ספטמבר 2018 בערוצי הסדרות של

גםצופה

Member
מנהל
ספטמבר 2018 בערוצי הסדרות של


כזכור ההודעות עלולות להכיל
ים
 

גםצופה

Member
מנהל
מייקל - סדרה חדשה

הסדרה "מייקל" מבוססת על מופע הקאלט שהפך לתופעה בתרבות הישראלית העצמאית עם מעל 600 הצגות במהלך העשור האחרון.

"מייקל" היא קומדיית אבסורד שחורה על משפחה שאיבדה בן לפני שנים רבות ומקיימת כל שנה טקס לזכרו.

רבקה היא אמא של מייקל שחיה כבר שנים עם אחיה דובי, בקר במפעל פריכיות.
יסמיניש, הבת של רבקה, היא טינאג'רית ווירדית שחולמת לברוח מהבית, טוטה הדודה הזקנה, אלופה אולימפית לשעבר שמסרבת למות ופלג הנער השתקן מהשכונה שהיה חבר של מייקל.
שחקנים: אבי דנגור, הילה גולדנברג, מיטל רז, נטליה פאוסט, נדב הולנדר.
שחקן אורח: אסי כהן
יוצרים ותסריטאים: אבי דנגור, הילה גולדנברג, מיטל רז, נטליה פאוסט, נדב הולנדר, איתי ויזר, מויש גולדברג
תסריטאי ראשי: מויש גולדברג
צילום: יניב לינטון
עריכה: איתי אוניק, נטע דבורקיס
מוזיקה מקורית: נדב הולנדר
מפיקה: מריה פלדמן
במאים: מויש גולדברג, איתי ויזר

 

גםצופה

Member
מנהל
ילדותי - סדרה חדשה

דרמה קומית חדשה מבית Showtime בבימויו של זוכה האוסקר מישל גונדרי (שמש נצחית בראש צלול) ובכיכובם שלג'ים קארי– שזוהי לו סדרת הטלוויזיה הראשונה מאז תחילת קריירת הקולנוע שלו, וקתרין קינר.
הסדרה עוקבת אחר ג'ף הידוע בשמו "מר פיקלס" – כוכב ילדים אייקוני, מגדלור של טוב לב וחכמה לילדיה הרכים של אמריקה ולהוריהם שגדלו בצילו – שהפך עם השנים למותג בפני עצמו, אימפריית הון של איש אחד. אבל כשמשפחתו של האיש האהוב על כולם מתחילה להתרחק בעקבות טרגדיה שפוקדת את המשפחה, הוא לא מוצא שום נחמה או הדרכה באגדות ובבובות שילוו אותו במשבר שמסלים במהירות רבה מיכולתו להתמודד. התוצאה: איש טוב בעולם אכזר חווה אבדן איטי של שפיות, וזה מצחיק וקורע לב גם יחד.
בנוסף, ערוץ yes3 יחגוג את עלייתה של הסדרה החדשה ואת שיתוף הפעולה בין הבמאי הנפלא מישל גונדרי עם ג'ים קארי בערב של מיטב סרטיו– ביום שבת, 1/9, משעות אחר הצהריים.
ישודרו: "שמש נצחית בראש צלול" (שיתוף הפעולה הקודם עם קארי), "צל הימים", "קדימה, תריץ אחורה" ו"הצרעה הירוקה".

 

גםצופה

Member
מנהל
טקס האמי ה-70

טקס האמי 2018 יתקיים השנה ב-17/9, בהנחייתם של קולין ג'וסט ומייקל צ'ה, מנחי "חדשות סוף השבוע" של SNL.
הוא יועבר בשידור ישיר מלוס אנג'לס וישודר בערוץ yes Oh בלילה שבין שני לשלישי ה- 17/9-18/9.
בשל יום כיפור, הטקס המתורגם ישודר סוף השבוע שאח"כ.
שיאניות המועמדויות לאמי השנה הן "משחקי הכס" עם 22 מועמדויות , בעוד "סאטרדיי נייט לייב" ו"ווסטוורלד" אוחזות ב-21 מועמדויות. בתחום הקומדיה מובילה "אטלנטה" עם 16 מועמדויות ו"בארי" עם 13, במיני סדרות מובילה "הרצח של ורסאצ'ה" עם 18 מועמדויות ובתחום הריאליטי שולטת "המירוץ לדראג של רו פול" עם 10 מועמדיות

 

גםצופה

Member
מנהל
כנופיית המאיה - סדרה חדשה

"כנופיית המאיה" היא סדרת בת לדרמת הפשע עטורת השבחים "ילדי האנרכיה" המתקיימת באותו יקום ועוקבת אחרה איז רייס, מתלמד צעיר במועדון האופנוענים הנקרא "המאיה", מי שהיו אויביהם של ה"הריפרז" והפכו לבעלי בריתם.

