פברואר 2019 בערוצי הסדרות של הוט

גםצופה

Member
מנהל
השבוע שעבר עם ג'ון אוליבר – עונה 6

החל מה-18.2, ימי שני בלילה, ב-HOT HBO, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

"השבוע שעבר עם ג'ון אוליבר" ("Last Week Tonight With John Oliver") הוא טוק-שואו קומי אקטואלי של רשת HBO, בהנחייתו של הקומיקאי הבריטי השנון ג'ון אוליבר. העונה השישית של התוכנית עטורת הפרסים, שחודשה כבר לעונה שביעית, תשודר ב-HOT HBO שעות ספורות לאחר שידורה בארה"ב.
"השבוע שעבר", שמצולמת מול קהל חי, מסכמת את השבוע באמצעות מבחר רגעים מדיווחי החדשות וממקורות שונים, מציגה קטעים מיוחדים ואורחים באולפן. בעונות קודמות התארחו בה בין השאר ג'ורג' ר.ר. מרטין, סטיב בושמי, ג'ף גולדבלום, סטיבן הוקינג, שרה סילברמן, באז אולדרין, מייקל בולטון, בילי אייכנר, פרד ארמיסן, וויל ארנט ועוד רבים וטובים.
אוליבר הפך בשנים האחרונות לאחד הסטיריקנים הפוליטיים האהובים בעולם. הקומיקאי הבריטי החל את דרכו ככתב בתוכנית "הדיילי שואו" עם ג'ון סטיוארט ב-2006, יצא בסדרת מופעי סטנד-אפ מצליחים, כיכב בסדרה הקומית "קומיוניטי" (ששודרה ב-HOT) ואף חזר ל"דיילי שואו" כמנחה מחליף של סטיוארט. אוליבר מפיק את תוכנית הלייט-נייט החדשה של וואייט קנק ב-HBO ואף צפוי לגלם את זאזו בעיבוד הקולנועי החדש ל"מלך האריות", לצדם של ביונסה וג'יימס ארל ג'ונס.
"השבוע שעבר עם ג'ון אוליבר" עלתה ב-2014 ב-HBO והפכה לשיחת היום ברשת, עם מונולוגים חדים ושנונים שכיכבו ברשתות החברתיות. היא גרפה 12 פרסי "אמי" (אוליבר עצמו זכה בפסלון "אמי" נוסף על כתיבתו ב"דיילי שואו"), בהם שלוש שנים רצופות בפרס "תוכנית הוראייטי הטובה ביותר" וכן בפרס גילדת התסריטאים ובשני פרסי "פיבודי".

בעונה האחרונה של התוכנית הוציא אוליבר ספר ילדים מצויר ששם על המוקד את סגן הנשיא מייק פנס – "יום בחייו של מרלון באנדו" – שהגיע לרשימת רבי המכר של אמזון מיד עם צאתו לאור. המגזין "Vulture" כינה את אוליבר "האיש החשוב ביותר בטלוויזיה" וב"ניו יורקר" נכתב עליה "בזכות הביטוי המדויק והאפקטיביות הקומית שלה, תוכניתו של אוליבר היא אולי התוכנית הטובה ביותר בטלוויזיה".
 

גםצופה

Member
מנהל
שתי קרועות – עונה 2

החל מה-10.2, ימי ראשון בלילה, ב-HOT HBO, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

