מרץ 2019 בערוצי הסדרות וה-VOD של

ערוץ משחקי הכס

ערוץ משחקי הכס
החל מיום ראשון, 17 במרץ 2019 באפיק 19.


ערוץ "משחקי הכס" חוזר - רק ב-
!

הערוץ הייעודי ישדר מדי ערב את כל פרקי הסדרה ויביא את כל הסיפורים העסיסיים שמאחורי הקלעים, ראיונות, קטעי פרשנות, פרטי טריוויה ועוד.

לאור ההצלחה,
מעלה גם השנה ובפעם האחרונה את ערוץ "משחקי הכס", במטרה לאפשר לאוהדים ולצופים חדשים להנות מחוויה ייחודית לקראת עליית העונה החדשה והאחרונה של הסדרה.

הערוץ ישדר באפיק 19, החל מ-17 במרץ ועד למועד עליית הפרק הראשון של העונה השמינית ב-15 באפריל, שישודר ב-
במקביל לשידור בארה"ב.

בשנים שעברו זכה ערוץ "משחקי הכס" שעלה ב-
להצלחה רבה וגם השנה, לקראת העונה האחרונה "ערוץ משחקי הכס" יביא לצופים את עולם ממלכת ווסטרוז וכל הסיפורים שמאחורי ההפקה המדוברת, זוכת הפרסים ושוברת שיאי צפייה בארץ ובעולם.

מלבד שידור כל פרקי 7 העונות הראשונות של הסדרה, ישודרו קטעים על הפקת הסדרה ומאחורי הקלעים, ראיונות וקטעי פרשנות של היוצרים והשחקנים, פרטי מידע וטריוויה ועוד מגוון גדול של תכנים ייחודיים שיעצימו את חווית הצפייה.

זוהי השנה השמינית ש-
משדרת את סדרת המופת, כש"ערוץ משחקי הכס" מהווה חגיגה אמיתית עבור המעריצים וגם עבור מי שמעוניין בבינג' לכל פרקי הסדרה.
 
הטובות לקרב 3 The Good Fight

ימי ראשון, החל מ-17 במרץ 2019 בשעה 22:00 ב-yes Edge
וכבר מיום שישי, 15 במרץ 2019 ב-yes VOD.


סדרת הדרמה המשפטית והפוליטית, סדרת-הבת המדוברת של "האישה הטובה", מבית היוצר של רוברט ומישל קינג, בכיכובן של כריסטין ברנסקי, קוש ג'מבו ורוז לזלי, חוזרת בעונה חדשה, שתמשיך לעסוק בנושאים חברתיים, כמו: הטרדות מיניות, גזע והמצב הפוליטי בארה"ב.

"הסדרה תבחן את כל מה שקורה כשמעקה הבטיחות נעלם ממוסדות ההנהגה" - על פי רוברט ומישל קינג, שאומרים שהם מנסים לעקוב קרוב ככל האפשר אחרי האירועים בזמן אמת ומוכנים לשינויים שיכולים להתרחש בין זמן הצילומים לשידור, אם רוברט מולר ישחרר את פרטי חקירתו על הנהלות הנשיא המכהן, או אם יחל תהליך הדחה מפתיע, לפני שידור הפרקים.

אל הסדרה מצטרף מייקל שין ("הסקס של מאסטרס") לתפקיד קבוע. הוא יגלם את רונאלד בלום, עורך דין מבריק, כריזמאטי וערמומי, חובב סמים וסקס, שתמיד יעדיף ניצחון על חשבון הדקויות שבשמירה על החוק.
 
מיליארדים 4 Billions

ימי שני, החל מ-18 במרץ 2019, בשעה 04:00 (במקביל לשידור בארה"ב) ובשידור נוסף בשעה 22:50, ב-yes Edge וב-yes VOD.

