אוקטובר 2018 בערוצי הסדרות של

גםצופה

Member
מנהל
אוקטובר 2018 בערוצי הסדרות של


מלכות, מינדי, קמפינג, טיסת הקונקורד לונדון, לולו וליאון, לבד ביחד, בונז ועוד...
שימו לב יתכנו ספוליירים !!!
 

גםצופה

Member
מנהל
מלכות - סדרה חדשה

החל מה-25.10, ימי חמישי ב-20:15 ב-HOT3 וב-HOT VOD

בעיצומה של מסיבת הרווקים של אייל מלכה, עולים מתנקשים ליאכטה המשפחתית של משפחת מלכה, אימפריית פשע מקומית, ומחסלים את כל הגברים של המשפחה.

הנשים של משפחת מלכה נשארות להתמודד לבד בלי הגברים שלהן.

המלכות, ובראשן דורי (ריטה), מסוכסכות בינן ועם עצמן, איבדו את מעמדן וכוחן באבחה אחת, נזרקות אל מציאות חדשה בה עליהן להיאבק על מקומן בעולם גברי המקדש רק כוח. לצידה עומדות בתה הצעירה והרווקה ליזי (דאנה איבגי), הפסיכולוגית החריפה נעמה (מלי לוי) והארוסה הסקסית והקשוחה של בנה ספיר (ליהי קורונובסקי).

בדרכן המצחיקה, הסוחפת והמלאה באקשן קומי ומבלי לוותר על נשיות ואנושיות המלכות ינסו לעמוד שוב על הרגליים ולשקם את עסקי המשפחה שנלקחו מהן, כמו גם לנקום את מות הגברים.

אין תקופה מדויקת ונכונה מזו להציג סיפור של חוסן, חוזק ומורכבות נשיים ולמקם אותם דווקא בזירה הכי מאצ'ואיסטית, הכי ברוטאלית והכי מעקרת – עולם הפשע.

משתתפים: ריטה, שרונה יהאן-פרוז, אורלי זילברשץ, דאנה איבגי, מלי לוי, ליהי קורונובסקי, עומר דרור, נופר סלמן, רוי מילר, עדי אלון, מיכאל אלוני, יגאל נאור, אלברט אילוז וגיל פרנק.

יוצרים: לימור נחמיאס, גל זייד, רותי זייד, דני רוזנברג ודרור נובלמן

תסריטאים: גל זייד, רותי זייד, דני רוזנברג, דרור נובלמן

במאי: אמיר מן

הפקה: אנדמול – שיין ישראל
 

גםצופה

Member
מנהל
מינדי – עונה 5 – The Mindy Project

החל מה-22.10, ימי שני ב-20:45 (שני פרקים ברצף) ב-HOT3 וב-HOT VOD

"מינדי" ("The Mindy Project"), הסיטקום של חברת "יוניברסל" ורשת Hulu, נוצר על ידי מינדי קלינג, שמתפקדת ככותבת, המפיקה והכוכבת הראשית של הסדרה. שותפיה ליצירה הם זוכה שני פרסי ה"אמי" הווארד קליין ("המשרד"), זוכה ה"אמי" מאט וורברטון ("משפחת סימפסון") וזוכה חמישה פרסי ה"אמי" ג'ק ברדיט ("רוק 30").

קלינג, שפרצה כשחקנית ותסריטאית בסיטקום המצליח ועטור הפרסים "המשרד" (עליו הייתה מועמדת ל"אמי"), נכללה ברשימת 100 האנשים החשובים בעולם של המגזין היוקרתי "Time", דורגה ברשימת 50 האנשים המצחיקים ביותר של המגזין "רולינג סטון", השתתפה בסרטים כמו "סוף", "הלילה שלפני" ו"אושן 8" ותרמה את קולה לסרטי האנימציה המצליחים "הקול בראש" ו"ראלף ההורס".

