נובמבר 2018 בערוצי הסדרות וה-VOD של

נובמבר 2018 בערוצי הסדרות וה-VOD של


בניסיו דל טורו ופטרישיה ארקט מככבים ב"הבריחה מדיאנמורה" - סדרה חדשה בבימויו של בן סטילר, על המקרה האמיתי של בריחתם מהכלא של שני רוצחים והמצוד הנרחב אחריהם.

F.B.I - הסדרה החדשה של יוצר "חוק וסדר", דיק וולף, עוקבת אחר סוכני ה-FBI, השומרים על בטחונה של העיר ניו יורק.

עונה חדשה לסדרת הדרמה התקופתית האהובה "זרה", המתרחשת הפעם באמריקה, "העולם החדש" של המאה ה-18.

קלייר אנדרווד, הדמות אותה מגלמת רובין רייט, עומדת במרכז העונה השישית והאחרונה של "בית הקלפים", לאחר פיטוריו מהסדרה של קווין ספייסי.

פרקים חדשים לסדרת הדרמה האפית "הוויקינגים", כשדמויות אהובות צפויות לסיים את דרכן בסדרה ואחרות יזכו להמשיך ולהיאבק.

"סאלי לנצח" היא סדרה קומית בריטית חדשה - הפקה משותפת של HBO האמריקאית ורשת Sky הבריטית, שיצרה ג'וליה דיויס, שגם מככבת בה.

ג'ון סי. מקגינלי, המוכר מהסדרה "סקראבס", מגלם את סטן מילר, שיוצא להגן על עיר מגוריו מפני שדים, רוחות ומכשפות, בקומדיית האימה "סטן מול הרשע".

עונות אחרונות לסדרות האהובות "האקסית המטורפת" ו"מקום בלב".

וגם עונות חדשות לסדרות: "אריות הים", "שחור כזה", "חדר 104" ו"מחשבות פליליות".

 
הבריחה מדאנמורה - Escape at Dannemora

ימי שני בשעה 22:00, החל מ-19 בנובמבר 2018,
ב-yes Edge וב-yes VOD.


מיני סדרה חדשה בת 8 פרקים, בכיכובם של זוכי האוסקר בניסיו דל טורו ("טראפיק") ופטרישיה ארקט ("התבגרות") והמועמד לגלובוס הזהב פול דאנו. את הסדרה מפיק ומביים זוכה האמי, בן סטילר.

הסדרה מבוססת על המקרה האמיתי של בריחה מהכלא בצפון מדינת ניו יורק בקיץ 2015, שהובילה למצוד נרחב אחר שני רוצחים מורשעים שנעזרו בבריחתם באשת צוות הכלא שהיתה במערכת יחסים עם שניהם.

דל טורו מגלם את הרוצח ריצ'ארד מאט, אדם קשוח ושתלטן ששלט באוכלוסיית הכלא בדרכי הפחדה והוא זה שהגה ותכנן את הבריחה.

ארקט מגלמת את טילי מיטשל, אישה נשואה ממעמד הביניים, שהיתה אחראית על מתפרת הכלא ונכנסה למערכות יחסים עם שני האסירים, עד שסייעה לבריחתם.

פול דנו ("מיס סאנשיין הקטנה", "מלחמה ושלום") מגלם את דיויד סטיוארט, רוצח שוטרים, שהשתמש במראהו הנאה כדי לפתות את מיטשל והפך בניגוד לרצונו לשותף בתוכנית של מאט.

הסדרה נכתבה על ידי בארט ג'ונסון ("מד מן") ומייקל טולקין ("ריי דונובן") ומבוימת על ידי בן סטילר, שביים את כל הפרקים.

 
F.B.I

ימי ראשון בשעה 22:00, החל מ-4 בנובמבר 2018,
ב-yes Action וב-yes VOD.


סדרת דרמת חקירות חדשה, מבית היוצר של זוכה האמי דיק וולף ("חוק וסדר"), העוקבת אחרי מה שקורה בתוך סניף ה-FBI בניו יורק.

חברי יחידת העילית הזו משתמשים ביכולות, הכישרונות, החוכמה והמומחיות הטכנית שבידיהם, כדי לשמור על ביטחון תושבי העיר והמדינה.

הסוכנת המיוחדת מגי בל (מיסי פרגרים, "רוקי בלו"), נולדה אל תוך משפחה של אוכפי חוק וחשה מחויבות עמוקה כלפי האנשים שהיא עובדת איתם וגם כלפי האנשים שהיא מגנה עליהם.

