הפקות המקור של
לשנת 2019

הפקות המקור של
לשנת 2019


חשפה את הסדרות הישראליות החדשות והסדרות השבות לעונות חדשות במהלך 2019.

 
פאודה 3

עונה חדשה לסדרה שהפכה לתופעה עולמית היסטרית ואת משתתפיה לכוכבים בינלאומיים!

צוות המסתערבים של "פאודה" ובראשם דורון (ליאור רז), חוזר בעונה מסעירה ומותחת מתמיד. משימתם העיקרית של המסתערבים הפעם היא לפגוע בתשתית החמאס בגדה המופעלת מעזה ולהגיע לראש הזרוע הצבאית של הארגון ברצועה.

כדי לבצע את המשימה, דורון "מושתל" בכפר באזור חברון וחי שם בזהות של פלסטיני לכל דבר. הוא עובד שם למחייתו כמאמן אגרוף ומוצא עצמו נקשר לצעיר פלסטיני (עלא דקה), שנכון לו עתיד גדול כמתאגרף בזירה הבינלאומית. החיבור ביניהם מעניק לדורון גישה נוחה לאביו של המתאגרף הצעיר, בכיר בחמאס, שהשתחרר מהכלא לאחר 20 שנים. ההתפתחויות במהלך העונה מובילות את דורון ואת צוות המסתערבים לפעילות ולאזורים קשים במיוחד, שעד כה נמנעו מלפעול בהם, לנוכח הסכנה הגדולה לחייהם.

לסדרה מצטרפת מרינה מקסימיליאן, בתפקיד ראש דסק עזה בשב"כ.

משתתפים: ליאור רז, רונה-לי שמעון, עידן עמדי, איציק כהן, עלא דקה, דורון בן-דוד, מרינה מקסימיליאן, יעקב זאדה-דניאל, יוסף אבו ורדה, בועז קונפורטי ועוד

יוצרים: ליאור רז ואבי יששכרוף
במאי: רותם שמיר
תסריטאי ראשי: נוח סטולמן
הפקה: בנאסולי הפקות, ליאת בנאסולי

העונה השלישית של הסדרה תכלול 12 פרקים.

 
יס מן

סדרת דוקו-ריאליטי חדשה ומסקרנת מהיוצרים של "מחוברים".

פורמט מקורי, המתבסס על עקרונות הפסיכולוגיה החיובית וטרנד החיפוש אחר ה-well being, למימוש הביטוי העצמי והסיפוק האישי.

בסדרה החדשה יציבו לעצמם המשתתפים מטרה להשיג שינוי משמעותי בחייהם, תוך התחייבות להסכים לעמוד בחוויות ובאתגרים, שבעבר נמנעו לומר להם "כן". הסדרה תאתגר את המשתתפים בהתנסויות שיהיו רחוקות מאזור הנוחות שלהם, כדי להוביל אותם אל מקומות ומפגשים בלתי צפויים, בדרך להשגת המטרה האישית הנכספת.

נועה ירון ובן זוגה יובל דיין יחד ולחוד, יחשפו לראשונה את השינוי שחל בחייהם; הסטנדאפיסטית מור חן תתחיל אולי לאתגר את חייה; קותי סבג, יעז לממש את עצמו לא מעט שנים לאחר זכייתו ב"האח הגדול" ואלברט אסקולה ינסה לצאת מהצל של בן זוגו אסי עזר ולהתפתח אישית ומקצועית בארץ החדשה אליה הגיע. כל אלה יקחו חלק בפורמט הדוקו-ריאליטי החדש והמסקרן ויצטרכו להגיד "כן".

בתפקיד המנחה, חנוך דאום, "המטופל האולטימטיבי", הוא זה שילווה וידרבן את המשתתפים לאורך כל התהליך, בהומור ובתובנות ייחודיות שיחלוק גם עם משפחתו המיוחדת במינה.

יוצרים: עמי טיר, רם לנדס ואורי הלוי
במאית: טליה ענבר
הפקה: קודה תקשורת

הסדרה תכלול 20 פרקים.

 
רק להיום

סדרת דרמה חדשה שכתב וביים במאי הקולנוע המוערך וזוכה הפרסים, ניר ברגמן, שחוזר לטלוויזיה.

עוד לפני שתעלה לאוויר, הסדרה תהיה נציגת ישראל היחידה בתחרות הרשמית על פרס הסדרה הטובה ביותר בפסטיבל "סירייס מאניה" בצרפת - הבמה היוקרתית ביותר בעולם לסדרות טלוויזיה!