זוכי האמי וגלובוס הזהב, פול ג'יאמטי ודמיאן לואיס, חוזרים בעונה חדשה של סדרת הדרמה המורכבת והפרובוקטיבית, העוסקת ביחסי הכוחות הפוליטיים בעולם ההון והפיננסים של ניו יורק.

בעקבות האירועים הדרמטיים בסיום העונה השלישית, העונה החדשה תאחד בטוויסט מפתיע, את התובע המחוזי לשעבר, צ'אק רודס ומלך קרנות הגידור המבריק, בובי "אקס" אקסלרוד בברית חדשה. כעת, כשיש להם אויבים משותפים שיש להיאבק בהם.

אל העונה הרביעית חוזר גם ג'ון מלקוביץ', בתפקיד המיליארדר הרוסי גריגור אנדולוב, העומד בראש קבוצת האויבים המתמודדת מול רודס ואקס. הבריתות החדשות והרצון לחיסול פיננסי של היריבים, יכינו את הקרקע למלחמה של בעלי ההון, כשתוצאות הרות גורל צפויות לכל השותפים בה.
 
המירוץ לדראג של רו פול 11 Rupaul's Drug Race

ימי שישי, החל מ-1 במרץ 2019, בשעה 05:00 (מיד בתום השידור בארה"ב) ובשידור נוסף למחרת, שבת, החל מ-2 במרץ 2019 בשעה 22:00,
ב-yes Edge וב-yes VOD.


עונה חדשה לסדרה זוכת פרס האמי לריאליטי הטוב ביותר ותופעת הריאליטי הגדולה ביותר בטלוויזיה!

העונה החדשה, שתשודר במקביל לשידור בארה"ב, מציבה 14 משתתפות חדשות, מלכות דראג שיתחרו על תואר סופרסטארית הדראג של השנה ועל פרס של 100 אלף דולר. הן תגלנה שמתחרה נוספת עומדת בדרכן אל הפרס – חביבת הקהל והמודחת הראשונה של עונה 10 מיס ואנג'י, שנאום הפרידה המדבק שלה הפך לויראלי.

אל הבנות בחדר העבודה תצטרף בפרק הפתיחה אורחת מיוחדת: מיילי סיירוס, שתשמש כשופטת האורחת באתגר הראשון.
 
דברים טובים 3 Better Things

ימי רביעי, החל מ-13 במרץ 2019, בשעה 22:45,
ב-yes Edge וב-yes VOD.


פמלה אדלון חוזרת בעונה חדשה של הסדרה הקומית שובת הלב שלה, שיצרה עבור רשת FX – בפעם הראשונה ללא לואי.סי.קיי.- בה היא מככבת בדרכה המדויקת, האמיתית והמצחיקה, כשהסדרה מוציאה את אדלון מהצללים ומאירה באור בהיר את כשרונה ושאיפותיה.

סאם, שחקנית חד הורית המגדלת את שלוש בנותיה לבדה ומתמודדת עם גיל ההתבגרות המוקדם שפוקד אותן, תוך קשיי הפרנסה, מציאת עבודה וטיפול באימה הסנילית. בין אם היא נאבקת להשאיר את בנותיה קרוב אליה או מנסה לגרום להן לעוף מהקן, סאם ניגשת לכל אתגר באהבה עזה, כנות בלתי מתפשרת והמון הומור.

העונה תעסוק, בין היתר, בשינויים הגופניים והנפשיים, שמביא איתו גיל המעבר, אבל בסופו של יום סאם רק מנסה להתפרנס, לנווט את החיים המשתנים של בנותיה, לשרוד את משפחתה, להנות קצת עם חברים וגם - רק אם אפשר - לדחוף פנימה קצת זמן לעצמה.
 
לות'ר 5 Luther

ימי ראשון, החל מ-31 במרץ 2019, בשעה 22:45, ב-yes Action
וממועד זה, כל הפרקים בקטגוריית yes London ב-yes VOD.


