הסיום המותח של העונה הקודמת, כשהפיצוץ עם מכבי חיפה, בזמן פציעתו של מאור ואי הודאות של מאור ומירן לגבי עתידם, העיבו על מצב הרוח המשפחתי הכללי, נראה שהעונה הזו נפתחת בהתרוממות רוח: אלמוג פותח עונה בהפועל חיפה ומיד כובש שער מרהיב מול קבוצה איטלקית באיצטדיון סמי עופר בחיפה ויעקב מחליט לקחת את כל המשפחה למשחק הגומלין באיטליה.

מאור המחלים והמתחזק נמכר לקבוצת בית"ר ירושלים וחוזר למגרשים, כנגד כל הסיכויים והתחזיות הפסימיות, שניבאו את סיום הקריירה שלו.

מירן מחליטה שלא תיתפס שוב בסצנת קנאה על סט צילומים של מאור ושיר אלמליח והיא רוקחת לה ולמאור קמפיין זוגי.

במשחק באיטליה אלמוג נפצע ומקבל בשורת איוב: קרע ברצועה הצולבת וברצועות נוספות. הוא מתמוטט ומהנקודה הנמוכה הזו, ינסה לעשות את דרכו של אחיו, בחזרה למעלה.

אסי מחליט לנסות את מזלו בעסקים ומנסה לתרגם את המותג המשפחתי "הבוזגלוס" לדולרים או לפחות לשקלים.

ועדי חושפת סוד כואב שהסתירה במשך שנים.

יעקב מקבל נוק אאוט רציני בדמות פסק דין דרקוני, אחרי שנתיים שמתנהל משפט נגדו, אך במקביל מנסה למצוא את הנכד שיוביל את דור העתיד במשפחה הראשונה של הכדורגל.

פאני ואוהד נעים להם כזוג הגרוש הלוהט של העונה, כשמעליהם ממשיכה לרחף השאלה הגדולה: האם עוד יש סיכוי שיחזרו?

יוצרת, במאית ועורכת ראשית: סיגל שביט.
מפיקים ויוצרים: שי אינס ודפנה פרנר.
חברת הפקה: "ארצה הפקות".
 
פוסי / ורדון - Fosse / Verdon

ימי ראשון, החל מ-21 באפריל 2019, בשעה 22:50,
ב-yes Edge וב-yes VOD.


מיני סדרה ביוגרפית חדשה מבית FX, המבוססת על הספר "פוסי" שכתב סאם ווטסון ומספרת את הסיפור של מערכת היחסים הרומנטית והיצירתית בין בוב פוסי (זוכה האוסקר סאם רוקוול, "שלושה שלטים מחוץ לאבינג, מיזורי") וגוון ורדון (זוכת גלובוס הזהב, מישל ויליאמס, "הר ברוקבק", "מנצ'סטר ליד הים").

הוא היה יוצר סרטים ואחד הבימאים והכוראוגרפים המשפיעים ביותר בעולם המחול והתאטרון; היא היתה הרקדנית גדולה ביותר בברודווי בכל הזמנים. יחד, הם שינו פני הבידור האמריקאי, אבל במחיר עצום מבחינתם.

את הפרק הראשון כתב סטיבן לווינסון ("הסקס של מאסטרס") שאומר שעידן ה- #MeToo שיכנע אותו שיש לספר את סיפורם של פוסי וורדון: "ישנם היבטים מטרידים רבים בסיפור הזה, כל כך הרבה התנהגויות שהיו מקובלות בשנות ה-60, ה-70 וה-80, ועד כמה הכל שונה היום".

עוד משתתפים: מרגרט קואלי ("הנותרים"), נורברט לאו בטס ("קשר דם", "טראסט"), איה קאש ("הכי גרועים שיש") ואחרים.
 
מה שקורה בצללים - What We Do in the Shadows

ימי רביעי, החל מ-3 באפריל 2019, בשעה 23:15,
ב-yes Edge וב-yes VOD.


הסדרה הקורעת והמבריקה החדשה מבית FX, המבוססת על קומדיית האימה המוקומנטרית באותו השם של הבמאי הניו זילנדי טאיקה ואיטיטי ("ת'ור ראגנרוק"), מספרת את סיפורם של שלושה ערפדים שותפים לדירה, כל אחד מהם נולד בעידן אחר והם מנסים להסתגל לעידן המודרני ולשרוד את העולם החדש בעיר ניו יורק.

לפני מאתיים שנים, נשלחו השלושה לכבוש את אמריקה, האוניה הורידה אותם בסטאטן איילנד. הם איבדו את דרכם, שכחו את המטרה שלשמה הגיעו ונשארו באי ובלי ששמו לב, עברו להן 200 שנים.

