פברואר 2019 בערוצי הסדרות וה-VOD של

פברואר 2019 בערוצי הסדרות וה-VOD של


  • פאנץ' - סצנת מועדוני הסטנד-אפ של שנות ה-90 מתעוררת לחיים בסדרת דרמה ישראלית חדשה ומסקרנת המספרת את סיפור עלייתה המטאורית של סצנת הסטנד-אפ הישראלית, בכיכובם של מאור שוויצר, צחי גראד, דר זוזובסקי, אורלי זילברשץ ועוז זהבי.
  • המשימה הראשונה - מהיוצר של "בית הקלפים" מגיעה סדרה חדשה בכיכובו של שון פן, העוקבת אחר צוות המשימה הראשון שיוצא למאדים, במשפחותיהם ואהוביהם יחד עם צוות הקרקע של המשימה.
  • הטירון - ניית'ן פיליון ("קאסל") חוזר בסדרה חדשה, כגרוש טרי בן 40, המחליט להצטרף לשורות המשטרה, כשהוא מלווה בתחושת שליחות שעמיתיו מסרבים להכיר בה.
  • חוף מבטחים - היא מיני סדרה אוסטרלית על קבוצת חברים הפוגשים בלב ים בספינת מבקשי מקלט על סף טביעה, מפגש שישנה את חייהם לעד.
  • האמת - סדרת דרמה ספרדית חדשה על שוטר צעיר ועיתונאי ותיק, החוקרים את שובה הפתאומי של נערה צעירה, שנעלמה לפני שנים וכעת שבה למשפחתה.
  • דוקטור פוסטר - אחרי שכבר הצליחה לחזור לחיי שגר, דוקטור פוסטר יוצאת מדעתה שוב, בעקבות חזרתו של בעלה לשעבר אל העיר.
  • בלתי נשכח - הסדרה הבריטית האהובה שבה לעונה חדשה, שבה הבלשים קאסי וסאני יחקרו מקרה רצח נוסף מן העבר.
  • המתים המהלכים - שבה להמשך העונה מהמקום בו הסתיימה: המפגש הכואב עם "הלוחשים".
  • שתי קרועות - ג'סיקה וויליאמס ופיבי רובינסון שבות לארבעה ספיישלים נוספים וממשיכות לדבר על סקס, רומנטיקה, גזע, מגורים בניו יורק, ועוד.
  • השבוע שעבר עם ג'ון אוליבר - אחד האנשים הכי מצחיקים ומרעננים בטלויזיה האמריקאית בשנים האחרונות, שב לעונה חדשה של תוכניתו, בה הוא מביא נקודת מבט שונה ומצחיקה על הנושאים החמים בחדשות בשבוע שעבר.


 
פאנץ'

ימי רביעי החל מ-27 בפברואר 2019 בשעה 22:00 ב-yes Edge.
וכבר החל מיום שני, 25 בפברואר 2019, בבכורה ב-yes VOD.


פאנץ' - סדרת הדרמה החדשה של
, לוקחת אתכם אל תוך הסצנה הסוערת של מועדוני הסטנד-אפ.

סדרת דרמה ישראלית חדשה ומסקרנת המספרת את סיפור עלייתה המטאורית של סצנת הסטנד-אפ הישראלית בשנות ה-90.

הסדרה מבוססת על סיפורים אמיתיים הקשורים במועדון ה"דומינו גרוס" המיתולוגי, ששלט באותה תקופה ומועדון ה"קאמל קומדי קלאב" החדש והנוצץ, שקם ואיים על ההגמוניה.

הצופים יוכלו לנסות ולזהות מי הם אותם קומיקאים צעירים שמובילים את הסדרה ונמצאים באותם ימים בתחילת דרכם והיום מהווים את עמוד השדרה של הבידור והטלוויזיה בישראל.

הסדרה מדלגת אחורה בזמן אל תחילת שנות ה-90, לזמנים בהם לעיתון היה כוח, ביפרים היו חובה, האינטרנט היה שמועה, טלפון נייד היה רק לעשירים וכולם רק התחילו לחשוש מהדבר החדש הזה - ערוץ טלוויזיה מסחרי. זמנים בהם מערכות היחסים, האנשים וגם החלומות שלהם היו פשוטים, ישירים ופחות ציניים.

במרכז הדרמה, יחסים מורכבים בין אב ובנו: חמי פרוסט (צחי גראד) מנהל ה"פיצה פאנץ'", מועדון סטנד-אפ קטן ואיכותי, בעל כריזמה ואמת אמנותית בלתי מתפשרת, אשר הפך לגורו עבור הסטנד-אפיסטים הצעירים. מולו עומד בנו מיכאל (מאור שוויצר), צעיר מוכשר ואמביציוזי, שחוזר מאמריקה, מלא ברעיונות חדשים כיצד לנצח את המועדון החדש שמוקם להם מתחת לאף.