סדרת הפשע הפסיכולוגית והאפלה בכיכובו של זוכה גלובוס הזהב, אידריס אלבה ("הסמויה"), בתפקיד הבלש ג'ון לות'ר, חוזרת בעונה חמישית וחדשה שתכלול ארבעה פרקים.

כשמהצללים האפלים של לונדון יוצא סיוט חדש, הבלש ג'ון לות'ר יתעמת שוב עם השחיתות האנושית, אבל אפילו כשהחקירה תיקח אותו קרוב מתמיד אל הטבע האמיתי של הרוע, לות'ר המסוייג יצטרך להתעמת פעם נוספת עם הרוחות מעברו. וכשהוא חוזר אל קו האש, הוא חייב לבחור על מי להגן ואת מי להקריב ולא משנה באיזו דרך יבחר ללכת, יהיו לכך השלכות הרסניות על הסובבים אותו ולות'ר עצמו ישתנה לתמיד.

כוכבת "רגליים קרות", הרמיוני נוריס, מצטרפת לעונה החדשה בתפקיד הפסיכיאטרית, ד"ר ויויאן לייק, הנקראת לעזור ללות'ר ולצוות המשימה לפתור את הרציחות הברוטאליות. גם השחקנית וונמי מוסקו מצטרפת לעונה בתפקיד הבלשית החדשה, קת'רין האלידיי, שתלווה את לות'ר בחקירה. רות וילסון ("הרומן"), המגלמת את הרוצחת המסתורית אליס מורגן, צפויה לשוב לעונה החדשה.
 
חדשים בשכונה - The Neighborhood

ימי שבת, החל מ-16 במרץ 2019, בשעה 21:15, ב-yes Comedy.
והחל ממועד זה, יעלו 17 הפרקים הראשונים של העונה ל-yes VOD.


סדרה קומית חדשה ש רשת CBS, בכיכובם של מקס גרינפילד ("הבחורה החדשה") וסדריק דה אינטרטיינר, על מה שקורה כשהבחור הכי חברותי עובר לגור עם משפחתו בשכונה בלוס אנג'לס, שבה לא כולם נראים כמוהו או מעריכים את החברותיות שלו.

דייב ג'ונסון (גרינפילד) הוא גבר בעל מזג טוב, מגשר מקצועי. כאשר אישתו ג'מה מתחילה את עבודתה החדשה כמנהלת בית ספר, הם עוברים ממישיגן ללוס אנג'לס ולא מוטרדים בכלל מכך שבית חלומותיהם ממוקם בלב שכונה השונה לחלוטין מהעיר הקטנה ממנה באו: השכן הדעתן שלהם, שגר בבית לידם, קלווין באטלר, חשדן כלפי שכניו החדשים ובטוח שיפריעו לתרבות ולהווי של השכונה, אך אישתו האדיבה, טינה, מחליטה לקבל את השכנים החדשים בסבר פנים יפות. דייב מבין שיהיה קשה להתאים את עצמו לקהילה, אבל אם ימצא דרך לתקשר עם קלווין יש להם סיכוי מצוין להפוך את השכונה החדשה לביתם.

העונה הראשונה כוללת 22 פרקים, הסדרה כבר חודשה לעונה שנייה.
 
לכודים 2 (Trapped (Ófærð

ימי חמישי, החל מ-7 במרץ 2019, בשעה 22:50,
ב-yes Edge וב-yes VOD.


סדרת דרמת המסתורין האיסלנדית מהבמאי בלטזאר קורמקור ("אוורסט"), בעלת מראה קולנועי ואיכויות הפקה מרשימות, חוזרת בעונה חדשה.

שנתיים עברו מסיום העונה הראשונה ואנדרי חי ועובד עכשיו בריקיאוויק ונמצא בקשר עם אשתו לשעבר אגנס וביתו הקטנה פרלה, שחיות גם הן בעיר, בעוד ביתו הגדולה חזרה לצפון לחיות עם דודתה וניתקה את הקשר עם הוריה.

