ינואר 2019 בערוצי הסדרות וה-VOD של

ינואר 2019 בערוצי הסדרות וה-VOD של


  • האחיות המוצלחות שלי - הסדרה הקומית האהובה שבה בעונה חדשה. האחיות חוזרות לעונה שלישית ומרגשת. אולי הפעם הן סוף סוף יצליחו: אנחנו חוזרים לאורית, נטלי ומור ולמאבק המגוחך שלהן בבירוקרטיה, שהחיים מביאים איתם. העונה, בסימן שינוי: כשמור משתחררת מהצבא, נטלי בדרך להגשים את עצמה ואורית עומדת להיות אמא?
  • האמת על פרשת הארי קוברט - המיני סדרה החדשה שמבשרת את חזרתו של פטריק דמפסי לטלוויזיה: פטריק דמפסי ("מקדרימי" מ"האנטומיה של גריי") מככב בדרמת המתח החדשה והמטלטלת על סופר מפורסם, המואשם ברצח נערה צעירה, שאיתה היה לו רומן לפני שנים רבות.
  • מקביל - סדרת המתח והריגול המשובחת, בכיכובו של ג'יי.קיי. סימונס חוזרת בעונה שנייה. סימונס ממשיך בתפקיד הכפול של האוורד, החי בשני עולמות מקבילים.
  • סינגל מילפית - עונה חדשה של הסדרה הקומית עטורת השבחים, העוקת אחר ברידג'יט מנסה למצוא כוח עליון שיעשה סדר ביקום שלה
  • בוקר אחד - סדרה בריטית חדשה. פיית' מגלה בוקר אחד שבעלה נעלם. היא יוצאת בעקבותיו וחושפת תגליות שיהפכו את עולמה.
  • בלש אמיתי - סדרת האנתולוגיה המוערכת שבה בעונה שלישית, הפעם בכיכובו של זוכה האוסקר מהרשלה עלי. מקרה היעלמותם המסתורי של שני ילדים ישנה את חייהם של כל המעורבים בו.
  • נפילות חדות - היא סדרת דרמה קומית חדשה ופרובוקטיבית, בכיכובו של זוכה גלובוס הזהב דון צ'ידל, החוזרת אל היום בו התרסקה וול סטריט את ההתרסקות הגדולה ביותר שידעה מימיה.
  • הכי גרועים שיש - עונת הסיום לסדרה הקומית העוקבת אחר סיפור האהבה של שני אנשים בעייתיים.
  • מרשת HBO מגיעות עונות חדשות לסדרות הקומיות "נופל וקם" ו"סדר אותי"
  • וכן עונות חדשות לסדרות האהובות "המתמחה", "אימפריה", "סטאר", "הרשימה השחורה" ו"מכת המחץ".


 
האחיות המוצלחות שלי 3

יום חמישי, 17 בינואר 2019, החל מהשעה 22:00
מרתון של כל פרקי העונה ב-yes Comedy.
החל מיום שישי, 18 בינואר 2019 - כל פרקי העונה בקטגוריית yes Binge ב-yes VOD.


האחיות המוצלחות שלי חוזרות לעונה שלישית ומרגשת.
אולי הפעם הן סוף סוף יצליחו.

אנחנו חוזרים לאורית, נטלי ומור, האחיות לבית קטן ולמאבק המגוחך שלהן בבירוקרטיה שהחיים מביאים איתם.

