אוקטובר 2018 בערוצי הסדרות וה-VOD של

אוקטובר 2018 בערוצי הסדרות וה-VOD של


המנצח - סדרת הדרמה הגדולה הבאה מבית היוצר של
, בכיכובם של ליאור אשכנזי, ליאורה ריבלין, דב גליקמן ועוד, על פסנתרן בינלאומי שחוזר לארץ במפתיע מסיבה מסתורית והופך למנצח על חבורת זמר שכונתית קטנה, נחמתו היחידה של אביו החולה.

ליל המכשפות - מת'יו גוד מככב במיני סדרה בריטית חדשה, דרמת מתח רומנטית על מכשפה וערפד, שלמרות השנאה בין משפחותיהם יוצרים ברית ויוצאים במסע אפי, רומנטי ומותח.

המתמחה - היא סדרת דרמת בית חולים חדשה, העוסקת בשנות ההתמחות האחרונות של רופא צעיר (מאט זוקרי, "האישה הטובה") בהן נחשפת האמת על מה באמת קורה – לטוב ולרע – בבית החולים שבו הוא מתמחה.

קמפינג - מבית HBO, מגיעה הדרמה הקומית שכתבה לינה דאנהם, בכיכובם של ג'ניפר גרנר ודיויד טננט.

עוד מגיעות מבית HBO: "הפודקאסט שיציל את אמריקה" ומופע ספיישל "טיסת הקונקורד: לונדון".

החיים עצמם - סדרת הדרמה מספר 1 בארה"ב, המועמדת ל-5 פרסי אמי חוזרת בעונה חדשה ושאלות רבות שנשארו פתוחות יקבלו מענה.

ריי דונובן - עוברת לניו יורק וריי עתיד להתמודד עם אתגרים חדשים.

המתים המהלכים - העונה התשיעית של הסדרה תתחיל שנה וחצי אחרי סיום העונה הקודמת עם תקווה לעתיד.

מוקד 911 - לסדרת הדרמה המצליחה מצטרפת ג'ניפר לאב יואיט.

האנטומיה של גריי - עם עונה חדשה בסימן אהבה

תחנה 19 - הספין אוף של "האנטומיה", יחזור להתרחשויות סיום העונה הקודמת.

מזכירת המדינה - הסדרה שבה בפרק מיוחד בו יתארחו מזכירי מדינה מן העבר.

בעלי היכולות - הסדרה המתרחשת ביקום של "אקס-מן" ממשיכה לעקוב אחר מלחמת המוטנטים באנשים הרגילים.

האקסית המטורפת - בעונת סיום, לאחר שרבקה הודתה ברצח שלא ביצעה.

פרוצות - מתחדשת עם הצטרפותה של ליב טיילר לצוות השחקנים, בתפקיד ראשי.

המפץ הגדול - בעונה אחרונה לקומדיה המצליחה

עונות סיום גם לסדרת הדרמה האוסטרלית האהובה "מקום בלב" ולסדרת הדרמה הבועטת "UnReal".

עונות חדשות גם לסדרות "NCIS: לוס אנג'לס", "שלדון הצעיר", "איש משפחה", "חמוץ מתוק", "מלכת הדרום", "החץ", "בול" ו"מקגייוור".

 
המנצח

ימי שבת ב- 22:00 מ–13 באוקטובר 2018 ב-yes Edge
בכורה ב-yes VOD החל מיום רביעי, 10 באוקטובר 2018.

סדרת הדרמה הגדולה הבאה מבית היוצר של yes!

לאף אחד אין שמץ של מושג מדוע נח (ליאור אשכנזי) פסנתרן בינלאומי שעזב את הארץ לפני שנים, בורח משיקאגו, רגע לפני קונצרט - ושב במפתיע לפתח תקווה, לדירת הוריו (דבל'ה גליקמן וליאורה רבלין).

