חדשות ועדכונים

גםצופה

Member
מנהל
סרט תעודה על רובין ווילאמס בערוץ 8 בלווין


רובין וויליאמס: היכנסו לתוך ראשי
Robin Williams: Come Inside My Mind
בכורה ב-yesVOD: מיום שלישי, 17.7.
שידור ביום שני, 23.7, בשעה 22:00 ב-yes דוקו וב-STINGTV.
פסטיבל sundance 2018

כשדייוויד לטרמן ראה לראשונה את רובין ויליאמס הצעיר מבצע סטנד-אפ, הוא תיאר זאת "כאילו וויליאמס יכול לעוף".
האנרגיה חסרת-הגבולות שלו, הברק של השנינות והכישרון הבלתי רגיל ליצירת דמויות קומיות, הביאו אותו לקריירה יוצאת דופן, הן על הבמה והן על המסך. לא בכדי הפך וויליאמס לאחד הכוכבים האהובים ביותר בעולם הבידור.
הבמאית עטורת הפרסים מרינה זנוביץ' ("ריצ'רד פריור: עזבו הגיון") מציגה בסרטה החדש אוסף נהדר של חומרי ארכיון אינטימיים וראיונות חדשים עם אנשי סודו של ויליאמס (בינהם, פאם דאובר, וופי גולדברג, דיוויד לטרמן, בילי קריסטל ובנו זאק וויליאמס) ויוצרת בסרט דיוקן מורכב של אדם שזקוק לקהל בדיוק כמו שהקהל היה זקוק לו.
קטעים מצחיקים מהסדרה "מורק ומינדי" ממחישים את הספונטניות האגדית ואת ההומור הלא מתאמץ שלו, אבל גם את הקו הדק שנחצה, מבחינתו, בין החיים האמיתיים לבמה.
סיפור מרגש על קומיקאי מופלא שהצליח לגעת בכולנו ונחשב לאחד השחקנים המצחיקים ביותר בדורו.
בימוי: מרינה זנוביץ' (116 דק', ארה"ב, 2018)

 

גםצופה

Member
מנהל
רשימת המועמדים לפרס האמי

ביום חמישי שעבר נחשפה רשימת המועמדים לאמי, טקס פרסי הטלוויזיה האמריקאית ה-70 במספר, שיתקיים ב-17 בספטמבר בלוס אנג'לס.
סמירה ווילי ("סיפורה של שפחה") וראיין אגולד ("ניו אמסטרדם") הציגו את רשימת המועמדים בקטגוריות השונות, אותה מובילה הנעדרת הגדולה של השנה שעברה, "משחקי הכס", עם 22 מועמדויות.
"וסטוורלד" של HBO גרפה 21 מועמדויות בעוד ש"סיפורה של שפחה", המנצחת הגדולה מן השנה שעברה, גרפה הפעם "רק" 20 מועמדויות - אך נוכחותה בקטגוריות המרכזיות גדולה יותר, לרבות מועמדות בקטגוריית השחקנית הראשית בסדרת דרמה לכוכבת הסדרה וזוכת השנה שעברה, אליזבת' מוס, ומועמדויות לשחקניות המשנה בסדרה, איבון סטרהובסקי (המגלמת את סרינה), אן דווד (דודה לידיה) ואלכסיס בלדל (אמילי), שזכתה גם היא בקטגוריה זו בשנה שעברה.

בקטגוריית סדרת הדרמה הטובה ביותר יתמודדו מול "סיפורה של שפחה" הסדרות "האמריקאים" שהגיעה לסיומה השנה וזוהי ההזדמנות האחרונה שלה לזכות, "הכתר", "דברים מוזרים", "החיים עצמם", "וסטוורלד" שגרפה 21 מועמדויות בך הכל ו"משחקי הכס".

על פרס הסדרה הקומית יתמודדו "תרגיע" הוותיקה של יוצר סיינפלד, לארי דיוויד, "אטלנטה" המעוטרת של דונלד גלובר, "שחור-כזה", "בארי", "עמק הסיליקון", "גלואו", "קימי שמידט" ו"גברת מייזל המופלאה".

בקרב רשתות השידור וספקיות התוכן - נטפליקס היא המובילה, עם המספר הרב ביותר של תכנים מטעמה בין המועמדים. הנתון שובר את רצף ההובלה של HBO ב-17 השנים האחרונות.
לצד מוס, תתמודדנה על פרס השחקנית בסדרת דרמה גם קלייר פוי (המלכה ב"הכתר"), טטיאנה מסלני (כוכבת "אורפן בלאק" שכבר זכתה ב-2016 על הדמויות השונות שגילמה בסדרה), סנדרה או (איב ב"להרוג את איב" והשחקנית האסיאתית הראשונה המועמדת לאמי בקטגוריית השחקנית הראשית), קארי ראסל ("האמריקאים") ואוון רייצ'ל ווד ("וסטוורלד").

בקטגוריית השחקנית הראשית בקומדיה תתמודדנה פמלה אדלון ("דברים טובים יותר"), רייצ'ל ברוסנהן ("גברת מייזל המופלאה"), טרייסי אליס רוס ("בלאקיש"), אליסון ג'ני ("ממי"), לילי טומלין ("גרייס ופרנקי") ואיסה ריי ("לא בטוחה").

בקטגוריית שחקנית המשנה בסדרת דרמה יתחרו בשלוש נציגות "סיפורה של שפחה" גם מיילי בובי בראון (אילבן מ"דברים מוזרים"), לנה הידי (סרסיי לאניסטר מ"משחקי הכס") וטנדי ניוטון (מייב מ"וסטוורלד").

