ספטמבר 2018 בערוצי הסדרות של

גםצופה

Member
מנהל
אוטונומיות - סדרה חדשה

תאריך תחילת הסדרה - מה-6.9, ימי חמישי ב-22:15 ב-HOT3 ובבכורה החל מה-4.9 ב-HOT VOD וב-NEXT TV

הדרמה הדיסטופית הראשונה בישראל בכיכובם של אסי כהן, שולי רנד, דניאלה קרטס, דאנה איבגי, רותם סלע, דב נבון ועוד מציגה את ישראל קרועה ומפולגת בין מדינה חילונית לבין אוטונומיה חרדית בירושלים.

שנת 2018. ישראל קרועה ומפולגת בין המדינה החילונית שבירתה תל אביב, לבין האוטונומיה החרדית בירושלים. ביניהן מפרידה חומה.

מאורעות תשמ״ט (1989) העקובים מדם, הביאו להקמתה של פדרציה חרדית בתחומי ירושלים וגלילותיה הפועלת לפי חוקי ההלכה היהודית. בני-ברק הפכה לפרוור של תל-אביב החילונית. כל אחד מאזרחי ישראל נדרש להחליט אם הוא מעוניין להפוך לתושב של האוטונומיה החרדית, או נשאר בתחום שיפוטה של ישראל החילונית. מדינת ישראל נותרה מדינה שיש בה חופש ופולחן דת, אבל הדת הופרדה מן המדינה לחלוטין. בשנה שלאחר מכן נבנתה חומת הפרדה שמקיפה את האוטונומיה החרדית, ומסוף מעבר אימתני הוקם בגבולות האוטונומיה והמדינה בהרי ירושלים, סמוך לבית שמש. כל אזרח ישראלי שמעוניין לבקר באוטונומיה, נדרש לאשרת כניסה ולבדיקה שמטרתה מניעת הברחת מצרכים שאסורים להכנסה לשטחי האוטונומיה.

בְּרוֹידֶא (אסי כהן), מאכער חרדי המתגורר באוטונומיה החרדית ומתפרנס מהברחות קטנות ואסורות בין המדינה החילונית והאוטונומיה החרדית, מקבל הצעת עבודה שתשנה את חייו: לחטוף ילדה קטנה עליה מתנהל מאבק משפטי בין שתי משפחות – חרדית וחילונית, ולהעביר אותה מהמדינה החילונית לטריטוריה החרדית. הסאגה המשפטית שמוגדרת כ״משפט שלמה המודרני״, מעוררת סערה דרמטית שמאיימת לקרוע לגזרים את הסטטוס-קוו הטריטוריאלי. האש שבה להבעיר את המדינה כולה ומלחמת אחים שנייה נראית קרובה מתמיד. מבין השברים והחומות עולים אהבה גדולה וגעגועים הביתה.

"אוטונומיות", הדיסטופיה ראשונה בישראל, פותחה במקביל ל"סיפורה של שפחה" והיא חלק מהגל החם ביותר בזירה הבינלאומית.

משתתפים נוספים: שולי רנד, רותם סלע, דב נבון, דניאלה קרטס, דאנה איבגי, טלי שרון, יעקב דניאל זאדה ויובל מנדלסון.

יוצרים: יהונתן אינדורסקי ואורי אלון

במאי: יהונתן אינדורסקי

הפקה: אולפני הרצליה
 

גםצופה

Member
מנהל
היחידה- עונה חדשה (עונה שלישית)

פרק הבכורה של הסדרה החל מה-29.8 ב-HOT VOD וב-NEXT TV
ומה-2.9, ימי ראשון-שלישי ב-20:15 ב-HOT3


לאחר הצלחתה המסחררת בשתי העונות הקודמות, הלהיט של HOT חוזר למסך ומגייס את: משה דץ, ירון ברלד, שי חי,מושיק עפיה, לירון "טילטיל" אורפלי, צמד "האולטראס" (הראפרים אלי פרץ ודן ברטוב), האחים הזמרים דורון מירןוסטלוס וכוכב האירוויזיון חובי סטאר.

גם כעת חברי היחידה ממשיכים לשגע את במאי הלהקה משה קפטן, הסמל החדש, מישל טרוני, וכמובן הרס"ר האגדי שלהם, אהוד בנאי.

בעונה זו הושם דגש רב על עולם המוזיקה וליחידה לוהקו זמרים, יוצר מוסיקה וכוכבי בידור שחרשו את המדינה בהופעות מול כוחות הביטחון של ישראל – החל ממכבי האש בחיפה, דרך מגן דוד אדום וכלה במופע סיום מרגש מול מאות שוטרים במכללה הלאומית לשוטרים בבית שמש.
בין לבין, הם נלחמו במשימות צבאיות מאתגרות וקשות במיוחד שכללו בין היתר מעבר חבלים בגובה עשרות מטרים במגדל דוד בירושלים, תרגול מעצר חשודים במשטרת ישראל וחילוץ פצועים מזירת תאונה במכבי האש.
יוצר: ירון ליכטנשטיין
עורך ראשי: אליאב גולדפריד
חברת הפקה: ADD
 

גםצופה

Member
מנהל
הרופא הטוב - עונה חדשה (עונה שנייה)

העונה תתחיל מה-26.9, ימי רביעי ב-20:45 ב-HOT3, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

"הרופא הטוב" ("The Good Doctor") היא דרמת בית חולים של "סוני" ורשת ABC, מהיוצר זוכה ה"אמי" דיוויד שור("האוס") וכוכב "אבודים" ו"הוואי חמש-אפס" דניאל דיי קים.