"רק להיום" מביאה את סיפורם של אסירים הנמצאים בהוסטל שיקומי, כשמדי יום נבחנת לגביהם השאלה האם יחזרו הביתה או שמא לכלא. כל יום בהוסטל למכורים נפתח במשפט "בואו נעשה כל מה שביכולתנו להישאר נקיים, רק להיום..." - ומטרתו ללמד את האסירים המשוחררים להתמקד בהווה. במרכז העלילה, ענת (טל ליפשיץ), מנהלת ההוסטל, שנאלצת להתמודד עם חזרתו של ניקו (הנרי דוד), מטופל שהיה מאוהב בה כשטיפלה בו כעובדת סוציאלית צעירה. עכשיו 12 שנים אחרי, הוא יוצא שוב מהכלא ומגיע במקרה (או שלא) להוסטל אותו היא מנהלת.

הסדרה מבוססת על תחקיר ארוך ושהות ממושכת של ניר ברגמן ורם נהרי, שותפו ליצירה, בהוסטלים ובבתי כלא. חלק מהשחקנים שנבחרו לסדרה אינם שחקנים מקצוענים, אלא בעצמם אסירים לשעבר. בנוסף, טל ליפשיץ המגלמת את מנהלת ההוסטל, היא עובדת סוציאלית גם בחייה האמיתיים, לאחר שעזבה את קריירת המשחק לפני כעשור ועשתה הסבה מקצועית .

עוד משתתפים בסדרה: אימרי ביטון, בת אל מוסרי, שלומי ארבע, ענבר מרקו, מורד חסן וכן משתתפים נוספים ללא עבר במשחק, שחוו מאסר בעצמם.

על הצילום אמון הצלם המוערך, גיא רז ("על הספקטרום"), שביצע את מלאכת הצילום במצלמה מיוחדת עם עדשות ייחודיות, שטרם צולמה בה סדרה בישראל.

יוצר, תסריטאי ובמאי: ניר ברגמן.
יוצר שותף: רם נהרי
הפקה: אנדמול שיין ישראל

הסדרה תכלול 9 פרקים.

 
המדובב

סדרת דרמת פשע חדשה, שכולם ידברו עליה, בכיכובם של עמוס תמם, אור בן מלך, אניה בוקשטיין וציפי שביט, כפי שמעולם לא נראתה על המסך!

אסא (אור בן-מלך), בחור מבריק ומגמגם, שלאחר 17 שנים בכלא מקבל שחרור מוקדם, בתנאי שימשיך את מה שעשה בכלא בצורה הטובה ביותר - וזה להיות מדובב בשירות המשטרה, גם כשהוא בחוץ. אסא משתמש בכישורי הדיבוב המניפולטיביים שלו, גם כשהוא חוזר הביתה לקריות, לבית אחיו דוד (עמוס תמם) ואשתו סופי (אניה בוקשטיין). חברי הילדות של דוד ואסא, שיש להם יד בכניסתו לכלא, הם עכשיו שותפיו לעסקים המפוקפקים של דוד, יזם הנדל"ן המצליח. כשאסא משתחרר הוא יוצא למסע נקמה, צעד אחר צעד הוא ממוטט את הארגון של אחיו ובמקביל ממשיך לעבוד עם המשטרה, שם לא יודעים על חבירתו לעולם העברייני בו הוא צריך להתמודד עם ראש שפחת פשע מהצפון - יהודית (ציפי שביט כפי שטרם נראתה על המסך!)

משתתפים: עמוס תמם, אניה בוקשטיין, אור בן מלך, סיוון שטיבי, ניר סעדון, עידית טפרסון, ציפי שביט, ליעוז לוי, עידן אלתרמן ועוד.

יוצרים: אדם ביזנסקי, עמרי שנהר ודנה עדן
תסריטאים: אדם ביזנסקי ועמרי שנהר
במאי: אריאל בנבג'י
הפקה: דנה הפקות

הסדרה תכלול 12 פרקים.

 
חיה

השחקנית והיוצרת המוערכת דלית קהן חוזרת למסך, עם סדרת מתח חדשה פרי עטה על תעלומת פשע בינלאומית, במרכזה חסרת בית בהריון, שהופכת לסוכנת סמויה.