הסדרה נשארה נאמנה לעולם בו מתקיים הסרט הניו זילנדי עליו היא מבוססת וממשיכה בקו המוקומנטרי שבו מצלמה עוקבת אחר עלילותיה המשונות והמשעשעות של קהילת הערפדים הקטנה.
 
משבריסטית - Flack

החל מיום רביעי, 10 באפריל 2019 - כל הפרקים בקטגוריית yes London ב-yes VOD.
(הסדרה תשודר ב-yes Edge בימי שני, החל מ-27 במאי 2019 בשעה 22:00).

סדרת דרמה כיפית ושנונה, בכיכובה של זוכת האוסקר אנה פקווין ("דם אמיתי", "אקס-מן"), המגלמת את רובין, יועצת יחסי ציבור אמריקאית חסרת רחמים ומצליחה שחיה בלונדון.

רובין עושה הכל כדי לתקן את חייהם המתוסבכים של הסלבס חסרי האונים והאנוכיים אותם היא מייצגת ומנסה להוציא מתוק מעז. למרות שהיא שולטת בעבודתה במקצועיות, היא לא מצליחה לעשות זאת בחייה שלה, שיוצאים משליטה.
 
Veep 7

ימי שלישי, החל מ-9 באפריל 2019 בשעה 23:15 ב-yes Edge
וכבר מיום שני, 1 באפריל 2019 ב-yes VOD.


הסאטירה העוקצנית זוכת האמי של HBO, בכיכובה של זוכת האמי, שש פעמים ברציפות, ג'וליה לואי-דרייפוס, שבה בעונה שביעית ואחרונה.

בעונה השביעית, סלינה נמצאת במהלכו של קמפיין בתחילת תהליך פריימריז, מחזרת אחרי תורמים עשירים ומתמודדת מול איומים מצד המתמודדים האחרים, ביניהם ג'ונה ראיין, העוזר שלה שהפך לחבר קונגרס. יחד עם סלינה, חוזרת גם חבורת הלא יוצלחים שמנהלת את הקמפיין שלה. היחיד שניצל הוא מייק, שהורחק מהקמפיין של סלינה ומסקר את הקמפיין הנשיאותי. את מייק החליף אויבו הוותיק, העיתונאי לאון ווסט (בריאן הוסקיי). בינתיים איימי (אנה צ'לומסקי) מנסה להבין איך היא מרגישה לגבי ההריון שלה מדן (רייד סקוט), שמסרב לוותר על התנהלותו כחובב נשים מושבע, לטובת האבהות המתקרבת. מסביב לכולם חג כהרגלו העוזר הנאמן גארי (זוכה האמי, טוני הייל) ומשלימים את הצוות ומנסים ליישר את המועמדת שלהם, בן חמום המוח (קווין דאן) וקנת' (גארי קול), האובססיבי למספרים.
 
בארי 2 Barry

ימי שלישי, החל מ-9 באפריל 2019 בשעה 23:45 ב-yes Edge
וכבר מיום שני, 1 באפריל 2019 ב-yes VOD.


הסדרה הקומיה השחורה, זוכת האמי מבית HBO, בכיכובו של ביל היידר ("SNL"), שיצר ומפיק אותה יחד עם אלק ברג ("עמק הסיליקון"), מספרת על בארי, צעיר מיואש, מתנקש בשכר נמוך שמתאהב במשחק, בזמן שהוא נמצא במשימת עבודה בלוס אנג'לס. המפעיל של בארי פוצ'ס (סטיבן רוט, "Veep") שוכר את שירותיו לטובת עבודה בתוככי המאפיה הצ'צנית האלימה בראשותו של גוראן פזר (גלן פלטשר, "מיליארדים") ויד ימינו נוהו האנק (אנתוני קריגן, "גות'האם").

בעונה הראשונה בארי פגש חברים חדשים בסדנת משחק ומצא ביניהם את ייעודו האמיתי, בעזרת המורה האהוב, הגורו ג'ין קאוזנו (הנרי וינקלר "ימים מאושרים", "משפחה בהפרעה") ואת אהובת ליבו סאלי (שרה גולדברג).

בעונה החדשה בארי ממשיך בניסיונותיו לפתוח בחיים חדשים בקהילה הנלהבת ומלאת התקווה הזו, אבל עברו הפלילי אינו עוזב אותו.
האם ימצא דרך לשלב בין שני העולמות?
 
לוחם - Warrior

ימי חמישי, החל מ-11 באפריל 2019 בשעה 22:45 ב-yes Action
וכבר משבת, 6 באפריל 2019 ב-yes VOD.