הסדרה החדשה תעקוב אחר מועדון האופנוענים הנקרא "המאיה". במרכזה של הסדרה נמצא איזיקיאל "איזי" רייס (ג'יי.די. פראדו, "רבולושן"), מתלמד בסניף המועדון בגבול קליפורניה / מקסיקו של "המאיה", מועדון אופנענים שמבצע עבודות לא חוקיות עבור הקרטל. איזי הוא בן מחונן למשפחה לטינית גאה (את אביו מגלם השחקן הותיק אדוארד ג'יימס אולמוס) שהחלום האמריקאי שלו נלקח בידי אלימות הקרטל והוא משתחרר מהכלא בנסיבות מסתוריות שמתבררות בהמשך. כעת הצורך שלו בנקמה בקרטל – צורך שמונע גם מהתפרקות מערכת יחסיו עם אהובתו מהתיכון ו"שאיבתה" לעולמם – מוביל אותו לחיים שמעולם לא רצה, ולעולם לא יוכל לברוח מהם.
אפרת דור הישראלית מגלמת את קתרינה, אשתה של ראשת העיר אנטוניה (אלכסנדרה בארטו) ודני פינו (כוכב "פשע מן העבר" ו"חוק וסדר מדור מיוחד") מגלם את ראש הקרטל, איתו לאיזי יש חשבון ארוך

 

גםצופה

Member
מנהל
וידה - סדרה חדשה

אמה ולין הן שתי אחיות אמריקאיות-מקסיקניות, שונות אחת מהשניה בכל מובן. כשאימן וידליה (או בקיצור "וידה") מתה בפתאומיות, נאלצות השתיים לשוב לשכונת ילדותן בלוס אנג'לס, שם לאמם היה פאב שכונתי מלא נוכחות (ובניין בבעלותה) ולהתעמת עם עברן ואמת אחת שמזעזעת אותן לגבי זהותה של אימן.
בשובן הן מכירות את די שמוצגת כשותפתה לדירה של וידה, אך במהרה הן מגלות שוידה ואדי היו נשואות. אמה חשה מנותקת ומרוחקת ומתפרצת לשמע החדשות, ואילו לין שמחה לחזור ולהוטה לפגוש שוב את אהובה מימי בית הספר, ג'וני. הבנות מגלות שוידה הורישה לאדי חלק מהבר המשפחתי שהיה בבעלותה ואת השאר חילקה ביניהם, אך כשהן מחליטות למכור את הבר, הן מגלות שאדי לא מוכנה למכור אותו בשום פנים ואופן.
הסדרה, אשר בעלת ציון 100 באתר הביקורות Rotten Tomatoes זכתה לשבחים רבים על האותנטיות והדרך בה היא מציגה את החיים העכשוויים של נערות וצעירות מקסיקניות בארה"ב בימנו, ועל הכתיבה והמשחק מלא הניואנסים שבה, והיא חודשה לעונה שניה בידי רשת STARZ.

 

גםצופה

Member
מנהל
מתוק ומר - סדרה חדשה

דרמה קומית חדשה המופקת על ידי בראד פיט ומתרחשת בעולם הקולינרי המרתק בניו יורק.
טס בת ה- 22 (אלה פורנל, "המעון של מיס פרגרין לילדים משונים") עוברת לגור בעיר ניו יורק בלי חברים או שאיפות מיוחדות ועם עבר שהיא מנסה לשים מאחוריה. לאחר ראיון באחת המסעדות הטובות בעיר היא מוזמנת לעבוד בה כמתלמדת ומגלה עולם אחר לחלוטין מכל מה שהכירה.
טס מנסה לעמוד בקצב המטורף תוך שהיא לומדת להכיר את העובדים האחרים ובעודה נדחפת לעולם הסמים, השתיה, האהבה, התשוקה, המועדונים המפוקפקים והסעודות המפנקות, היא לומדת לנווט בחיים המפתים והכאוטיים, שלא לומר מענישים, שמעדה לתוכם.
הסדרה מבוססת על רומן באותו שם שכתבה סטפני דלנר ועשתה את בכורתה בפסטיבל טרייבקה, בעקבות הצלחתה כחלק מבלוק הסדרות החדשות של רשת הפרימיום STARZ (יחד עם "וידה" עטורת השבחרים) היא חודשה לעונה שנייה.