כשהמנצח של חבורת הזמר המקומית נפטר, נח נכנס למלא את מקומו, מוצא עצמו נשאב לחיים חלופיים. קרוע בין שתי מדינות, שני הורים ושתי אהבות. הוא מתנחם בשירים ישראלים בזיוף קל. אנשי חבורת הזמר (שי אביבי, אפרת בן צור, נועה קולר, שירה האס, דולב מסיקה ועוד) הופכים עבורו לקהילה, כשהוא ממיר את הבמות המפוארות בתבל, במתנ״ס השכונתי העלוב והזוהר.

חברת ההפקה: אבוט המאירי ברקאי
מפיקה: דיקלה ברקאי
יוצר ותסריטאי: אורי אלון
במאי: אלון זינגמן
שחקנים: ליאור אשכנזי, ליאורה ריבלין, דבל'ה גליקמן, שי אביבי, אפרת בן צור, שירה האס, נועה קולר, דולב מסיקה.

 
ליל המכשפות - A Discovery of Witches

ימי חמישי ב- 22:00 מ-11/10 ב- yes Action וב-yes VOD.

סדרת דרמה בריטית חדשה ומסתורית לפי טרילוגיית רבי המכר של דבורה הרקנס.

דיאנה בישופ (תרזה פאלמר), היא היסטוריונית צעירה המתכחשת למוצאה: היא נצר למשפחת מכשפות מפוארת. הכל מתחיל להשתבש עבורה, כשהיא מוצאת בספרייה באוקספורד ספר מכושף שמעיר כוחות על אנושיים..זהו לא סתם ספר, אלא כזה הנחשב אבוד ושמציאתו היא בבחינת מציאת הגביע הקדוש של עולם הנסתר. במהרה הגילוי שלה יעורר את היצורים הקסומים וימשוך אליה תשומת לב לא רצויה. הגילוי מאלץ אותה לשוב לעולם הקסם במטרה לחשוף את הסודות שהוא מסתיר לגבי מכשפות ויצורים קסומים.

מת'יו קליירמון (מת'יו גוד, "הכתר", "אחוזת דאונטון", פין ב"האישה הטובה") - גנטיקאי מסתורי, שמסתבר שהוא גם ערפד, מציע לה עזרה במשימה שלפניה ולמרות היסטוריה ארוכת שנים של חוסר אמון בין מכשפות לערפדים, הם יוצרים ברית ויוצאים במסע אפי, רומנטי ומותח להגן על הספר ולפתור את התעלומות המצויות בו, בעודם חומקים מאיומים של עולם הקסמים ומאלו המאמינים שקשר בין ערפד למכשפה יביא אסון על העולם הנסתר.

בין המשתתפים האחרים: אלכס קינגסטון ("ER"., "דוקטור הו"), טניה מודי ("שרלוק"), לינדזי דנקן ("מראה שחורה", "שרלוק") ואוון טיל ("משחקי הכס").

 
המתמחה - The Resident

ימי חמישי ב- 22:00 מ-4/10 ב- yes Drama וב-yes VOD

סדרת דרמת בית חולים חדשה ומצליחה (שעונתה השנייה החלה השבוע בארה"ב), העוסקת בשנות ההתמחות האחרונות של רופא צעיר בהן נחשפת האמת על מה שבאמת קורה – לטוב ולרע – במערכת הרפואית ובבתי החולים ברחבי ארה"ב וכיצד הכסף משחק תפקיד מרכזי בהשחתתה.

הסדרה עוקבת אחר צוות המתמחים והאחיות בבית החולים צ'סטיין פארק ממוריאל באטלנטה ובעיקר בחייהם של שלושה:
ד"ר קונראד הוקינס (מאט זוקרי, "האישה הטובה") - מתמחה בשנתו השלישית, אשר למרות היותו קצת שחצן ויהיר, הוא יעשה הכל עבור מטופליו..

דבון פרדש (מאניש דאיאל, "קוד שרוף") - מתמחה בשנתו הראשונה, שזה עתה הגיע לבית החולים ושאותו מנחה ד"ר הוקינס.

ניקולט "ניק" נבין (אמילי ואן קמפ, כוכבת "נקמה") - אחות מסורה ובת זוגו לשעבר של קונראד ומי שמצילה את כולם מעצמם.