"שתי קרועות" ("2 Dope Queens"), סדרת הספיישלים הקומיים של HBO בהנחייתן של ג'סיקה וויליאמס ("ג'סיקה ג'יימס המופלאה") ופיבי רובינסון ובבימויה של הקומיקאית טיג נוטארו ("אחת במיסיסיפי"), חוזרת לעונה שנייה שתשודר מדי שבוע ב-HOT HBO בצמוד לשידורה בארה"ב.
עם השקתו באפריל 2016, "2 Dope Queens" כיכב בראש רשימת הפודקאסטים המואזנים ביותר באייטונס במשך שבעה ימים. וויליאמס ורובינסון שמו להן למטרה לתת במה לטאלנטים מרקעים שונים, מגדרים ונטיות מיניות שלא זוכים לייצוג בדרך כלל. ב-49 הפרקים של הפודקאסט, ששודרו במשך ארבע עונות, התארחה שורה ארוכה של כוכבים וקומיקאים ובפרק הסיום, ששודר בנובמבר האחרון, התראיינה הגברת הראשונה לשעבר מישל אובמה.
סדרת הספיישלים שלהן ב-HBO, "שתי קרועות", שומרת על פורמט דומה: ארבע התוכניות, שצולמו מול קהל חי, נפתחות בדיאלוג של השתיים על סקס, רומנטיקה, גזע, שיער, מגורים בניו יורק ונושאים רבים נוספים, ממשיכות בראיון עם סלבריטאי ומסתיימות במופעי סטנד-אפ של קומיקאים עולים.
בעונה הראשונה של "שתי קרועות" התארחו מנחה ה"דיילי שואו" לשעבר ג'ון סטיוארט, שרה ג'סיקה פארקר ("סקס והעיר הגדולה", "גירושים"), טיטוס בורגס ("קימי שמידט") ואוזו אודובה ("כתום זה השחור החדש") והופיעה שורה של קומיקאים בהם קווין ברנט, אפרנה נאנצ'רלה, אל ג'קסון, ג'ון ארלי, מארק נורמנד ורבים אחרים.
"שתי קרועות" זכתה לשבחי המבקרים: "נראה שהשתיים עושות לא פחות כיף ביחד מהמאזינים ומהצופים", נכתב ב"הוליווד ריפורטר", בעוד שב"אינדיווייר" כתבו כי וויליאמס ורובינסון הן "לא רק הפנים של עתיד הקומדיה, אלא גם מציגות לראשונה לקהל פנים וקולות חדשים".
הקומיקאיות מאחורי "שתי קרועות" מגיעות ממועדוני הסטנד-אפ והאימפרוב, אבל גם לא זרות למסך הקטן: וויליאמס שימשה ככתבת קבועה ב"דיילי שואו", הפיקה וכיכבה בסרט "ג'סיקה ג'יימס המופלאה", התארחה ב"בנות" והופיעה בסרט "חיות הפלא: הפשעים של גרינדלוולד". רובינסון הופיעה בסדרות "ברוד סיטי", "I Love Dick" ו"משלחת חיפוש" ובסרט "איביזה" של "נטפליקס". היא אף כתבה את "You Can’t Touch My Hair (And Other Things I Still Have to Explain)", שכיכב ברשימת רבי המכר של ה"ניו יורק טיימס", והספר החדש "Everything’s Trash, But It’s Okay".
 

גםצופה

Member
מנהל
שיר לפארקלנד - דוקו

שבת ה-9.2 ב-22:00 ב-HOT HBO והחל מה-8.2 ב-HOT VOD וב-NEXT TV

כשנה לאחר הטבח בתיכון דאגלס שבפארקלנד, פלורידה בפברואר 2018 בו קיפחו את חייהם 17 בני אדם, HBO מציגה סרט דוקומנטרי המתעד את תגובת בני הנוער לירי.
 

גםצופה

Member
מנהל
יונייטד סקייטס - דוקו

שבת ה-23.2 ב-22:00 ב-HOT HBO והחל מה-19.2 ב-HOT VOD וב-NEXT TV

סרט תיעודי זוכה פרס בחירת הקהל בפסטיבל טרייבקה 2018, מהבמאיות דיאנה ווינקלר וטינה בראון שזהו סרטן הראשון באורך מלא ובהפקתו של המוזיקאי ג'ון לג'נד.
"יונייטד סקייטס" חוקר את מאבקה של קהילה הנלחמת להציל את תת-התרבות הנכחדת – החלקה תחרותית על גלגיליות. הרחק מהמיינסטרים, תרבות הסקייטינג שגשגה בקרב קהילות שחורות ברחבי ארה"ב. למרות ההיסטוריה העשירה שלה, זירות החלקה עומדות בפני סגירה ויוצרות הסרט יוצאות לחקור את הפוליטיקה הגזענית שבבסיס המשבר הזה דרך ראיונות עם מחליקים מקצועיים, בעלי אולמות החלקה ומעריצים בלוס אנג'לס, שיקגו, צפון קרולינה ועוד.
 