את הסדרה מוביל כוכב "בייטס מוטל" ו"צ'ארלי בממלכת השוקולד" פרדי היימור, המגלם את ד"ר שון מרפי – מנתח צעיר ואוטיסט עם תסמונת סאוונט. התפקיד המאתגר זיכה את היימור במועמדות לפרס "גלובוס הזהב" ולשבחי המבקרים.
העונה הראשונה ליוותה את מרפי, שהצטרף למחלקה הכירורגית בבית חולים יוקרתי. שון צריך לעבוד קשה יותר מאי פעם כדי לשרוד בסביבתו החדשה ובמערכות היחסים עם הקולגות שלו, ולהוכיח להם שהיכולת יוצאת הדופן שלו תציל חיים.הוא בודד בעולם, ללא יכולת ליצור קשרים אישיים עם הסובבים אותו, והיחיד שתומך בו – ד"ר ארון גלסמן (זוכה ה"אמי" ריצ'ארד שיף, "הבית הלבן") – נאבק בספקנות ובדעות הקדומות של חבר המנהלים בבית החולים כדי לצרף אותו לצוות. העונה הראשונה הסתיימה כשגלסמן מגלה כי הגידול הסופני במוחו הוא למעשה בר טיפול, אבל הוא עדיין לא יצא מכלל סכנה וייאלץ להתמודד עם מצבו החדש, הפעם כמטופל.
לצדם של היימור ושיף מככבים גם ניקולס גונזלס ("שקרניות קטנות"), אנטוניה תומאס ("עברייני על"), בו גארט("Girlfriends' Guide to Divorce"), וויל הארפר ("הומלנד") וטמלין טומיטה ("זאב צעיר"). בעונה השנייה ישובו לתפקידים קבועים גם כוכבת "האוס" ליסה אדלסטין, וויל ין לי ("וולברין"), פיונה גבלמן ("ווילפרד"), כריסטינה צ'אנג("נאשוויל") ופייג' ספארה ("כולם חוזרים הביתה"), המגלמת את שכנתו ומושא אהבתו של שון.
עם עלייתה זכתה "הרופא הטוב" לנתוני רייטינג פנומנליים – יותר מ-19 מיליון צפו בפרק הבכורה, מה שהפך אותה לסדרה החדשה המצליחה ביותר של השנה. היא המשיכה לשבור שיאי רייטינג וגם המבקרים שיבחו אותה: "זו טלוויזיית נחמה אולטימטיבית" (ניו יורק מגזין), "גרסה מעודנת וכנה יותר של 'האוס'" (ואניטי פייר), "משחק רגיש של כוכב 'בייטס מוטל'" (דיילי טלגרף), "יש לה סיכוי טוב להפוך ללהיט של רשת שידור בעידן שנשלט על ידי סטרימינג" (גארדיאן).
 

גםצופה

Member
מנהל
ביטים - סדרה חדשה

הסדרה תתחיל מה-3.9, ימי ב'-ג' אחרי "היחידה" ב-HOT3 ובבכורה החל מה-29.8 ב-HOT VOD וב-NEXT TV
"ביטים" היא סדרה דוקו מוסיקלית חדשנית שמציגה תכנים ויוצרים שעוד לא נראו על המסך.
"ביטים" עוסקת בחלומות וחולמים ובמרכזה 7 צעירים ששואפים להצליח בתעשיית ההיפ הופ הישראלי. הם מגיעים מכל קצוות הארץ: מעכו ועד רחובות, מפלורנטין ועד כרמיאל, נפגשים בגינות ציבוריות, מועדונים עלומים וסמטות חשוכות ושרים על החיים שלהם בטקסטים פריסטייל שהם מאלתרים על המקום. "ביטים" מביאה למסך פסיפס ישראלי צבעוני במיוחד: ילדי שמנת, אתיופים, חרדים, ילדים מהפריפריה. כולם יחד בוראים סיפור מחוספס ואותנטי להפוך להיות מוסיקאים במשרה מלאה.
כוכבי הסדרה הם: אקו, זמרת ששבה ארצה אחרי תקופה בחו"ל ומתגלגלת למעגלי פריסטייל ובאטלים ומחליטה להיכנס בעולם ההיפ הופ הגברי והמיזוגני, ולהוכיח שגם אישה יכולה לעשות ראפ ולנצח את הגברים במשחק שלהם.
ליעד מאיר, בן 15 מכרמיאל וכשרון ענק – חולם להיות ראפר, אבל בינתיים תקוע בתיכון. עופרי קירל, אחיה הגדול של נועה קירל שחולם על קריירת אנדרגראונד ורוצה להשתחרר מהייחוס המשפחתי המחייב.
עדן דרסו, חיילת אתיופית מרחובות. סרטונים שהעלתה ליוטיוב הפכו אותה למוכרת בקהילה אתיופית ולהפתעתה מתחילה לקבל פניות לשיתופי פעולה מראפרים בולטים בישראל. אורגונייט, ואדים ויאן, חברי ילדות מעכו מוציאים עיבוד ים תיכוני לשיר רוסי ידוע וזוכים לפניה מפתיעה מחברת הפקה רוסית. ג'הבי, זמר דאנסהול–היפ הופ שעושה מוסיקה כבר חצי מחייו, אבל תמיד בשולי הבמה, ומרגיש שהגיע הרגע לעבור לפרונט.
"ביטים" היא סדרה מוזיקלית במלוא מובן המילה שמשולבת במוזיקאים ויוצרים שמבצעים את שיריהם, קליפים קצרים שמשובצים בפרקים ותחרות באטלים מוזיקאליים בה הפרס הגדול הוא הופעה לצד הראפר פלד – שגם מלווה אותה לאורך כל הסדרה. חלק מהעלילה עצמה מסופר בשירת ראפ, עם לוקאץ' כמספר הראפר. לצד הכוכבים הנולדים של הסדרה, משתתפים בהופעות אורח שאנן סטריט והדג נחש, נועה קירל, קרולינה, אקסום, נוי אלוש, 69, בומרנגואחרים.
יוצר: אילן עבודי
במאים ועורכים: אילן עבודי, מרתה ויזלטיר
במאי ועורך ראשי: אילן עבודי
במאית עריכות: מרתה ויזלטיר
הפקה: דפנה פרנר ושי אינס, ארצה הפקות
 

