יוני 2018 בערוצי הסדרות וה-VOD של

LeRanch

New member
יוני 2018 בערוצי הסדרות וה-VOD של


להלן רשימת העונות והסדרות החדשות שיעלו בחודש יוני 2018 בערוצי הסדרות וה-VOD של חברת
.

המידע בהודעות הבאות עלול לכלול
ים ולכן הקריאה הינה על אחריותכם


 

LeRanch

New member
פוזה / Pose - סדרה חדשה


החל מה-24.6 | ימי ראשון | 22:00 | yes EDGE

ממוחו היצירתי של ראיין מרפי מגיעה אנתולוגיה חדשה ל-FX, שתעסוק בסצינה הרוחשת והגועשת בניו יורק של אמצע שנות ה-80, במספר נקודות השקה בחברה הניו יורקית, עלייתו של עולם המותרות בעידן הטראמפ של העיר, הסצנה הספרותית בדאונטאון ועולם תרבות הנשפים הקווירי.

אוון פיטרס ("אקס מן", "אימה אמריקאית") וקייט מארה ("בית הקלפים") יגלמו את סטאן ופטי, זוג מניו ג'רזי הנשאבים לאינטריגות הזוהרות של חיי החברה הניו יורקית, ג'יימס ואן דר ביק ("דוסון קריק") יגלם את מאט, הבוס של סטאן ותותח פיננסי ושרלין וודוורד תגלם מורה למחול מודרני המגלה עניין בתלמיד צעיר בשם דיימון (ראיין ג'מיל סווין). לצורך התפקיד וודוורד וסווין עבדו עם הכרואוגרף זוכה הגראמי ראיין הפינגטון ("שנדליר" של סיה).

הסדרה מציגה שיא חדש בייצוג לדמויות טרנסג'נדריות כשלא פחות מ-5 שחקניות טראנסיות לוהקו לתפקידים ראשיים בסדרה, הנכתבת ומופקת בשיתוף דמויות בולטות מסצינת הנשפים ויחד עם הסופרת והפעילה הטראנסית ג'אנט מוק, כשיש גם כוונה לשלב במאים טראנסים בסדרה.

 

LeRanch

New member
שערורייה אנגלית למדי / A Very English Scandal


החל מה-19.6 | ימי שלישי | 22:00 | yes EDGE | yes LONDON

מיני סדרה בת שלושה חלקים מהיוצר ראסל טי דיויס ("הכי גאים שיש", "דוקטור הו"), המבוססת על ספר בעל אותו השם של ג'ון פרסטון, ומספרת את סיפורו של ג'רמי ת'ורפ, חבר הפרלמנט הבריטי שב-1979 שהואשם ונשפט ומאוחר יותר זוכה מאשמת קשירת קשר לרצוח את מאהבו לשעבר נורמן סקוט. הדרמה מתרחשת בסוף שנות השישים כשת'ורפ כיהן כיושב ראש המפלגה הליברלית ומאהבו לשעבר איים שיחשוף שקיים איתו מערכת יחסים הומוסקסואלית, בעידן שבו היה זה בלתי חוקי בבריטניה.

את ג'רמי ת'ורפ יגלם יו גרנט שזו לו שיבה ראשונה למסך הקטן מאז 1990. את בן זוגו לשעבר נורמן סקוט מגלם בן וישאו ("צדק פלילי", "השעה").

בהודעה של ה-BBC על הסדרה נאמר: המשפט של ג'רמי ת'ורפ שינה את החברה האנגלית והפיץ אור על סודותיו האפלים של הממסד. הפרשה של ת'ורפ חשפה רמאות ושחיתות כל כך עמוקות שבאותו הזמן אף אחד לא העז להאמין שיתכן שהן אמיתיות".

 

LeRanch

New member
קונדור / Condor - סדרה חדשה


החל מה-7.6 | ימי חמישי | 22:00 | yes EDGE

מותחן ריגול חדש המבוסס על הספר "ששת ימי הקונדור" שכתב ג'יימס גריידי ועל הסרט שובר הקופות שבא בעקבותיו.