גםצופה

Member
מנהל
הגנגסטר המקורי – O.G. (סרט)

שבת ה-2.3 ב-22:00 ב-HOT HBO והחל מה-24.2 ב-HOT VOD וב-NEXT TV

זוכה "גלובוס הזהב" וה"אמי" ג'פרי רייט ("ווסטוורלד", "מלאכים באמריקה") מככב בסרט הדרמה מבית HBO, שצולם בין כתלי בית הכלא "פנדלטון" באינדיאנה ומשתתפים בו אסירים אמיתיים בתפקידי משנה. זהו סרטה העלילתי הראשון של הבמאית הדוקומנטרית זוכת ה"אמי" מדליין סאקלר ("Dangerous Acts Starring the Unstable Elements of Belarus"), שליהקה לאחד התפקידים הראשיים אסיר בשם ת'יאותוס קרטר, המרצה עונש מאסר ארוך בכלא פנדלטון. בעת הפקת הסרט נרצח בנו של קרטר, תיאותוס ג'וניור בן ה-16, שנפל קורבן לפשע אלים.
רייט מגלם את לואיס, לשעבר מנהיגה הבלתי מעורער של כנופיה בבית הכלא, שכעת נמצא בשבועות האחרונים לפני שחרורו ממאסר אחרי 24 שנים. לואיס, שלוקח תחת חסותו אסיר חדש שמגיע לכלא, ביצ'ר (קרטר), מתמודד עם האתגרים שמלווים את חזרתו הצפויה לחיים שבחוץ – בעודו מנסה להציל את חברו מהסתבכות עם חברי הכנופיה.
לצדם של השניים משתתפים גם וויליאם פיצ'טנר ("קראש"), בויד הולברוק ("נעלמת"), המועמדת לאוסקר מייר וויניגהאם ("ג'ורג'יה"), אטו אסנדו ("וייניל") וראיין קאטרונה ("24").
 