גםצופה

Member
מנהל
יאנגר – עונה 4

העונה תתחיל מה-25.9, ימי שלישי בשעה 21:05 ב-HOT3 וב-HOT VOD

"יאנגר" ("Younger"), הקומדיה הרומנטית של רשת הכבלים TV Land, נוצרה על ידי זוכה ה"אמי" דארן סטאר, שחתום על הצלחות טלוויזיונית היסטריות כמו "סקס והעיר הגדולה", "בוורלי הילס 90210" ו"מלרוז פלייס". העונה הרביעית של הסדרה הקומית, שהיתה מועמדת לפרס ה"פיפל'ס צ'ויס" וחודשה לעונה חמישית, מגיעה כעת ל-HOT3 ול-HOT VOD.
עלילת "יאנגר" סובבת סביב לייזה (סאטון פוסטר, "Bunheads"), גרושה טרייה בת 40 שנאלצת להתחיל מלמטה ולחפש עבודה כעוזרת אישית אחרי שגירושיה מותירים אותה עם חובות כבדים. אחרי שהיא נדחית שוב ושוב על ידי מעסיקים פוטנציאלים, לייזה מבינה שהיא שהמראה הצעיר שלה יכול לעבוד לטובתה. היא עוברת מייקאובר ומתחזה לבחורה בת 26, מתקבלת לעבוד אצל בוסית קשוחה (מרים שור, "האישה הטובה", "דמג'ס") ומצליחה לשטות כמעט בכולם, כולל בקולגה הצעירה שלה, קלסי (כוכבת "ליזי מקגווייר" הילארי דאף).
בעונה הרביעית, לייזה מתמודדת עם השלכות הוידוי בפני קלסי, שמצדה מוצאת בן ברית בלתי צפוי – ג'וש (ניקו טורטולה, "The Following", "צעקה 4"), האקס של לייזה. קלסי עוברת לגור עם ג'וש, בעוד שלייזה מנסה לשמור על מקומה ב"מילניאל".
העונה ישובו לככב גם דבי מזר ("הפמליה"), פיטר הרמן ("שוטרים בדם"), טסה אלברטסון, ("מנותקים") ומולי ברנרד("סאלי: נס על ההדסון") ולתפקידי אורח יגיעו קריסטין צ'נווית' ("Glee"), לויס סמית' ("דם אמיתי"), מייקל יורי ("בטי") וג'יי ווילקינסון ("נאשוויל").
 

גםצופה

Member
מנהל
X פקטור בריטניה – עונה 15

העונה תתחיל מה-7.9, שישי-שבת ב-17:00, רק ב-HOT3, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

העונה ה-15 של "X פקטור בריטניה" ("The X Factor UK"), תחרות הכישרונות של חברת Fremantle ו-SycoTV המשודרת ברשת ITV הבריטית, תשודר בסמוך לשידור בבריטניה רק ב-HOT3 וב-HOT VOD.

יוצר התוכנית ואחת הדמויות המשפיעות בתעשיית הבידור, סיימון קאוול, חוזר לנצח על פאנל השופטים ואליו יצטרפו העונה גם המנטורים החדשים רובי וויליאמס, אשתו איידה ובוגר "וואן דיירקשן" לואי טומלינסון. המנטורית הוותיקה שרון אוסבורן והמנחה דרמוט או'לירי ישובו אף הם לתפקידיהם השנה.

"X פקטור" המקורית, שזכתה לגרסאות מקומיות בכל העולם וגם אצלנו בישראל, מדורגת כתוכנית הבידור המצליחה ביותר של בריטניה בעשור האחרון והפורמט הנצפה ביותר של "ITV". כמעט 8 מיליון צפו בפרק הפתיחה של העונה הקודמת.
וויליאמס, שהחל את דרכו המוזיקלית בלהקת הבנים "טייק דאט", הוא כוכב בינלאומי, זוכה 18 פרסי "בריט" (יותר מכל אמן אחר בהיסטוריה). הוא הוציא 12 אלבומים שהגיעו למקום הראשון בבריטניה ונמכרו ביותר מ-75 מיליון עותקים ברחבי העולם. רובי יתחרה באשתו איידה פילד, שחקנית ומגישה וותיקה בעצמה, כשכל אחד מהם ינסה להוביל את המתמודדים בקבוצתו לניצחון בתחרות.
טומלינסון הוא השופט הראשון שהחל את דרכו כמתמודד בתוכנית, שבה נוצרה גם להקת הבנים המצליחה "וואן דיירקשן". הלהקה מכרה יותר מ-150 מיליון עותקים ברחבי העולם וההופעות שלה שברו שיאי מכירות בבריטניה במשך שלוש שנים רצופות. כסולן, לואי הוציא את הסינגל "Back To You" שכיכב במקום הראשון במצעדים ב-37 מדינות וזכה ליותר מ-220 מיליון צפיות.
"X פקטור בריטניה" גרפה לאורך השנים חמישה פרסי הטלוויזיה הלאומית – בראשם הפרס לתוכנית הכישרונות הטובה ביותר – ואת פרס הטלוויזיה המלכותית לתוכנית הבידור הטובה ביותר. משתתפי ה"X פקטור" על כל גרסאותיה אחראים למכירות של למעלה מ-180 מיליון אלבומים ברחבי העולם, 130 להיטים במקום הראשון במצעדים ו-350 אלבומים בעשיריית האלבומים הנמכרים ביותר.
 

גםצופה

Member
מנהל
מרי הורגת אנשים – עונה 2

העונה תתחיל מה-13.9, ימי חמישי ב-21:45 ב-HOT3 וכל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

"מרי הורגת אנשים" ("Mary Kills People") היא סדרת דרמה קנדית של חברת ההפקות Entertainment One, שנוצרה על ידי טארה ארמסטרונג ("Private Eyes"). אחרי בכורה ב-HOT VOD, תשודר העונה השנייה של הדרמה, בכיכובה של קרוליין דברנה ("וונדרפולס", "חניבעל"), גם ב-HOT3.