זוהי מלחמה בין שתי תפיסות עולם: ה"פיצה פאנץ'" והעולם הישן שמהווים גם בית וגם כלוב של זהב עבור צעירים שמגיעים לתל אביב חמושים בחלום בוער, לכל אחד מהם סיפור ומקום ממנו הגיע, שמוכנים לעשות הכול בשביל לקרוע את הקהל מצחוק ולעומת זאת הבמה הנוצצת, האולמות המלאים, הפרסום והכסף שמציע האלטרנטיבה החדשה "השוקן קומדי קלאב".

"פאנץ'" חושפת את הדרמה והטרגדיה ששולטות בחייהם של אותם קומיקאים צעירים ואל החומר האפל ממנו עשויות הבדיחות שהם מספרים כל לילה על הבמה. זהו סיפור על הרצון הנואש באהבה, בהכרה ובפרסום, סיפור על כסף, על יצרים, על תככים, על משפחה, על חברות ועל בגידה. סיפורם של אנשים צעירים באמנות, שעד אז לא הייתה מוכרת בישראל, האמנות הקשה והאכזרית מכולם, זאת של השולף הבודד עם המיקרופון.

בכיכובם של: צחי גראד, מאוד שווייצר, אורלי זילברשץ, עוז זהבי, רון שחר, דר זוזובסקי.
כמו-כן משתתפים שחקנים צעירים המגלמים את דמותם של הסטנד-אפיסטים של התקופה: איתי זבולון, דני קומושביץ, נווה צור, נועם לוגאסי , מוחמד נעמה, שי יום טוב.
שחקן אורח: גיל קופטש.

יוצרים: עמית ליאור, שבי זרעיה, רועי עידן , יואב גרוס ורן שריג.
במאי: דרור סבו.
מפיק ויוצר: יואב גרוס הפקות.

 
המשימה הראשונה - The First

ימי חמישי, החל מ-28 בפברואר 2019 בשעה 22:00
ב-yes Edge וב-yes VOD.


סדרת דרמת מתח חדשה בכיכובם של שון פן ונטשה מקאלהון ("קליפורניקיישן", "השורד המיועד"), מבית היוצר של בו וילימון ("בית הקלפים").

הסדרה עוקבת אחר צוות המשימה הראשון שיוצא למאדים, במטרה לעקוף את האתגרים העומדים בפני תושבי כדור הארץ ולעשות את הצעדים הראשונים לקראת התיישבות בין-כוכבית.

הסיפור עוסק לא רק באסטרונאוטים עצמם, אלא גם במשפחותיהם ואהוביהם ובצוות הקרקע של המשימה.

טום הגרטי (פן, בתפקידו הראשון כשחקן ראשי בסדרת טלויזיה) הוא אסטרונאוט ותיק ומנוסה, שהזמן שבילה במסגרת תפקידו מחוץ לבית, אפשר לו לברוח מחייו האישיים הסבוכים, אבל גם גרם לו לאבד את אשתו ואת ביתו. בזמן שהוא מתכונן למשימה הכי מאתגרת שעמדה בפניו, הגרטי מנסה בכל כוחו לשקם את מערכת היחסים עם ביתו ולשמור עליה מעצמה.

לז אינגרם (מקאלהון) היא מנכ"לית החברה שמממנת את פרויקט המשימה הראשונה למאדים, אישה חזקה ועשירה שמתקשה לחיות עם עצמה, עם ההחלטות שלקחה ועם האחריות שלה לחייהם של הכפופים לה.

ובזווית הישראלית, עודד פאהר ("בשבילה גיבורים עפים") מגלם בסדרה את אחד ממהנדסי החללית ובעל תפקיד חשוב בצוות המשימה.

 
הטירון - The Rookie

ימי שלישי, החל מ-5 בפברואר בשעה 22:00
ב-yes Action וב-yes VOD.


ניית'ן פיליון ("קאסל") חוזר בסדרה חדשה בכיכובו.

ג'ון נולן בן ה-40, בעליה לשעבר של חברת בנייה וגרוש טרי, עוזר במקרה לשוטרים במהלך שוד בנק ומחליט לעבור ללוס אנג'לס ולפצוח בקריירה חדשה, כשוטר במשטרת לוס אנג'לס. לאחר שהוא מסיים את הכשרתו באקדמיה לשוטרים - כטירון המבוגר ביותר - הוא צריך להתמודד עם אופיו המסוכן והלא צפוי של תפקידו החדש. הוא נחוש להצליח למרות האתגרים.

