חדשות ועדכונים

גםצופה

Member
מנהל
תצוגת האופנה של VICTORIA'S SECRET תשודר ב-yes במקביל לארה"ב!

&nbsp

&nbsp
&nbsp
yes גאה לשדר את תצוגת האופנה המדוברת של "ויקטוריה סיקרט" במקביל לשידור בארה"ב!
מידי שנה מאחד המותג האהוב את הדוגמניות הנחשבות ביותר בתחום, לתצוגה של קולקציית ההלבשה התחתונה החדשה שלו. מרשימת הדוגמניות והכוכבים המופיעים בתצוגה, דרך קו ההלבשה התחתונה ועד שיתופי הפעולה הזוהרים, כל אלו הם חלק מן האירוע הנוצץ שכולם מחכים לו.
השנה תתקיים התצוגה, שנחשבת לתצוגת האופנה המושקעת והנצפית ביותר בעולם, בעיר ניו יורק.
&nbsp
כ-60 דוגמניות עתידות לצעוד על המסלול במהלך התצוגה ביניהן ג'יג'י חדיד, קנדל ג'נר, דבון וינדזור, לאומי אנדרסון, טוני גארן שתשוב לאחר היעדרות בת חמש שנים, ברברה פאלבין חוזרת גם היא אל המסלול, שנאיה שאייק תשוב, וכך גם ויני הארלו ודוקי ת'וט שזו תהיה הופעתן הראשונה בתצוגת האופנה של "ויקטוריה סיקרט". וכמובן צפויות לחזור המלאכיות של ויקטוריה סיקרט, ביניהן אדריאנה לימה, קנדיס סוואנפול, מרתה האנט, סטלה מקסוול, לייסר יברו, טיילור היל, שרה סמפיו וסינדי ברונה.
&nbsp
רשימת האמנים השנה ארוכה מתמיד: ביבי רקסה, The Chainsmokers, הלסי, קלסי בלריני, ריטה אורה, שון מנדס ו- The Struts. "הפקת התצוגה השנה שאפתנית מתמיד" אומר מפיק התצוגה אד ראזק, "יש לנו יותר אורחים מוזיקליים, יותר אופנה ויותר נושאים מתמיד, וכמובן, שישים דוגמניות על מכל העולם".
&nbsp

 

גםצופה

Member
מנהל
נובמבר ריין - מבול הסדרות בסלקום TV

בית הקלפים - עונה 6 (ואחרונה)
מתי: זמינה לצפייה
הדרמה הפוליטית נפרדה מהכוכב הראשי קווין ספייסי, ובעונה השישית והאחרונה קלייר אנדרווד נותרת לבדה, ומנסה לפענח מה בדיוק קרה לפרנק.
התככים הפוליטיים עדיין שם, וגם אלה האישיים והרצחניים. קלייר מנסה לשמור על הכוח שלה בבית הלבן תוך שהיא חושדת בכל מי שמסביבה.


זרה - עונה 4
מתי: פרק ראשון זמין לצפייה

רומן סוחף כנגד כל הסיכויים, הכולל מסע בזמן, אלימות ברוטאלית ומבטא בריטי, הכל באווירת הרומן הרומנטי...


לגו נינג'גו - עונה 6
מתי: 8.11
ארבעה טינאייג'רים, שהם גם נינג'ות מלגו, כמובן, מנסים להגשים את הפוטנציאל שלהם אבל גם לשמור על רוח הנעורים. ילד הקראטה, צבי הנינג'ה ופאוור ריינג'רס הם כולם מקורות השראה לסדרה.

ביחד ולחוד - עונה 2
מתי: 20.11
לינה ומרטין הם זוג נשוי שמחליט להיפרד, אבל האקלים הכלכלי משאיר אותם תחת קורת גג אחת, כשבכל שבוע אחד מהם עובר לגור במוסך שצמוד לבית והשני מתפעל את הילדים, הכביסה ושאר המטלות.

סטארטאפ - עונה 3
מתי: 29.11
איזי היא מתכנתת צעירה, מבריקה ומאוד קשוחה שעובדת שנים על מטבע דיגיטלי בסגנון ביטקוין. תוך כדי הניסיון שלה למכור את הרעיון היא נתקלת בניק (אדם ברודי) והשניים מחליטים לחבור. מהר מאוד הם מסתבכים בתוך הפשעים הכלכליים של אביו של ניק ונרדפים על ידי סוכן FBI שמגלם מרטין פרימן המד-הים (שרלוק).

פלורנס פוסטר ג'נקינס
מתי: 25.11
מריל סטריפ מגלמת את דמותה של אשת חברה ניו יורקית שמחליטה להפוך לזמרת בזכות אהבתה הרבה למוזיקה ואף על פי שהכישרון, לא בדיוק שם. יו גרנט משחק לצד סטריפ בסרט, והתוצאה היא תענוג מוזיקלי וויזואלי בניו יורק של שנות הארבעים.
 

גםצופה

Member
מנהל
מפיקי 'שובר שורות' עובדים על סרט חדש


וינס גיליגן, האיש שיצר את הסדרה הפופולרית, יתחיל לצלם בקרוב סרט חדש, שעל פי הדיווחים אמור להתרחש ביקום של שובר שורות וסמוך על סול. מעט מאוד ידוע על הסרט הזה, והאנשים שעובדים עליו הצליחו לשמור על חשאיות די מרשימה.

מה שכן ידוע הוא של Greenbrier, ויש מי שחושבים שמדובר בכותרת זמנית ו/או מזויפת, שמטרתה לשמור על הקשר לשובר שורות מעורפל ככל הניתן. הוא יהיה באורך שעתיים ועדיין לא ברור אם הוא מיועד לקולנוע או לטלוויזיה / שירותי סטרימינג.
שובר שורות
לצד גיליגן, עובדים על הסרט גם המפיקים של סמוך על סול, והסרט עצמו יצולם בניו מקסיקו, ויתמקד בניסיונות של אדם שנחטף לצאת לחופשי. גיליגן, על פי הדיווחים, כתב את התסריט, יפיק את הסרט בפועל וייתכן שגם יביים. ומה לגבי הכוכבים? עדיין לא ידוע אם כוכבי שובר שורות בריאן קרנסטון, ארון פול או בוב אודנקירק ישתתפו בו.
במילים אחרות, אף אחד לא יודע כלום, אבל רק השמועות על סרט שקשור בסדרת הקאלט מספיקות כדי להעמיד את כל המעריצים על הרגליים. אנחנו לגמרי מסוקרנים.
 
למעלה