ד"ר מרי האריס (דברנה) היא אם חד הורית שעובדת כרופאה בחדר המיון של בית החולים "עדן". אבל יש לה גם משרה צדדית: היא והשותף שלה, דז, מספקים שירותי המתת חסד. בעונה השנייה, מרי ממשיכה להסתבך בעיסוקיה הפליליים ומסכנת את משפחתה ואת הקריירה שלה בחדר המיון בעודה מנסה להפריד בין העולמות השונים ולשמור על בנותיה. כשאוליביה המסתורית (רייצ'ל לבפר, סדרת סרטי "דמדומים", "בתוך הבועה") פונה בבקשה למרי ודז, הסודות הללו מאיימים להתגלות. הגבול בין האישי והמקצועי הולך ומטשטש כשבן חוזר, שקוע עד צוואר כסוכן סמוי. חקירתו של בן תאלץ את מרי להחליט האם הגיע הזמן להסגיר את עצמה אחת ולתמיד.
העונה הראשונה של "מרי הורגת אנשים" זכתה בשני פרסי ה"אמי" הקנדי ולציון 100% באתר הביקורות Rotten Tomatoes. "זו סדרה אנרגטית ומתוחכמת שמשלב בין מותחן, סדרת בית חולים ודרמה שמונעת על ידי דמויות", נכתב עליה ב"וראייטי", "יוצאת דופן ומבדרת" (הניו יורק טיימס), "תופסת את הצופה עד הסוף" (וושינטון פוסט).
גם בסקירת הסדרות החדשות של "וואלה" ציינו אותה לטובה: "החן והקסם העצומים של דברנה עצמה תורמים לנינוחות של הסדרה באופן ניכר – ליהוק חכם למדי", וב"מעריב" נכתב עליה: "תבשיל עשוי מתח, צחוק, סקס ומוות… הסדרה הזו הולכת להיות להיט".
בעונה השנייה ישובו לככב גם ריצ'ארד שורט ("ויניל"), ג'יי ראיין ("קצה האגם"), אביגיל וינטר, קייטי דאגלס("התנגדות") וסבסטיאן רוברטס ("ניקיטה").
 

גםצופה

Member
מנהל
הצמד - עונה שנייה

העונה תתחיל מה-10.9, ימי שני ב-22:00 ב-HOT HBO וכבר מהבוקר ב-HOT VOD וב-NEXT TV

הצמד" ("The Deuce"), סדרת הדרמה של רשת HBO ויוצרי "הסמויה" ו"טרמה", זוכה ה"אמי" דיוויד סיימון, הסופרג'ורג' פלקנוס והמפיקה נינה קיי. נובל, חוזרת לעונה שנייה שתעלה בצמוד לארה"ב ב-HOT.

"הצמד" צולמה בניו יורק ומציגה שחזור תקופתי מרהיב של מנהטן בשנות השבעים, כולל תלבושות אותנטיות ופסקול שלוכד את רוח התקופה. את הקאסט מובילים המועמדים לאוסקר וזוכי "גלובוס הזהב" ג'יימס פרנקו ("127 שעות", המגלם כאן תפקיד כפול של תאומים) ומגי ג'ילנהול ("אישה מכובדת") שהיתה מועמדת ל"גלובוס הזהב" על תפקידה בסדרה.
"הצמד" מתארת את התפתחותה של תעשיית הפורנו בניו יורק, שהחלה בלגליזציה ההדרגתית של פורנוגרפיה לצד מאמצים פוליטיים "לנקות" את אזור טיימס סקוור במנהטן. פריחת העסקים המפוקפקים טומנת בחובה הזדמנויות חדשות עבור שלל דמויות וטיפוסים וכולם רוצים חתיכה מהעוגה – זונות, סרסורים, מאפיונרים, עיתונאים ופוליטיקאים, בעולם שמונע על ידי סקס, פשע, אלימות וכסף.
העונה השנייה נפתחת חמש שנים לאחר סיום העונה הקודמת, בשנת 1977. שליטתה של המאפיה הניו יורקית בתעשיית הפורנו מתחילה להתערער כשכוכבי פורנו מגיעים לעיר מהחוף המערבי – אבל לעת עתה, העיר שטופה בסרטים, מוזיקה ואמנות הפורחים לצד מסיבות סמים מסביב לשעון. אנו פוגשים שוב בווינסנט מרטינו, שכעת חולש על רשת מועדוני לילה בבעלות המאפיה; באחיו התאום, פרנקי, המנהל את אחד ממכוני הליווי המצליחים בעיר אך עדיין מצליח לסבך את עצמו בצרות; קנדי, עכשיו במאית סרטי פורנו בנסיקה; הסרסורים סי.סי ולארי בראון, שבוחרים בדרכים שונות בהתמודדות עם השינויים הדרסטיים בתעשיית המין; אבי, שמנהלת מערכת יחסים מסובכת עם וינסנט ושואפת להפוך את ה"היי-האט" לחממת אמנות מחתרתית; דרלין ולורי, כוכבות פורנו בעלייה שהולכות ומתנתקות מהסרסורים שלהן; כריס, השוטר שהפך בינתיים לבלש וכרת ברית עם מפקד המשטרה המקומי ועוד.
המבקרים שיבחו את "הצמד" בעונה הראשונה: "באמצעות בימוי, צילום ועריכה מעולים, וכן משחק נפלא של כל הקאסט, 'הצמד' מכניסה אותנו אל תוך בועה – כמוסת זמן ומקום מיתולוגיים (וואלה), "אפוס הומניסטי שאפתני, אמיץ ואינטימי… יצירת מופת" (פנאי פלוס), "מבוימת וכתובה היטב" (הארץ).
העונה חוזרים לככב גם גארי קאר ("דאונטון אבי"), מרגריטה לבייבה ("נקמה"), לורנס גיליארד ג'וניור ("הסמויה"),דומיניק פישבק ("דרוש גיבור"), גבנגה אקינאגבה ("הסמויה"), אמילי מיד ("הנותרים"), כריס באוור ("דם אמיתי", "הסמויה"), ג'יימי ניומן ("החוטאת"), כריס קוי ("באנשי") ומייקל ביספולי ("הסופרנוס").
עוד יתארחו – מוסטפה שאקיר("לוק קייג'"), דיוויד קרומהולץ ("מסיבת נקניקיות"), קים דירקטור ("האיש שבפנים"), ראלף מאצ'יו ("קראטה קיד") וקליף "מת'וד מן" סמית' ("8 מייל").
 