גםצופה

Member
מנהל
קטסטרופה – עונה 4

החל מה-14.2, כל הפרקים ב-HOT VOD

"קטסטרופה" ("Catastrophe"), הקומדיה של רשת Channel 4 הבריטית וחברת Avalon חוזרת לעונה רביעית ואחרונה שתעלה במלואה ל-HOT VOD בקטגוריית XTRA – סדרות איכות מהעולם, זמן קצר לאחר שידורה בחו"ל.
הסדרה – שנמכרה לשידור ב"אמזון" בארה"ב, גרפה מועמדויות ל"אמי", לפרסי "באפטה" ולפרס בחירת המבקרים – נוצרה על ידי רוב דילייני ושרון הורגן, שגם מככבים בתפקידים הראשיים. הורגן יצרה את "גירושים", הדרמה הקומית של HBO בכיכובה של שרה ג'סיקה פארקר ואילו דילייני הוא קומיקאי שפרץ בטוויטר וכיכב ב"דדפול 2", ב"קי ופיל" ובסרט "Life After Beth" (עם אוברי פלאזה).
השניים מגלמים את שרון ורוב, מורה בריטית ופרסומאי אמריקאי שנכנסים להריון בטעות אחרי שבוע לוהט במיוחד יחד, מתחתנים ומביאים לעולם ילדה נוספת. למרות הכימיה ביניהם, הם נאלצים להתמודד עם שגרה לא פשוטה, הבדלי תרבויות וחברים לא ממש שפויים.
עונת הסיום נפתחת אחרי תאונת הדרכים הדרמטית, שמאלצת את רוב להודות בפני שרון שחזר לשתות. בינתיים, כריס מראה צד רך ובלתי צפוי כלפי רוב, אבל פחות רך כלפי החבר החדש והמעצבן של פראן. שרון מנסה לתמוך בניסיונותיו של רוב לחזור לתלם ולהיגמל – אך לא ברור אם הזוג יצליח להתמודד עם האתגרים החדשים או שמערכת היחסים שלהם תתפרק סופית.
"קטסטרופה" זכתה לביקורות נלהבות מכל גופי התקשורת בארץ. המבקרים כינו אותה "אוצר טלוויזיוני בעל ערך" (ישראל היום), "זוהרת באפלה כמו מגדלור שהרכיבו עליו תותח זיקוקים" (ידיעות אחרונות), "הקומדיה הרומנטית שלה חיכינו" (פנאי פלוס), "קומדיה שנונה, נשכנית, נוגעת ללב ומעוררת מחשבה" (מעריב). ב"הארץ" סיכמו: "רוצו לראות!".
לצידם של השניים מככבים גם המועמדת ל"אמי" אשלי ג'נסן ("ניצבים", "בטי"), טוביאס מנזיס ("משחקי הכס", "זרה"), מארק בונר ("סיפור כיסוי"), ג'ונתן פורבס ("קשר של שתיקה"), דניאל ליאפין ("חתונתה של מיוריאל"), מרתה מריו ("הטיול") ושרה ניילס ("חופשיה ומאושרת").
 

גםצופה

Member
מנהל
האקסית המטורפת – עונה 2

החל מה-31.1, כל הפרקים ב-HOT VOD

האקסית המטורפת – עונה 2 – Crazy Ex-Girlfriend חדש ב-HOT VOD
העונה השנייה של הקומדיה המוזיקלית המצליחה של רשת CW, שנוצרה על ידי רייצ'ל בלום (שגם מככבת בתפקיד הראשי) ואלין ברוש מקינה ("השטן לובשת פראדה"), גרפה את פרסי ה"אמי" ו"גלובוס הזהב" וחודשה לשתי עונות נוספות, מצטרפת לעונה הראשונה שכבר זמינה ב-HOT VOD.
רבקה באנץ' (בלום) היא עורכת דין מצליחה מניו יורק שעומדת לקבל קידום נחשק במשרד בו היא עובדת. מפגש מקרי עם אהבת נעוריה, ג'וש צ'אן (וינסנט רודריגז ה-3, "השורד המיועד") מדרבן אותה לנטוש את חייה ולעקור לווסט קובינה שבקליפורניה במטרה לזכות מחדש בליבו של ג'וש. העובדה שג'וש נמצא במערכת יחסים רצינית לא תעצור את רבקה – ואם זה לא מטורף מספיק, כל זה קורה תוך כדי שירה וריקודים.
העונה השנייה נפתחת כשרבקה בטוחה שג'וש מאוהב בה, בעוד שגרג נעדר. פולה מבינה מה הוביל לאובססיה שלה לחיי האהבה של רבקה, בעוד שדריל וג'וש הלבן מנסים להבין את טיב מערכת היחסים ביניהם.
עוד מככבים: סנטינו פונטנה ("לשבור את הקרח"), גבריאל רואיז ("סקס, אהבה וסלסה"), דונה לין צ'אפלין ("בירדמן"), ולה לאבל ("חולי אהבה") ופיט גרדנר ("רובוטריקים").
 

