חדשות ועדכונים

רכשה את הסדרות FBI ומכושפות

רכשה לשידור שתיים מהסדרות המדוברות של עונת השידורים 2018-2019.

FBI -
סדרה חדשה מאת זוכה האמי דיק וולף, יוצר סדרות "חוק וסדר" ו"שיקאגו" המצליחות. הסדרה עוקבת אחר פעילות סוכני הבולשת הפדרלית, המוצבים במטה הארגון בניו יורק ועסוקים בסיכול מקרים בעלי פרופיל גבוה, בהן פעילויות טרור, ריגול נגדי ופשע מאורגן.
הסדרה תשודר ב-Action
החל מחודש אוקטובר הקרוב.

מכושפות 2018 -
עיבוד מחודש לסדרת הקאלט, ששודרה מ-1998 במשך 8 שנים ועוקבת אחר 3 אחיות, המגלות שיש להן כוחות כישוף עוצמתיים וכי יחד הן כמעט בלתי מנוצחות.
הסדרה תשודר ב-Drama
החל מחודש נובמבר הקרוב.

פרטים על סדרות חדשות - יגיעו בהמשך.
 

LeRanch

New member
יוני 2018 בנטפליקס ישראל


להלן רשימת העונות והסדרות החדשות שיעלו לנטפליקס ישראל במהלך חודש יוני 2018 (ט.ל.ח) -

אתה, אני, היא | עונה שלישית | 1/6
אמה, ג'ק ואיזי מתמודדים עם החלטות קשות בנוגע להורות, לעתידם המקצועי ולמערכת היחסים שלהם.

האתנחתא עם מישל וולף / The Break with Michelle Wolf | תוכנית אירוח חדשה | 3/6
מישל וולף עושה צחוק מכל דבר ומכל אחד בתוכנית השבועית שלה. וולף עבדה ככתבת וכמגישה בתוכניות הדיילי שואו ו-הלייט נייט שואו עם סת' מאיירס.

מרצ'לה | עונה שנייה | 8/6
בעוד מרצ'לה יורדת לשורשם של התקפי הבלק-אאוט שלה בעזרת טיפול בהיפנוזה, בנה מסתבך בחיפוש משטרתי אחר רוצח ילדים עם שיטת פעולה חריגה.

סנס8 | ספיישל סיום הסדרה | 8/6
ספיישל סיום בן שעתיים לדרמת המד"ב מאת האחיות וואשובסקי.

אלופים / Champions | סדרה חדשה | 8/6
צ'ארלי גרנדי (כותב "הדיילי שואו") ומינדי קיילינג ("מינדי") עומדים מאחורי הקומדיה החדשה בכיכובה של קיילינג. במוקד הסדרה יעמוד בעל מכון כושר כריזמטי בשם וינס (אנדרס הולם, "המתמחה") שנאלץ לחלוק דירה עם אחיו הצעיר רודף השמלות והמטומטם מייקל (אנדי פאברו). חייהם של השניים נכנסים לסחרור כשפריה (קיילינג), שניהלה עם וינס מערכת יחסים אינטימית בעבר, מופיע על סף דלתו ומכירה לו את בנו המתבגר.

החווה | עונה שלישית - חלק א' | 15/6
עונה חדשה לקומדיה בכיכובם של אשטון קוצ'ר ודני מסטרסון, שיעזוב באמצע העונה לאחר שפוטר מהסדרה.

לא פוענחו: טופאק וביגי / Unsolved: The Murders of Tupac and the Notorious B.I.G | סדרה חדשה | 18/6
סדרה העוסקת בפשעים אמיתיים ומתעדת את שתי החקירות המקיפות שניהלה המשטרה בארה"ב במטרה לפענח את מקרי הרצח של הראפרים טופאק שאקור וביגי סמולס.

לוק קייג' | עונה שנייה | 22/6
עולמו של לוק קייג' מתערער דווקא כשהפופולריות שלו בשיאה. דמות מסתורית חדשה נכנסת לתמונה ולה כוחות יוצאי דופן – ותוכניות זדוניות בכל הנוגע להארלם.