גםצופה

Member
מנהל
שיחות סלון – The Shop סדרה חדשה

הסדרה תעלה מיום חמישי ה-30.8 ב-22:00 ב-HOT HBO והחל מה-29.8 ב-HOT VOD וב-NEXT TV

"שיחות סלון" ("The Shop") היא סדרת ספיישלים חדשה של HBO Sports וחברת המדיה של מאבריק קרטר, UNINTERRUPTED. הפרק הראשון של "שיחות סלון", בכיכובו של כוכב ה-NBA לברון ג'יימס, ישודר ב-HOT HBO ויעלה ב-HOT VOD בצמוד לשידורו בארה"ב.

הספיישל, שצולם במספרה, מתעד שיחות טבעיות, כנות ואמיתיות בין כמה מהשמות הגדולים ביותר בעולם הספורט והבידור. בין המשתתפים בספיישל הראשון אפשר למצוא את ג'יימס, מנהלו הוותיק קרטר, הראפר סנופ דוג, הקומיקאי זוכה ה"אמי" ג'ון סטיוארט והספורטאים אודל בקהאם ג'וניור, אלווין קמארה, ריימונד גרין וקנדיס פארקר.
"שיחות סלון" מאפשרת לצופים להציץ אל חוויית ה"בארבר-שופ" הייחודית. המספרה, שמשמשת עבור רבים כמקום מקלט לדיונים ושיחות בין חברים, מפגישה בין מוזיקאים, אנשי תרבות, ספורטאים, טייקונים ומנהיגים שמדסקסים אירועים עכשוויים באופן שלא נראה בעבר.
 

גםצופה

Member
מנהל
דרו מייקל: סטנד אפ – Drew Michael Special סטנד אפ

המופע יוצג בשבת ה-1.9 ב-22:00 ב-HOT HBO והחל מה-26.8 ב-HOT VOD וב-NEXT TV

מופע הסטנד אפ הראשון של המועמד ל"אמי" דרו מייקל ב-HBO הוא ספיישל ייחודי שעוקב אחרי הפחדים, החרדות וחוסר הביטחון של הקומיקאי בסביבה לא טיפוסית. זרם התודעה הקומי והאפל של מייקל מעלה שאלות על זהות, נרטיב, מודעות עצמית וגבולות המדיום עצמו. בספיישל, אותו ביים הקומיקאי ג'ארד קרמייקל, משתתפת גם השחקנית סוקי ווטרהאוס ("באהבה, רוזי").
מייקל שימש כתסריטאי וכותב ב"סאטרדיי נייט לייב" והיה מועמד ל"אמי" על עבודתו. הוא אף הקליט פרק ספיישל לסדרת מופעי הסטנד אפ "The Half Hour" של ערוץ "קומדי סנטרל" והתארח בתכניתו של קרמייקל.
 

גםצופה

Member
מנהל
מחליקים: סטוצים בעידן הדיגיטלי

ישודר בשבת ה-15.9 ב-22:00 ב-HOT HBO והחל מה-11.9 ב-HOT VOD וב-NEXT TV
מחליקים: סטוצים בעידן הדיגיטלי – Swiped: Hooking Up In The Digital Age דוקו
סרט תיעודי שחוקר את תעשיית אתרי ההיכרויות ואפליקציות הדייטינג – תעשייה שמגלגלת כ-2.5 מיליארד דולר בשנה – ואת הדרך שבה שינתה את ה"חוקים" בעולם הסטוצים ומערכות היחסים, כשהיא מאפשרת גישה למספר גדול מאי פעם של בני זוג פוטנציאלים.
הדוקו עוקב אחרי מספר נשים וגברים בשנות העשרים לחייהם מכל רחבי ארה"ב, שמשתמשים באפליקציות הללו כדי לנווט בזרם אינסופי – לכאורה, כמובן – של פרטנרים אופציונליים.
 

גםצופה

Member
מנהל
ג'יין פונדה בחמש מערכות – Jane Fonda in Five Acts

ישודר בשבת ה-29.9 ב-22:00 ב-HOT HBO והחל מה-25.9 ב-HOT VOD וב-NEXT TV

היוצרת הדוקומנטרית עטורת הפרסים סוזן לייסי ("ספילברג") ביימה והפיקה את הסרט התיעודי, שעוקב אחרי זוכת האוסקר ג'יין פונדה וכולל ראיונות בלעדיים עמה.

לפונדה אינספור פנים – היא הנערה מהבית השכן, פאם פאטאל מפתה, גורו כושר, אקטיביסטית ושחקנית מוערכת.
הסרט "ג'יין פונדה בחמש מערכות" מבקש לחקור מי היא באמת – שילוב של פגיעות עמוקה, כריזמה, תמימות ואומץ – ולחשוף כיצד חייה השתנו עם הזמן. פונדה בת ה-80 מדברת בחופשיות ובכנות על חייה ועל הטעויות שעשתה, על הכאב בהתמודדות עם התאבדותה של אמה, על אביה המנוכר, הפרעות האכילה מהן סבלה במשך שלושה עשורים ועל שלושת הנישואים שלה, ועד הפרק אותו היא מגדירה כ"תחילת המערכה האחרונה שלי".
לסרט התראיינו, בין היתר, גם רוברט רדפורד, לילי טומלין, המפיקה פולה ויינשטיין ובעליה לשעבר של פונדה, טום היידן וטד טרנר. ארבע המערכות הראשונות בחייה קרויות על שם ארבעה גברים שחלקו והשפיעו על חייה האישיים והמקצועיים. המערכה החמישית קרויה על שם פונדה עצמה ובה היא סוף סוף מתעמתת עם השדים שלה, מחדשת קשרים עם משפחתה ומשחזרת את ימי התהילה שלה כשחקנית ופעילת זכויות אדם, הפעם בתנאים שלה.
 