הוקינס מוצא את עצמו מתעמת לא אחת עם ראש מחלקת הכירורגיה, רנדולף בל (ברוס גרינווד, "אררט") - מנתח עם פרופיל ציבורי גבוה, אשר מייצר הכנסות גבוהות לביה"ח, אבל מסתיר את העובדה שהוא כבר לא מסוגל לנתח ושרשלנותו יכולה לעלות בחיי אדם.

צוות הרופאים הצעירים, יחד עם חבריהם המתמחים בחדר המיון ובחדרי הניתוח, נאלצים להתמודד עם מערכת רפואית מסואבת שבה החלטות מתקבלות על בסיס כלכלי בלבד והשחיתות פושה בה עד כדי סיכון חיי אדם במכוון. גילויים מרעישים שכאלו גורמים להם להעמיד את עתידם הרפואי בסכנה, כדי שיוכלו לטפל במטופלים שלהם על הצד הטוב ביותר ולשמור עליהם מפני המערכת.

שחקנים נוספים: מורן אטיאס - כראש מחלקת יחסי הציבור של ביה"ח, מלינה קנקאראס ("פרובידנס", "CSI ניו יורק") ומלקולם ג'מאל וורנר ("משפחת קוסבי").

 
החיים עצמם 3 This is Us

ימי רביעי בשעה 21:15, החל מ-3 באוקטובר 2018 ב-yes Drama
וכבר החל מיום רביעי, 26 בספטמבר 2018.ב-yes VOD


הדרמה מס' 1 בארה"ב חוזרת לעונה שלישית!

המועמדת ל-5 פרסי אמי חוזרת בעונה חדשה, כשמספר שאלות נשארו פתוחות מסיום העונה השניה:
מדוע קווין וזואי טסים לוויאטנם?
למה טובי לא יכול לצאת מהמיטה?
ומי זו "היא" שרנדל וטס עדיין לא מסוגלים לפגוש?

תחילת העונה תציג פרטים מעברה של בת', שלאור תיאוריות גולשים חשוב היה ליוצרים לציין שתשוב לעונה החדשה. מהיכן היא באה ומה הרקע שלה וגם עוד פרטים על עברו של ג'ק בצבא בשנות ה-20 שלו, בזמן מלחמת ויאטנם ומה הפך אותו לאיש שאנחנו מכירים.

 
ריי דונובן 6 Ray Donovan

ימי שני בשעה 06:00 (מיד בתום השידור בארה"ב), החל מ-29 באוקטובר 2018 ב-yes Edge וב-yes VOD
ובשידור נוסף בימי שלישי בשעה 22:00 ב-yes Edge.


עונה חדשה לxsr, דרמת הפשע המדוברת של רשת Showtime, בכיכובו של שחקן הקולנוע ליב שרייבר, כשלצידו ג'ון ווייט הותיק כאביו - תפקיד עליו זכה בפרס גלובוס הזהב ועם המצטרפת מהעונה הקודמת סוזן סרנדון.

העונה השישית, עוברת מביתה הקבוע בלוס אנג'לס, לעיר ניו יורק.

"המעבר לניו יורק, מרגש אותנו מבחינה יצירתית" - אומר מנהל ההפקה של הסדרה, דיויד הולנדר: "העיר הולכת להציג אתגרים חדשים בפני ריי, אבל גם הזדמנויות חדשות עבורנו כיוצרי דרמה. ריי הגיע ללוס אנג'לס לבנות חיים עבורו ועבור משפחתו, שכבר לא שם. הקריירה שלו השתנתה והוא מחפש מקום לבנות מחדש את חייו, הוא מאמין שהוא עובר כדי לעזור לביתו אבל יגלה שהוא עוזר לעצמו."

 
המתים המהלכים 9 (חלק ראשון) - The Walking Dead 9A

ימי שני בשעה 05:00 (מיד בתום השידור בארה"ב), החל מ-8 באוקטובר 2018 ב-yes Edge וב-yes VOD. (שידור נוסף באותו היום בשעה 22:50).