GLOW | עונה שנייה | 29/6
חמושות בבגדי גוף, בחותלות ובהרבה אודם, הנשים של גלואו חוזרות בסטייל – וחוגגות לצלילי שנות ה-80.

נשקי אותי קודם / Kiss Me First | סדרה חדשה | 29/6
צעירה בודדה המכורה למשחק מציאות מדומה, מתיידדת עם בליינית שמוליכה אותה אל תוך עולם של ריגושים חדשים וסודות אפלים.

הצלחתי! | עונה שנייה | 29/6
אופים חובבים שהציגו ביצועים גרועים בעבר מנסים לשחזר יצירות מופת אכילות ולזכות בפרס בסך 10,000 דולר. מי יודע מה ייצא מהתנור?

ובנוסף פרקים חדשים מדי שבוע של סופרגירל, איי זומבי, זרה, מלכת הדרום ו-אש נגד כוחות הרשע.

 

LeRanch

New member
תוספת לחודש יוני בנטפליקס ישראל


עין קווירית | עונה שנייה | 15/6

בובי ברק, קרמו בראון, טאן פראנס, אנטוני פורוסקי וג'ונתן ואן נס חוזרים בעונה חדשה וממשיכים לייעץ לגברים בנושאי אופנה, טיפוח, תזונה, תרבות ועיצוב.
 

קובי221

New member
יש סיכוי שהעונה ה 2 של סיפורה של שפחה תגיע לנטפליקס בקרוב?

 

LeRanch

New member
לא


זכויות השידור בארץ שייכות ל-HOT ולאחר שנה מהשידור גם yes מעלה אותה ל-VOD בלבד.
 

גםצופה

Member
מנהל
הסדרה "רוזאן" בוטלה לאחר עונה אחת

הסדרה "רוזאן", שחזרה לחיים בחודש מרץ השנה עם עונה חדשה כ-21 שנים אחרי שירדה לראשונה מהמסך, מבוטלת.
היא מבוטולת, למרות שהסדרה המחודשת נחלה הצלחה אדירה ברייטינג וכבשה את המקום הראשון בטבלאות המדרוג.
הסיבה לכך היא ציוץ גזעי בטוויטר שפרסמה רוזאן בר, כוכבת ויוצרת הסדרה, במהלך השבוע. בציוץ בר התייחסה בצורה פוגעת לוואלרי ג'ארט, יועצת לשעבר של ברק אובמה.
מאז בר כבר הספיקה למחוק את הציוץ ולפרסם התנצלות, אלא שכאמור, זה לא עזר לה.
 

LeRanch

New member
yes מציגה - הקאמבק של ערוץ yes Real


yes Real – ערוץ הריאליטי עם מיטב הסדרות מהעולם חוזר למהדורת קיץ מיוחדת של yes עם להיטי הריאליטי הענקיים החל מה-1.7 ועד ה-30.9 מדי ערב בערוץ 16 בממיר

הערוץ הוא מהדורה מוגבלת לקיץ של ערוץ yes Drama, שישנה את אופיו והפריים טיים שלו ויהפוך מדי ערב לערוץ הריאליטי האהוב, עם שיא של 6 רצועות חדשות של ריאליטי כל יום!

את שידורי הערב יפתחו עונות חדשות (8+9) של הלהיט האמריקאי אתגר הנינג'ה – בו מיטב האתלטים/ות ינסו להתמודד עם מסלול המכשולים הקשה ביותר בעולם בדרכם לזכות במיליון דולר והפעם גם מהדורת סלבס מיוחדת.

אומת הרווק חוזרת במהדורה חדשה - העונה ה-22 של הרווק בכיכובו של ארי לוינדיק ג'וניור, נהג המירוצים שכבש את לבבות הצופים ומקבל הזדמנות חדשה לאהבה בעונה שהסיום שלה עורר מחלוקת וגרם לו לעזוב את ארה"ב למספר חודשים. עם סיומה תעלה העונה ה-14 של הרווקה, המתקשרת באופן ישיר לסיום מעורר המחלוקת של הרווק, ומככבת בה הרווקה האהובה על אמריקה.