חיה (דלית קהן) היא הומלסית בת 40 פלוס ובהריון מתקדם, אנטי סוציאלית, בקושי מדברת, חיה ברחוב, אוכלת מפחי אשפה וגרה בין הריסותיו של מלון נטוש. עמי (יפתח קליין) הוא חוקר משטרה שלידיו מגיע תיק אפל ומסואב, אשר במרכזו עומד ארגון פשע חובק עולם שעוסק בחטיפה וסחר בתינוקות בני יומם. הארגון מאתר נשים אבודות בהריון, מפתה אותן ברווחה כלכלית, אם הן תסכמנה למכור את תינוקן למשפחות אצולה באירופה, כשבפועל מיילדים את הנשים במקום נסתר וסוחרים בתינוקות שלהן באמצעות רשת "הדארקנט".


עמי שמבין שמתרחש משהו הרבה יותר גדול מהנראה לעין ומצליח לאתר את אחת הנשים שעומדת לעלות על הטיסה הבאה. הוא מחליט לעשות הכל, על מנת לגייס את חיה כסוכנת סמויה, בנסיעה הגורלית שלה, אשר בעזרתה יגיעו אל ראשי הארגון. הוא יוצא יחד עם חיה למסע של חייו, תוך נטילת אין ספור סיכוני חיים - שלו, של חיה ושל התינוק שברחמה.

משתתפים: דלית קהן, יפתח קליין, לי בירן, נעמי לבוב, אלון חמאווי, מירב גרובר ועוד.

תסריטאית ויוצרת הסדרה: דלית קהן
במאי: אילן עבודי
הפקה: אנדמול שיין ישראל

הסדרה תכלול 10 פרקים.

 
כבודו 2

עונה חדשה לסדרת המתח שכבשה את העולם.
הזוכה הגדולה של פסטיבל "סירייס מאניה" 2017, אשר זכתה לרימייק ברשת האמריקאית "שואוטיים", בכיכובו של כוכב "שובר שורות", בריאן קרנסטון!

"כבודו" חוזרת בעונה מותחת וסוערת. הפעם השופט מיכה אלקובי (יורם חטב) מוצא את עצמו מסובך עד צוואר לא רק עם משפחת בן עטר, אלא גם עם משפחת הפשע החזקה ביותר בדרום: המאפיה הקווקאזית, שמבינה את חשיבותו של שופט במחוזי שנמצא אצלה בידיים. כבר בתחילת העונה עורכים הקווקאזים למיכה "בוררות נוסח העולם התחתון" במועדון אשר נמצא ברשותם. הבוררת היא יוליה (יבגנייה דודינה), מלכת המועדון בו מככב אחיה הזמר (אביהו פנחסוב). בסיום הבוררות מוצא את עצמו השופט חייב הון עתק כפיצויים לשתי המשפחות. שי, בנו של מיכה (ארז עובד), מוצא את עצמו בכלא. לראשונה הוא מקובל חברתית: השמועה שאביו הוא זה שחיסל את אסף בן עטר מחזקת את מעמדו ועולם העבריינות קוסם לו. אודי בן עטר (תום חגי) עובר מהפך ומשתכנע שמיכה ושי צדקו במה שעשו לאחיו, דבר שעולה לו בקרע מאביו אריה, שעדיין יושב בכלא. נורה (לוסי אהריש) נרדפת ע"י עומר מסרי. מיכה, המיוסר ממותו של חאלד, מנסה לעזור לה בכל דרך. פקד רופוס (אילנית בן יעקב), למרות השעייתה מתפקידה, לא מוכנה לוותר על גילוי האמת.

משתתפים: יורם חטב, הישאם סלימאן, אילנית בן יעקב, לוסי אהריש, יבגנייה דודינה, אביהו פנחסוב, ארז עובד, תום חגי, ענבל ביבי (בוגרת "אקס פקטור"), אלכס סנדרוביץ, ג'יטה מונטה ועוד.

יוצרים: שלמה משיח ורוני ניניו.
תסריטאי: שלמה משיח.
במאי: רוני ניניו.
הפקה: "קודה תקשורת"

העונה השנייה של הסדרה תכלול 11 פרקים.

 
חמישים

סדרת דרמה קומית חדשה מאת הסופרת והתסריטאית יעל הדיה ("עדן", "בטיפול"), המבוססת על חייה כאם חד הורית, המתמודדת עם שלושת ילדיה המתבגרים, כשהיא עוד רגע בת 50.