העונה חדשה תחל כשנה וחצי מסיום המלחמה של חברי הקהילה של ריק במושיעים ומאסרו של ניגן.

הקהילות השונות חוזרות לבנות התיישבויות ונאלצות להקים תשתיות חדשות, כיוון שהתשתיות מהעולם הישן קורסות. מלאי הדלק ומצרכי המזון עליהם נסמכו בעבר הולכים ואוזלים וכך גם כלי הרכב וכלי הנשק הישנים.

לחובבי הקומיקס זהו קו העלילה המוכר כ"מלחמת הלחישות". מרבית השחקנים המוכרים חוזרים, אם כי אנדרו לינקולן (ריק גריימס) הודיע שיעזוב את הסדרה בעונה הקרובה וישתתף ב-6 פרקים בלבד וכך גם לורן כהן (מגי), שתשתתף רק בחלק מהפרקים.

 
מוקד 911 עונה 2 - 9-1-1

ימי חמישי ב- 21:15 מ-4 באוקטובר 2018 ב-yes Drama וב-yes VOD/

עונה שניה לסדרת הדרמה החדשה המצליחה ביותר בארה"ב בעונת השידורים הקודמת, מבית היוצר של ראיין מרפי.

הסדרה, העוסקת בחייהם ובחוויותיהם של אנשי שירותי החירום, המגיעים ראשונים אל האירועים המפחידים ביותר, חוזרת בעונה חדשה. ולאחר עזיבתה של אבי (קוני בריטון) בסוף העונה הקודמת, מצטרפת לסדרה באופן מלא ג'ניפר לאב יואיט בתפקיד מאדי, מוקדנית חדשה במוקד 911, שהיא במקרה גם אחותו של באק והיא זו שתקבל את הקריאות לעזרה, לאחר רעידת אדמה עוצמתית שפוקדת את העיר.

 
האנטומיה של גריי 15 Grey's Anatomy

ימי שני בשעה 21:15, החל מ-1 באוקטובר 2018 ב-yes Drama וב-yes VOD

העונה ה-15 של "האנטומיה של גריי" תעמוד בסימן אהבה - כך מצהירה מנהלת ההפקה של הסדרה, קריסטה ורנוף ומוסיפה, שמטרתה להפוך את הסדרה ליותר שמחה, מוארת ומשעשעת, לאחר מספר עונות כבדות ואפלות יותר.

העונה החדשה תתחיל מסיום העונה הקודמת, עם עזיבתן של אפריל קפנר ואריזונה רובינס לטובת האהבה, חתונתם של אלכס וג'ו והגילוי שטדי בהריון מאוון.

וכמובן השאלה המתבקשת לאור הצהרתה של ורנוף: האם מרדית גריי תזכה לאהבה חדשה?

 
תחנה 19 עונה 2 Station 19 Season

ימי שני בשעה 22:00 מ-8 באוקטובר 2018 ב-yes Drama וב-yes VOD

סדרת-הבת הלוהטת של "האנטומיה של גריי" חוזרת בעונה שניה ובה נגלה מה עלה בגורל לוחמי האש של תחנה 19, שנקלעו למרכזה של שריפה אימתנית בבניין משרדים ענק.

אל העונה החדשה מצטרף בוריס קודג'ו ("האיש האחרון בעולם"), שיגלם כבאי בעל עבר מסתורי שחוזר למחלקת הכבאות של סיאטל לאחר מספר שנים ומביא איתו שיטות עבודה ויכולות חדשות שלא תמיד מתאימות לחברי הצוות.

נשיאת רשת ABC ומנהלת ההפקה של הסדרה רמזו שצפויים עוד פרקי קרוס-אובר עם "האנטומיה של גריי",

 
מלכת הדרום 3 Queen of the South

ימי רביעי בשעה 22:00 מ-3 באוקטובר 2018 ב-yes Drama וב-yes VOD

עונה שלישית לסדרת דרמת הפשע המצליחה ואחת מסדרות הפשע האהובות ביותר על צופי yes.