הכינו את הלפידים – שלוש עונות של הישרדות ארה"ב מגיעות לערוץ: העונה ה-34, עם השחקנים הכי טובים ומפתיעים מכל העונות כולל סנדרה, אוזי, סירי ועוד; העונה ה-35, המחלקת את השורדים לשלושה שבטים לפי האופי: שבט הגיבורים (אמיצים) מול המרפאים (רוחניים) מול הממזרים (בעלי חכמת רחוב) והעונה ה-36, "אי הרפאים", בה פריטים מהעבר מכל עונות הישרדות ופסלי חסינות עתיקים מוחבאים באי הרפאים, אי אליו יוגלו משתתפים עם הזדמנות לזכות ביתרון במשחק.

שני ספין אופים חדשים ומצופים מצטרפים לערוץ: הרווק בגן עדן מאחד את המשתתפים והמשתתפות האהובים (והשנואים...) מעונות הרווק/ה באתר נופש יפיפה ומבודד בו הם יתאהבו ויתאכזבו, בתחרות בה מדי שבוע יגיעו רווקים/רווקות חדשים, אשר יתחלקו לזוגות ואלו שישארו לבד- יודחו. מערכות יחסים חדשות יווצרו, מערכות ישנות יתפרקו ובסוף זוג אחד ישאר וינצח. סדרת בת נוספת היא הרווק: משחקי החורף שצולמה בזמן אולימפיאדת החורף 2018, מאחדת משתתפים מהרווק/ה להילחם במשתתפים ממהדורות אחרות בינלאומיות של הרווק (אוסטרליה, יפן, שוודיה, פינלד, סין, גרמניה, שוויץ וקנדה) באתגרים שונים ותוך כדי להתאהב בדרמטיות.

הניסוי החברתי הקיצוני ניסוי שבע השנים - מיוצרי חתונה ממבט ראשון - ינסה לגרום לזוגות שחיי הנישואים שלהם נקלעו למשבר או לשגרה חונקת, לנסות לבחון האם הדשא של השכן ירוק יותר. הם זוכים להתחלף ולחיות עם בני זוג אחרים, כאלו שתמיד ראו בהם הפנטזיה/בן הזוג האידאלי, ומעמידים את מערכת היחסים שלהם במבחן...

הריאליטי זוכה האמי המירוץ לדראג של רו פול חוזר בעונה זוכת פרסים – העונה התשיעית היא עונה גדולה ועם מתחרות בלתי נשכחות ושופטת אורחת מיוחדת: ליידי גאגא שמפתיעה את המלכות באחת הכניסות הבלתי נשכחות בתולדות הסדרה. בקטגוריית ה-VOD של yes REAL יצטרפו בהמשך הקיץ גם עונת האול סטארז השלישית והעונה העשירית המשודרת כעת בארה"ב.

ובשעות הקטנות של הלילה, רצועת ריאליטי סקסי: הסדרה הממכרת להיות ג'יגולו, דוקו ריאליטי מבית Showtime העוקב אחרי חבורה של גברים נחשקים המועסקים בסוכנות ג'יגולוז בלאס ווגאס, כשהמצלמה עוקבת אחריהם בחיי היום יום ובפגישות המיוחדות שלהם בלילה.

וכמובן באוגוסט וספטמבר יצטרפו סדרות ועונות נוספות, כולל עונות חדשות ל-חתונה ממבט ראשון, סדרת הבת ג'יימי ודאג + אחד, החתונות של דיסני ועוד.











 

חוטהשני

New member
נחמד
אני אישית פחות מתחברת לסדרות הנ"ל - אבל הבת שלי דווקא אוהבת...
אגב גם בערוצי הלייף ישנן כל מיני סדרות ריאלטי...
&nbsp
 
למעלה