קרי ראסל ומת'יו ריס ב"האמריקאים". הזדמנות אחרונה לזכות בפרס סדרת הדרמהPatrick Harbron / FX via AP
על קטגוריית השחקן הראשי בסדרת דרמה יתמודדו ג'ייסון בייטמן מ"אוזרק", סטרלינג קיי בראון ומיילו ונטימיליה מ"החיים עצמם", אד האריס וג'פרי רייט מ"וסטוורלד" ומת'יו ריס מ"האמריקאים".

עם מתמודדי קטגוריית השחקן הראשי בקומדיה תוכלו למצוא את דונלד גלובר ("אטלנטה"), ביל היידר ("בארי"), אנתוני אנדרסון ("בלאקיש"), ויליאם ה. מייסי ("חסרי בושה"), לארי דיוויד ("תרגיע") וטד דנסון ("המקום הטוב").

גם בקטגוריית שחקן המשנה בסדרת דרמה יש ל"סיפורה של שפחה" ייצוג. לצד ג'וזף פיינס יתמודדו ניקולאי קוסטר-ולדאו ופיטר דינקלג' מ"משחקי הכס", דייוויד הרבור מ"דברים מוזרים", מנדי פטינקין מ"הומלנד" ומאט סמית' מ"הכתר".
 

גםצופה

Member
מנהל
סשה ברון כהן חזר למרקע בסדרה חדשה של שואוטיים,

סשה ברון כהן חוזר בסדרה חדשה של שואוטיים, "מי זו אמריקה" המשודרת ב-yes

אחרי שורת טיזרים מסקרנים של שואוטיים, שבמסגרתם הצהירה רשת הכבלים כי בקרוב תעלה אצלם סדרה קומית חדשה של קומיקאי חסר פחד ושערורייתי, חושפת הרשת שמדובר בלא אחר מאשר סשה ברון כהן.
לאורך כשנה צולמה בהיחבא הסדרה החדשה בת שבעת הפרקים, "מי זו אמריקה?", שוב תחת דמות חדשה שהגה ברון כהן. במסגרתה יצא לחקור את האנשים שעושים את ארה"ב - מהמפורסמים והידועים לשמצה, כגון סגן הנשיא לשעבר דיק צ'ייני ועד אזרחים אנונימיים. כולם חלק מהמרקם התרבותי והפוליטי המאכלס את ארצות הברית.
"סשה הוא גאון קומי שמדהים אותך עם האומץ שלו להסתכן ויכולת האלתור היוצאת מן הכלל שלו", מסר דיוויד נבינס, נשיא ומנכ"ל שואוטיים. "הוא הפרובוקטור הגדול של זמננו והוא לא עושה את זה רק בשביל הצחוק. מאחורי ההפקה המורכבת, מסתתר חיפוש אמיתי שמייצר אמירה על אנשים, מקומות ופוליטיקה. אף אחד לא יודע לייצר כאוס כמו סשה ברון כהן".

הקומיקאי הבריטי-יהודי החל את דרכו בטלוויזיה הבריטית עם "המופע של עלי ג'י" שבמסגרתה צמחו דמויות איקוניות כבוראט, ברונו וכמובן עלי ג'י עצמו. הסדרה הייתה מועמדת לששה פרסי אמי וזכתה בשני פרסי האקדמיה הבריטית. לנוכח ההצלחה הגדולה העביר לאחר מכן את תוכניתו אל HBO האמריקאית, וכמובן הפך במקביל לכוכב קולנוע, הן עם הדמויות האלה והם בתפקידים מן השורה.

"בוראט", סרט קולנוע שהפיק, כתב וכיכב בו, הפך לתופעה עולמית, הגיע למקום ראשון בטבלת שוברי הקופות ב-24 מדינות, העניק לברון כהן את פרס גלובוס הזהב כשחקן הטוב ביותר, וכן מועמדות לפרס האוסקר על התסריט המעובד. בין הופעותיו הקולנועיות הנוספות הזכורות נמנות "ברונו", "הדיקטטור", "לילות טלדגה: הבלדה על ריקי ובובי", "אליס בארץ המראות", "עלובי החיים", "סוויני טוד", "מדגסקר", "הוגו" ו"חדשות בהפרעה".

לאחרונה דווח כי ברון כהן יעשה שיפטינג לדרמה מובהקת בסדרה החדשה "המרגל" ("The Spy"). ברון כהן יגלם את המרגל הישראלי האגדי אלי כהן. את הסדרה בת ששת פרקים יצר גדעון רף, האיש שמאחורי "חטופים" (שממנה עובדה "הומלנד") ו"הרודן", בהפקה משותפת של הערוץ הצרפתי +Canal ונטפליקס.

"מי זו אמריקה" החלה להיות משודרת בערוץ yes Edge
 

גםצופה

Member
מנהל
אחוזת דאונטון בקולנוע...

הפקת סרט הקולנוע על פי סדרת הטלוויזיה "דאונטון אבי" יוצאת לדרך.
&nbsp
הקאסט המקורי יחזור לסרט , שצילומיו יחלו במהלך הקיץ, תאריך מדויק טרם נמסר.
&nbsp
יוצר הסדרה ג'וליאן פלואוז כתב את התסריט, בריאן פרסיבל, שביים את פרק הפיילוט של הסדרה, יביים את הסרט.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
למעלה