העונה נפתחת בהתקפה על שר התעשייה מחוץ לבית הפרלמנט. אנדרי מגיע במהירות לזירת הפשע ומתחיל לחקור את עברו של המתקיף ואת המניע שלו. הוא נשלח בחזרה לעיירת הולדתו כדי להרחיב את החקירה ולגלות אם המניע הוא אישי או פוליטי והאם האיום נמשך. הנוף הלבן עוצר הנשימה מהעונה הקודמת מתחלף הפעם בנוף ירוק-חום ושחור, במעבר בין העיר הגדולה לפיורד, שלידו שוכנת העיירה הקטנה.

העונה הראשונה זכתה ל-100% ביקורות חיוביות ב-Rotten Tomatoes.

בין השאר נכתב על הסדרה:
"הוליווד רפורטר" כתב: "קורמקור מתעלה מעל הקלישאה של הנואר הנורדי באמצעות מגע איסלנדי ייחודי, עם צילומי ענק בסגנון 'אוורסט' של הנוף הוולקני המושלג".
"הגארדיאן" כתב: "'לכודים' מפתה, מערבת, תופסת... אני כבר לחלוטין לכוד בתוכה".
 
ג'יין הבתולה 5 Jane The Virgin

ימי חמישי, החל מ-28 במרץ 2019 ב-yes VOD.
(הסדרה תשודר ב-yes Drama בימי רביעי, החל מ-10 באפריל 2019 בשעה 21:15).

עונה חדשה ואחרונה לסדרת הדרמה הקומית, בכיכובה של זוכת גלובוס הזהב, ג'ינה רודריגס ונציגתנו בהוליווד יעל גרובגלס.

העונה החדשה תתחיל מיד לאחר סיום העונה הקודמת, ללא קפיצת זמן, כשבפרק הפתיחה נגלה עוד מידע על הדמות ששבה מן המתים: בסיום העונה הקודמת הופיע פתאום בעלה המת של ג'יין, מייקל והסתבר שהוא חי.

מיד כשג'יין תתעורר מעלפונה, נגלה את כל התשובות על מה שקרה למייקל ומה הוא עושה כאן ואיך רפאל יגיב לשובו.

עוד בעונת הסיום: נגלה גם מי עומד מאחורי קולו של המספר בסדרה, שמלווה אותנו מתחילתה, אבל דמותו מעולם לא נחשפה.
 
צרות טובות - Good Trouble

ימי ראשון, החל מ-3 במרץ 2019 בשעה 21:15,
ב-yes Drama וב-yes VOD.


סדרה-בת לסדרת הדרמה האהובה "משפחת פוסטר", שהסתיימה בשנה שעברה.

הסדרה תלווה את קאלי אדמס פוסטר (מיה מיטשל) ומריאנה אדמס פוסטר (סיירה רמירז), שנים מספר לאחר התקופה של סדרת האם, כשהן עוברות לשלב הבא בחייהן הצעירים ועוברות למתחם מגורים משותף בלוס אנג'לס - שם הן חיות ועובדות.

השתיים אוספות סביבן קבוצה של חברים וחברות, משפחתן החדשה בעיר הגדולה, רק שהפעם זו המשפחה שהן בחרו לעצמן, להיות סביבן ולתמוך בהן.

עונה הראשונה תכלול 13 פרקים, הסדרה חודשה כבר לעונה שניה.
 
ויקטוריה 3 Victoria

החל מיום רביעי, 20 במרץ 2019 - כל הפרקים בקטגוריית yes London ב-yes VOD.
(הסדרה תשודר במועד מאוחר יותר ב-yes Drama)

הפקת הענק המושקעת מבית רשת ITV הבריטית ומהאנשים שמאחורי "אחוזת דאונטון", שכתבה דייזי גודווין, שבה בעונה חדשה.