 

גםצופה

Member
מנהל
"אימה אמריקאית: אפוקליפסה" (עונה 8)

כמידי שנה, מעטים פרטי המידע המפורסמים על העונה החדשה של "אימה אמריקאית", וההפקה מקפידה לשמור בחשאיות את כל הפרטים, קרוב אל הלב. מה שכן ידוע זה שהעונה תתרחש בזמן עתיד ותהיה קרוסאובר עם העונה הראשונה של הסדרה- "אימה אמריקאית: בית הרצח", ועם העונה השלישית- "אימה אמריקאית: הכישוף".
אל העונה החדשה יחזרו שרה פולסון שתגלם כמה תפקידים, קאת'י בייטס, אוון פטרס, בילי אייכנר, לסלי גרוסמן, אדינה פורטר, שאיין ג'ונסון, סטיבי ניקס מ"פליטווד מאק", בילי לורד ואמה רוברטס, לנצח מדיסון הכלבתית של "הכישוף" שמבטיחה שבעונה הזאת היא "הרבה יותר ביץ', למרות שחשבתי שזה בלתי אפשרי".
אל הקאסט מצטרפת ג'ואן קולינס כסבתא של דמותו של פטרס. אנג'לה באסט שגילמה את דמותה של מארי ב"אימה אמריקאית: הכישוף" לא תשוב לעונה החדשה כיוון שהיא משחקת בסדרה אחרת של ראיין מרפי, "מוקד 911".
השמועות לגבי העונה גורסות שהיא תתרחש בעתיד הלא רחוק לאחר שרוב העולם הושמד ואלו הניצולים היחידים. נחכה ונראה

 

גםצופה

Member
מנהל
החיים עצמם - עונה 3

"החיים עצמם"- המועמדת ל-5 פרסי אמי השנה- חוזרת בעונה חדשה, כשמספר שאלות נשארו פתוחות מסיום העונה השניה:
מדוע קווין וזואי טסים לויאטנם? למה טובי לא יכול לצאת מהמיטה? ומי זו "היא" שרנדל וטס עדיין לא מסוגלים לפגוש?
תחילת העונה תציג עוד פרטים מעברה של בת' – שלאור תיאוריות גולשים חשוב היה ליוצרים לציין שתשוב לעונה החדשה – מהיכן היא באה ומה הרקע שלה, וגם עוד פרטים על עברו של ג'ק בצבא בשנות ה- 20 שלו בזמן מלחמת ויאטנם, ומה הפך אותו לאיש שאנחנו מכירים. גם מערכת היחסים של קווין וזואי תיבחן יותר לעומק, וקייט וטובי נדחקים לסיטואציות מלחיצות וקשות שמשפיעות עליהם לרעה

 

גםצופה

Member
מנהל
Suits - עונה 8

הדרמה המשפטית האהובה חוזרת – עם שחקנית חיזוק!
הדרמה המשפטית האהובה חוזרת בעונה חדשה המסמנת שינוי גדול בעלילה ובקאסט, לאחר עזיבתם בתום העונה הקודמת של פטריק ג'יי אדמס (מייק רוס) ונסיכת אנגליה החדשה מייגן מרקל (רייצ'ל זיין).
אהובתנו הנצחית, זוכת האמי קתרין הייגל (איזי סטיבנס "האנטומיה של גריי") מצטרפת לסדרה בתפקיד עורכת הדין המוכשרת סמנתה וילר, שותפה חדשה במשרד עורכי הדין "ספקטור, זיין וליט" שתאתגר את הסטאטוס קוו ותהפוך לבת ברית מצוינת לחלק מעמיתיה ולאויבת מושבעת של האחרים.
הסדרה תמשיך כשבראשה דמויותיהם של הארווי ספקטר (גבריאל מאכט), לואיס ליט (ריקי הופמן) ודונה (שרה רפרטי). דמותו של אלכס ויליאמס (דולה היל, "הבית הלבן", "בניחוש חוקר") תהפוך לקבועה.