סדרת דרמת פעולה ופשע חדשה מבית Cinemax, המתרחשת בתקופה האכזרית של מלחמות טונג בצ'יינה טאון שבסן פרנסיסקו, בחלקה השני של המאה ה-19.

הסדרה עוקבת אחר אה שאם, מומחה אומנויות לחימה, שמהגר מסין לסן פרנסיסקו בנסיבות מסתוריות והופך לשכיר חרב באחד מאירגוני הפשע החזקים ביותר בעיר.

הסדרה מבוססת על רעיון שהגה ברוס לי ונכתבה על ידי יוצר "באנשי" ג'ונתן טופר.
 
האורוויל 2 The Orville

ימי שלישי, החל מ-9 באפריל 2019, בשעה 22:00,
ב-yes Edge וב-yes VOD.

עונה חדשה לסדרה מהיוצר זוכה פרס האמי, סת' מקפרלן ("איש משפחה", "טד"). חלקה סדרת פעולה-מד"ב-הרפתקאות וחלקה סדרה קומית.

הסדרה המתרחשת 400 שנים בעתיד ועוקבת אחרי "האורוויל", ספינת חלל בינונית העוסקת בהעברת סחורות, מחקר וגישוש. הצוות שלה, גם אנושי וגם חייזרי עומד בפני הפלאות והסכנות של החלל החיצון, אבל גם צריך להתמודד עם הצרות המוכרות ולעיתים מצחיקות של היומיום.

"האורוויל" מפתיעה בהיותה שונה מכל דבר אחר שעשה מקפרלן: היא לא בדיוק פארודיה (בהחלט לא בסגנון פארודיות חלל כמו "ספייסבולז" או "גלאקסי קווסט") ולא בדיוק סדרת פעולה-מד"ב ישירה ולכן היא גם כל כך שונה ואפקטיבית, היא מנצלת את המדיום (בדומה לקודמותיה לז'אנר) להעביר ביקורת ומסרים, באמצעות מטאפורות עתידניות, על נושאים עדכניים כמו טרנסג'נדרים, זכויות נשים, חופש דת ועוד.
 
ג'יין הבתולה 5 Jane The Virgin

ימי רביעי, החל מ-10 באפריל 2019, בשעה 21:15 ב-yes Drama

וכבר מיום חמישי, 28 במרץ 2019 ב-yes VOD.

עונה חדשה ואחרונה לסדרת הדרמה הקומית, בכיכובה של זוכת גלובוס הזהב, ג'ינה רודריגס ונציגתנו בהוליווד יעל גרובגלס.

העונה החדשה תתחיל מיד לאחר סיום העונה הקודמת, ללא קפיצת זמן, כשבפרק הפתיחה נגלה עוד מידע על הדמות ששבה מן המתים: בסיום העונה הקודמת הופיע פתאום בעלה המת של ג'יין, מייקל והסתבר שהוא חי.

מיד כשג'יין תתעורר מעלפונה, נגלה את כל התשובות על מה שקרה למייקל ומה הוא עושה כאן ואיך רפאל יגיב לשובו.

עוד בעונת הסיום: נגלה גם מי עומד מאחורי קולו של המספר בסדרה, שמלווה אותנו מתחילתה, אבל דמותו מעולם לא נחשפה.
 
קליקה 2 Clique

יום ראשון, 21 באפריל 2019 בשעה 22:00 ב-yes Drama.
וממועד זה, כל הפרקים בקטגוריית yes London ב-yes VOD.


סדרת דרמת המתח הסקסית והפרובוקטיבית מבית ה-BBC חוזרת בעונה שניה.

הולי (סינוב קרלסן) נחושה להשאיר את עברה מאחור ולהפוך לסטודנטית רגילה, אך כשהיא נתקלת בקליקה של בנים מרדנים, היא מוצאת את עצמה בליבה של שערורייה ונחלקת בין תחושת השייכות, שהיא חשה כלפי הקבוצה ותחושה עמוקה בקרבה שמשהו אפל ורע מתחולל אצלם. במהרה היא מוצאת את עצמה לכודה בין שני מחנות ונאבקת להשתחרר.

אל העונה החדשה חוזרות לואיז (סופי בראון) שותפתה לדירה של הולי ורייצ'ל (רייצ'ל הארד ווד) הפסיכופטית, שממשיכה לרקום מזימות באובססיה שלה כלפי הולי.
 
