חדשות ועדכונים

גםצופה

Member
מנהל
הסדרות האהובות של שנות ה-90 ב-yes EDGE, yes DRAMA ו-yes VOD

בואו להיזכר איפה הכל התחיל: הסדרה שלושים ומשהו - דרמה אייקונית זוכת 13 פרסי אמי ושני פרסי גלובוס הזהב שיצרו מרשל הרשקוביץ ("טראפיק", "הסמוראי האחרון") ואד זוויק ("הסמוראי האחרון", "רוחות של תשוקה"), עוקבת אחר קבוצת חברים בני שלושים ומשהו שחיים בפילדלפיה בסוף שנות ה-80, יאפים צעירים שמנסים להתמודד עם החיים כבעלי משפחות, קריירות ואחריות.
הופ ומייקל הם זוג נשוי בשנות השלושים שלהם, החיים בפילדלפיה ומתמודדים עם חרדות היומיום ועם החיים כאנשים בוגרים. מייקל מנהל חברת פרסום עם חברו אליוט שנישואיו לננסי מתחילים להיסדק, כמו מערכת היחסים בין הופ לחברתה הטובה איליין, רווקה קרייריסטית שמתקשה להבין את הקשיים של חברתה. מהצד השני, חברו הטוב של מייקל, גארי, מנסה להמשיך בחייו כרודף נשים ולהתגבר על הרומן ההרסני שניהל עם בת דודתו של מייקל, מליסה.
האוירה הייחודית, התסריטים האינטלגנטים, הדמויות האמינות והקריצות למציאות האמריקאית, הפכו את הסדרה לאחת המצליחות והאהובות בסוף שנות ה-80 ולסדרה שנחשבת לאבן דרך בסדרות האיכות האמריקאיות.
הסדרה תשודר בשידור יומי (א-ה) החל מה2/12 בשעה 19:45בערוץ YES EDGE.

מכושפות : הדור החדש

היוצרות של "ג'יין הבתולה" מקימות לחיים את דרמת העל-טבעי האהובה, בחידוש צעיר ועכשווי המבוסס על סדרת המקור.
כמה חודשים לאחר מותה הטרגי והמסתורי של אימן, מגלות האחיות מל ומגי שיש להן אחות גדולה שמעולם לא ידעו על קיומה. מייסי חדשה בעיר ואינה מכירה איש, היא להוטה לפגוש את אחיותיה, אבל הן מתקשות לקבל את החדשות בנוסף להלם של מות אימן. יחד עם הגעתה של מייסי, כל אחת מהבנות מגלה בעצמה כוחות חדשים ובלתי אפשריים: מל יכולה לעצור את הזמן, מגי מתחילה לשמוע מחשבות של הסובבים אותה ולמייסי יש כוחות טלקיניזיס. מסתבר שלעניין יש הסבר פשוט- או כל לפחות טוען הארי גרינווד, ראש המחלקה ללימודי נשים באוניברסיטה שבה מל עובדת, שאוסף את שלוש האחיות וחושף בפניהן את האמת: הן מכשפות חזקות ומוכשרות, כפי שהיתה אימן והוא אינו באמת פרופסור, אלא היועץ והמדריך שלהן. הבנות לוקחות על עצמן את ייעודן החדש, להגן על המין האנושי משדים המסתובבים בינינו.. ואשר אחד מהם הרג את אמא שלהן. עם כוח השלוש הן חזקות יותר יחד, אפילו אם אינן יודעות באמת מול מה הן עומדות.
הסדרה תשודר בימי ראשון החל מה9/12 בשעה 21:15בערוץ YES DRAMA.

במקביל - כל שמונה העונות של הסדרה המקורית "מכושפות" יעלו ל-yes VOD ב- 9/12/2018
 
דצמבר כאן כבר כמעט שבוע !!!

הגיע הזמן להסיר את הנעיצה מחודש דצמבר ולנעוץ את מה שקשור לחודש דצמבר.
 
למעלה