חדשות ועדכונים

גםצופה

Member
מנהל
הזרם האנושי - Human Flow

סרט מפסטיבל ונציה 2017
זהו סרט בהיקף חסר תקדים של האמן הסיני איי וייוויי, שלוקח את הצופים למסע ויזואלי עוצמתי.
ייוויי מלווה את גיבוריו, שנעקרו מבתיהם בשל תנאים של רעב, שינויי אקלים ואזורי מלחמה, בין ייאוש, אומץ, כוח סבל ותקווה; בין ערגה לעולם שנשאר מאחור והפוטנציאל הלא ידוע שצופן העתיד.
התוצאה היא מסמך דוקומנטרי השופך אור על משבר ההגירה העולמי והשלכותיו. הסרט צולם במהלך שנה אחת, ב– 23 מדינות, והוא עוקב אחר שרשרת של סיפורים אנושיים מסביב לעולם: אפגניסטן, בנגלדש, צרפת, יוון, גרמניה, עירק, ישראל, איטליה, קניה, מקסיקו, תורכיה ועוד.
הסרט נותן קול לזעקתם של המהגרים ולחיפוש הנואש שלהם אחר ביטחון, מחסה וצדק. מעבר לכך הוא משמש עדות לחוסן הרוח האנושית. הוא רלוונטי בדיוק בימים אלה בהם סובלנות, חמלה ואמון נדרשים בחברה שלנו יותר מתמיד.
בימוי: איי וייוויי (140 דק', גרמניה, 2017)
בכורה: יום ראשון, 4.11, בשעה 22:00 ב-yes דוקו, ב-yesVOD וב-STINGTV.

 

גםצופה

Member
מנהל
צייד הרוחות - Ghosthunter

&nbsp
מפסטיבל שפילד 2018
&nbsp
סרט המתעד "צייד רוחות" מקבל תפנית מצמררת כשהאמת על עברו המשפחתי יוצאת לאור.

&nbsp
ג'ייסון קינג, מאבטח ממערב סידני, אוסטרליה, משלים הכנסה כ"צייד רוחות". כך לפחות נפתח הסרט הקשה הזה.
&nbsp
למעלה משני עשורים מחפש קינג את אביו הנעדר. זיכרונות ילדותו מעורפלים ושבורים והוא מבקש להזכיר לעצמו סופסוף את עברו. אך החיפוש אחר העבר מקבלת תפנית כשסוד משפחתי מחריד נחשף בפניו, מביא לפתיחת מצוד משטרתי ומכריח אותו להתמודד עם אירועים קשים שהביאו לקורבנות רבים.
&nbsp
בימוי: בן לורנס (100 דק', אוסטרליה, 2018)
&nbsp
&nbsp
בכורה: יום ראשון, 11.11, בשעה 22:00 ב-yes דוקו, ב-yesVOD וב-STINGTV.

 

גםצופה

Member
מנהל
לקראת יום השבתון

ו"ליל כל הקדושים" (החל ב31/10) yes תעלה ביום השבתון הקרוב
ערוץ VOD 'רוחות ועל טבעי'.
הערוץ ישדר מגוון תכנים מעולם הרוחות והעל טבעי,
ביניהם הסרט "סודות הסיאנס עם דניאל הראל", אמן החושים יוצא לשחזר סיאנס אמיתי ביחד עם עשרה כוכבי רשת ולבדוק אחת ולתמיד האם אפשרי לתקשר עם העולם הבא
בסרט , הראל יוצא לשחזר סיאנס אמיתי ביחד עם עשרה כוכבי רשת ולבדוק אחת ולתמיד האם אפשרי לתקשר עם העולם הבא. משתתפים: דניאל הראל, גולן אלגרבלי, קארין אלדאה, סניה ולדברג, נעמי זריהן, מור חומסקי, אודיה ירון, לי סובר, שחר סויקיס, לני רוזנצוויג ורועי מייקל שפי.
הערוץ יעלה ב-30.10, יום הבחירות לרשויות המקומיות ב-yes וב-STINGTV

כמו כן ישודרו עוד סרטים וסדרות נוספים שיצטרפו לתופעות על טבעיות:

הוקוס פוקוס
קומדיה. 300 שנה לאחר שהוצאו להורג, שלוש מכשפות חוזרות לחיים לאחר שנער תמים משחרר אותן בטעות באמצעות ספר כשפים. עתה הן יוצאות למרדף אחר הספר וחיי הנצח. עם: שרה ג'סיקה פרקר, בט מידלר. במאי: קני אורטגה. 1993.