השותף שלה, הסוכן המיוחד עומר אדום זידאן (זיקו זאקי, "קומנדו 6") יוצא האקדמיה הצבאית ווסט פוינט, ששירת במשך שנתיים כסוכן סמוי ברשות לאכיפת הסמים, לפני שנבחר לשרת ב-FBI.

על שניהם מפקחת הסוכנת המיוחדת דינה מויזר (סילה וורד, "אחיות"), שפועלת תחת לחץ בכל שעות היממה ומפעילה את סמכותה הבלתי מעורערת על פקודיה. מ

מנהל מוקד העצבים של היחידה והעוזר של מויזר הוא ג'ובל ולנטיין (ג'רמי סיסטו, "עמוק באדמה"), שמצליח לקרב אליו את כל חברי היחידה, ממפקדיו ועד הכפופים לו.

הסוכנים המעולים האלו חוקרים בנחישות את המקרים בעלי החשיבות הגבוהה ביותר - פעולות טרור, פשע מאורגן וריגול נגדי.

 
זרה 4 Outlander

ימי שלישי בשעה 22:00, החל מ-13 בנובמבר 2018 ב-yes Drama.
וכבר מיום שלישי, 6 בנובמבר 2018 ב-yes VOD.

לאחר שספינתם הטבועה הובילה אותם אל חופי אמריקה, קלייר (קתרין באלף) וג'יימי (סאם היוגן) מחפשים מקום להתיישב בו ולהתחיל חיים שקטים יחד. הם מגיעים למושבה הבריטית בצפון קרוליינה ומוצאים עצמם מסובכים בין חסותו של מושל המושבה, ויליאם טיריון (טים דווין - "פדינגטון", "נאום המלך") ובין כל מה שקלייר יודעת בנוגע לעתיד לקרות במהפכה הנרקמת באמריקה.

במאה ה-20, בריאנה ורוג'ר נמצאים בתחילת מערכת היחסים שלהם ועדיין לא בטוחים לאן היא הולכת ואיך תתקדם, אבל הנסיבות - ביניהן מסעה של בריאנה בזמן ופגישה שאולי תתרחש, עם ג'יימי - יקרבו ביניהם.

השחקנית האירית מריה דויל קנדי ("שושלת טיודור", "אחוזת דאונטון") מצטרפת לסדרה בתפקיד דודתו של ג'יימי, ג'וקסטה - אחותם הצעירה של קאלום, דוגאל ואימו של ג'יימי – המתגוררת בצפון קרוליינה.

מצטרף חדש נוסף הוא אד ספילרס ("שר הטבעות", "אחוזת דאונטון"), שיגלם את דמות הרשע – הפיראט והמבריח סטיבן בונה – איש בעל קסם רב ולב מרושע.

 
בית הקלפים 6 House of Cards

יום שבת, 3 בנובמבר 2018 החל מהשעה 22:00
מרתון של כל פרקי העונה ב-yes Oh.

כל פרקי העונה יעלו במקביל ל-yes VOD.

רובין רייט, שזכתה בפרס גלובוס הזהב על תפקידה בסדרה, חוזרת בעונה חדשה ואחרונה לסדרת הדרמה הפוליטית המדוברת - והפעם כגיבורה ראשית ויחידה, לאחר שקווין ספייסי פוטר מהסדרה, בעקבות האשמות נגדו על הטרדה מינית.

נראה שהכותבים כתבו את דמותו של פרנק אנדרווד החוצה, על ידי כך ש"הרגו" אותה, בדומה לרומן שעל פיו נכתבה הסדרה.

בעונה החדשה, שתכלול שמונה פרקים ותהיה עונת הסיום של הסדרה, קלייר אנדרווד (רייט) מאיישת את המשרד הסגלגל, לאחר שקיבלה על עצמה את תפקיד הנשיאה לתקופת ביניים והצופים יוכלו לקבל פרספקטיבה קצת שונה מהעונות הקודמות, על הנשיאות תחת האנדרוודים.

אל העונה חוזרים גם דאג סטמפר (מייקל קלי), שעתידו לא ידוע לאחר שקלייר סירבה לחון אותו בעונה שעברה, מזכירת המדינה קת'רין דוראנט (ג'יין אטקינסון), העיתונאית החוקרת ג'נין סקורסקי (קונסטאנס זימר), יועץ התקשורת סת' גרייסון (דרק ססיל), היועץ המיוחד מארק אשר (קמפבל סקוט) ועורך ה"וושינגטון הראלד", טום המרשמידט (בוריס מקגייוור).