 

גםצופה

Member
מנהל
ג'יימי ודאג פלוס אחת - ספין אוף

ספין אוף מיוחד ל"חתונה ממבט ראשון", הניסוי החברתי שסחף את אמריקה ואת ישראל:
ג'יימי אוטיס ודאג הנר נישאו בעונה הראשונה של "חתונה ממבט ראשון" והפכו לזוג האהוב על צופי הסדרה. כעת הם עומדים בפני שלב חדש בסיפור האהבה שלהם – הורות!
עברו שלוש שנים מאז שג'יימי ודאג נפגשו בחופתם בפעם הראשונה, והשניים עברו מסע זוגי שכלל עליות ומורדות, אך עכשיו הם זוג נשוי באושר הממתין ללידת ילדם, לאחר ההפלה העצובה שחוו שנה קודם.
חייהם של דאג וג'יימי עומדים להשתנות לעד לאחר לידת ביתם הבכורה, והתוכנית מתעדת את הרגעים האמוציונליים המובילים ללידתה של התינוקת הנלי גרייס, שהופכת מיד לתינוקת הראשונה של "חתונה ממבט ראשון". לאחר לידתה, התוכנית עוקבת אחר משפחת הנר שמנסה למצוא את השגרה החדשה שלה וחווה את כל העליות והמורדות של הורות בפעם הראשונה ובהורים שמתאהבים בילדה שלהם – ממבט ראשון.

 

גםצופה

Member
מנהל
הרווק בגן עדן - עונה 4

הספין אוף מהיוצרים של מותג "הרווק" ובהנחייתו של כריס האריסון, אבל בעונה הרביעית לא רק שהרווק בגן עדן ממשיכה, אלא היא מביאה איתה כמה סקנדלים מעוררי סקרנות.
בעת צילומי העונה הרביעית, הצילומים הופסקו בשל תלונה שהגיש אחד המפיקים על התנהגות מינית בלתי הולמת בין שני מתמודדים- קורין אולימפיאוס (שמצאה את עצמה "מככבת" לאחרונה ב"מי זו אמריקה" של סאשה ברון כהן כפרזנטורית למימון ילדים חיילים) ודהמריו ג'קסון (לדעתו, המתמודדת היתה שתויה מידי מכדי לקבל החלטה שקולה באשר לקיום יחסי המין עם המועמד שהיה איתה). בסופו של דבר כל הגורמים הודיעו שלא מדובר בהטרדה, העניין נסגר והצילומים חודשו, אך העניין הוביל לאינספור השראות לסיפורים מתוסרטים דומים, כמו פרק בעונה השניה של "הטובות לקרב" ובערך כל העונה הרביעית של UNREAL .
למי שלא מכיר את הפורמט – הכוכבים הכי גדולים שיצאו מעונות הרווק וגם הנבלים הגדולים ביותר, חוזרים. כולם עזבו את הרווק והרווקה שבורי לב, אבל עכשיו הם כבר באמת יודעים במה כרוך החיפוש אחר האהבה וברווק בגן עדן הם מקבלים הזדמנות נוספת למצוא את הנפש התאומה שלהם. כמובן: דרמות, התאהבויות, בכי ושברון לב למכביר צפויים.

 

גםצופה

Member
מנהל
חוקים משה - עונה שנייה

הסדרה עוקבת אחר חייה המקצועיים והאישיים הסוערים של טרה רפרטי, עורכת דין מדבלין ומשרד העו"ד החדש שייסדה. בעזרתם של ריי למונט – נער רחוב פיקח שהיה לקוח והפך לעוזר שלה; מג ריילי – בלשית פרטית ומומחית טכנולוגיות; פיט, הבעלים נעים ההליכות של בית הקפה בו ממוקם המשרד, והיועץ הותיק וינסנט פייק, חבר ומנטור של טרה, המשרד הקטן בראשותה מצליח להשיג תיקים מפתיעים, נוגעים ללב וחשובים.
בסיום העונה הראשונה טרה פיטרה את מג לאחר שגילתה שהיא עובדת גם אצל המעסיק שלה לשעבר ריצ'ארד דאנבר, ושהעבירה לו מידע שפגע באחד התיקים שלה, אבל טרה זקוקה לשירותיה של מג ולכן משיבה אותה לעבודתה. באחת מהחקירות החשובות בהן טרה מטפלת, עוזר לה אריק, ארוסה לשעבר ובנו של דאנבר. התיק הזה מציב אותה בעימות מול המשפחות החזקות של ממסדי הפוליטיקה והמשפט באירלנד – ביניהן אביו של אריק – ומשקף את החיים ואת המצב הפוליטי במדינה כיום. התיק הזה גם מאתגר את המוסריות של טרה.