מינדי להירי (קלינג) מנווטת בין קריירה כגניקולוגית ומיילדת מוכשרת ורווקה בשנות השלושים לחייה, שתפיסת עולמה ודעותיה על מערכות יחסים הוכתבו על ידי קומדיות רומנטיות. בעוד שהאובססיה שלה לסוף טוב הפכה את הציפיות שלה לגבוהות באופן לא ריאלי, היא מסרבת להפסיק לחפש אחר הגבר המושלם. בסופו של דבר, מינדי מגלה אותו ממש מתחת לאפה: הקולגה הנרגן שלה, ד"ר דני קסטלנו (כריס מסינה, "חפצים חדים").

העונה החמישית נפתחת במקום שבו הסתיימה הקודמת, כשמינדי מוצאת עצמה באמצע משולש אהבים עם הקולגה שלה, ג'ודי (גארט דילהאנט, "לגדל את הופ") ואבי בנה, דני. בינתיים, במרפאת "שולמן ושות'", העניינים מסתבכים כשהמתח בין האחיות לרופאים גובר.

לצדה של קלינג מככבים בסדרה אד וויקס, אייק ברינהולץ ("על הפנים", "שכנים"), בת' גראנט ("ארץ קשוחה"), זושה רוקואמור ("פרשס") ופורצ'ן פימסטר ("הלילה עם צ'לסי").
 

גםצופה

Member
מנהל
מאהבות – עונות 1-3 – Mistresses (בשידור יומי)

מה-14.10, ימי ראשון-חמישי ב-21:30 ב-HOT3 וכל הפרקים ב-HOT VOD

"מאהבות" ("Mistresses") היא סדרת דרמה של רשת ABC המבוססת על סדרת הלהיט הבריטית באותו שם. שלוש העונות הראשונות של הדרמה הנועזת, שמתמקדת בחייהן הסקסיים והשערורייתיים של מספר חברות, מגיעות כעת בשידור יומי ל-HOT3.

כשזה מגיע לאהבה, הנשים הללו מוצאות תמיכה והכוונה אחת אצל השנייה – כשהן מגלות איזה גבולות הן מוכנות לחצות וכמה רחוק הן מסוגלות ללכת בשביל האהבה. מערכות היחסים המסובכות שהן יוצרות שואבות אותן למסע מסחרר של ריגושים, סודות ובגידה.

בסדרה מככבים אליסה מילאנו ("מכושפות", "מי הבוס"), יונג'ין קים ("אבודים"), רושל אייטס, ג'ס מקאלן, ברט טאקר ("בנות מקלאוד"), אריק סטוקלין ("בלי תגובות שליליות") וג'ייסון ג'ורג' ("תחנה 19").
 

גםצופה

Member
מנהל
קמפינג – Camping - סדרה חדשה

החל מה-16.10, ימי שלישי ב-22:00 ב-HOT HBO, ובימי שני ב-HOT VOD וב-NEXT TV

"קמפינג" ("Camping") היא סדרה קומית חדשה בת שמונה פרקים של רשת HBO, שנוצרה על ידי זוכת "גלובוס הזהב" לנה דנהאם ושותפתה לכתיבה ג'ני קונר ("בנות"). הסדרה, שתעלה ב-HOT בצמוד לשידורה בארה"ב, מבוססת על סדרה בריטית מצליחה באותו שם מהיוצרת זוכת ה"באפטה" ג'וליה דייוויס ("נומי נום", "הנדרבי" ובקרוב בסדרה חדשה של HBO, "סאלי לנצח").

זוכת "גלובוס הזהב" ג'ניפר גארנר ("זהות בדויה") חוזרת לטלוויזיה ומובילה את אנסמבל השחקנים המרשים של "קמפינג". גארנר, שפרצה ב"פליסיטי", הפכה מאז לכוכבת קולנוע עם סרטים כמו "מועדון הלקוחות של דאלאס", "באהבה, סיימון" ו"אלקטרה".

