משהו טוב קורה עם המתים מהלכים

Adoori

New member
משהו טוב קורה עם המתים מהלכים


מישון גילחה חצי צד מהרסטות שלה.
כן, כן, כך.. ועתה היא נראית הרבה יותר צעירה נמרצת ומרשימה, משהו מיופי הפנים שלה עובר טוב כשהיא לא מוסתרת תחת ערמות גלגולי שיער משומנות. דנאי ג'קסאיי גורירה היא שחקנית יפה ומושכת ועכשיו גם מישון. חצי פרא חצי לא. חצי מחסלת קרה חצי עקרת בית אמתית מאלכסנדריה. ממשיכם בקו. הרבה דברים משתנים אבל הנרטיב המעיק והפתטי הזה לא.
דבר הפוך קורה עם קרול. בחייאת קרול, סבבה שיער לבן והכול הוא באמת מעניק לך מלכותיות מסיומת כיאה למלכה של המלך אבל לא שמעת על החלקה ? אפוקליפסה או לא אפוקליפסה, סביר להניח שישנה צנצנת עם חומר מחליק אורגניOXO העומדת על מדף איפשהו שמחכה רק לך. פורמלין בטוח שיש.. חבל לא להשתמש העיניים מתעצבנות.
וניגן..? מזל. חזר לעצמו. ישששששששששששששש !.
הלב החסיר פעימה ויאש מאוד בפרק הקודם כשהופיע בתור הצל השבור של עצמו ככה זרוק לו מיוסר על הרצפה בפינה מאוחד עם הקירות נטול כול יכולת או תקווה שאפילו מגי הטרחנית נמלכה בדעתה וברחה לאור המראה המבעית. קשה לוותר על הכריזמה ההורסת עוצרת הנשימה של ג'פרי דין מורגן כשהוא עושה את ניגן. וויתרנו מספיק !
אבל היי.. המתים החלו לדבר... ! הם מדברים !
סוף סוף.. בסוף.
משהו היה חייב לזוז ולהניע את העלילה בכיוון טוב. אחרי הכול מה יאחד את הקהילות המפוזרות טוב יותר מאשר צבא מלוכד מתקשר של מתים מסתודדים ומתכננים ("אני האגדה"של ריצ'רד מתיסון משהו ?) בקפיצה של האבולוציה, בדיוק לפי הזמנה ובזמן הנכון. שינוי מבורך ועניין חדש בתוכנית שמוסיף סוגיה ונופך של מסתוריות לכול העולם המנומנם הזה ממש כמו בהתחלה. קח את זה דוקטור ג’נר.. "לכולנו יש את זה, כולנו נושאים את זה" אדוני מדען המוח הגינום האנושי, פספסת בגדול.
והרשל ? סקוט וילסון זכרונו לברכה יכול היה להגיד לריק " אמרתי לך ".. כמה חבל. ממש חבל.
ואף לא מילה אחת על אנדרו לינקולן.. מוקדם מדי.
 
למעלה