אלונה (אילנית בן יעקב), גיבורת הסדרה "חמישים" היא תסריטאית, חד הורית, התאלמנה לפני מספר שנים והיא מגדלת לבדה שלושה ילדים מתבגרים ודעתניים, שמטריפים את חייה. נוסף אליהם, היא מטפלת גם באבא הסובל מדמנציה (דודו אלהרר). כבר זמן רב, שהיא מנסה למכור את הסדרה החדשה שלה וזה לא פשוט כשהגיבורה היא בת 50 . בגוף השידור רוצים... - אבל לא בדיוק, זאת אומרת רק אם הגיבורה אולי תהיה יותר צעירה.

גיל 50 הוא סרט ההמשך (הגרוע) של גיל ההתבגרות, רק כשכבר אין במי למרוד... הגוף המשתנה ו/או מתפרק, רכבת השדים ההורמונלית, סערות הנפש, סיבוב נוסף ומיותר של תהיות קיומיות, אהבה ראשונה או אולי כבר אחרונה? ובדיקת גבולות אין סופית (מול פקיד מס הכנסה שמתעקש שחזייה תומכת זאת לא הוצאה מוכרת).

משתתפים: אילנית בן יעקב, דודו אלהרר, גורי אלפי, יניב ביטון, גיא אריאלי, ענת עצמון, מיקה קרני ועוד

תסריטאית ויוצרת: יעל הדיה
במאית: דפנה לוין
הפקה: אנדמול שיין ישראל.

הסדרה תכלול 8 פרקים.

 
הנוכלות

תקווה ומירי חוזרות לשגע את המדינה!

סדרה קומית חדשה מאת אילן פלד ויעל פוליאקוב. קומדיית פשע שתהפוך לקאלט מטורף.

המשך מעלליהן של האחיות מירי ותקווה ("אחד העם "1). החיים לקחו אותן כל פעם לצרה אחרת ובכל פעם זה נגמר בניתוק הקשר לתקופה ארוכה. הפעם הן חוזרות לשתף פעולה, כזוג נוכלות ערמומיות, שלא מבינות כלום בכלום.

משתתפים: יעל פוליאקוב, אילן פלד, ענת מגן שבו, ארז בן הרוש, ישי לוי ואורית שחף ותום פטרובר (להקת "היהודים") ועוד...

יוצרי הסדרה ותסריטאים: יעל פוליאקוב ואילן פלד.
במאי: ארז בן הרוש.
הפקה: Nutz Productions - ענני תקשורת

הסדרה תכלול 10 פרקים.

 
תאג"ד 2

ישראל תימתח להקשב!

עונה חדשה לסדרת הדרמה היומית שהפכה ללהיט ענק.

בעונה החדשה התאג"ד עולה לתפוס קו ברמת הגולן, הצפון החם עם פצועים סורים וחיילי או"ם, ששמירה על השלום הוא הדבר האחרון שמעניין אותם.

החובשים מוצאים עצמם מתמודדים מול צוות הטנ"צ (טיפול נמרץ צבאי), בעלי הבית של הגזרה, שאחראים לצערם גם עליהם. חובשי התאג"ד שלנו, שרוצים לעשות טוב ולעזור לפצועים, מוצאים את עצמם בעל כורחם, בליבו של סיפור שכוחות רבים בוחשים בו: שדכנים סורים, שמביאים את הפצועים הסורים לגדר, הפצועים עצמם שיעשו הכול כדי לברוח מהתופת, אנשי משרד הביטחון שמנצלים את המצב כדי לבנות תשתית מודיעין בסוריה ועוד אינספור גורמים שבוחשים בקלחת, בכאוס אחד גדול.

משתתפים: תומר קפון, דניאל גל, דין מרישניקוב, אור אדרי ושחקנים חדשים נוספים.

יוצר, תסריטאי ובמאי: ציון רובין
הפקה: אולפני הרצליה

העונה השנייה של הסדרה תכלול 25 פרקים.

 
השוטר הטוב 3

יובל סמו, השוטר הטוב, חוזר לאחר שזכה לרימייק אמריקאי, כולל שידור הסדרה הישראלית המקורית ביותר מ-190 מדינות ברחבי העולם!