מור משתחררת מצה"ל ומנסה את צעדיה הראשונים בעולם של הגדולים אבל הוא, מסתבר, לא פחות מטומטם מצה״ל. נטלי מנסה סוף סוף להגשים את עצמה באמת, כלומר, היא תתחיל מיד כשהיא תצליח להבין איך בעצם יודעים מה רוצים. אורית מגשימה חלום ישן וחוזרת למערכת החינוך. אולי הפעם זה יצליח לה? לא בטוח. אבל בכל מקרה ההורים שלהן בדרך לחזור לביקור ולגלות מה קרה ל״אימפריה״ שהשאירו פה
.
נטלי (נלי תגר) סוף סוף עולה על הדרך הנכונה, היא כבר לא מתלוננת על הספה ומוכנה, לראשונה, לצאת לעולם ולהתחיל את הדרך שלה למעלה. אבל היא עדיין נטלי, זאת אומרת שהיא לא מוכנה להתפשר על פחות ממדוייק. היא לא הולכת לבזבז יותר זמן על דברים שלא מתאימים לה, מה שכמובן גורם לה לבזבז המון זמן. היא רוצה להגשים את עצמה ועכשיו רק נותר לה לגלות מה היא בכלל רוצה להגשים.

אורית (דנה סמו) עומדת להיות אמא? איך קוראים לתפקיד החדש בחייה? גם היא לא סגורה על זה. הרבה דברים קורים לה בפעם הראשונה - מהמשפחה המשתנה ועד משימה חדשה וגרנדיוזית שהיא לוקחת על עצמה - שוב במערכת החינוך. הפעם, היא בטוחה, היא הולכת לעשות הכל אחרת.

מור (טס השילוני) נפרדת מהבסיס הצבאי שסבלה בו בשתי העונות הקודמות, אבל החיים באזרחות לא פחות מאתגרים, צה״ל עדיין רודף אותה והיא מתכננת את הטיול הגדול שלה ומתה כבר לעוף מפה. אבל הנסיעה הקרבה תביא איתה גם התמודדויות לא קלות עם השאלות מי את ומי החברים שלך.

יוצרות הסדרה: נועה ארנברג, גלית חוגי.
במאי: גורי אלפי.
שחקנים: טס השילוני, דנה אברהם סמו, נלי תגר, עלמה זק, תיקי דיין, גלעד כהנא, גילי סער, שלומי אברהם, מיה לנדסמן, דור כאהן ודניאל קמינסקי.
שחקנים אורחים: אורנה בנאי, אסי ישראלוף, גל תורן, עדי חבשוש, אמה אלפי, טלי אורן, צחי הלוי, ענת עצמון ושרון טייכר.
חברת הפקה: טדי הפקות

 
האמת על פרשת הארי קוברט

האמת על פרשת הארי קוברט - The Truth About the Harry Quebert Affair

ימי ראשון, החל מ-6 בינואר 2019, בשעה 22:00 ב-yes Edge.
החל ממועד זה, כל הפרקים יהיו זמינים בקטגוריית yes Binge ב-yes VOD.


שלוש שנים לאחר שעזב את "האנטומיה של גריי", פטריק דמפסי עושה קאמבק גדול לטלוויזיה, בסדרת דרמת מתח מטלטלת.

עיבוד לרומן רב המכר פרי עטו של ג'ואל דיקר - רומן שהדיח את "חמישים גוונים של אפור" מפסגת רבי המכר.

את המיני סדרה ביים במאי הקולנוע הצרפתי, זוכה האוסקר ז'אן ז'אק אנוד ("שבע שנים בטיבט"). במהלך עשרת פרקי המיני סדרה, נגלה את האמת לגבי פרשת רצח מטרידה שמקיפה מספר עשורים, עם שלל פיתולי עלילה וגילויים, עד לסופה המפתיע.

מרקוס גולדמן (בן שנצר, "גאווה") הוא סופר צעיר ומצליח, כוכב עולה שכתב רב מכר וכעת שרוי במחסום כתיבה. מתוך ניסיון לפתוח את החסימה הוא נוסע לבקר את המורה והמנטור שלו מימי לימודיו באוניברסיטה, הסופר המפורסם הארי קוברט (דמפסי).

קוברט חי בעיירת חוף קטנה במיין, נהנה מהמוניטין שלו כ"סופר האמריקאי של דורו" ובעוד מרקוס מנסה למצוא השראה לכתיבה, מתגלה גופה בחצר ביתו של קוברט שהופך לחשוד המיידי ברצח. מדובר בגופתה של נולה קלרגן, בת ה-15, שנעלמה לפני עשרות שנים.