"קמפינג" עוקבת אחר קבוצת חברים שיוצאת לסוף שבוע בטבע, אותו ארגנה לפרטי פרטים קת'רין (גארנר) השתלטנית והקפדנית, כדי לחגוג את יום הולדתו ה-45 של בעלה המאופק וולט (דיוויד טננט, "דוקטור הו", "ג'סיקה ג'ונס"). אבל מה שהיה אמור להיות חופשה מרגיעה הופך עד מהרה למבחן של חברות ונישואים, כשקת'רין – יחד עם אחותה המופנמת, קרלין (יונה סקיי, "אמרי לי כן"), החברה הכי טובה לשעבר נינה-ג'וי (ג'ניקזה בראבו) וג'נדייס הרוחנית (המועמדת לאוסקר ג'ולייט לואיס, "רוצחים מלידה") – מגיעות לאתר הקמפינג. חרף מאמציה של קת'רין – ואולי בגללם – סוף השבוע הופך לסדרה של ויכוחים, וידויים, תקיפות בעלי-חיים, ריצות לשירותים וקטסטרופות שלא יישכחו במהרה.

עוד מככבים: ברט גלמן ("דברים מוזרים", "אהבה"), ארתורו דל פוארטו ("היום השלישי"), ברידג'יט אוורט ("אסון מהלך"), יימי ים ("ריתוק"), דאנקן ג'וינר ("נשק קטלני") ושאיין היינס ("האנטומיה של גריי").
 

גםצופה

Member
מנהל
הפודקאסט שיציל את אמריקה – Pod Save America - סדרה חדשה

החל מה-17.10, ימי רביעי ב-24:00 ב-HOT HBO, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

"הפודקאסט שיציל את אמריקה" ("Pod Save America") היא סדרת ספיישלים בת ארבעה פרקים מבית HBO, המבוססת על הפודקאסט הפוליטי המצליח באותו שם. את התוכנית מנחים ג'ון פבראו, ג'ון לובט, דן פייפר וטומי וייטור, לשעבר עובדים בכירים בצוות הבית הלבן.


בארבעת הספיישלים, המצולמים לפני קהל חי ברחבי ארה"ב זמן קצר לפני שידורם, תתארח שורה של עיתונאים, פוליטיקאים ופעילים חברתיים לשיחות על פוליטיקה, תקשורת והאתגרים המתמשכים שמציב ממשל טראמפ. הספיישלים ישודרו החל מאמצע אוקטובר ועד בסמוך לבחירות בארה"ב, שייערכו ב-6 בנובמבר.
 

גםצופה

Member
מנהל
טיסת הקונקורד: לונדון – Flight Of The Conchords: Live In Lon

ישודר בשבת ה-13.10 ב-22:00 ב-HOT HBO והחל מה-7.10 ב-HOT VOD וב-NEXT TV


עשור לאחר שסדרת הקאלט "טיסת הקונקורד" (שכל פרקיה זמינים לצפייה ב-HOT VOD) שודרה ב-HBO, הצמד המוזיקלי-הקומי ברט מקנזי וג'רמיין קלמנט חוזר לספיישל שצולם מול קהל חי באולם "אפולו" בלונדון בבימויו של זוכה ה"באפטה" והמועמד ל"אמי" האמיש המילטון.

השניים, שגילמו בסדרה גרסאות פיקטיביות ומוקצנות של עצמם, מבצעים על פסנתר וגיטרה את מיטב הלהיטים שלהם – בהם גם "רובוטים", "ג'ני", "אני לא בוכה", "אלבי (הדרקון הגזען)", "היפופוטמים נגד קרנפים", "הנערה הכי יפה בחדר" ועוד.

מקנזי וקלמנט הם צמד מוזיקאים מניו זילנד שמשלבים בין הומור מטורף ושירים שנונים. אחרי שיצאו לסיבוב הופעות, כבשו את הקהל וכיכבו בתוכנית רדיו ששודרה ב-BBC, הגיעה הפריצה הגדולה בארה"ב בתוכנית הסטנד אפ של HBO, שלאחריה יצרו השניים את סדרת הטלוויזיה "טיסת הקונקורד" יחד עם ג'יימס רובין ("עלי ג'י"). הסדרה, ששודרה במשך שתי עונות, היתה מועמדת לעשרה פרסי "אמי" והאלבום שהשניים הוציאו, ובו שירים מהתוכנית, זכה בפרס ה"גראמי".
 