בעונה החדשה תרזה נחושה לבנות אימפריה חדשה משל עצמה, אבל אויבים חדשים וותיקים מנסים לפגוע בה. היא מבינה שבשביל להיות מלכה צריך יותר מעבודה קשה ויותר הקרבה משיכלה אי פעם לדמיין.

 
האקסית המטורפת 4 Crazy Ex-Girlfriend

החל משבת, 13 באוקטובר 2018 בבכורה ב-yes VOD.
ובימי ראשון בשעה 22:00, החל מ-11 בנובמבר 2018 ב-yes Drama.

אז כנראה שלהודות באשמה על עבירה חמורה רק בגלל שרצית לקחת אחריות על כל דבר מפוקפק שעשית בימי חייך.. זה לא הרעיון הכי מוצלח?

ועדיין, אפשר בהחלט להעריץ את רבקה באנץ', על כך שרצתה להתמודד עם ההשלכות של שרשרת ההחלטות שקיבלה – טובות, רעות ומוטלות בספק – מאז עזבה את ניו יורק ועברה לווסט קובינה, לפני שלוש עונות.

בעונה החדשה, שתהיה גם עונת הסיום של הסדרה, כמו תמיד התוצאות של מעשיה של רבקה משפיעות על חבריה: נתניאל חש נבגד וג'וש נחרד ממנה. פולה, הת'ר וולנסיה נשארות נאמנות לרבקה אבל עסוקות בחיפוש אחר הזהות העצמית שלהן.סקיילר אוסטין ("פיץ' פרפקט") וניה ורדלוס ("החתונה היוונית שלי") מצטרפים לעונה החדשה.

 
בעלי היכולות 2 The Gifted

ימי רביעי בשעה 22:00 מ-10 באוקטובר 2018 ב-yes Action וב-yes VOD.

סדרת דרמת המתח והפעולה, המתרחשת בתוך היקום של "אקס-מן" חוזרת בעונה חדשה, שתמשיך לעקוב אחרי בני משפחת סטראקר - משפחה שמצאה את עצמה במנוסה, אחרי ששני ילדיה התגלו כ"בעלי יכולות", מוטאנטים עם כוחות על, הנרדפים בידי הרשויות. המשפחה התפצלה וכעת לוחמת בשתי מחתרות שונות בשם המוטאנטים.

העונה הזו תבחן לעומק מה קרה באמת בפיגוע שהוביל לשנאה נגד המוטאנטים, איך התאריך בו התרחש הפיגוע קשור להיעלמותם של האקס מן והאחווה, הקמת המחתרת המוטאנטית והניסיון לבנות מחדש את מועדון הלפייר.

אל העונה החדשה מצטרפת גרייס באיירס ("אימפריה") בתפקיד ריבה, אישה חכמה, יפה ואכזרית במאמציה להיאבק בשם המוטאנטים.

 
מקגייוור 3 MacGyver

ימי שני בשעה 22:00 מ-15 באוקטובר 2018 ב-yes Action וב-yes VOD

עונה חדשה להתנעה מחדש לסדרה הקלאסית הותיקה.

זוהי סדרת דרמת מתח והרפתקאות העוקבת אחר אנגוס "מק" מקגיוור בן ה-20+ (לוקאס טיל, "אקס-מן: ההתחלה"), אשר עובד בארגון הפיניקס – ארגון חשאי של ממשלת ארה"ב, שבו הוא נלחם בטרור ומציל חיי אדם בעזרת כשרונו המיוחד לפתור בעיות בדרכים לא קונבנציוניליות וידע מדעי נרחב. את הכישרון הוא ירש מאביו.