עקרונותיו האידיאליסטים של אנליסט ה- CIA הצעיר ג'ואי טרנר (מקס איירונס, בנו של ג'רמי איירונס) עומדים למבחן כשהוא נחשף לתוכנית נוראית אך מבריקה שעתידה לסכן את חייהם של מיליוני אנשים. טרנר הוא איש צעיר ובעל עקרונות שהצטרף ל-CIA במטרה לשנות את הארגון מבפנים, אך כאשר כל אנשי משרדו נרצחים על ידי רוצחים מקצועיים, ג'ואי נאלץ לרדת ממגדל השן שלו ולהיכנס לקרב עם הגורמים הכי מסוכנים בתעשיה הצבאית. אם הוא רוצה להצליח לשרוד, ג'ואי חייב לעשות דברים שמעולם לא תיאר לעצמו שיוכל לעשות- והוא מגלה שאף אחד לא יודע מהו אופיו האמיתי עד שהוא נבחן תחת אש.

שחקנים נוספים: ברנדן פרייז'ר, ויליאם הארט, מירה סורבינו, לים לובאני הישראלית ואנחל בונני.

 

LeRanch

New member
נעלמת / Save Me - סדרה חדשה


החל מה-25.6 | ימי שני | 22:50 | yes EDGE | yes LONDON

דרמה חדשה בת שישה פרקים שנוצרה ונכתבה על ידי לני ג'יימס ("המתים המהלכים") שגם מככב בה. ג'יימס מגלם את נלסון "נלי" רואו, טיפוס חסר מזל, חובב נשים ופושע קטן שחייו משתנים כשביתו ג'ודי, אותה לא פגש מאז היתה תינוקת, נעלמת באופן מסתורי. במסעו למצוא את ילדתו האבודה, נלי יעשה הכל כדי לחשוף את האמת ויגלה על עצמו ועל הסובבים אותו דברים חדשים שלא יכול היה לדמיין.

את אימה של ג'ודי מגלמת סוראן ג'ונס ("דוקטור פוסטר"). עוד משתתפים סטיבן גראם ("אימפריית הפשע", "טאבו") וג'ייסון פלמינג ("הנעדר").

 

LeRanch

New member
טראומה / Trauma - מיני-סדרה חדשה


החל מה-10.6 | ימי ראשון | 22:50 | yes EDGE | yes LONDON

מותחן מטלטל בן שלושה חלקים מהיוצר של "דוקטור פוסטר" על שני אבות, דן וג'ון, שחייהם מתנגשים כשאלכס, בנו בן ה-15 של דן נדקר, ומת באורך טרגי במחלקת הטראומה המנוהלת ביד רמה על ידי הרופא המוערך ג'ון אלרטון.

בעודו שבור לב, שרוי באבל עמוק ונדחק אל הקצה, דן מאמין שג'ון אחראי למותו של אלכס. הוא נחוש להשיג צדק בכל מחיר ומתחיל באובססיה לעקוב אחר ג'ון ולפרק לגורמים את חייו.

ג'ון סים ואדריאן לסטר מככבים במותחן רווי הדרמה שבודק מה גורם לאדם להיות טוב, ומה קורה כאשר המוסדות שנוצרו כדי להגן עלינו והאנשים שתפקידם לטפל בנו, מאכזבים אותנו.

הסדרה חודשה לעונה שניה.

 

LeRanch

New member
יורשים / Succession - סדרה חדשה


החל מה-4.6 | ימי שני | 05:00 ו-22:50 | yes OH

דרמה חדשה, פרובוקטיבית, בועטת ומצחיקה מבית HBO, שעוסקת בפוליטיקה, כוח, כסף ומשפחה דרך עיניהם של איל הון בתחום המדיה וילדיו הבוגרים.

לוגן רוי (בריאן קוקס, "זהות כפולה", זוכה האמי על תפקידו ב"נירנברג") הוא המנכ"ל של "ואיסטאר/רויקו", קונצרן המדיה והבידור מהגדולים ביותר בעולם. לאור גילו המתקדם סביבתו מצפה ממנו לפרוש מניהול החברה, וכל אחד מארבעת ילדיו הבוגרים מנהל אג'נדה אישית שמתאימה או לא מתאימה לזו של אחיו או של אביו.