גםצופה

Member
מנהל
ארוחת ערב עם הרווה – My Dinner With Herve - סרט

הסרט ישודר ביום שישי ה-26.10 ב-22:00 ב-HOT HBO והחל מה-21.10 ב-HOT VOD וב-NEXT TV

סרט מקורי של HBO, בכיכובם של זוכה "גלובוס הזהב" פיטר דינקלג' ("משחקי הכס", "הנוקמים: מלחמת האינסוף") וג'יימי דורנן ("50 גוונים של אפור", "The Fall") ובבימויו של זוכה ה"אמי" סאשה גרבסי ("היצ'קוק").

"ארוחת ערב עם הרווה" שואב השראה מהסיפור האמיתי על חברותם הלא-שגרתית של העיתונאי הכושל דני טייט (דורנן) והשחקן הצרפתי קטן-הקומה הרווה וילשז (דינקלג'). עלילת הסרט מתרחשת בלילה פרוע אחד באל.איי וסובבת סביב מפגש שישנה את חייהם של השניים.

לצדם של דינקלג' ודורנן מככבים גם המועמד לאוסקר אנדי גרסיה ("הסנדק" 3), מיריי אנוס ("תופסת", "The Killing"), הרייט וולטר ("תחושה של סוף"), אונה צ'פלין ("משחקי הכס", "מראה שחורה"), דיוויד סטרת'יירן ("זהות אבודה") ומורטי רוטסטיין.
 

גםצופה

Member
מנהל
בוקו חראם: הנערות החטופות – Stolen Daughters: Kidnapped By B

הסרט ישדור בשבת ה-27.10 ב-22:00 ב-HOT HBO והחל מה-23.10 ב-HOT VOD וב-NEXT TV


סרט תיעודי שנוצר בקו-פרודוקציה עם BBC2 ו-ARTE צרפת, על ידי הבמאיות קארן אדוארדס וג'מה אוטוול.

ב-2014 נחטפו 276 נערות ניגריות מבית ספרן והוסתרו על ידי התנועה המוסלמית האלימה בוקו חראם במשך שלוש שנים, עד ש-82 מהן שוחררו ב-2017. "בוקו חראם: הנערות החטופות" מתחקה אחר סיפורן של אותו ילדות, התקופה שלהן בשבי ומה עבר עליהן בשנה האחרונה לחייהן מאז ששוחררו.

דרך ראיונות נדירים ובלעדיים עם הניצולות, הסרט בוחן כיצד הן מסתגלות חזרה לחיים אחרי תקופת הכליאה הטראומטית שלהן וכיצד ממשלת ניגריה מטפלת בשילובן בחזרה בחברה. אותן נערות חטופות, הידועות בכינוין "נעירות צ'יבוק", חייבות לחיות בסביבה מוגנת וכל מגע שלהן עם העולם החיצוני מוגבל מאוד – למרות שהן זוכות לטיפול והשכלה. מצדו השני של המתרס – "הנערות הנשכחות", נשים וילדות שנחטפו על ידי ארגון הטרור הקיצוני והצליחו לברוח מגורלן, אך זוכות ליחס חשדני ושונה לחלוטין מהממשל.
 

גםצופה

Member
מנהל
לולו וליאון – Lulu & Leon סדרה חדשה

החל מה-3.10, ב-Xtra VOD

"לולו וליאון" ("Lulu & Leon") היא דרמת פשע דנית של רשת TV3 ו-DR1 שנוצרה על ידי לוליטה בלצר וינס דאהל ("פושר") ובוימה על ידי יאניק יוהנסן ("לילה לבן"). העונה הראשונה של הסדרה, שהופקה בהשקעה חסרת תקדים של TV3, עולה במלואה רק ב-Xtra VOD.