 
הוויקינגים 5 חלק שני - Vikings 5B

ימי חמישי בשעה 05:00 (במקביל לשידור בארה"ב) ובשידור נוסף בשעה 22:45,
החל מ-29 בנובמבר 2018

ב-yes Edge וב-yes VOD.

סדרת הדרמה האפית-מיתולוגית של ערוץ ההיסטוריה האמריקאי, חוזרת בפרקים חדשים בעונתה החמישית.

בסיום החלק הראשון של העונה, ראינו את רולו חוזר לקאטגאט, לאחר שהפך לשליט נורמנדי, ככל הנראה כדי לסגור כמה עניינים משפחתיים שנשארו פתוחים: הוא רוצה לבחון את מערכת היחסים שהיתה לו עם לאגרטה, מה בדיוק קרה ביניהם והאם ביורן הוא בנו של רגנאר או שלו.

לאגרטה ממשיכה לקוות שתצליח לשוב למלוכה, לאחר שהובסה על ידי איוור. לאחר שאיבדו את קטגרה בקרב העקוב מדם מול איוור, לאגרטה, אובה וביורן בורחים ומוצאים מסתור אצל המלך אלפרד, שמציע להם מקלט אם ילחמו לצידו ובכך מאפשר לביורן לשוב לקאטגאט ולהיאבק מול איוור על זכותו למלוכה.

 
אריות הים 2 Seal Team

ימי שני בשעה 22:00, החל מ-12 בנובמבר 2018,
ב-yes Action וב-yes VOD.

(במועד זה יעלו ל-yes VOD ששת הפרקים הראשונים של העונה).


עונה חדשה לסדרת הדרמה הצבאית העוקבת אחר חייהם המקצועיים והאישיים של חברי יחידת העילית "אריות הים", כשהם מתאמנים, מתכננים ומוציאים לפועל את המשימות המסוכנות ביותר והחשובות ביותר לטובת המדינה.

ג'ייסון הייס (דיויד בוריאנז, "אנג'ל", "בונז") הוא מנהיג מוערך של צוות ביחידה, שמתקשה לקיים חיים אישיים כתוצאה מהאינטנסיביות שגובים ממנו חייו כלוחם.

למרות המחיר הכבד שפעילותם גובה מהם וממשפחותיהם, חברי הצוות שנשלחים למשימות חשאיות בהקפצה של רגע, מציגים פטריוטיות נחושה ומסירות חסרת עכבות, אפילו כשהסיכויים לרעתם.

בתחילת העונה החדשה, ג'ייסון וצוות "בראבו" יוצאים למפרץ גינאה במטרה להציל בני ערובה אמריקאים לאחר שמיליטריסטים חמושים משתלטים על אסדת נפט.

 
האקסית המטורפת 4 Crazy Ex-Girlfriend

ימי ראשון בשעה 22:00, החל מ-11 בנובמבר 2018 ב-yes Drama.
וכבר כעת ב-yes VOD.

אז כנראה שלהודות באשמה על עבירה חמורה רק בגלל שרצית לקחת אחריות על כל דבר מפוקפק שעשית בימי חייך.. זה לא הרעיון הכי מוצלח?

ועדיין, אפשר בהחלט להעריץ את רבקה באנץ', על כך שרצתה להתמודד עם ההשלכות של שרשרת ההחלטות שקיבלה - טובות, רעות ומוטלות בספק – מאז עזבה את ניו יורק ועברה לווסט קובינה, לפני שלוש עונות.

בעונה החדשה, שתהיה גם עונת הסיום של הסדרה, כמו תמיד התוצאות של מעשיה של רבקה משפיעות על חבריה: נתניאל חש נבגד וג'וש נחרד ממנה. פולה, הת'ר וולנסיה נשארות נאמנות לרבקה אבל עסוקות בחיפוש אחר הזהות העצמית שלהן.

האם חבריה ישארו קרובים אליה או יתחילו להתרחק ממנה ומווסט קובינה?

סקיילר אוסטין ("פיץ' פרפקט") וניה ורדלוס ("החתונה היוונית שלי") מצטרפים לעונה החדשה.

 
מקום בלב 6 A Place to Call Home

ימי שני בשעה 21:15, החל מ-26 בנובמבר 2018 ב-yes Drama.
מידי שבוע - שני פרקים ברצף.