קנדל (ג'רמי סטרונג, "האישה הטובה", "הסקס של מאסטר") הוא בנו הבכור של לוגן מנישואיו השניים. הוא מנהל חטיבה בחברה והיורש המתבקש, אבל שאיפותיו הגלויות ואישיותו המתוחה מרחיקות ממנו את הירושה; רומן (קיראן קולקין, "פארגו") אחיו הצעיר, הישיר והמתנשא של קנדל, כבר לא עובד ב"ואיסטאר" אך עדיין יושב בועד המנהלים ושוקל לחזור לחברה; סיובאן "שיב" רוי (שרה סנוק, "סטיב ג'ובס") ביתו היחידה והצעירה של לוגן שואפת לפתח קריירה פוליטית אבל אינה שוללת תפקיד ניהול בכיר ב"ואיסטאר"; וקונור, (אלן ראק) בנו הבכור והיחיד של לוגן מנישואיו הראשונים, שטוען שהחברה והעתיד שלה אינם מעניינים אותו מאחר שהוא חי חיים רגועים ונטולי מתח.

במהלך העונה לוגן יבטל את פרישתו, יסבול מבעיות בריאותיות ויצטרך לעמוד באתגרים שיציבו בפניו יורשיו, אשתו השלישית מרסיה, אחיין תככן וחתנו לעתיד, שמכינים את עצמם לעולם שלאחר לכתו.

 

LeRanch

New member
הגשר - עונה רביעית ואחרונה


החל מה-15.6 | העונה במלואה ב-yes VOD

כל פרקי העונה החדשה והאחרונה שלסדרת האיכות השוודית/דנית המוערכת מגיעים ל-yes VOD.

העונה החדשה ממשיכה את עלילת העונה השלישית, אבל מתרחשת שנתיים מאוחר יותר. סאגה (סופיה האלין) עדיין מתמודדת עם התוצאות ההרסניות של מות אימה וההאשמות שעמדו נגדה, כשהיא נקראת לחקור רצח מקברי ומזעזע שנראה שקשור בהגירה, ויחד עם עמיתה הדני מהעונה הקודמת הנריק סברו (תור לינדהארט) יחקרו מקרה חדש של רוצח סדרתי וינסו לעצור אותו במרדף נגד הזמן, כשהגופות מתחילות להיערם.

העונה מתוארת כסיכום עוצר נשימה שיעמיד במבחן את מערכת היחסים המיוחדת של שני השותפים ויביא אותם אל הקצה, מבחינה מקצועית ואישית.

 

LeRanch

New member
חוקים משלה / Striking Out - סדרה חדשה


החל מה-3.6 | ימי ראשון | 21:15 | yes DRAMA

הסדרה עוקבת אחר חייה המקצועיים והאישיים הסוערים של טרה רפרטי, עורכת דין מדבלין ומשרד העו"ד החדש שייסדה. טרה היתה עורכת דין במשרד מכובד וגדול וייצגה את העשירים, עד שגילתה שארוסה - ובנו של בעלי המשרד – בוגד בה ונאלצה לעזוב בבושת פנים.

בעזרתם של ריי למונט – נער רחוב פיקח שהיה לקוח והפך לעוזר שלה; מג ריילי – בלשית פרטית ומומחית טכנולוגיות; פיט, הבעלים נעים ההליכות של בית הקפה בו ממוקם המשרד, והיועץ הותיק וינסנט פייק, חבר ומנטור של טרה, המשרד הקטן בראשותה מצליח להשיג תיקים מפתיעים, נוגעים ללב וחשובים. במהלך הזמן, התיקים בהם טרה תטפל יציבו אותה בעימות מול המשפחות החזקות של ממסדי הפוליטיקה והמשפט באירלנד וישקפו את החיים ואת המצב הפוליטי במדינה כיום, כמו גם יאתגרו את המוסריות של טרה.

 

LeRanch

New member
קריקטורה של נשיא / Our Cartoon President - סדרה חדשה


החל מה-9.6 | ימי שבת | 21:10 | yes COMEDY

פרודיית אנימציה חדשה בהפקתו של סטיבן קולבר, העוקבת אחר הרפתקאותיו של הנשיא ה-45 של ארצות הברית, דונלד ג'יי טראמפ, חבורת יועציו העליזה ובני משפחתו.