מרקוס מאמין בחפותו של הארי, אבל לאט לאט מגלה מידע, שגורם לו להתחיל ולפקפק בכך. סיפור רחב יריעה על אהבה אסורה, תשוקה וייסורים נחשף בפניו.

לצידם של דמפסי ושנצר, מככבים וירג'יניה מדסן ("סודות משפחתיים"), קולם פיורי ("בית הקלפים"), דיימון וויאנס ג'וניור ("הבחורה החדשה"), קריסטין פורסת', ויקטוריה קלארק ורבים אחרים.

 
סינגל מילפית 2 SMILF

ימי שלישי, החל מ-22 בינואר 2019, בשעה 22:00 ב-yes Edge.
וכבר החל מיום שני, 21 בינואר 2019 ב-yes VOD - בצמוד לשידור בארה"ב.


הסדרה הקומית השחורה עטורת השבחים מבית Showtime, המועמדת לגלובוס הזהב בקטגוריות הסדרה הקומית הטובה ביותר והשחקנית הטובה ביותר בסדרה קומית - חוזרת בעונה חדשה!

הסדרה מספרת את עלילותיה הסמי-אוטוביוגרפיות של ברידג'יט בירד (פרנקי שו, "מיסטר רובוט") - אם חד הורית ממעמד הפועלים, שמתאמצת לתת לבנה בן ה-3 לארי בירד (כן, כמו שחקן הכדורסל) את החיים הטובים ביותר שתוכל או לפחות קצת מעל מה שהיא קיבלה.

העונה השנייה עוסקת בחיפוש של ברידג'יט אחרי תשובות ונראה שהיא לא מוצאת הרבה. היא מתחילה לאבד תקווה, בעודה מנסה למצוא כוח עליון או לפחות כוח כלשהו, שיעשה סדר ביקום שלה.

העונה הולכת להיות מסע מתיש מאוד, אך מלא באותו הומור שובה וקורע לב, שגרם לנו להתאהב בסדרה בעונה הקודמת.

לצידה של שו מככבים זוכת 12 פרסי אמי, רוזי אודונל, בתפקיד הטלוויזיוני הראשי הראשון שלה, כטוטו - אימה העקשנית והמתוסבכת של ברידג'יט; מיגל גומז מגלם את ראפי, בן זוגה לשעבר ואביו של לארי; סמארה וויבינג האוסטרלית בתפקיד נלסון רוז טיילור, שדרנית הספורט הזוהרת ובת זוגו החדשה של ראפי; קוני ברייטון ("נאשוויל", "מוקד 911") מתארחת בתפקיד הבוסית הלא יציבה של ברידג'יט וגם רייבן גודווין ("Glee"), כחברתה הטובה והכנה של ברידג'יט.

 
נפילות חדות - Black Monday

ימי שלישי, החל מ-22 בינואר 2019, בשעה 23:00 ב-yes Edge.
וכבר החל מיום שני, 21 בינואר 2019 ב-yes VOD - בצמוד לשידור בארה"ב.


סדרת דרמה קומית פרובוקטיבית ושערורייתית חדשה מבית Showtime, בכיכובם של זוכה גלובוס הזהב דון צ'ידל ("מלון רואנדה", "הנוקמים: מלחמת האינסוף"), זוכה הגראמי אנדרו רנלס ("בנות") ורג'ינה הול ("טיול בנות").

הסדרה לוקחת את הצופים בחזרה אל ה-19 באוקטובר 1987, הידוע בכינוי "יום שני השחור" - היום בו התרסקה בורסת המניות האמריקאית את ההתרסקות הגדולה ביותר שלה מאז ומעולם. עד היום, לא ידוע מי הצליח להפיל את וול סטריט באותו היום.

זהו הסיפור על איך קבוצה של אאוטסיידרים פעלו נגד בעלי הדם הכחול, המיוחסים של מועדון וול סטריט ובסופו של דבר הביאו לריסוקן של לימוזינת למבורגיני, תקרת הזכוכית והמערכת הפיננסית הגדולה ביותר בעולם.