גםצופה

Member
מנהל
ריי דונובן – עונה 5

החל מה-31.1, כל הפרקים ב-HOT VOD

זוכת האוסקר סוזן סרנדון ("תלמה ולואיז" מצטרפת למועמד ל"גלובוס הזהב" ליב שרייבר וזוכה האוסקר ג'ון ווייט בעונה החמישית של דרמת הפשע המסעירה והמוערכת של "שואוטיים", על "פותר בעיות" הוליוודי שמסייע לכוכבים ולאנשי תעשיית הבידור לצאת בשלום משערוריות וסקנדלים.
עלילת העונה החמישית, שמצטרפת לעונות 1-4 הזמינות ב-HOT VOD, נפתחת כשריי מתחיל בטיפול בסדנה לעצבים, שמסכן את יחסיו עם משפחות. בינתיים, אביו מיקי ואחיו מתכוננים לחתונתו של אדי וכמובן נתקלים בבעיות. לברידג'ט יש חבר חדש ומסתורי, וקונור מסתגל לחיים בבית הספר הצבעי. לריי יש לקוחה חדשה – סמנת'ה ווינסלו (סרנדון) – מנהלת אולפן ששוכרת אותו לטפל בבעיותיה ומסבכת אותו מעל הראש.
בסדרה מככבים גם אדי מרסן ("שלגיה והצייד"), פולה מלקומסון ("דדווד", "משחקי הרעב"), דאש מיהוק ("היום שאחרי מחר"), קריס דורסי ("אחים ואחיות") ודבון באדג'לי.
 

גםצופה

Member
מנהל
ויקינגים – עונה 5

החל מה-31.1, כל הפרקים ב-HOT VOD

"ויקינגים" ("Vikings"), דרמת הלהיט התקופתית של רשת History וחברת MGM, חוזרת לעונה חמישית שתצטרף לעונות 1-4 ותהיה זמינה במלואה למנויי HOT VOD.
על הסדרה העלילתית הראשונה של הרשת חתום זוכה ה"אמי" מייקל הירסט ("אליזבת'", "שושלת טיודור") ומככבים בה אלכסנדר לודוויג ("משחקי הרעב"), קתרין וויניק ("אהבה וסמים אחרים"), גוסטאף סקארסגרד (אחיו של אלכסנדר סקארסגרד) ואלכס אנדרסן. בעונה החמישית מצטרף לקאסט גם ג'ונתן ריס מאיירס ("שושלת טיודור") בתפקיד בישופ הימונד.
הסדרה, שעוקבת אחר ההרפתקאות האפיות של הלוחמים האגדיים, הפכה בעונתה הראשונה לסדרה החדשה הכי נצפית בכבלים האמריקאים. העונה החמישית נפתחת כשאיוואר חסר העצמות מכונן את שלטונו על הצבא הוויקינגי הגדול אחרי שרצח את אחיו סיגורד, ובניו של רגנאר מתכננים את הצעד הבא שלהם בדרך לנקמת מות אביהם. ביורן יוצא בעקבות גורלו אל הים התיכון ופלוק, שמתאבל על אשתו הלגה, מפקיד את עצמו בידיהם של האלים ויוצא אף הוא להפלגה.
 

גםצופה

Member
מנהל
אלמנטרי – עונות 5-6

החל מה-31.1, כל פרקי עונות 5-6 ב-HOT VOD

עונות 5 ו-6 של סדרת הדרמה המועמדת ל"אמי" של CBS, המציגה פרשנות מודרנית ויוצאת דופן לסיפורי שרלוק הולמס, בכיכובם של לוסי לו ("קיל ביל") וג'וני לי מילר ("טריינספוטינג").
בעונות החדשות, הצמד זוכה לעזרה ממקור בלתי צפוי – אביו של הולמס (השחקן האוסטרלי הוותיק ג'ון נובל, "פרינג'"), שיסייע לשניים ללכוד סינדיקט פשע בינלאומי.
עוד מככבים: איידן קווין ("רוחות של תשוקה") וג'ון מייקל היל ("אלמנות").
 

גםצופה

Member
מנהל
תכני ערוץ אגו – איש העתיד, השורד המיועד ועוד...

HOT VOD גאה להביא למנוייו את הסדרות המובילות ותוכניות הריאליטי הלוהטות של ערוץ "אגו", בקטגוריית "ערוץ אגו" תחת "תכניות מערוצים".