גםצופה

Member
מנהל
תעלומת האליבי החסר - סדרה חדשה

הסדרה תתחיל מה-4.9, כל הפרקים ב-Xtra VOD
"תעלומת האליבי החסר" ("Ordeal By Innocence") היא מיני-סדרה תקופתית של BBC, המבוססת על רב המכר באותו שם מאת אגתה כריסטי. על העיבוד הטלוויזיוני אמונה שרה פלפס (שעיבדה גם את היצירות האחרות של כריסטי ל-BBC, "עדת התביעה" ו"ולא נותר אף אחד") והבמאית סנדרה גולבכר ("אני בלעדיך").
רייצ'ל ארגייל, פילנתרופית עשירה, נרצחת באחוזה המשפחתית שלה, סאני פוינט. בנה המאומץ, ג'ק, עבריין צעיר, נחשד ברציחתה אך מתעקש כי הוא חף מפשע. שנה וחצי לאחר מכן מגיע לאחוזה ד"ר ארת'ור קלגרי, מדען מסתורי שטוען כי שב לאחרונה מהאזור הארקטי ובידו הוכחה לאליבי של ג'ק, המזכה אותו מכל אשם; אלא שג'ק מת בכלא לפני שהתיק הגיע לבית המשפט ומשפחת ארגייל מסרבת לנבור בסודות העבר.
בעלה של רייצ'ל, ליאו, עומד לשאת לאישה את מזכירתו גוונדה ואילו ילדיה המאומצים האחרים – מרי, מיקי, טינה והסטר – כמו גם מנהלת משק הבית הוותיקה קירסטן, אינם מעוניינים לפתוח מחדש את הפרק המחריד ביותר בחייהם. עם זאת, איש אינו יכול להתעלם מההשלכות הגדולות יותר של סיפורו של ד"ר קלגרי – אם האדם הלא-נכון נעצר באשמת רצח, הרוצח האמיתי נמצא עדיין בסאני פוינט.
בסדרה מככבים זוכה "גלובוס הזהב" וה"באפטה" ביל ניי ("אהבה זה כל הסיפור"), אנת'וני בויל ("חלומות חשמליים"),אנה צ'נסלור ("ארבע חתונות ולוויה אחת"), מורבן כריסטי ("דוקטור הו"), קריסטל קלארק ("האישה בזהב"), אליס איב("האויב בתוכנו – סטארטרק"), מת'יו גוד ("הכתר", "האישה הטובה"), אלה פרנל ("המעון של מיס פרגרין לילדים משונים"), אלנור טומלינסון ("פולדרק", "אליס בארץ הפלאות"), לוק טרידוויי ("לא נשבר") וכריסטיאן קוק ("באהבה, רוזי").
קוק, המגלם את הבן מיקי, החליף את השחקן אד ווסטוויק ("אחת שיודעת") לאחר שנגד האחרון הוגשו מספר תלונות על אונס ותקיפה מינית. 35 הסצנות בכיכובו צולמו מחדש ונערכו לתוך הסדרה, בדומה להחלפתו של קווין ספייסי בכריסטופר פלאמר בסרט "כל הכסף שבעולם".
ה"טיימס" ציין כי ההחלפה של שני השחקנים "נעשתה בצורה מושלמת" ואילו ה"גארדיאן" העניק ל"תעלומת האליבי החסר" ציון חמישה כוכבים וכינה אותה "עשירה, אפלה וטובעת באווירת חוסר היציבות והאבל של אחרי המלחמה".
 

גםצופה

Member
מנהל
"וונטוורת'" ("Wentworth"),- עונה שישית

העונה תתחיל מה-12.9, כל הפרקים רק ב-Xtra VOD

"וונטוורת'" ("Wentworth"), סדרת הדרמה של רשת Foxtel, חברת Fremantle והיוצרים דיוויד האנם, פיטר מקטייולארה רדולוביץ' (ששיתפו פעולה באופרת הסבון המצליחה "שכנים שכנים"), היא אחת הדרמות המצליחות, המדוברות ועטורות השבחים שיצאו מאוסטרליה בשנים האחרונות. עם שובה לעונה השישית, שתעלה במלואה ב-Xtra VOD בצמוד לסיומה בחו"ל, "וונטוורת'" היא כעת הדרמה המקורית עם מספר העונות הרב ביותר ששודרה ברשת האוסטרלית.

הסדרה, המתרחשת בין כתלי כלא הנשים "וונטוורת'", היא עיבוד מודרני לדרמה האוסטרלית האיקונית "Prisoner", שפרצה את גבולות הז'אנר לפני שלושה עשורים. "וונטוורת'" חושפת את הדינמיקה הנשית בעולם ללא גברים וכיצד הישרדות תחת תנאים מאתגרים יכולה לשנות את אלה שעובדים וחיים מאחורי הסורגים.
העונה השישית נפתחת לאחר האירועים הדרמטיים שחתמו את העונה הקודמת, כשאסירות וסוהרי "וונטוורת'" עדיין מתמודדים עם מה שנראה כמו בריחתן המשותפת של פרנקי דויל וג'ואן פרגוסון. בזמן שחייה של סוניה והקריירה של ורה תלויים על בלימה, קאז מצליחה לתפוס שוב את עמדת המנהיגה, בעוד שהאמת מאחורי היעלמותה של פרגוסון מעיקה על וויל וג'ייק. בומר מגלה את הפרטים מאחורי ההרעלה של סוניה ואילו אלי מוצאת נחמה כשהיא מצליחה לנקום את מותה של בי. פרנקי מנסה להתחמק מהמשטרה, שהולכת וסוגרת עליה, בעודה ממשיכה לנסות ולטהר את שמה.
בסדרה מככבים פאמלה רייב ("סירנות"), ניקול דה סילבה ("רופא כלבבי"), קייט אטקינסון ("סיפור יפני"), סיגריד ת'ורנטון ("כל הנחלים זורמים לים"), קטרינה מילוסביץ' ("שכנים שכנים"), תמי מקינטוש ("פארסקייפ"), סיליה אירלנד("אול סיינטס"), רובי מגסיבה ("שר הטבעות: שני הצריחים"), קייט ג'נקינסון ("אהבה מלידה") וברנרד קארי ("קרוב רחוק"). העונה יצטרפו גם ליאה פרסל, סוזי פורטר וראריווי היק.
מאז השקתה, "וונטוורת'" זכתה להצלחה בכל החזיתות: היא היתה לבכורת הדרמה הנצפית ביותר של Foxtel, גרפה שישה פרסי "לוגי" (ה"אמי האוסטרלי), ונמכרה ליותר מ-140 טריטוריות. הסדרה חודשה לעונה שביעית.
 