לולו בת ה-34 היא אם לשניים ובעלת מספרה בפרברי קופנהגן. היא חיה עם ליאון, אבי ילדיה ופושע כריזמטי, אך כשהוא נזרק לכלא היא נאלצת להתמודד לראשונה עם עולם שלא הכירה. כדי לשחרר את בן זוגה, לולו חייבת להתמודד עם עולם הפשע התחתון הנשלט בידי מאפיונרים, עם טיפוסים מפוקפקים, פרוצות אסטוניות וגם בלש מושחת שאליו היא מפתחת רגשות.


בסדרה מככבים לין מריה כריסטנסן ("משפחה"), לארס בריגמן ("דיקטה"), ניקול יוהנסן, ג'ייקוב אוטנסטן, לארס קאלונד ("בעולם טוב יותר"), ג'ייקוב רנדרופ והנינג ואלין ג'ייקובסן ("הגשר").
 

גםצופה

Member
מנהל
הומלנד – עונה 5 – Homeland חדש ב-HOT VOD

החל מה-8.10, כל הפרקים ב-HOT VOD

"הומלנד" ("Homeland"), סדרת הדרמה זוכת חמישה פרסי "גלובוס הזהב" ושישה פרסי "אמי" מבית "שואוטיים", נוצרה על ידי גידי רף ומבוססת על הסדרה הישראלית "חטופים". העונה החמישית של הדרמה המצליחה מצטרפת לארבע העונות הראשונות הזמינות למנויי HOT VOD.

בעונה החמישית, המשחק משתנה עבור סוכנת ה-CIA לשעבר קרי מת'יסון (זוכת "גלובוס הזהב" קלייר דיינס, "אלה הם חיי"). קרי, שחיה כעת בברלין, מנסה להתחיל בחיים חדשים אך מגלה שסומנה כמטרה ושחייה בסכנה אמתית. בלי סול וקווין לצדה, דבר אחד ברור – יש לה יותר מה להפסיד מאי פעם, והסיכונים גדולים מתמיד.

לצדה של דיינס משתתפים העונה גם המועמד ל"גלובוס הזהב" מנדי פטנקין ("הנסיכה הקסומה"), רופרט פרנד ("גאווה ודעה קדומה" וגם בעלה של דיינס במציאות), סבסטיאן קוך ("חיים של אחרים"), מירנדה אוטו (טרילוגיית "שר הטבעות") ואלכסנדר פלינג ("ממזרים חסרי כבוד").
 

גםצופה

Member
מנהל
עד עצם היום הזה – עונה 6 –Once Upon A Time - חדש בVOD

החל מה-15.10, כל הפרקים ב-HOT VOD

העונה השישית של דרמת הפנטזיה של ABC, שמביאה לחיים שורה של דמויות מאגדות מוכרות, מצטרפת לעונות 1-5 שכבר זמינות ב-HOT VOD.

דרמת הפנטזיה, בכיכובן של ג'יניפר גודווין ("הוא פשוט לא בקטע שלך") וג'ניפר מוריסון ("האוס", "איך פגשתי את אימא"), היתה מועמדת לשישה פרסי "אמי", לפרסי בחירת הנוער ול"פיפל'ס צ'ויס".
 