במסגרת הקטגוריה, שתעלה לשירות ב-31 בינואר, יעלו הדרמות הבאות:

איש העתיד (Future Man) – עונה 1
ג'וש (ג'וש האצ'רסון, "משחקי הרעב") תקוע בעבודה חסרת עתיד. כשהוא מצליח לסיים משחק וידאו שאיש מעולם לא ניצח, מגיעים מבקרים מהעתיד עם המסר: העולם בסכנה, ורק ג'וש יכול להציל אותו. עוד מככבים: אלייזה קופ ("הכל לטובה"), דרק ווילסון ("פריצ'ר") וגלן הידלי ("נוכלים עם סגנון").

השורד המיועד (Designated Survivor) – עונה 1
זוכה ה"אמי" ו"גלובוס הזהב" קיפר סאת'רלנד ("24") מככב בדרמה על חבר קבינט זוטר, שהופך לנשיא ארצות הברית לאחר מתקפה הרסנית המחסלת את כל מי שמעליו בשרשרת הפיקוד. עוד מככבים: נטשה מק'אלהון ("קליפורניקיישן"), אדם קאנטו ("אקס מן: העתיד שהיה"), איטליה ריצ'י ("סופרגירל") ומגי קיו ("משימה בלתי אפשרית 3").

12 קופים (12 Monkeys) – עונות 1-3
27 שנה לאחר התפרצות מגפה שמכחידה את רוב אוכלוסיית העולם, מדענים מוצאים דרך לשלוח את ג'יימס קול אחורה בזמן לשנת 2015, במטרה למנוע את התפרצות המגפה. הרמז היחיד של קול הוא המדענית קסנדרה ריילי. מככבים: ארון סטנפורד ("ניקיטה"), אמנדה שול ("מגרש ביתי"), קירק אסבדו ("אוז") ונואה בין ("דמג'ז").
עוד יעלו בקטגוריה – סדרות הריאליטי של "אגו", בהן "סבב הפוקר העולמי" – עונה 15, "מכוניות בועטות" ו"גלגלי הזעם".
 

גםצופה

Member
מנהל
המתקשרים - סדרת דוקו ריאלטי

החל מה-18.2, שני-רביעי ב-22:00 ב-HOT בידור וב-NEXT TV ובבכורה החל מה-14.2 ב-HOT VOD

דוקו-ריאליטי חדש ומקורי מביתHOT בידור – הצצה חד פעמית לתוך עולם התקשור המיסטי והמסקרן דרך חייהם המקצועיים והפרטיים של ארבעה מהמתקשרים המצליחים ביותר בישראל: אלין שלמה, יריב אפרת, ינון בן דוד ואופירה דהן.
משחר ההיסטוריה אנחנו זקוקים לאנשים בעלי יכולת חיזוי ולנשמות שיכולות להעביר לנו מידע מהעולם שמעבר. בשביל למלא צרכים אלו נבחרו מתקשרים כצינור להעברת המסרים.
בכל פרק יחשפו המתקשרים לדמויות ולסיפורים יוצאי דופן, כמו של סקאזי, דודו מעפולה, דורון מירן וסתיו סטרשקו.

הם ייעצו, יפתרו משברים וינבאו עתידות – מול הלקוח תמיד יעמוד מתקשר מלא בטחון וכריזמה, בעל כוחות מיוחדים עד כדי צמרור. השאלה היחידה היא האם יוכלו ארבעת המתקשרים לחזות ולפתור גם את הבעיות האישיות שלהם?
 