כטירון המבוגר ביותר בכוח, הוא נתקל בסקפטיות מבעלי הדרגות מעליו, שחושבים שעובר עליון משבר אמצע החיים. אם לא יצליח לעמוד בקצב של השוטרים הצעירים ושל הפושעים, הוא יכול לסכן את חייהם ואת חייו. אבל אם יוכל להפוך את ניסיון החיים שלו, נחישותו וחוש ההומור המפותח שלו ליתרון, אולי יוכל גם להפוך את הקושי להצלחה בפרק החדש בחייו.
.
לצידו של פיליון מככבים אלייסה דיאז ("ריי דונובן"), ריצ'ארד טי. ג'ונס ("גודזילה", "מחשבות פליליות"), מרסדס מייסון ("אימת המתים המהלכים"), אפטון ויליאמסון ("ליל האירוע") ואריק וינטר ("רוזווד").

 
חוף מבטחים - Safe Harbour

ימי חמישי, החל מ-7 בפברואר 2019, בשעה 22:00,
ב-yes Edge וב-yes VOD.


מיני סדרה אוסטרלית חדשה בת ארבעה פרקים.

מותחן פסיכולוגי-חברתי, בו קבוצת חברים מבריסביין, הכוללת שני זוגות וחברה משותפת, יוצאת לחופשת שייט של פעם בחיים, לאינדונזיה. בדרך הם נתקלים בסירת דייגים הנוטה לטבוע, שעמוסה במבקשי מקלט, העושים את דרכם לכיוון אוסטרליה - מפגש שישנה את חייהם לעד, כששאלות מורכבות הנוגעות באזורים האפורים של המוסריות והפוליטיקה, משסעות את הקבוצה והמסע בחזרה לאוסטרליה כואב ומסובך.

הסדרה אינה מתרחשת כולה בזמן השיט ומפגשים מאוחרים יותר בין האוסטרלים לפליטים שניצלו, הופכים גם הם לטעונים על רקע האירועים ביאכטה.

 
האמת - La Verdad

ימי שלישי, החל מ-12 בפברואר 2019, בשעה 22:00,
ב-yes Drama וב-yes VOD.


סדרת מתח ספרדית חדשה, העוקבת אחר פאולה גרסיה היפה והמסתורית, כעת בת 17, שנעלמה בנסיבות מוזרות כ-8 שנים קודם לכן וכעת שבה אל חיי משפחתה וחבריה, ללא הסבר הגיוני ומשכנע.

השוטר הצעיר והשאפתן, מרקוס אגויה (הדוגמן ג'ון קורטג'רנה, "סינגל מן" ומי שהיה בן הזוג של מדונה והופיע בכמה מהקליפים שלה) ממונה לחקור את תעלומת שיבתה של פאולה, לאחר שהסיפור שלה מתגלה כמבלבל ומלא בסתירות. הוא מופתע לגלות שמשפחתה מוכנה להתעלם מהכל ולקבל את פאולה כמי שהיא טוענת שהיא. אגויה הצעיר וחסר הניסיון נאבק למצוא היגיון בסיפור ומתחיל לאט לאט לקלף את שכבות השקרים, אך בדרכו אל האמת הוא עתיד להתאהב בצעירה היפה והפצועה שמחפשת אהבה ויסתבך עוד יותר בחקירתו.

גם העיתונאי הוותיק לאלו רואיז, שסיקר לפני 8 שנים את היעלמות הילדה, חושד שהמשפחה קשורה להיעלמות ולחזרה שלה.

 
דוקטור פוסטר 2 Doctor Foster

ימי רביעי, החל מ-6 בפברואר 2019 ב-yes Edge.
וממועד זה כל הפרקים בקטגוריית yes London ב-yes VOD.


סדרת הדרמה הבריטית המצליחה מבית ה-BBC, פרי עטו של המחזאי והתסריטאי זוכה פרס אוליבייה, מייק ברטלט ובכיכובה של סורן ג'ונס ("נעלמת"), המגלמת את דמותה של דוקטור ג'מה פוסטר, רופאה מצליחה בעיר הקטנה פרמיניסטר.

בעונה הראשונה ג'מה גילתה שבעלה האהוב סימון, הסתיר ממנה קריסה כלכלית ורומן ארוך עם בחורה צעירה שהכניס להריון, בגידה שהוציאה אותה מדעתה וגרמה לה לצאת לחפש נקמה.

בעונה השניה, המתרחשת שנתיים לאחר מאורעות העונה הראשונה, ג'מה חיה חיים שלווים ושגרתיים עם טום בנה, עד שסימון וקייט (ג'ודי קומר, "שלוש עשרה") שבים לעיירה עם התינוקת שלהם ועולמה מתהפך שוב ומתפרק בדרכים שלא היתה יכולה לדמיין קודם.