גםצופה

Member
מנהל
פרויקט קליזו - סדרה חדשה

החל מ-29.10, ימי שני-רביעי ב-HOT בידור וב-HOT VOD

הדוקו ריאליטי החדש של HOT בידור יביא את סהר קליזו כוכב הרשת הלוהט אל המסך ויגרום לכולם להתאהב בו. סהר בן 24 בלבד וכבר מתגאה במעל רבע מיליון עוקבים ביוטיוב, מעל מיליון צפיות לווידאו המצליח ביותר שלו וכ-131 אלף עוקבים באינסטגרם. סהר החל את דרכו בעמוד פייסבוק והתקדם במהרה לסרטונים משוגעים עם אתגרים מופרכים בוילה שהוא חלק עם חבריו לצוות My Vibe שהוא עומד בראשו. המצלמות יעקבו אחר קליזו וחבורת My Vibe ששוהה יחד בוילה מטורפת בין מסיבות הבריכה, המתיחות המשוגעות, משימות האקסטרים והקשיים בדרך לצילום הולוגים, יתעדו את החברויות החדשות שנוצרות וכאלה שמתפרקות, וילוו את היחסים המורכבים בין סהר לבין האקסית המיתולוגית. ב"פרויקט קליזו" הכל מתועד ללא פילטרים. קליזו הקים בעצמו את חבורת My Vibe לפני כשנה וחצי וכיום הוא היוטיובר מספר 1 בישראל שמבצע מתיחות מטורפות וחסרות גבולות ברשתות החברתיות. לצד ניסיונותיו לפרוץ ולהצליח, קליזו מתמודד עם היחסים המורכבים עם אמילי, האקסית הלוהטת שלו ומי שעומדת מאחורי ההצלחה המטורפת של המתיחות שלו ברשת. השניים הספיקו להיפרד אך הותירו עניינים וריבים לא פתורים הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית. אמילי תחזור לחייו רק כדי להבין האם תצליח כשחקנית בזכות עצמה או שההצלחה שלה תלויה רק בחיבור עם סהר. במהלך הסדרה סהר ייאלץ להתמודד עם דילמה קשה ביותר- האם לבחור בהצלחה או בחברים?

עורך: אלעד גולדמן

במאי: אלעד זכאי
 

גםצופה

Member
מנהל
לבד ביחד – עונה 2 – Alone Together

החל מה-13.10, שבת בשעה 22:30 ב-HOT קומדי סנטרל וב-HOT VOD

"לבד ביחד" ("Alone Together") הקומדיה של רשת "Freeform" בהפקתו של זוכה "גלובוס הזהב" אנדי סמברג ("סאטרדיי נייט לייב", "ברוקלין תשע-תשע") ושותפיו לחברת "לונלי איילנד",
יורמה טאקון ועקיבא שייפר, חוזרת לעונה שנייה. מאחורי הקומדיה עומדים היוצרים אסתר פוביצקי ("האקסית המטורפת", "ליידי דינמיט") ובנג'י אפללו ("לא מוגן עם ניקי גלייזר") שגם מככבים בתפקידים הראשיים.

אסתר (פוביצקי) ובנג'י (אפללו) הם חברים אפלטוניים, שיותר מכל שואפים לזכות בהכרה מצד התרבות היהירה והשטחית של לוס אנג'לס. למרות שהם לא מפסיקים להתווכח, הם תמיד נמצאים שם אחד בשביל השני – בעיקר מפני שאף אחד אחר לא מוכן להסתובב איתם.

בעונה השנייה מתארחים שלל כוכבים, בהן גם פראן דרשר ("נני") בתפקיד אמה של אסתר, וכוכבת "משמר המפרץ" כרמן אלקטרה שתגיע לפתות את בנג'י.

אורחים נוספים: נטשה לג'רו ("הוא פשוט לא בקטע שלך"), האנה מיי לי ("פיץ' פרפקט"), דני פודי ("קומיוניטי"), אבי אליוט ("סאטרדיי נייט לייב"), ניקול סאליבן ("שחור כזה"), ניקי גלייזר ("ברוס וויליס על הגריל") ועוד.
 

גםצופה

Member
מנהל
בונז – עונה 11 – Bones

החל מה-6.10, ימי שבת בשעה 21:00, ב-HOT Zone וב-HOT VOD

"בונז" ("Bones"), הדרמה הקומית של רשת Fox שנוצרה על ידי הארט הנסון ("המשפט של איימי"), חוזרת לעונה נוספת וסוחפת שתשודר רק ב-HOT Zone וב-HOT VOD.

את הסדרה מובילים דיוויד בוריאנז ("באפי קוטלת הערפדים", "אנג'ל") ואמילי דשאנל ("קולד מאונטיין"), המגלמים את סוכן ה-FBI סילי בות' והאנתרופולוגית המשפטית ד"ר טמפרנס "בונז" ברנן. הסדרה עוקבת אחר הדינמיקה מלאת ההומור השחור של השניים, שעובדים יחד על פתרון תיקים מסובכים במיוחד, וחוסר ההסכמה ביניהם על כל מה שנע בין מדע לאמונה.