גםצופה

Member
מנהל
פושאפ – עונה 3

החל מה-4.2, שני-רביעי ב-19:35 ב-HOT בידור וב-NEXT TV ובבכורה החל מה-31.1 ב-HOT VOD

צחי קומה חוזר בעונה חדשה של תוכנית ראיונות ספורטיבית במיוחד, המתרחשת כולה בחדר הכושר, וגורם למפורסמות ישראל להזיע. הפעם מצטרפת אליו כוהנת הכושר שר פיטנס ויחדיו ינסו לברר עד כמה הסלבס שלנו אוהבות את עצמן ואת גופן.
העונה זו עונת נשים בלבד ובה יופיעו: דנה זרמון, אביבית בר זוהר, אסתי גינזבורג, מיכל הקטנה, אגם בוחבוט, שירן סנדל, לאה שנירר, בל אגם, טיטי איינאו ואלין כהן
 

גםצופה

Member
מנהל
NCIS לוס אנג'לס – עונה 9

החל מה-7.2, ימי חמישי (שני פרקים ברצף) בשעה 22:00, ב-HOT Zone

המועמד ל"גלובוס הזהב" כריס או'דונל ("ניחוח אישה", "באטמן") והמוזיקאי זוכה ה"גראמי" אל אל קול ג'יי ("יום ראשון הגדול" ומנחה "קרב הליפסינק") חוזרים לככב בעונה התשיעית של "NCIS לוס אנג'לס" ("NCIS: Los Angeles"), סדרת הבת של הדרמה הפופולארית בעולם, "NCIS".
מאז עלייתה לאוויר, היתה סדרת האקשן של רשת CBS והיוצר שיין ברנן ("NCIS", "CSI מיאמי") מועמדת לפרס ה"אמי" ולפרס ה"פיפל'ס צ'ויס" וגרפה שישה פרסי "טין צ'ויס". בעונה התשיעית, שבה צפו כ-10.5 מיליון צופים בממוצע, חצתה "NCIS לוס אנג'לס" את קו 200 הפרקים.
"NCIS לוס אנג'לס" עוקבת אחרי עלילותיהם של חברי צוות לוס אנג'לס של יחידת ה-NCIS, האחראית לחקירות הפליליות של חיל הים ומתמחה במשימות סמויות. בראש הצוות עומדים הסוכן המיוחד ג'י קאלן (או'דונל), מומחה בזהויות בדויות ועבודה סמויה, ושותפו הסוכן סאם האנה (אל אל קול ג'יי) – אריה ים לשעבר, מומחה לתרבות המזרח התיכון, שלחם באפגניסטן ובעיראק.
לצדם של או'דונל ואל אל קול ג'יי שבים לככב העונה גם הכוכבת הישראלית בר פאלי ("רווח וכאב", "נון סטופ"), שחוזרת לגלם את דמותה של אנה קולצ'ק, זוכת האוסקר לינדה האנט ("שנה בצל הסכנה"), מנחת האירוויזיון בליסבון דניאלה רואה ("זנבות אדומים"), בארט פואה, אריק כריסטיאן אולסן ("תוכנית גיבוי") ורנה פליס סמית.
ניה לונג ("הנסיך המדליק מבל אייר", "חופים") מצטרפת העונה לקאסט בתפקיד שאיי מוזלי, לאחר מותו של כוכב הסדרה מיגל פרר ("רובוקופ"), ומליסה ג'ו ("יומני הערפד") מגיעה להתארח באחד מפרקי העונה.
 