 
בלתי נשכח 3 Unforgotten

ימי ראשון, החל מ-17 בפברואר 2019 בשעה 22:45 ב-yes Action.
וממועד זה כל הפרקים בקטגוריית yes London ב-yes VOD.


סדרת דרמת המתח המצליחה מבית ITV הבריטית, שזכתה לביקורות משבחות, חוזרת בעונה חדשה.

החוקרת קאסי סטיוארט (ניקולה ווקר, "Spooks", "בבילון") ושותפה סאני חאן (רנג'יב בשקר) פותחים בחקירה במטרה לגלות את זהותה של גופת נערה, שנראה שנרצחה ונקברה בתחילת המילניום. החקירה מובילה אל ארבעה גברים שחגגו בקרבת מקום הרצח ויתכן שקשורים למעשה.

ארבעת הגברים הם חבורה מגובשת של חברי ילדות, שמגנים אחד על השני בכל מצב: ד"ר טים פינץ' (אלכס ג'נינגס, "ויקטוריה", "הכתר") הוא רופא מצליח; ג'יימס הוליס (קווין מקנאלי, "שודדי הקאריביים") הוא מנחה שעשועון טלויזיה ואיש תקשורת; כריס לואו (ג'יימס פליט, "ארבע חתונות ולוויה", "פטריק מלרוז") בעליה לשעבר של סוכנות פרסום גדולה שפשט את הרגל וחי ברחוב ופיט קאר (ניל מוריסי, "חוקים משלה", "שחיתות") איש מכירות כושל.

החוקרים חושפים סודות נשכחים הקבורים עמוק, שיש להם השפעה דרמטית על החקירה שלהם ועל חייהם של החשודים. גילויים האיטי של הסודות, על ידי קאסי וסאני, בעודם רודפים אחרי הרוצח, ישנה לתמיד את הדינמיקה במשפחות המעורבות ובין החשודים לאהוביהם.

 
המתים המהלכים 9 חלק שני - The Walking Dead 9B

ימי שני, החל מ-11 בפברואר 2019, בשעה 05:00 (מיד בתום השידור בארה"ב) ובשידור נוסף בשעה 22:45,
ב-yes Edge וב-yes VOD.


סדרת הלהיט חוזרת מהפגרה, ישירות למקום בו הסתיימה המחצית הראשונה: מותו של ישו במהלך המפגש הכואב עם ה"הלוחשים" - חברי קבוצה שלובשים את גופות המתים, כדי להיטמע ביניהם ובכך להסתתר מפני החיים. מנהיגים אותם אלפא הרצחנית ויד ימינה המכונה בטא.

בנסוף, חברים חדשים מצטרפים לקהילת ראש הגבעה ומה יעולל ניגן לאחר שהצליח לברוח מכלאו?

 
שתי קרועות 2 Two Dope Queens

ימי ראשון, החל מ-10 בפברואר 2019, בשעה 22:00 ב-yes Edge.
וכבר משבת, החל מ-9 בפברואר 2019, ב-yes VOD.


ג'סיקה וויליאמס ופיבי רובינסון מככבות בארבעה ספיישלים שבועיים של HBO.

בספיישלים, המבוססים על פודקאסט הסטנד-אפ בעל השם הזהה, וויליאמס ורובינסון, יחד עם קומיקאים אהובים וכוכבים אורחים, מדברים על סקס, רומנטיקה, גזע, מגורים בניו יורק, ועוד ועוד.

בתוכניות פיבי וג'סיקה ישוחחו על חייהן ויתמקדו בל פרק בנושא אחד, יראיינו אורח ויביאו ממשנתן במופע סטנד-אפ, כשכל נושא מתקבל בברכה ובהומור מושחז.

 
השבוע שעבר עם ג'ון אוליבר 6

השבוע שעבר עם ג'ון אוליבר 6 Last Week Tonight with John Oliver
ימי שלישי, החל מ-19 בפברואר 2019 ב-yes VOD.

אחד האנשים הכי מצחיקים ומרעננים בטלויזיה האמריקאית בשנים האחרונות, מנחה את תוכניתו ב-HBO כבר מספר עונות.

התוכנית בת חצי השעה, מספקת לאוליבר פלטפורמה לפריסת הפרספקטיבה המיוחדת לו ולהשמעת קולו המובחן.

הוא מביא נקודת מבט שונה ומצחיקה על הנושאים החמים בחדשות בשבוע שעבר, בפוליטיקה, באירועים השוטפים ובעניינים חברתיים המתרחשים בארה"ב ובעולם כולו.

 

גםצופה

Member
מנהל
אני עדיין לא סגורה

מה אראה אבל נראה שאראה את הטירון ואת העונה השניה של דר' פוסטר.
אנסה גם את חוף מבטחים...
 
למעלה