וכבר כעת העונה במלואה ב-yes VOD.

עונת הסיום לסדרת הדרמה הרומנטית האהובה מאוסטרליה.

כששנות ה-50 מתקרבות לסיומן באינוורנס, כל אחד מדיירי אש פארק מוצא דרך להתמודד עם פחדיו ולהבריא את הפצעים שבתוכו, כדי שיוכלו סוף סוף למצוא את המקום שלהם בלב.

עבור חלקם האתגר הוא לגבור על הצלקות, שהותירה עליהם המלחמה. עבור האחרים הפצעים נגרמו על ידי הדת, המשפחה, החברים והאויבים שלהם. כולם מעמידים את ליבם בסכנה כשעליהם לפעול באומץ לטובת שינוי, אהבה, הקרבה וטוב לב, במטרה לצמוח ולהפוך לגרסה טובה יותר של עצמם.

את התוצאות שיתקבלו בסוף הדרך, לא ניתן היה לצפות בתחילת מסעם המשותף.

 
שחור-כזה 5 Black-Ish

ימי שבת בשעה 18:40, החל מ-3 בנובמבר 2018
ב-yes Comedy וב-yes VOD.


הסדרה הקומית המצליחה של רשת ABC, מועמדת לחמישה פרסי אמי, בכיכובם של אנתוני אנדרסון ("המגן", "חוק וסדר"), טרייסי אליס רוס ולורנס פישבורן, חוזרת בעונה חדשה.

לאנדרה "דרה" ג'ונסון, יש עבודה מצוינת, אישה יפה ומצליחה, ארבעה ילדים ובית קולוניאלי בפרברים. אך האם ההצלחה גרמה למשפחה לשכוח את מורשתה ולהיטמע כליל באוכלוסיה הלבנה שסביבה? - כך חושב דרה ובעזרת אביו, הוא יוצא ליצור זהות תרבותית עבור משפחתו, כזו שתכבד את עברם ומורשתם, אך תמשיך לאמץ אל ליבה את העתיד.

כסדרה שנוהגת לעסוק בנושאים חשובים ומעוררי דיון, בעיקר בענייני גזע, אחד הפרקים בעונה החדשה, יעסוק בעלילה הקשורה למשטרה ובתקריות מן הזמן האחרון, בהן לבנים הזמינו משטרה לאפרו-אמריקאים.

בטוויסט מוזר, כשדרה עד להתרחשות חשודה אצל השכנים, הוא מתלבט האם להזמין את המשטרה או לא, כיוון שהשכנים הם אפרו-אמריקאים.

ג'וניור עומד לצאת ללימודים באוניברסיטה, אבל ברגע האחרון מחליט לקחת שנת חופש, החלטה שהוריו לא יודעים איך להתמודד איתה.

התאומים ג'ק ודיאן עולים לחטיבת הביניים ומגלים שמעמדם החברתי השתנה ובו (טרייסי אליס רוס) פוגשת חברים חדשים ובעלי ברית במקום עבודתה המשוגע.

 
סאלי לנצח Sally4Ever

ימי שני, בשעה 05:30 (במקביל לשידור בארה"ב) ובשידור נוסף בשעה 22:00
ב-yes Oh וב-yes VOD.


סדרה קומית חדשה מבית HBO בשיתוף עם רשת Sky הבריטית, פרי יצירתה ובכיכובה של ג'וליה דייוויס ("קמפינג").

הסדרה עוקבת אחרי חייה של סאלי (קת'רין שפרד, "פדינגטון"), שמחכה כבר עשר שנים לקידום בעבודה וחיה חיים נוחים ומשעממים עם דיויד (אלכס מקין).

אבל בלילה שבו דיויד מציע לה נישואין, סאלי חווה משבר ופוצחת ברומן פראי עם אמה (ג'וליה דייוויס) - שחקנית, זמרת, מוזיקאית, משוררת וסופרת כריזמטית ופתיינית.

לפני שסאלי שמה לב, אמה עוברת לגור אצלה, מארגנת מחדש את מיקום הרהיטים ומשתלטת על חייה.

 
חדר 104 עונה 2 Room 104 Season

ימי ראשון בשעה 22:00, החל מ-11 בנובמבר 2018 ב-yes Oh
ובבכורה החל משבת, 10 בנובמבר 201 ב-yes VOD.