גםצופה

Member
מנהל
מורות – עונה 3

החל מה-17.2, ראשון-חמישי בשעה 22:45, ב-HOT קומדי סנטרל וב-HOT VOD

"מורות" ("Teachers"), הקומדיה של רשת TV Land המבוססת על סדרת רשת באותו שם שיצרה קבוצת האימפרוב "The Katydids", חוזרת לעונה שלישית ואחרונה ב-HOT קומדי סנטרל.
מאחורי הסיטקום עומדות שש נשים שלכולן קוראים קייט: קייטלין בארלו, קייטי קולוטון, קייט פרידמן, קייט לאמברט, קייטי או'בראיין וקת'רין רנה תומאס. הקייטיות אף משמשות כמפיקות הסדרה לצד אליסון ברי (כוכבת "קומיוניטי", "מד מן" ו-"Glow") והשואוראנרים איאן רוברטס וג'יי מארטל ("קי ופיל").
"מורות" סובבת סביב שש מורות בבית ספר יסודי שמנסות לעצב את מוחותיהם וחייהם של ילדים צעירים – למרות שהן עצמן עדיין לא הצליחו להסתדר בחיים. בעונה השנייה ייאלצו המורות להתמודד עם הבחירות, עם תרגילי גיבוש ועם הרעה בתנאי העסקתן.
בעונה השלישית יגיעו להתארח בריאן פוסן ("המפץ הגדול"), מו קולינס ("מחלקת גנים ונוף") ולנון פרהאם ("Veep").
ב"וואלה" נכתב על "מורות": "קומדיה מופרעת וחמודה… הפוטנציאל של הקומיקאיות האלה כל כך ניכר על המסך, ורובן נראות כמו כוחות קומיים שיסבו לנו עונג לאורך העשורים הבאים". גם בחו"ל היא זכתה לביקורות חיוביות: "כתיבה מהירה, שנונה ומלאה בגגים חזקים", נכתב עליה ב"וראייטי" ואילו ב"הוליווד ריפורטר" כינו אותה: "אבן חן מפתיעה שאתם חייבים להוסיף לרשימת הצפייה שלכם".
 

גםצופה

Member
מנהל
כפולה – עונה 3

מה-31.1, חינם ב-HOT VOD young וב-NEXT TV

נעה קירל מבסוטית רצח. יש לה זוגיות משגשגת עם שחר ותפקיד ראשי במופע הענק הבינלאומי של הקיץ "וודג'-המחזמר". אף אחד עוד לא יודע שבדיוק אז, כשהחיים נראים סילאן, השתחררה מהכלא אכדיה – אישה שפניה מצולקות ובידה בובת וודו של נעה קירל, והיא מחפשת נקמה.
 

גםצופה

Member
מנהל
ספיישלגו - קטגוריה מיוחדת

מה-4.2 עד ה-2.3, חינם ב-HOT VOD young

ספיישל מטורף שכולו לגו! חודש שלם של לגו עם פרקים מבחרים מתוך לגו נינג'גו, לגו: אבירי נקסו, לגו סטאר וורס, לגו שדונים, לגו חברות ועוד
 

גםצופה

Member
מנהל
בן 10 כוח החייזרים – עונות 1-3

החל מה-27.2, חינם ב-HOT VOD young וב-NEXT TV

סדרת ההמשך לבן 10. עברו כמה שנים ובן כבר בן 15. הוא התבגר, התחזק ולמד הרבה על עצמו. עם היעלמותו המסתורית של סבא מקס, בן נאלץ לקחת אחריות ולשמור על כדור הארץ ובני האדם בעזרתם של בת דודו גוון וקווין, אויבו לשעבר
 

גםצופה

Member
מנהל
ספיישל יום המשפחה - קטגוריה מיוחדת

מה-3.2 עד ה-9.2, חינם ב-HOT VOD young

ילדי HOT VOD young מוזמנים לספיישל מיוחד לרגל "יום המשפחה" – עם כל הכוכבים, השירים, וכמובן, עם כל המשפחה! יש לי חג עם רינת וחברים, פרק בובו וזץ יוצרים לחגים, מולי וצומי חוגגים, חיפזון וזהירון – בעונה שלמה העוסקת בנושא המשפחה, לולי חוגג עם אמא, אבא והסבים. בנוסף יעלו פרקים נבחרים מתוך סדרות אהובות העוסקות במשפחה – אחיות: סדרה העוקבת אחרי חיי היום יום של האחיות ונדי ומארי והוריהן, הבלגאנים שהאחיות עושות זו לזו וכיצד הן פותרות ביניהן את כל הבעיות… קסם של משפחה – סדרה העוקבת אחרי תום ומשפחתו הקסומה ואיך הם מתמודדים עם חיים בעולם האמיתי
 
למעלה