בעולם המקביל המצויר, המפקד העליון פותח את דלתות הבית הלבן ומאפשר מבט גלוי על יום טיפוסי בחייו של נשיא ארה"ב. הסדרה בת 10 הפרקים בוחנת את הנשיאות בראות עיניו של הממשל הטראמפי ואת מערכות היחסים החשובות ביותר של הנשיא – ואף אחד אינו חסין: ממשפחתו הקרובה דרך דמויות פוליטיות חשובות משתי המפלגות ועד אנשי התקשורת.

 

LeRanch

New member
ללא מילים - עונה שנייה


החל מה-2.6 | ימי שבת | 17:25 | yes COMEDY

הקומדיה בכיכובה של מיני דרייבר חוזרת בעונה חדשה.

הסדרה עוקבת אחר משפחת דימאיו שלהם ילד עם שיתוק מוחין, ג'יי.ג'יי, שלא יכול לדבר, אבל כן להקליד את מה שיש לו להגיד. מאיה (דרייבר), היא אם בריטית בעלת גישה מגוננת, ישירה ומתנשאת, בעלה ג'יימי, שלא אכפת לו מה אחרים חושבים, דילן, ביתם הספורטאית וריי, הבן האמצעי והחכם, שמרגיש שהוא הכי מושפע מחוסר תשומת הלב של הוריו העסוקים בטיפול באחיו.

בעונה החדשה, ג'יי ג'יי נמצא בקייטנת קיץ ושאר בני המשפחה חשים בחסרונו, אך בעיקר מבינים כמה הם מוותרים לעצמם ומשתמשים במצבו של ג'יי ג'יי כתירוץ לכך. לפיכך מאיה מנקה את הבית והחצר, ג'יימי מגיע בזמן לעבודה, דילן מוצאת עבודת קיץ, ורק ריי, שבעיתות שגרה הוא קול ההגיון בבית, חש שאין לו עכשיו מטרה. בתחילת שנת הלימודים החדשה, הילדים מבינים שזו הפעם הראשונה שהם חוזרים לאותו בית ספר שנה אחרי שנה, לא בטוחים איך לנהוג. כשמאיה מרצה בפני הורים לילדים עם מוגבלויות ומשבחת את בית הספר על מאמציו לעזור לג'יי ג'יי, היא מגלה במהרה שהקשתה על עצמה ועל בית הספר, כיוון שעכשיו כל ההורים רוצים לרשום את ילדיהם ובית הספר אינו מסוגל לעמוד בכך.

 

LeRanch

New member
ספר האורחים / The Guest Book - סדרה חדשה


החל מה-2.6 | ימי שבת | 21:30 | yes COMEDY

קומדיה חדשה של גרג גרסיה ("קוראים לי ארל", "לגדל את הופ") בכיכובם של צ'ארלי רובינסון ("בית דין לילי"), קרלי ג'יבסון ("אחת, במיסיסיפי"), לו וילסון וקלי מרטין (ER).

הסדרה עוסקת בחייהם של העובדים והמבקרים במתחם קוטג'ים להשכרה בעיירה הררית קטנה. חברי הקאסט הקבוע מגלמים את דמויותיהם של העובדים ודיירי העיירה. מגוון שחקנים אורחים יגלמו את אורחי המתחם וכל פרק יתמקד באורח אחר.

הסדרה חודשה לעונה שניה.

 