גםצופה

Member
מנהל
לולו וליאון – Lulu & Leon - סדרה חדשה

הסדרה תשודר במהלך ספטמבר, ב-Xtra VOD
"לולו וליאון" ("Lulu & Leon") היא דרמת פשע דנית של רשת TV3 ו-DR1 שנוצרה על ידי לוליטה בלצר וינס דאהל("פושר") ובוימה על ידי יאניק יוהנסן ("לילה לבן"). העונה הראשונה של הסדרה, שהופקה בהשקעה חסרת תקדים של TV3, עולה במלואה רק ב-Xtra VOD.

לולו בת ה-34 היא אם לשניים ובעלת מספרה בפרברי קופנהגן. היא חיה עם ליאון, אבי ילדיה ופושע כריזמטי, אך כשהוא נזרק לכלא היא נאלצת להתמודד לראשונה עם עולם שלא הכירה. כדי לשחרר את בן זוגה, לולו חייבת להתמודד עם עולם הפשע התחתון הנשלט בידי מאפיונרים, עם טיפוסים מפוקפקים, פרוצות אסטוניות וגם בלש מושחת שאליו היא מפתחת רגשות.
לולו מוצאת את עצמה מתמודדת עם בעיות ייחודיות: איך תשלם לעובדים שלה כעת, כשהמשטרה החרימה את נכסיה? איך תשמור על השגרה בחייו של בנה בן השבע, הסובל מאספרגר? איך תסביר לבתה המתבגרת שאסור לה לצאת עם פושע, כשהיא בעצמה מעורבת עם אחד? ואיך תפתור את המשולש הרומנטי שבו הסתבכה?
בסדרה מככבים לין מריה כריסטנסן ("משפחה"), לארס בריגמן ("דיקטה"), ניקול יוהנסן, ג'ייקוב אוטנסטן, לארס קאלונד("בעולם טוב יותר"), ג'ייקוב רנדרופ והנינג ואלין ג'ייקובסן ("הגשר").
 

גםצופה

Member
מנהל
האנטומיה של גריי – עונה 13

העונה תעלה מה-23.9, כל הפרקים ב-HOT VOD

"האנטומיה של גריי" ("Grey's Anatomy"), דרמת בית החולים המצליחה של ABC מבית היוצר של שונדה ריימס("סקנדל", "המדריך לרוצח"), עוקבת אחרי רופאי בית החולים "סיאטל גרייס" על אהבותיהם, אכזבותיהם וחייהם המרגשים, כשברקע שלל מקרים רפואיים מרתקים.

העונה ה-13 נפתחת כשאלכס (ג'סטין צ'יימברס, "מארגנת החתונות") עומד בפני מאסר ממושך על תקיפתו של דה-לוקה (ג'יאנקומו ג'יאניוטי, "ממלכה"). הגעתה של ד"ר אלייזה מיניק (מאריקה דומינצ'יק, "בתול בן ארבעים"), המנהלת החדשה של תוכנית הלימוד, יוצרת מתח בקרב הרופאים הוותיקים ומביאה להשעייתה של מרדית' (אלן פומפיאו) על ידי ד"ר ביילי (צ'אנדרה ווילסון, "פרנקי ואליס"). אפריל (שרה דרו, "אוורווד") מנצלת את הכאוס שנוצר לטובתה ומתחברת עם קת'רין אייברי (דבי אלן, "תהילה"), חמותה לשעבר, אבל מסכנת בתוך כך את יחסיה השבריריים עם ג'קסון (ג'סי וויליאמס, "המשרת") מגי (קלי מקרירי, "להיות פלין") מנסה לאזן בין עבודתה כרופאה שרוצה לתקן הכל, ובין מקרה אישי שאינו ניתן לתיקון, בעוד שנישואיהם הטריים של אואן (קווין מק'קיד, "רומא") ואמיליה (קתרינה סקורסון, "על סף תהום") עולים על שרטון.
 

גםצופה

Member
מנהל
שיקגו PD – Chicago PD - סדרה חדשה

הסדרה עולה החל מה-25.9, ראשון-חמישי בשעה 22:00, ב-HOT Zone וב-HOT VOD

"שיקגו PD" ("Chicago PD"), סדרת האקשן המצליחה של רשת NBC, נוצרה על ידי המפיק זוכה ה"אמי" דיק וולף(יוצר המותג הטלוויזיוני "חוק וסדר") והתסריטאי-מפיק מאט אולמסטיד ("NYPD"). השניים עומדים גם מאחורי סדרות "שיקגו" – בהן "Chicago Med", "Chicago Justice" ו"שיקגו Fire", המשודרת אף היא ב-HOT Zone.
"שיקגו PD", שעלתה לאוויר ב-2014 והוצגה בפרק פיילוט בסיום העונה הראשונה של "שיקגו Fire", חודשה מאז לשש עונות. עונתה החמישית שברה שיאי רייטינג עם יותר מ-10 מיליון צופים בממוצע. כעת, לראשונה בישראל, הסדרה מגיעה לשידור יומי מההתחלה רק ב-HOT Zone.
מחוז 21 של משטרת שיקגו מתחלק לשתי קבוצות שונות בתכלית: שוטרי המקוף, שמסיירים בעיר במדים ומתמודדים עם הפשע ברחובות, ויחידת המודיעין – הצוות שנלחם באיומים משמעותיים על העיר, כמו פשע מאורגן, סחר בסמים ומקרי רצח. את יחידת המודיעין מוביל סמל הנק ווייט (ג'ייסון בג'ה, "קליפורניקיישן"), איש שלא חושש לכופף את החוקים במרדף אחרי הצדק. רק החזקים שורדים תחת פיקודו הקשוח והתובעני. למרות עבר בעייתי עם הבוס שלו, הבלש אנטוניו דוסון (ג'ון סדה, "הפסיפיק") שואף לנהל את היחידה בעצמו – גם אם המשמעות היא להתמודד עם ווייט מדי יום.
עוד מככבים: סופיה בוש ("מגרש ביתי"), ג'סי לי סופר ("חבורת בריידי"), פטריק ג'ון פלוגר ("ה-4400"), מרינה סקוורצ'אטי ("זה מסובך"), לארויס הוקינס, ארצ'י קאו ("סיפור כתוב במניפה") ואליאס קוטיז ("הסיפור המופלא של בנג'מין באטן").
 