ג'נטלמן ג'ק - Gentleman Jack

ימי שלישי, החל מ-23 באפריל 2019 בקטגוריית yes London ב-yes VOD.
(הסדרה תשודר ב-yes Drama בימי ראשון, החל מ-26 במאי 2019 בשעה 21:15).

סדרת דרמה היסטורית בריטית חדשה מבית BBC One ו-HBO, שיצרה סאלי ויינרייט ("עמק האושר"), בכיכובה של סורן ג'ונס ("דוקטור פוסטר"), המתרחשת ב-1832.

לאחר שנים של מסעות, לימודים וטיפוס בסולם החברתי, אן ליסטר חוזרת לשיבדן הול, האחוזה שירשה ממשפחתה ביורקשייר והופכת לבעלת אדמות ולתעשיינית.

הסדרה תעקוב אחר מערכות היחסים והאינטרסים שליסטר מפתחת בניסיונה להפיח חיים בביתה ובעסק שלה ולמצוא לעצמה בת זוג.

חוץ מג'ונס משתתפות גם סופי רנדל ("עמק האושר"), בתפקיד אהובתה של ליסטר וג'מה ווילן (יארה ב"משחקי הכס") בתפקיד אחותה.
 
סיפורה של שפחה 2 The Handmaid's Tale

החל מיום שישי, 26 באפריל 2019 - כל הפרקים ב-yes VOD.

סדרת הדרמה הדיסטופית הסוחפת והמדוברת שזכתה לשבחים מכל עבר וזכתה בפרסי אמי וגלובוס הזהב, חוזרת בעונה שנייה.

העונה נפתחת זמן קצר לאחר הפיצוץ במטה הפיקוד של מפקדי גלעד. רבים מהבכירים נפצעו ונהרגו, ביניהם גם פרד שנפצע אנושות וכעת השפחות עומדות בפני ענישה אכזרית על מעורבותן בפיגוע.

ג'ון מצליחה להימלט מהשבי בעזרת אנשים שאינה מכירה ומוברחת לבניין שהיה פעם מערכת של אחד העיתונים הגדולים, שם היא מסתתרת, כלואה בין הקירות שמספרים את סיפור הזוועה שעבר על הארץ. אמילי נלקחת לקולוניות, שם היא נדרשת לחפור באדמה רעילה יחד עם קבוצה גדולה של נשים במצב בריאותי קשה ופוגשת את ג'נין. בקנדה, מוירה גרה עם לוק ושניהם ממשיכים לחפש אחר ג'ון ולנסות להציל אותה.

הסדרה מבוססת על הרומן רב המכר שכתבה הסופרת הקנדית מרגרט אטווד.
 
סטאן נגד הרשע 3 Stan Against Evil

ימי ראשון, החל מ-28 באפריל 2019, בשעה 22:45 ב-yes Acion.
וכבר החל מיום ראשון, 7 באפריל 2018 - כל הפרקים ב-yes VOD.


סדרת האימה הקומית, שעוקבת אחר סטאן מילר (ג'ון סי. מקגינלי, "סקראבס"), החי בעיירה שנבנתה על אתר שבו בעבר שרפו מכשפות, חוזרת בעונה שלישית ואחרונה.

העיירה נרדפת על ידי כוחות על טבעיים: שדים, רוחות ומכשפות ששונאים את הרשויות האחראיות להיעלמותם ולקיצו של מינם. סטאן, לשעבר השריף של העיירה נאלץ, למורת רוחו, לחבור לאיווי בארט, השריף החדשה ויחד הם מגינים על העיר מפני העל-טבעי. בעודו נלחם בשדים, סטאן שומר על סוד כמוס: הוא עשה איתם עסקה על-מנת להשיב את אשתו מן המתים.
 
אזורים בעייתיים 2 - Wyatt Cenac's Problem Areas

ימי רביעי, החל מ-10 באפריל 2019 ב-yes VOD.

הקומיקאי והתסריטאי וואייט סאנק, מהכותבים הראשיים של "השבוע שעבר עם ג'ון אוליבר", חוזר בעונה נוספת של הסדרה המוקומנטרית מבית HBO, שבוחנת נושאים חברתיים ותרבותיים מנקודת המבט המיוחדת שלו.

במקום לשבת מאחורי השולחן, סאנק יוצא למסע כדי לבחון ולהבין את הנושאים המדוברים ביותר ולחקור מה הם הפתרונות הנכונים והמציאותיים ביותר.
 

גםצופה

Member
מנהל
לדעתי

אראה רק את גיין הבתולה...

זאת גם הזדמנות מצידי להתנצל על כך שאני לא הרבה פה.... בתקופה האחרונה לא יכולתי להכנס הרבה לפורום...
 
למעלה