סדרת האנתולוגיה של האחים ג'יי ומארק דופלאס ("כולנו יחד", "הליגה") עבור HBO, המאפשרת הצצה לחדר אחד במוטל אמריקאי ממוצע ובוחנת את סיפוריהן של הדמויות שעוברות בחדר בכל לילה נתון.

הסדרה מקבלת בברכה את הרעיון שכל דבר בנאלי יכול להפוך למעניין אם עוצרים ובוחנים אותו לעומק ולכן כל אחד מ-12 פרקי הסדרה מספר סיפור אחר, כשפרט לחדר עצמו שנשאר אותו דבר - הטון, העלילה, הדמויות ואפילו תקופת הזמן - משתנים וכך גם הז'אנרים: לפעמים זו סדרת דרמה, לפעמים זו סדרה קומית ולפעמים מותחן אימה.

בין הסיפורים בעונה החדשה:
מסיבת יום הולדת 30 שיורדת מהפסים בגלל אחות קנאית; דייט ראשון בין טכנולוג רוסי מפורסם ואחות וטרינרית; אישה ששומעת קולות מתוך הקירות; שני גברים שנפגשים כדי להגשים פנטזיה ועוד.

בין שחקני העונה ניתן למצוא את: מהרשלה עלי ("אור ירח", "בית הקלפים"), ג'ודי גריר ("משפחה בהפרעה"), בריאן טיירי הנרי ("אטלנטה"), נטלי מורלס ("בנות"), מארק פרוקש ("סמוך על סול"), רין וילסון ("המשרד"), דולי וולס ("דול ואם") ועוד.

 
סטן מול הרשע - Stan Against Evil

ימי שלישי בשעה 22:45, החל מ-13 בנובמבר 2018
ב-yes Action וב-yes VOD.


קומדיית אימה העוקבת אחר סטן מילר (ג'ון סי. מקגינלי, "סקראבס"), החי בעיירה שנבנתה על אתר שבו בעבר שרפו מכשפות. העיירה נרדפת על ידי כוחות על טבעיים: שדים, רוחות ומכשפות, ששונאים את הרשויות האחראיות להיעלמותם ולקיצו של מינם.

לסדרה כבר 3 עונות, בנות 8 פרקים כל אחת.

סטן, לשעבר השריף של העיירה, נאלץ למורת רוחו, לחבור לאיווי בארט, השריף החדשה ויחד הם מגינים על העיר מפני העל-טבעי.

בעודו נלחם בשדים, סטן שומר על סוד כמוס: הוא עשה עם כוחות האופל עסקה להשיב את אשתו מן המתים.

 
מחשבות פליליות 14 Criminal Minds

ימי ראשון בשעה 22:45, החל מ-4 בנובמבר 2018,
ב-yes Action וב-yes VOD.


סדרת הלהיט הוותיקה של רשת CBS חוזרת לעונתה הארבע-עשרה!

הסדרה המצליחה, שהמוטו שלה הוא "כדי לתפוס רוצח צריך לחשוב כמו רוצח", חושפת את הצופים לפושעים המסוכנים והמתועבים ביותר באמריקה, דרך עיניהם של צוות סוכני FBI, המתמחים בשרטוט פרופילים של פושעים (פרופיילרים).

הצוות "מוצנח" למקרים חשובים ברחבי ארה"ב, בדרך כלל במירוץ נגד השעון, כדי לנסות לפתור פשעים שטרם פוענחו.

כל חבר ביחידה מתמחה באספקט אחר של פשע ויחד הם מנסים להיכנס למוחם של הפושעים המטרידים ביותר בארה"ב: חוטפים, רוצחים סדרתיים, אנסים, מתעללים בילדים וכו'.

פרק הפתיחה של העונה מציין את הפרק ה-300 של הסדרה ובו מנהיג כת משיחית חוטף את ריד וגרסייה וחברי הצוות צריכים להציל את חבריהם ולמנוע ממנו להוציא אל הפועל תוכנית זדונית ומרושעת.

 

is00

New member
נראה לי שאנסה את FBI ואת סטן.

אני רק מקווה ש"סטן מול הרשע" לא דומה מדי ל"אש נגד כוחות הרשע".
 

גםצופה

Member
מנהל
מקווה לראות

FBI (בVOD כבר ראינו כמה פרקים...), זרה, מקום בלב...
את בית הקלפים פספסתי - מקווה שזה יוקרן שוב...
&nbsp
 
למעלה