גםצופה

Member
מנהל
שיקגו Fire – עונה 5

החל מה-25.9, ראשון-חמישי בשעה 22:45, ב-HOT Zone וב-HOT VOD

"שיקגו Fire" ("Chicago Fire"), סדרת האקשן המצליחה של רשת NBC, נוצרה על ידי צמד התסריטאים מייקל ברנדט ודרק האס ("מבוקש", "יותר מהיר יותר עצבני") והמפיק זוכה ה"אמי" דיק וולף (יוצר המותג הטלוויזיוני "חוק וסדר"), שעומדים גם מאחורי סדרות "שיקגו" – "שיקגו PD" (שמגיעה אף היא כעת ל-HOT Zone), "Chicago Med" ו-"Chicago Justice".
"שיקגו Fire", שעלתה לאוויר ב-2012, חודשה מאז לשש עונות וזכתה בפרס ה"פיפל'ס צ'ויס". הרייטינג שלה טיפס מעונה לעונה וגם העונה החמישית שמרה על ממוצע רייטינג מדהים של 9.92 מיליון צופים.
אין עבודה מלחיצה, מסוכנת ומסעירה יותר מזו של לוחמי האש, חברי צוות החילוץ והפרמדיקים של יחידת כיבוי האש "שיקגו 51". אלה הגברים והנשים שלא יהססו לקפוץ לתוך הסכנה כשכל אחד אחר היה מעדיף לברוח. אבל לאחריות העצומה שמגיעה עם התפקיד יש גם מחיר אישי: מוניטין שחייבים לשמר, אגו גדול, לחץ לתפקד והחלטות שצריך לקבל תוך שבריר שנייה – כל אלה מכניסים אתגר לחייהם של חברי הצוות. כשהתחנה מאבדת את אחד מחבריה בטרגדיה, האשם הופך למנת חלקם של כל הכבאים, אבל הם חייבים לשים בצד את ההבדלים ביניהם ולהקריב הכל אחד למען השני.
עם צוות השחקנים של הסדרה נמנים זוכה פרס ה"פיפל'ס צ'ויס" טיילור קיני, ארוסה לשעבר של ליידי גאגא, שכיכב גם ב"יומני הערפד" וב"בית האופנה", ג'סי ספנסר ("האוס"), מוניקה ריימונד ("שקר לי"), יורי סרדרוב ("ארגו"), איימון ווקר("בלתי שביר"), כריסטיאן סטולט ("נמלטים"), ג'ו מינוזו ("איש הפלדה"), דיוויד אייגנברג ("סקס והעיר הגדולה"), קארה קילמר וסטיבן ר. מקווין ("יומני הערפד").
 

גםצופה

Member
מנהל
סאות'פארק – עונה 22

החל מה-27.9, ימי חמישי בשעה 22:25, ב-HOT קומדי סנטרל וב-HOT VOD

"סאות'פארק" ("South Park"), סדרת האנימציה המצליחה של "קומדי סנטרל", מבית היוצר של טריי פארקר ומאט סטון, חוזרת לעונה 22 שתשודר ב-HOT קומדי סנטרל וב-HOT VOD בהפרש של פחות מיממה אחרי השידור בארה"ב.
"סאות'פארק" היא סאטירה נשכנית וקורעת במיוחד שמשתמשת בארבעת תלמידי בית הספר היסודי בעיירה הקטנה והמושלגת בקולורדו – סטן, קייל, קני וקרטמן – כשופר לביקורת חתרנית, אמירות פרובוקטיביות ושבירת מוסכמות.
במהלך שני העשורים האחרונים גרפה "סאות'פארק" חמישה פרסי "אמי" ואת פרס ה"פיבודי" היוקרתי, התברגה ברשימת "סדרות הטלוויזיה הטובות ביותר בכל הזמנים" של גילדת התסריטאים והסתכסכה עם אינספור מפורסמים ואנשי ציבור – בראשם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ.
צמד יוצרי הסדרה חתום גם על סרט הקאלט "טים אמריקה" ועל המחזמר שובר הקופות וזוכה פרסי הטוני והגראמי, "The Book Of Mormon". הצלחתה של "סאות'פארק" הבטיחה להם חוזה עם "קומדי סנטרל" לעונה נוספת לפחות, עד שנת 2019.
"סאות'פארק", שהושקה באוגוסט 1997, הפכה מאז לתופעה תרבותית שאי אפשר להתעלם ממנה. מעבר לאימפריית המרצ'נדייז, ספרים, סרטים, משחקי מחשב וסרט שהיה מועמד לפרס האוסקר בקטגוריית השיר הטוב ביותר, הצליחה סדרת האנימציה לייצר ביקורת חברתית נוקבת כמעט על כל נושא שכיכב בחדשות – מתרבות הריאליטי ועד לאוסמה בן-לאדן, מקים קרדשיאן ועד הכנסייה הסיינטולוגית. שיטת העבודה הייחודית של יוצריה, שעובדים כשבוע מרגע הכתיבה ועד לעריכה הסופית, אפשרה להם לשמור את האצבע על הדופק ולעסוק בנושאים החמים והרלוונטיים ביותר.
 
למעלה