ספטמבר 2018 בערוצי הסדרות של

גםצופה

Member
מנהל
הצמד - עונה 2

ג'יימס פרנקו ומגי ג'ילנהיל חוזרים לככב בדרמה האמיצה מבית היוצר של דיויד סיימון וג'ורג' פלקונוס (הסמויה, טרמיי) ל-HBO, העוקבת אחר התפתחות תעשיית הפורנו בטיים סקוור בניו יורק של שנות ה-70.
"הצמד", שמתגאה באנסמבל מרהיב של שחקנים ובהפקתם של סיימון, פלקונוס, וג'יימס פרנקו עצמו, מספרת על צמיחתה של תעשיית הפורנו בניו יורק והונעה על ידי הלגליזציה ההדרגתית שהפורנו קיבל מחד, והרצון הפוליטי "לנקות" את טיים סקוור, מאידך. העונה השניה קופצת כמה שנים קדימה לשנת 1978 וממשיכה בקו העלילתי העוקב אחר וינסנט מרטינו (ג'יימס פרנקו, "127 שעות") ברמן בעל חזון וקשרים; פרנקי מרטינו (פרנקו בתפקיד נוסף), אחיו התאום של וינסנט ועמיתו חסר המעצורים בצורה מסוכנת, ליוזמה של וינסנט; קנדי (מגי ג'ילנהיל, "לב לא שפוי") פרוצת רחוב ששמה עינה על קריירה חדשה בצילום סרטי פורנו; הסרסורים סי.סי. (גארי קאר, "אחוזת דאונטון") ולארי בראון (גבנגה אקינגבה, "האישה הטובה") ועוד.
במהלך שמונת פרקי העונה החדשה, הסדרה תספק מבט מקרוב על העולם הקשוח והקשה של סקס, פשע ואלימות גוברת – כשעסקי הפורנו תופסים לגיטימיות – קביעות תרבותית וריווחיות של מיליוני דולרים.

 

גםצופה

Member
מנהל
חתונת דיסני

סדרה קסומה המציגה מבט בלעדי מאחורי הקלעים של חתונות ומסיבות אירוסין במתרחשות במקומות הקשורים לדיסני, ביניהם וולט דיסני וורלד, דיסנילנד, בספינת הקרוז של דיסני ובמלון של דיסני בהוואי.
האירועים מאורגנים על ידי חברת ההפקות " Disney's Fairy Tale Weddings" וכמובן שנושאי האירוע תואמים למקום ולקונספט, כרכרה של סינדרלה? יש. ארמון קפוא בסגנון "פרוזן"? בוודאי שאפשר. כל משאלה תתגשם בסדרה ששופכת טונות של קסם על היום המיוחד ביותר בחיי הזוגות.
את הסדרה מנחים יוצאי הסדרה "הרווק" בן היגינס ולורן בושנל שהתארסו בסיום העונה בה השתתפו.

 

גםצופה

Member
מנהל
איזור הדיונים


&nbsp
באיזה סדרות תצפו החודש?
על מה תוותרו?
שתפו כל מה שתרצו
 

shulak14

New member
כמעט כלום מלבד חתונות דיסני

וזה פשוט מסקרנות תיירותית. חושבת שכבר לא אגיע לאפקוט :)
 

גםצופה

Member
מנהל
אצלי...

הכל תלוי בזמן שיש לי...
&nbsp
אנסה לראות את מייקל, וידה, מתוק ומר, טקס האמי,
&nbsp
אמשיך עם חליפות, חוקים משלה, והחיים עצמם
 
למעלה