בעונה ה-11 חוזרים בות' וברנן להתמודד עם שורה של תעלומות מסתוריות – בהן גם גופה שכל איבריה הוסרו ומותו של סנטור אמריקאי. העונה כוללת גם קרוסאובר עם "סליפי הולו", בהשתתפות כוכבי הסדרה ניקול בהרי וטום מיסון. את פרק סיום העונה ביים בוריאנז בכבודו ובעצמו.

לצדם של דשאנל ובוריאנז מככבים בסדרה מיקאלה קונלין ("סנגור במבחן"), טי. ג'יי ת'יין ("הגרינץ'"), תמרה טיילור ("יומנה של שחורה מטורפת"), ג'ון בויד ("ארגו"), פטרישיה בלצ'ר ("ג'יפרס קריפרס"), יוג'ין בירד ("8 מייל"), קרלה גאלו ("שכנים"), בריאן קלוגמן ("קלוברפילד") והמועמד לאוסקר ראיין אוניל ("סיפור אהבה").

לתפקידי אורח יגיעו העונה גם בטי ווייט ("בנות הזהב"), קים רייבר ("האנטומיה של גריי") וברנדה סטרונג ("טווין פיקס").
 

גםצופה

Member
מנהל
אובוי - סדרה חדשה

החל מה-7.10, חינם ב-HOT VOD Young


דרמה מוזיקלית מקורית מצחיקה מרגשת ומותחת, המבוססת על סיפור אמיתי שקרה לפני כעשור ביפן – כשהתקשורת גילתה שאחד הבנים בלהקת הבנים הכי פופולרית ביפן הוא בעצם נערה המתחזה לנער.

OBOY היא להקת הבנים הישראלית החמה ביותר מאז…. האמת שמאז אף אחד, כי אין שום תקדים להצלחה של הלהקה הזאת. זו להקת הבנים הראשונה שפרצה בעידן האינסטוש והפייסוש ויצרה היסטריה חסרת תקדים. לרביעיית הבנים – תום, ג׳וני, אסי ומייקל יש מיליון עוקבים ברשת, להיטי ענק, קמפיינים, הם גרים ביחד בוילה מטורפת וכל זה עוד לפני הבגרויות. הם מנוהלים ביד רמה על ידי מייסדת הלהקה והסוכנת מהגיהינום, טל קוטלר. בעקבות שערורייה ענקית בשידור חי – בה מייקל מרים בטעות את הפאה הנוכרית של הרמטכ״ל – טל מפטרת את מייקל מהלהקה ומכריזה על אודישנים מתוקשרים בשידור חי למציאת המחליף והחבר החדש בלהקה ומכריזה על בונוס של 100,000 דולר לנבחר המאושר.

עלמה וזוהר הן חברות הכי טובות, מוזיקאיות יוצרות, והכי בעולם מתעבות ומזלזלות בלהקת אובוי. כשעלמה מגלה שאימה נקלעה לחובות והן זקוקות ל-100,000 דולר כדי לשמור על ביתן, עדן, אחותה הקטנה, מציעה רעיון שערורייתי – עלמה תתחזה לבן ותתקבל ללהקת אובוי. עלמה מתקבלת ללהקה בתור בן: חתיך מסתורי, שאף אחד בעולם, כולל אמא שלה וחברתה הטובה זוהר, לא יודע שהוא – בעצם היא. מה שהיא לא מתכננת – זה להתאהב לגמרי בתום. היא גם לא מתכננת את זה שהיא צריכה לגור עכשיו עם שלושה בנים בוילה ושהם לא יעלו על זה שהיא בת. והיא הכי לא מתכננת – שזוהר חברתה הטובה עומדת להתאהב בה.
 

גםצופה

Member
מנהל
איזור הדיונים


באיזה סדרות תצפו החודש?

על מה תוותרו?

שתפו כל מה שתרצו
 
למעלה