יותר מהכל, מסמנת העונה השלישית של "השוטר הטוב" כמיהה לשינוי.
אחרי מספר חודשים בתרדמת ואחרי שחברתו קורין (אורטל בן שושן) עזבה ועקבותיה נעלמו, דני קונפינו (יובל סמו) חוזר לתחנה, בהבנה שהעבודה היא המפלט והמשטרה היא התשובה. הוא חווה אירועים שונים ומשעשעים בתחום המקצועי ועובר מסע שמתחיל בפתיחות רגשית, דרך פלירטוט עם יחסים מפתיעים ומסתיים בידיעה שהוא עומד להיות אבא ואיש משפחה.

האירועים המשטרתיים שהוא מטפל בהם הם תמונת מראה סאטירית לחברה הישראלית: עצבנית, אלימה, חיה על הקצה ומחופפת. עם דני חוזר שותפו דובי (יגאל עדיקא) והמפקד רבי (גיא לואל), שהוגלה למערך הכיבוי בעונה הקודמת ונקרא לדגל בעקבות ההכרזה על שנת התפנית. בזירה המשפחתית, העניינים מקצינים, כשיונה (ליאורה ריבלין) מנסה לבנות את חייה אחרי שבילתה מספר חודשים בכלא; האח איטי (אלון חמאווי) חוזר מספרד ועושה את צעדיו הראשונים בפוליטיקה; האקסית של דני, דלית (ורד פלדמן), מתחזקת בעקבות נס שקרה לה והמשפחה משלימה סוף סוף עם אובדנו של יזהר וממליכה את אייזיק (אורי גבריאל) כאבא האלטרנטיבי.

משתתפים: יובל סמו, ליאורה ריבלין, אורי גבריאל, גיא לואל, יגאל עדיקא, אלון חמאווי, וורד פלדמן. בתפקיד אורח: יפתח קליין

במאי: תומר אבירם.
תסריטאי: ארז אבירם.
מפיק: יואב גרוס.

העונה השלישית של הסדרה תכלול 15 פרקים.

 
הבוזגלוס 3

סדרת הדוקו-ריאליטי הקומית, בכיכובה של המשפחה הראשונה של הכדורגל הישראלי - חוזרת בעונה חדשה!

המצלמה מעולם לא הורדה מהכתף וממשיכה לתעד את יעקב וחני, מאור ומירן והאחים אוהד, אסי ואלמוג שימשיכו לרגש ולהצחיק אותנו גם השנה.

העונה החדשה נפתחת בהתרוממות רוח: אלמוג מככב בקבוצת הפועל חיפה ובמקביל מאור מחלים וחוזר למגרשים במדי קבוצת בית"ר ירושלים. אך כשמצב הרוח בשיאו, אלמוג נפצע ומסיים את העונה. גם יעקב מקבל נוק אאוט רציני בדמות פסק דין, שמחייב אותו לשלם מאות אלפי שקלים לעיתונאי ספורט, שתבע אותו תביעת דיבה. לצידם, פאני ואוהד נעים להם כזוג הגרוש הלוהט של העונה, מירן רוקחת לה ולמאור קמפיין זוגי, אסי מנסה לתרגם את המותג המשפחתי לביזנס ועדי נלחמת בהרגלי האכילה שלה.

יוצרת ובמאית: סיגל שביט.
מפיקים: דפנה פרנר ושי אינס - "ארצה" הפקות.

העונה השלישית של הסדרה תכלול 16 פרקים.

 
רון 3

אחרי ששתי עונות כמעט גמרו אותו ולמרות ששבר את הרשת, לרון (רון פלדמן) קצת נמאס להיות רון.

בניסיון להבין איך לעזאזל הוא אמור להשתנות, רון מוצא את עצמו עובר את משבר אמצע החיים ומרד גיל הנעורים בעת ובעונה אחת או שלוש...

במאי, יוצר, תסריטאי ושחקן: רון פלדמן.
הפקה: "יולי אוגוסט הפקות".

העונה השלישית של הסדרה תכלול 10 פרקים.

 
תום יער עושה דמויות

תום יער, זוכת פרס האקדמיה 2018, חוזרת עם תכנית מערכונים, שמככבות בה שלל הדמויות האהובות והמצליחות מהעונות הקודמות: חן המאבטח, אסי הבוטנאית, עדינה הרוחניקית, אדיה הצופיפניקית, קישי ממשרד החינוך ועוד...
בתוכנית יתארחו הקומיקאים המובילים בישראל.

הפקה: My TV - אבירם בוכריס ולי ירדני.

 

גםצופה

Member
מנהל
לא סגורה

אבל אני חושבת שאצפה בעונות החדשות של תאג"ד, השוטר הטוב ורון...
 
למעלה