העונה החדשה מתרחשת שלושה חודשים אחרי שמאק התפטר מהארגון ועבר לניגריה, למרות שהוא עדיין לא סומך על ארגון הפיניקס, הוא חוזר ומחליט לשתף פעולה עם אביו, כשחייו של ג'ק בסכנה…

 
החץ 7 Arrow

ימי רביעי בשעה 22:45 מ-24 באוקטובר ב-yes Action וב-yes VOD

לאחר שחשף את זהותו הסודית לרשויות בתמורה לחסינות עבור צוותו, אוליבר קווין (סטיבן האמל) מתחיל את העונה החדשה חמישה חודשים לאחר שנכנס לכלא, כשהוא מוקף בכמה מאויביו הגדולים - את חלקם הכניס לכלא בעצמו. החיים בכלא קשים מאוד לאוליבר ולמרות ניסיונו לשמור על קור רוח ולא להיכנס לצרות, הכלא שובר את רוחו ומצליח לשנות אותו. גם חבריו לצוות מושפעים מחשיפת זהותם ונאלצים למצוא דרכים חדשות להמשיך לשמור על העיר וכמובן פליסיטי, שצריכה להתמודד עם החשיפה של בעלה בפני כל הציבור.

 
פרוצות 2 Harlots

יום שלישי בשעה 21:15 מ-2 באוקטובר 2018 ב-yes Drama (שני פרקים ברצף)
(החל מהשבוע שלאחר מכן ישודר פרק מידי שבוע בשעה 22:00).
וכבר כעת ב-yes VOD.


ליב טיילר מצטרפת לעונה השניה של סדרת הדרמה הבריטית המשובחת, כליידי פיץ, אשת חברה מסתורית ועשירה אשר מצטרפת למאבק נגד לידיה.

הדרמה הבריטית המבוססת על סיפור אמיתי, משרטטת את סיפורן של שתי נשים חזקות במאה ה-18 בלונדון, הנמצאות במסלול התנגשות: מרגרט וולס (זוכת ה-BAFTA וגלובוס הזהב, סמנתה מורטון), נאבקת למצוא איזון בין עבודתה כבעלת בית הבושת ואימהותה לשתי בנותיה ומי שמנסה למוטט אותה היא לידיה קוויגלי (לסלי מנוויל, "ריבר"), מאדאם יריבה ואכזרית, שנועצת את ציפורניה בביתה.

הסדרה חודשה לעונה שלישית.

 
המפץ הגדול 12 The Big Bang Theory

ימי שבת בשעה 19:05 מ-20 באוקטובר 2018 ב-yes Comedy וב-yes VOD

עונת הסיום של הסדרה!!!

בפתיחת עונתה האחרונה של הסדרה הקומית האהובה והכי מצחיקה בטלויזיה, אשר נמצאת עדיין במקום הראשון בטבלאות הרייטינג בארה"ב, איימי ושלדון יוצאים להרפתקה בירח דבש, כשכל אחד מהם בוחר אתר אחר לחופשה. שאר החברים שלהם נהנים מחופש בהיעדרותם, אבל הגעתם של הוריה של איימי (קאתי בייטס והקומיקאי טלר מהצמד פן וטלר) מסבכת קצת את העניינים.

אל העונה החדשה חוזרים כל שחקני הצוות הקבוע וגם מרבית שחקני המשנה. יוצרי הסדרה מבטיחים סוף "אפי" וגדול מהחיים.

 
שלדון הצעיר 2 Young Sheldon

ימי שבת בשעה 19:30 מ-20 באוקטובר 2018 ב-yes Comedy
ומיום ראשון, 30 בספטמבר 2018 ב-yes VOD.

ואיך אפשר בלי מנה כפולה של שלדון?

הסדרה חוזרת בעונה חדשה וממשיכה לעקוב אחרי דמותו של שלדון קופר, הדמות שמגלם זוכה האמי ג'ים פארסונס ב"המפץ הגדול.

אנחנו זוכים לראות את שלדון בילדותו בגיל 10, מגולם על ידי השחקן הצעיר איאן ארמיטג' (הזכור כזיגי, בנה של שיילין וודלי ב"שקרים קטנים גדולים"), כשאנחנו עוקבים אחרי חייו של שלדון בקרב משפחתו במזרח טקסס ולימודיו בתיכון, אליו הוקפץ בעקבות מנת המשכל הגבוהה. את קולו של שלדון המבוגר המקריין את חוויות העבר מגלם כמובן פארסונס עצמו, שהוא אף ממפיקי הסדרה.

 
למעלה