 
הכי גרועים שיש 5 You're The Worst

ימי שלישי, החל מ-22 בינואר 2019, בשעה 22:30 ב-yes Edge וב-yes VOD.

הסדרה הקומית האדג'ית של רשת FXX חוזרת בעונה חדשה ואחרונה.

סיפור אהבה העוקב אחר מה שקורה כששני אנשים בעייתיים מאוד, כאלו שאף אחד לא רוצה שום קשר איתם, אגוצנטריים, נרקסיסטיים, ציניים ובעלי יצר הרס עצמי, מתאהבים אחד בשניה למרות כל המגרעות ומנסים לעשות את הבלתי אפשרי - ליצור מערכת יחסים זוגית אמיתית, שתעזור להם להימנע במקצת מהסבל והכאב שמלווים אותם.

 
המתמחה 2 The Resident

ימי חמישי, החל מ-10 בינואר 2019, בשעה 22:00 ב-yes Drama וב-yes VOD.

סדרת דרמת בית החולים העוסקת בשנות ההתמחות האחרונות של רופא צעיר (מאט קזורי, "האישה הטובה") חוזרת בעונה חדשה.

הסדרה חושפת את האמת על מה באמת קורה - לטוב ולרע - במערכת הרפואית ובבתי החולים ברחבי ארה"ב, תוך שהיא עוקבת אחר צוות המתמחים והאחיות בבית החולים צ'סטיין פארק ממוריאל, באטלנטה ומתמקדת בעיקר בחייהם של המתמחה בשנה הרביעית שלו, ד"ר קונרד הוקינס (קזורי), המתמחה תחת חסותו דבון פרדש (מאניש דאיאל, "קוד שרוף") ובחייה של האחות המסורה ניקולט "ניק" נבין (אמילי ואן קאמפ, "נקמה"), בת זוגו של קונראד.

בעונה החדשה מצטרפים לסדרה ג'נה דוואן (לשעבר טייטום), יוצאת פרייז'ר ג'יין ליבס ומלקולם ג'מאל וורנר (
דרמת בית החולים העוסקת בשנות ההתמחות האחרונות של רופא צעיר (מאט קזורי, "האישה הטובה") חוזרת בעונה חדשה.
הסדרה חושפת את האמת על מה באמת קורה – לטוב ולרע – במערכת הרפואית ובבתי החולים ברחבי ארה"ב ועוקבת אחר צוות המתמחים והאחיות בבית החולים צ'סטיין פארק ממוריאל באטלנטה ובעיקר בחייהם של המתמחה בשנה הרביעית שלו, ד"ר קונרד הוקינס (קזורי), המתמחה תחת חסותו דבון פרדש (מאניש דאיאל, "קוד שרוף"), ובחייה של האחות המסורה ניקולט "ניק" נבין (אמילי ואנקמפ, "נקמה"), בת זוגו של קונראד.

בעונה החדשה מצטרפים לסדרה ג'נה דוואן (לשעבר טייטום), יוצאת פרייז'ר ג'יין ליבס ומלקולם ג'מאל וורנר (לנצח הילד ממשפחת קוסבי), שהופיע כאורח בסוף העונה הקודמת.

 
בוקר אחד - Keeping Faith

ימי ראשון, החל מ-13 בינואר 2019, בשעה 22:45 ב-yes Edge.
החל ממועד זה, כל הפרקים יהיו זמינים בקטגוריית yes London ב-yes VOD.


סדרה בריטית חדשה בת 8 פרקים, העוקבת אחר פיית' הוולס (איב מיילס, "טורצ'ווד", "ויקטוריה") עורכת דין, אמא ורעיה, נגררת אל תוך פרשה מסתורית כשבעלה ושותפה לעסק אוון, נעלם - הוא יצא בבוקר לעבודה ומעולם לא הגיע אליה.