 

גםצופה

Member
מנהל
חתונה מבט ראשון - עונה 6

הניסוי החברתי שסחף את אמריקה ואת ישראל, חוזר בעונה חדשה
סדרת דוקו-דרמה המנהלת ניסוי סוציולוגי מסקרן, ועוקבת אחר שלושה זוגות בכל עונה, שהוצמדו על ידי ארבע מומחים בתחומם (פסיכולוג קליני, סקסולוג, סוציולוגית ומומחה רוחניות) על פי פרמטרים שונים הנבחנים מראש ונמצאים מתאימים, ומוכנים להתחתן בפגישתם הראשונה. אף אחד מבני הזוג לא פוגש את השני עד לאותו רגע בו הם נפגשים בחופה. הזוג מבלה את ליל הכלולות בבית מלון ולאחר מכן יוצא לירח דבש. כשהם שבים הביתה, עליהם לחיות יחד כזוג נשוי במשך שישה שבועות ולאחר מכן הם יכולים להחליט אם להישאר ביחד או להתגרש.
הזוגות בעונה החדשה הם: שוניס ג'קסון, קוסמטיקאית בת 29 וג'פט פייר, מורה בבית ספר יסודי; מולי דאף, שמאית ביטוח בת 25 וג'ונתן פרנסטיק, כלכלן בן 28; וג'קלין שוורצברג, אשת מכירות בת 29, וראיין באקלי, כבאי בן 29

 

גםצופה

Member
מנהל
פילדלפיה זורחת - עונה 13

עונה חדשה לסדרה הקומית הפרועה של רשת FXX
פילדפיה זורחת עוסקת בצ'רלי, מאק, והאח והאחות דניס ו"די" (דיאנדרה) – בעליהם של "פאדי'ס" פאב אירי מקומי חצי כושל, ובפרנק (דני דה ויטו) הלא יוצלח, האיש שגידל את דניס ודי. החיים שלהם לא זוהרים במיוחד, ויש מי שיראו בהם אפילו לוזרים תמידיים, שכל מה שמעניין אותם זה איך להתעשר במהירות ולנצל אחרים.
בסיום העונה הקודמת, מק קיבל את המיניות שלו, צ'ארלי שכנע את המלצרית אחריה הוא מחזר כבר הרבה זמן, לעבור לגור איתו, פרנק הפך לספונסר המשקאות הרשמי של חוליית טרור, די עזרה לאיש להגיע לתחתית ודניס נחקר בעוון רצח.
בעונה החדשה, לאחר עזיבתו של דניס שעבר לצפון דקוטה, שאר החבורה חוזרת: מאק, צ'ארלי, די ופרנק ממשיכים במזימותיהם: צ'רלי מקווה לעשות ילד עם המלצרית, מאק יוצא למסע להבנת המיניות החדשה שגילה, די משתמשת בפמניזם בדרכים חדשות, ופרנק משקיע מאמצים רבים כדי שהחבורה תוכל לחוות את אחד מרגעי הספורט הגדולים של פילדלפיה- ניצחון לקבוצת ה"איגלס" בסופר בול.

 

גםצופה

Member
מנהל
פרוצות - עונה 2

הדרמה הבריטית התקופתית ומספרת את סיפורה של מרגרט וולס המנהלת בית בושת בלונדון של המאה ה-18 ונאבקת לגדל את שתי בנותיה במשק הבית הכאוטי שלה, חוזרת בעונה חדשה.
אל העונה החדשה מצטרפת ליב טיילר ("ארמגדון", "הנותרים") בתפקיד ליידי פיץ.
לונדון ב- 1763 פורחת ואחת מכל חמש נשים מתפרנסת ממכירת גופה. בתי הבושת הענפים מנוהלים על ידי נשות עסקים ערמומיות וקשות לב. מרגרט וולס (זוכת הבפטא וגלובוס הזהב סמנתה מורטון, "רילינגטון פלייס"), נאבקת למצוא איזון בין עבודתה כבעליו של בית בושת ואימהותה לשתי בנותיה שרלוט (ג'סיקה בראון פינדלי, "אחוזת דאונטון" שתהפוך במהרה לאחת הפרוצות הכי מבוקשות בעיר) ולוסי, פרוצה מתלמדת צעירה. כשהעסק שלה מותקף על ידי לידיה קוויגלי (לסלי מנוויל, "ריבר"), מדאם יריבה ואכזרית, מרגרט נאלצת להשיב מלחמה.
בעונה החדשה, שרלוט מצטרפת לבית הבושת של לידיה והמלחמה בין שני הבתים מסלימה למחוזות חדשים, אך מסתבר ששרלוט מושכת את אשת החברה הגבוהה, העשירה והיפה ליידי פיץ (טיילר) למזימה נגד לידיה.