זה (2017)
סרט האימה שובר הקופות על פי ספרו של סטיבן קינג. חבורת ילדים חוקרת מקרי היעלמות מסתוריים בעיירה, ומגלים שמדובר ברוע אפל בדמות ליצן אימתני. ביחד הם מחליטים להביס אותו. עם: ביל סקארסגרד. במאי: אנדי מוסצ'יאטי. ארה"ב, 2017.

אנאבל 2
סרט אימה שובר קופות. שנים אחרי מותה הטרגי של בתם, מארחים הזוג מולינס בביתם קבוצת ילדות יתומות. האירוח הופך במהרה לסיוט כשהבובה הרצחנית הופכת אותן למטרה. עם: אנתוני לאפליה, מירנדה אוטו. במאי: דיוויד סנדברג. ארה"ב, 2017.

רוח רפאים
דרמה רומנטית אהובה בכיכובם של פטריק סוויזי ודמי מור. צעיר שנרצח חוזר כרוח רפאים במטרה להזהיר את אהובתו מסכנה האורבת לה. הוא נעזר במדיום לא שיגרתית. עם: וופי גולדברג (זוכת אוסקר על משחקה בסרט זה). במאי: ג'רי צוקר. 1990.

זאב צעיר
סדרת דרמה על-טבעית, מותחת ומלהיבה, המבוססת על הסרט האהוב משנות ה-80. חייו של תלמיד תיכון משתנים לאחר שהוא ננשך ע"י איש זאב, דבר הגורם לו להפוך לאיש זאב בעצמו. הוא הופך לספורטאי מוכשר ולאהוב הבנות. אך גם ניצב מול כמה אתגרים.

שומרי האוצרות
סדרת דרמה הרפתקאות על חבורת ספרנים מוכשרים, היוצאים להרפתקאות מסוכנות כדי להציל את האוצרות הקסומים ביותר בעולם מאלו המנסים לגנוב אותם.

צ'יקו ודיקו
דוקו-ישראלי. סיפורם הטראגי של צמד הקוסמים הבלתי נשכח, מרגע נסיקתם המטאורית עם אינספור הופעות, ועד לדעיכתם מרגע שהואשם צ'יקו באונס. כעת דיקו מנסה לעשות קאמבק, האם יצליח להקסים שוב? בימוי: צביקה בינדר. ישראל, 2015.

 

גםצופה

Member
מנהל
ערוץ VOD חדש #MeToo

במלאת שנה לייסוד התנועה נגד פגיעה מינית
ובמטרה להגדיל מודעות לנושא - yes תעלה ביום השבתון הקרוב
ערוץ VOD חדש - ערוץ #MeToo
הערוץ ישדר סרטים מהארץ ומהעולם על נשים וגברים שחשפו באומץ את הפגיעה שעברו, על השתקת פגיעות מיניות ועל נשים שעשו שינוי
הערוץ יעלה ב-30.10, יום הבחירות לרשויות המקומיות ב-yes וב-STINGTV
***
באוקטובר 2017 התפוצצה ברעש גדול בתקשורת האמריקאית פרשת המפיק ההוליוודי הארווי ווינסטין, שהואשם ע"י למעלה מ-12 נשים בהטרדה מינית, תקיפה מינית ואונס. במקביל ברשתות החברתיות תפס ההאשטאג #MeToo תאוצה והפך לסמל של תנועה גלובאלית חדשה. במלאת שנה לאירוע המכונן, yes משיקה ערוץ VOD חדש - #MeToo. הערוץ יעלה ב-yes וב-STINGTV

הערוץ יעלה ב-30.10, במיוחד ביום הבחירות לרשויות המקומיות, במטרה לעודד חשיפה בשעות הפנאי של יום השבתון, בין ההצבעות, לתכנים החשובים השולחים מסר של הוקעת פשעים מיניים ושל נורמות התנהגות מינית אלימה ופסולה. במסגרת העלייה, הרכיבו אנשי התוכן של yes רשימה של סרטים מהארץ ומהעולם על השתקת פגיעות מיניות בקהילות סגורות, על נשים שהלכו נגד הרוח ועשו שינוי, על נשים וגברים שקמים באומץ וחושפים את הפגיעה שעברו; ועל אלימות נגד נשים בתוך התא המשפחתי ומחוצה לו.


בין הסרטים שיעלו בערוץ-
"האונס של ריסי טיילור"- חטיפתה והאונס שעברה צעירה אפרו אמריקאית בידי שישה גברים לבנים, שסיפורה קיבל תהודה בנאום המרגש של אופרה ווינפרי בטקס גלובוס הזהב האחרון.