היעלמותו הפתאומית פוגעת קשות בליבה של הקהילה הוולשית הקטנה ומאלצת את פיית' לחזור לעבודה באמצע חופשת הלידה, כדי להגן על לקוח, נווד חסר תקווה המואשם בגניבה מחנויות.

בעוד פיית' הנואשת מחפשת רמזים למיקומו של אוון היא חושפת תגליות חדשות על חייו הפרטיים, שמעלות שאלות באשר לכמה טוב היא באמת מכירה את האיש שהיא אוהבת.

 
מקביל 2 Counterpart

ימי שני, החל מ-14 בינואר 2019, בשעה 22:00, ב-yes Edge וב-yes VOD.

סדרת המתח והריגול עם הטוויסט המטאפיזי, שזכתה לשבחים רבים, בכיכובו של זוכה האוסקר, ג'יי.קיי. סימונס, חוזרת בעונה חדשה.

בעונה השנייה, אנחנו מוצאים את שני ההאוורדים כל אחד בעולמו של השני: מאחר שהמעבר בין העולמות נחסם לאחר אירועי הטרור, הם נאלצים להסתגל כדי לשרוד.

האוורד פריים מתחבא בחייו של האוורד אלפא, עובד בעבודתו וחי בביתו עם אשתו של מקבילו, אמילי. האוורד אלפא כלוא באתר שחור ומסתורי בשם אקו, מנותק מכל מי שהוא מכיר.

בעוד המלחמה הקרה בין העולמות מסלימה והמחלוקות מתעצמות, שני ההווארדים מוצאים את עצמם הופכים יותר ויותר דומים אחד לשני.

 
אימפריה 5 Empire

ימי רביעי, החל מ-2 בינואר 2019, בשעה 21:15 ב-yes Drama וב-yes VOD.

אחת הסדרות הנצפות ביותר בארה"ב, חוזרת בעונה חמישית, מלאת תככים ומוזיקה.

הסדרה, בכיכובם של טרנס האוורד ("התרסקות") וטראג'י פי. הנסון, נוצרה על ידי המועמד לאוסקר לי דניאלס ("פרשס") ובהפקתם של זוכה האמי דני סטרונג וזוכה האוסקר והאמי בריאן גרזר.

בסיום העונה הרביעית, משפחת ליון איבדה את "אמפייר", אבל לושיוס וקוקי מצאו לבסוף את הדרך אחד אל השנייה ונישאו בשנית.

העונה החדשה נפתחת שנתיים מסיום העונה הקודמת, אך המשפחה עדיין לא הצליחה להשיב את החברה לידיה. לאחר שחוו טרגדיות רבות, עליהם להתאחד כעת ולהתחיל מהתחלה.

כשתכניותיהם יתחילו לקרום עור וגידים הם יאלצו פעם נוספת ללמוד שתהילה ועושר באים עם תג מחיר כבד.

 
סטאר 3 Star

ימי רביעי, החל מ-2 בינואר 2019, בשעה 22:00 ב-yes Drama וב-yes VOD.

סדרת הדרמה המוזיקלית, מבית היוצר של לי דניאלס ("אימפריה") וטום דונהי חוזרת בעונה חדשה.

הסדרה מספרת את סיפורן של שלוש בנות צעירות ומוכשרות, הבורחות מעברן ונואשות להתחלה חדשה. הן מחפשות את דרכן בעסקי המוזיקה הקשוחים, במטרה לפרוץ ולהצליח, אבל די מהר המציאות טופחת על פניהן והן לומדות שלשאיפות שלהן יש מחיר כבד.

העונה השנייה הסתיימה כשחייהם של קרלוטה, אלכס, סימון, דרק, קוטון וקייסי עמדו בפני סכנה. קרלוטה מונתה לעמוד בראש A&R, אבל עולמה התרסק כשגילתה שקייסי הרגה את ג'היל. כשקרלוטה התעמתה עם קייסי, נשלפו אקדחים ונורתה ירייה. באותו הזמן אלכס, קוטון ודרק היו בדרכם לניו יורק, כל אחד במטוס אחר, כשגילו שאחד המטוסים התרסק ואף אחד לא יודע מי שרד.