הסדרה, בכיכובה של ג'נה קולמן ("דוקטור הו") המגלמת את המלכה ויקטוריה בצעירותה. נערה קטנטונת, שהפכה בין לילה למלכה ובסופו של דבר לאישה הכי חזקה בעולם.

אל העונה החדשה חוזר גם טום הודג'ס המגלם את הנסיך אלברט וביחד הם עומדים מול אתגרים חדשים מבית ומחוץ.

העונה מתחילה בשנת 1848, לאחר חילופי ראש הממשלה והופעתה של אחותה המסתורית של ויקטוריה. ויקטוריה נקראת לעזוב את לונדון, כשהמהפכה שועטת לאורך יבשת אירופה ופעילותה המתגברת של התנועה הצ'רטיסטית – תנועה שפעלה להרחבת זכויות הבחירה למעמד הפועלים ברחבי אנגליה. ובתוך הבית, מערכת היחסים בין ויקטוריה ואלברט עולה על שרטון ונמצאת בנקודת שבירה, מאבק על שליטה, שאף אחד מהם לא יוכל לנצח בו.
 
נשים על הקצה - Women on the Verge

ימי ראשון, החל מ-10 במרץ 2019, בשעה 22:50 ב-yes Edge.
והחל ממועד זה, כל הפרקים יהיו זמינים בקטגוריית yes London ב-yes VOD.


העיתונאית לורנה מרטין והשחקנית שרון הורגן הפכו את זיכרונותיה של מרטין מימי הטיפול הפסיכולוגי לקומדיה שחורה, אבל כיפית ונטולת גבולות, העוסקת בשלוש נשים בשנות ה-30 שלהן, המנסות למצוא את האחד ולהקים משפחה, יחד עם כל הבלגאן שהתקופה הזו בחיים מביאה איתה.

לאחר הטבלה משפחתית, משולש אהבים שמתפרק באופן נוראי ואפשרות לקידום בעבודה, לורה מחליטה שהגיע הזמן לקחת את עצמה בידיים ולמנוע את התפרקותה הסופית. היא פונה לפסיכולוגית כדי לקבל עזרה.

אליסון, נואשת לילד ולא מסוגלת לסבול עוד דייטים, מחליטה לחזור לאקס שלה מרטין, אפילו שאינה אוהבת אותו ואולי אפילו מייחלת קצת למותו.

האם היחידנית, קייטי, מחליטה לוותר על הפרייה מלאכותית, שמטרתה ללדת אח לילדתה אלה ומגלה חדשות מפתיעות על אישתו החדשה של בעלה לשעבר.
 
תחנה 19 עונה 2 חלק שני - Station 19 Season 2B

ימי שני, החל מ-11 במרץ 2019, בשעה 22:00,
ב-yes Drama וב-yes VOD.


סדרת הבת הלוהטת של "האנטומיה של גריי" חוזרת בפרקים חדשים, הממשיכים לעקוב אחרי לוחמי האש של תחנה 19.

בהמשך העונה צפויים פרקי קרוס-אובר נוספים עם "האנטומיה של גריי".
 
מוקד 911 עונה 2 חלק שני

ימי חמישי, החל מ-21 במרץ 2019, בשעה 21:15,
ב-yes Drama וב-yes VOD.


פרקים חדשים לסדרת הדרמה המצליחה, מבית היוצר של ראיין מרפי.

הסדרה עוסקת בחייהם ובחוויותיהם של אנשי שירותי החירום, המגיעים ראשונים אל האירועים המפחידים ביותר.
 

גםצופה

Member
מנהל
אצלי

הטובות לקרב
ג'יין הבתולה
תחנה 19
ומוקד 911

אולי אמשיך את ויקטוריה (עוד לא התחלתי את העונה השנייה.. העונה הראשונה היתה בסדר יחסית ולכן אני עדיין נותנת צ'אנס לסדרה...)
 

גםצופה

Member
מנהל
אני מבינה שויקטוריה

עולה כרגע רק בVOD - אחכה לשידור העונה הרגיל..
 
למעלה