לעבוד עם ויינסטין - עדויותיהם של האנשים שעבדו עם ויינסטין לאורך 30 שנה בתעשיית הקולנוע האמריקאית.

הקללה של פניקס (יעלה ב-14.11)- פניקס בן ה-32, שנולד וגדל בקהילת העבריים בדימונה חווה התעללות מינית במשך שנים על-ידי חבר בקהילה, שהפנתה גב לו ולהוריו.

אני הראייה: להיאנס מחדש- סיפור מאבקן של 4 קורבנות אונס במערכות המשפט והמשטרה בארה"ב, בעקבות חשיפת של מאות אלפי ערכות לבדיקה לאחר אונס, שמעולם לא נבדקו על-ידי המשטרה.

מוייסרים (יעלה ב-9.1)- שתי נשים חרדיות אוזרות אומץ לשבור את קוד השתיקה שאופף את החברה החרדית בישראל בנושא פדופיליה ופגיעות מיניות, ונאלצות להתמודד גם עם הקהילה, שמתייצבת להגנת הפוגע.

ידיד נפש - יומנו הפרטי של צעיר חרדי אשר היה קרבן להתעללות מינית נגנב ממנו ונעלם באורח מסתורי. שנים לאחר מכן, הוא משחזר קטעים מתוך היומן בהשתתפות שחקנים חרדים אשר חושפים את הפרשה שהחברה החרדית ניסתה לקבור.

נשות החופש- מעשי זוועה תחת חסות "כבוד המשפחה" גורם לבמאית עביר זיבאק-חדד לצאת למסע מטלטל ברחבי הארץ ובשטחים, ולחשוף ווידויים דרמטיים של נשים המאוימות להירצח ומשיבות מלחמה.

RBG: רות ביידר גינסבורג - איך הפכה השופטת היהודייה הצנומה לאייקון בתרבות הפופולארית בת זמננו ולמקור השראה לדור החדש של הפמיניסטיות?

מאחורי דלתות סגורות- תיעוד מצמרר של שלוש נשים מוכות, מהשלב שהעזו לדווח למשטרה בתלונה על אלימות קשה מצד בני זוגם, ועד לרגע שבו נשלחו בני זוגם לכלא.

המלחמה הסמויה: אונס בצבא- סרטו של קירבי דיק מציג חקירה פורצת דרך על אחד הסודות השמורים והמבישים של אמריקה: מגפת האונס בצבא האמריקאי.

אונס בקמפוס - סרטו המטלטל הנוסף של קירבי דיק חושף את תופעת פשעי המין והאונס בקולג'ים ובאוניברסיטאות ארה"ב.

נערה בנהר: מחיר הסליחה- זוכה אוסקר® 2016 החושף את סאבא קייסר בת ה-19 שאביה ודודה ניסו לרצוח אותה על חילול כבוד המשפחה והיא שרדה כנגד כל הסיכויים


כמו-כן יעלו לערוץ גם הסרטים העלילתיים –
הנאשמים- דרמה מטלטלת בכיכובה של ג'ודי פוסטר. מלצרית מותקפת בפאב מלא אנשים. לאחר שהאנסים יוצאים בזול, היא ופרקליטתה מחליטות לתבוע את העדים, על שלא התערבו ואף עודדו מהצד.

הסיפור- דרמה מוערכת אודות אשה אשר מחליטה לחקור אירוע מילדותה, לאחר שאמה נתקלה בסיפור קצר שכתבה בגיל 13 המתאר מפגש מיני מעורר שאלות.

תלמה ולואיז- דרמת הפשע הסוחפת בכיכובן של סוזן סרנדון וג'ינה דייויס. שתי חברות טובות, שעזבו את הגברים מאחור ויצאו לחופשה, מסתבכות עם החוק. כשהמשטרה בעקבותיהן, הן יוצאות למסע מילוט מלא הרפתקאות.

אונה- דרמה מטלטלת. ידיעה בעיתון מובילה את אונה להתעמת עם הגבר איתו היה לה קשר אסור בגיל 13 שהרס את חייה. המפגש המחודש מעלה זיכרונות, סודות ואת השאיפה לנקמה. עם: רוני מארה, בן מנדלסון.

Wind River- מותחן פשע משובח. כשגופת צעירה מתגלה בשמורה אינדיאנית מבודדת, ג'יין, סוכנת FBI מונהתחילה, מגיעה לחקור את המקרה. ציד מקומי מצטרף לצורך הסיוע בחקירה. עם: ג'רמי רנר, אליזבת' אולסן.
 
למעלה