העונה השלישית נפתחת שלושה חודשים מאוחר יותר, כשסטאר חוזרת הביתה וגורלן של אלכס וסימון סוף כל סוף נחשף.

 
Suits עונה 8 חלק שני

ימי שני, החל מ-28 בינואר 2019, בשעה 22:00 ב-yes Drama וב-yes VOD.

הסדרה ממשיכה כשבמרכזה דמויותיהם של הארווי ספקטר (גבריאל מאכט), לואיס ליט (ריקי הופמן) ודונה (שרה רפרטי).

בסיום החלק הראשון של העונה, אלכס ויליאמס (דולה היל - "הבית הלבן", "בניחוש חוקר") וסמנת'ה וילר (קתרין הייגל - "האנטומיה של גריי") נאבקו על מקום ברשימת השותפים בפירמה. מאבק זה וההשפעה שלו על כל המעורבים, ילווה אותנו גם בחלק השני של העונה, שיכלול 6 פרקים.

 
בלש אמיתי 3 True Detective

ימי שני, החל מ-14 בינואר 2019, בשעה 04:00 (במקביל לשידור בארה"ב) ובשידור נוסף באותו היום בשעה 22:00 ב-yes Oh וב-yes VOD.

עונה שלישית לסדרת האנתולוגיה של HBO, פרי עטו של ניק פיזולטו ("The Killing"). זו גם הפעם הראשונה בה פיזולטו מביים חלק מהפרקים.

העונה החדשה מספרת את סיפורו של פשע מקאברי ומחריד המתרחש בלב הרי האוזרק ובו מעורבים שני ילדים נעדרים ומסתורין שהולך ומעמיק לאורך עשרות שנים, בעלילה הנפרשת על פני שלוש תקופות זמן שונות.

זוכה האוסקר, מהרשלה עלי ("אור ירח") בתפקיד ראשי כויין הייס, בלש לשעבר במשטרת ארקנסו, שנרדף כבר 35 שנים, על ידי תיק משנת 1980, שבו נעלמו ילד בן 12 ואחותו בת ה-10 בעיר ווסט פינגר.

כשהוא מזדקן והזיכרון שלו מתעמעם, הוא מתחיל לחזור אל פרטי החקירה יחד עם מפיק תיעודי של פשע אמיתי ואנחנו לומדים על החקירה ועל עברו של הייס מהזמן שבו התבצע הפשע וכעשר שנים מאוחר יותר, בשנת 1990, כשמידע חדש ומזעזע על התיק יצר עניין חדש בו.

באמצעות הפלאשבקים של הייס, אנחנו לומדים להכיר את רולנד ווסט (סטיבן דורף, "בלייד", "ססיל בי. דימנטד"), שותפו של הייס בתקופת הרצח, אמיליה רירדון (כרמן איוגו, "סלמה") מורה בבית הספר ודמויות נוספות שעסקו בחקירה.

בכל פרק יתווסף פריט מידע חדש לפאזל ונראה איך האירוע הטראגי שינה את חייהם של כל כך הרבה אנשים במשך שנים רבות כל כך.

 
מכת המחץ 6 Strike Back

ימי חמישי, החל מ-31 בינואר 2019, בשעה 22:45 ב-yes Action.
וכבר החל משבת, 26 בינואר 2019 ב-yes VOD - בצמוד לשידור בארה"ב.


סדרת המתח הבריטית-אמריקאית רווית האדרנלין וחובקת העולם של רשת Sky הבריטית ורשת Cinemax האמריקאית, עם עלילות שנדמה שנלקחו מהכותרות העולמיות, חוזרת בעונה חדשה, עם צוות הדור החדש של "סקשן 20", כשבמרכז העלילה הצוות עומד בפני איומים ואויבים שונים.