 

גםצופה

Member
מנהל
בין הקצוות - סדרה חדשה

דרמה פשע אוסטרלית חדשה ומחוספסת של רשתFX שיצר ומככב בה בשחקן האוסטרלי סקוט ראיין (המשחזר את דמותו מסרט הקאלט "הקוסם") ומביים נאש אדגרטון. הסדרה האוסטרלית נרכשה לשידור וממומנת על ידי רשת FX, שכבר מפתחת עונה שנייה.
ריי שואוסמית חי "בין הקצוות" – מצד אחד הוא אבא, בעל לשעבר, בן זוג וחבר טוב. מצד שני את כל התפקידים האלו הוא צריך להתאים לעבודה שלו: שכיר חרב ורוצח לעת מצוא.
ריי מוצא את עצמו מנסה לנווט בין עבודתו הקשוחה לחייו האישיים המסובכים גם כך ומוצא את עצמו בסיטואציות קיצוניות ומטורפות עד כדי מצחיקות לפעמים.
הסדרה זכתה לשבחים רבים במולדתה וכונתה "שובר שורות האוסטרלית" כשמשחקו המהפנט והנוכחות נוטפת הכריזמה של ראיין זוכים למרבים השבחים.

 

גםצופה

Member
מנהל
המירוץ לדראג של רו פול - עונה עשירית

המירוץ לדראג של רו פול חוזרת בעונה חדשה וצבעונית מתמיד!
את הסדרה מנחה זוכה האמי רו פול, מלכת הדראג הבינלאומית ששברה כל שיא ומנחה את הסדרה שמכתירה את מלכת הדראג הבאה של אמריקה!
שילוב מטורף של טופ מודל, אמריקן איידול, פרוייקט מסלול וכל תחרות איפור שאי פעם ראיתם – המרוץ לדראג היא סדרת הלהיט האהובה שסחפה את אמריקה ועוררה שיחה ערה וכנה כולל הצצה אמיתית לאומנות הדראג והעונה התשיעית לא רק שהעניקה שוב לרופול את האמי כמנחה הריאליטי הטוב ביותר, אלא לראשונה אף את פרס האמי לסדרת הריאליטי הטובה ביותר!
חבורה של מלכות דראג מכל רחבי אמריקה יתחרו ביניהן בסדרה של מבחנים שיבחנו ויחפשו את מלכת הדראג הטובה ביותר. מלכת הדראג/זמרת רו-פול הוא המנחה, ההשראה והמנטור בסדרה.
העונה העשירית היא מחווה לכל עונות העבר וכוללת גם אתגר צילום המחזיר כמה מהמלכות האהובות ביותר לבמה, שובה של האחת והיחידה אליסה אדוארדס כמנטורית לריקוד ואיחוד מרגש של הקאסט של עונה 1, עשר שנים אחרי, בפרק הגמר.
בעונה העשירית מתארחים כשופטים: כריסטינה אגילרה, קורטני לאב, קארי פרסטון, קומיל ננג'יאני ועוד.

 

גםצופה

Member
מנהל
שלדון הצעיר 2

הסדרה חוזרת בעונה חדשה וממשיכה לעקוב אחרי דמותו של שלדון קופר, הדמות שמגלם זוכה האמי ג'ים פארסונס ב"המפץ הגדול. אנחנו זוכים לראות את שלדון בילדותו בגיל 10, מגולם על ידי השחקן הצעיר איאן ארמיטג' (הזכור כזיגי, בנה של שיילין וודלי ב"שקרים קטנים גדולים"), כשאנחנו עוקבים אחרי חייו של שלדון בקרב משפחתו במזרח טקסס ולימודיו בתיכון, אליו הוקפץ בעקבות מנת המשכל הגבוהה. את קולו של שלדון המבוגר המקריין את חוויות העבר מגלם כמובן פארסונס עצמו, שהוא אף ממפיקי הסדרה.

 
למעלה