הצוות כולל את "מאק" מקאליסטר (וורן בראון, "לות'ר"), סמואל ואייט (דניאל מקפרסון), נטלי ריינולדס (רוקסן מקי, "משחקי הכס") וגרייסי נובין (אלין סומרווטה).

לאחר שפורקה ונסגרה, היחידה הוקמה בעונה הקודמת מחדש וכמו בכל עונה, ישלחו חברי הצוות למנוע איום חדש על השלום העולמי.

 
הרשימה השחורה 6 The Blacklist

ימי חמישי, החל מ-31 בינואר 2019, בשעה 22:00 ב-yes Action.
וכבר החל משבת, 5 בינואר 2019 ב-yes VOD
.

בעקבות הגילוי המטלטל שריימונד "רד" רדינגטון (ג'יימס ספיידר) אינו מי שחשבה שהוא, אליזבת קין (מייגן בון) קרועה בין מערכת היחסים שיצרה עם האיש שחשבה שהוא אביה ובין רצונה העז לרדת לעומקן של סודות ושקרים, שנמשכו שנים.

בינתיים, רד מוביל את ליז ואת ה-FBI אל כמה מהפושעים המוזרים והמסוכנים ביותר שפגשו, מגדיל את אימפריית הפשע שלו ועל הדרך נפטר מיריבים מרים.

תוך כדי כך, ליז ורד במרדף של חתול ועכבר, שבו נחצים קווים והאמת יוצאת לאור.

 
נופל וקם 3 Crashing

ימי שני, החל מ-20 בינואר 2019, בשעה 05:00 ב-yes Oh וב-yes VOD.
שידור נוסף, בימי שלישי, החל מ-21 בינואר 2019, בשעה 22:00 ב-yes Oh
.

הסדרה הקומית מבית HBO, בהפקתם של ג'אד אפטאו ופיט הולמס, שגם מבוססת באופן רופף על חייו של הולמס ובכיכובו, חוזרת לעונה חדשה.

בפתיחת העונה החדשה, פיט רענן לאחר חודשיים של סיבוב הופעות. הוא חוזר לניו יורק עם ביטחון עצמי ואמונה מחודשת ביכולותיו כקומיקאי, כבר לא ישן על הספה של חבריו, יש לו בית משל עצמו והוא שב אל סצינת הסטנד-אפ מלווה בעוצמה שמצא בעצמו. אך עד מהרה הוא מגלה שזה שהוא השתפר, לא אומר שעבר לראש חבורת הקומיקאים.

פיט, שכעת בוטח יותר בכישרונו, מתחיל לבחון מה הוא באמת מחפש בקומדיה בעודו נאבק למצוא איזון בין פיט הישן ופיט החדש - הקומיקאי השאפתן שהפך להיות.

 
סדר אותי 3 High Maintenance

ימי שני, החל מ-20 בינואר 2019, בשעה 05:30 ב-yes Oh וב-yes VOD.
שידור נוסף, בימי שלישי, החל מ-21 בינואר 2019, בשעה 22:30 ב-yes Oh
.

סדרת הרשת שהפכה לבת בית ב-HBO, נוצרה על ידי קטיה בליכפלד ובן סינקלייר ובוחנת את חייהם הפרטיים המסקרנים ולעיתים אקצנטריים של כתריסר תושבי ניו יורק, שמקשר ביניהם דבר אחד: סוחר המריחואנה שלהם.

תוך שאנחנו עוקבים אחרי הבחור חסר השם (המכונה "הבחור"), שרוכב על אופניים ומחלק את מרכולתו ברחבי ניו יורק, אנחנו נחשפים לבתיהם והרוטינות של מגוון לקוחותיו העירוניים. לכל אחד מהם סיבותיו שלו לקיים עסקים עם "הבחור".

העונה החדשה עוקבת אחר סיפוריהם של כמה מדיירי העיר, שעוסקים בהצלחה, כישלון, אהבה ואובדן וגם תיכנס יותר לעומק אל חייו הפרטיים של הבחור, שנפרד מהאופניים האייקוניות שלו לטובת רכב מסחרי, שקיבל במתנה מחברתו לשעבר.

רשת משוכללת של דמויות בלתי נשכחות יבחנו את מערכת היחסים שלהן עם ניו יורק ויגעו בנושאים כמו מוות, הורות, מיניות, פנטזיה, הזדקנות וכיוצא בזה.

 
זמן אמיתי עם ביל מאהר 17 Real Time with Bill Maher

ימי רביעי, החל מ-23 בינואר 2019, בשעה 22:00 ב-yes Oh.
וכבר החל מיום שלישי, 22 בינואר 2019 ב-yes VOD
.

בזמן שנראה שהפוליטיקאים ירדו לשפל המדרגה של כל הזמנים וקומדיות פוליטיות נוסקות לגבהים חדשים, ביל מאהר ממשיך בתוכניתו ברשת HBO בעונה חדשה של הטוק שואו זוכה הפרסים שלו.

בכל תוכנית, מאהר מציג את דעותיו במונולוג פתיחה בסגנונו העוקצני, ממשיך בראיונות עם בכירי המשק האמריקאי, פוליטיקאים ושחקנים, עורך דיון עם פאנל אורחים מתחלף, שיעסוק בכל פורענות מפלגתית - אמיתית או מדומיינת - בוושינגטון וברחבי העולם, תוך שימוש במינון גבוה של הומור וסקפטיות על הנושאים העומדים על הפרק.

 
אמנדה סילס: ספיישל סטנד אפ - Amanda Seales: I Be Knowin

יום שלישי, 29 בינואר 2019, בשעה 23:00 ב-yes Oh
וכבר החל מיום ראשון, 27 בינואר 2019 ב-yes VOD
.

הקומיקאית אמנדה סילס ("לא בטוחה") תעלה במופע סטנד אפ ראשון שצולם עבור HBO, בחודש נובמבר האחרון באדיסון בולרום בניו יורק.

מלבד דמותה של טיפאני ב"לא בטוחה", סילס השתתפה גם "שחור-כזה" ובסדר. האנימציה "אנימלס".

סילס מדברת על הטרדות מיניות ברחוב, ההימנון הלאומי של האפרו-אמריקאים, דונלד טראמפ ואבחנות נוספות מצחיקות וחכמות על ההיסטוריה והתרבות של הקהילה האפרו-אמריקאית.

 
ג'ורדן 1-6 Crossing Jordan

ימים ראשון עד חמישי, החל מ-21 בינואר 2019, בשעה 21:15 ב-yes Action וב-yes VOD.

כל העונות של סדרת דרמת הפשע בשידור יומי.

הסדרה נוצרה על ידי טים קרינג ("גיבורים", "Touch") ובכיכובה של ג'יל הנאסי ("חוק וסדר"), המגלמת את ג'ורדן קוואנו, פתולוגית פורנזית וחוקרת מבריקה, מלאת ביטחון ולא שגרתית, שהאובססיה שלה לפתור מקרי רצח יוצאת אל מחוץ לשולחן הנתיחה ולקירות משרד הפתולוג. אבל הכוח המניע מאחורי שיטות החקירה הלא רגילות שלה הוא הרצח היחיד שלא הצליחה מעולם לפתור - זה של אמא שלה.

ג'ורדן היא חלק מצוות שלם של חוקרי מוות - כולם אנשים מוזרים - בראשם חוקר המוות הראשי ד"ר מייסי (מיגל פרר, "טווין פיקס"), שנאלץ להתמודד עם ההתנהגות הלא יציבה של ג'ורדן, הפתולוגים הנוספים ד"ר ויג'אי, ד"ר סנדרס (מהרשלה עלי, "אור ירח" ועכשיו "בלש אמיתי", באחד מתפקידיו המשמעותיים הראשונים) והבלש וודי הויט (ג'רי או'קונל) שמאוהב בה קלות.

 
למעלה