LeRanch

New member
מכתבי אהבה - פרקים חדשים


החל מה-6.6 | ימי רביעי | 22:00 | yes DRAMA

ספיישל חדש של "מכתבי אהבה", הסדרה עוקבת אחר חייהם ופעילותם של ארבעה "בלשי" דואר שהופכים לצוות חוקר המאתר נמענים של פריטי דואר, שלא ידוע למי הם מיועדים. משימתם לוקחת אותם אל מחוץ למשרדם ולתוך עולם לא צפוי, שבו מכתבים וחבילות שאיבדו את דרכם, יכולים להציל חיי אדם, לפתור פשעים, לאחד בין אהבות ישנות ולשנות את העתיד, כאשר הם מגיעים באיחור, אך בדרך מופתית כלשהי, תמיד בזמן. הצוות כולל את מנהיג החבורה, בלש הדואר הגאון והמקסים, אוליבר א'וטול (אריק מביוס, "בטי המכוערת"), חברת הצוות החדשה שיין מקלנרי (קריסטין בות', "Orphan Black"), חובבת טכנולוגיה מושבעת שמביאה את המאה ה- 21 אל הקבוצה, ועוזריו של אוליבר: ריטה הייויט (קריסטל לאו, "העולם החדש") בעלת הרוח החופשיה והזיכרון הצילומי, ונורמן דורמן (גרוף גוסטבסון, "העולם החדש") החביב, המומחה לשיטות מחקר.

שוב בבית: כאשר הדוורים מגלים אגרטל מיוחד ובתוכו מכתב, הם מצליחים לאתר את בעלות האגרטל, שלוש נשים שלפני 18 שנים כשהיו ילדות ניסו למכור את האגרטל היקר במטרה להציל את החווה של הוריהן. הדוורים מגלים שלמרות שהאגרטל הינו נכס שעובר במשפחה מזה דורות רבים, המקור שלו חשוד. מאחר שהחווה שוב בקשיים, הדוורים צריכים להחליט אם לעשות את מה שהחוק מחייב או את מה שליבם אומר להם. נורמן פוגש את הוריה של ריטה, ואוליבר ושיין יוצאים קבוע.

דרך שעברו בה מעטים: לאחר שמצאו מצלמה ישנה משנות השמונים ובתוכה תמונות מוזרות, גורמת לצוות הדוורים לצאת לטיול לאורך קולורדו במיניבוס ישן, כשהם משתמשים בתמונות כבמפה, במטרה לאתר ילד קטן שהם חוששים שנחטף. שני הזוגות מתקשים לתקשר בינם לבין עצמם.

 

LeRanch

New member
במשפחות הכי טובות - עונה שלישית


החל מה-23.6 | ימי שבת | 18:40 | yes COMEDY

קומדיית סינגל-קמרה על משפחת שורט הגדולה והמאושרת ועל הרגעים שמהווים ציוני דרך בחייה – רגעים מוזרים, מצחיקים ובעיקר יפים, המסופרים על ידי מגוון חבריה, מנקודת מבטם האישית. בכל פרק מסופרים ארבעה סיפורים קצרים העוסקים בשבט, ומתחברים לפסיפס גדול יותר.

בזמן שחיי המשפחה נחשפים בארבעה סיפורים חדשים בכל פרק, בני המשפחה משתדלים להנות מהרגעים הקטנים שמגיחים לרגע, אבל נשארים איתם לעד.

בעונה החדשה, הת'ר ומשפחתה עוברים לגור אצל ג'ון וג'ואן לאחר שהמטבח שלהם נהרס והמתיחות בעיצומה, מאט וקולין בטוחים שיקבלו סכום פיצויים גדול מבית המלון לאחר נפילתה של קולין מהמרפסת ומבזבזים את כספם עד שמסתבר שהמלון פשט את הרגל, טיילר וקלמנטין מעוניינים להתגרש, אבל לא להיפרד, מאט נלחץ מהמחשבה על גידול ילדים, גרג וג'אן מארחים את הבוס שלה ואשתו אבל שוכחים את שמה ושלושת האחרים מוציאים מהאדמה קפסולת זמן שקברו כשהיו ילדים.

 

LeRanch

New member
משפחת פוסטר - פרקי סיום הסדרה


6.6 | בכורה ב-yes VOD

החל מה-13.6 | רביעי | 21:15 | yes DRAMA


שלושת פרקי סיום לדרמה המשפחתית האהובה, המספרת את סיפורה של משפחת פוסטר שבראשה זוג אימהות המגדלות משפחה רב גזעית הכוללת ילדים ביולוגים, מאומצים וילדי אומנה.

עלילת שלושת הפרקים תעסוק בחתונתם הקרובה של ברנדון וארוסתו אלייזה, אירוע שמשפיע רגשית על קאלי שהיתה מאוהבת בברנדון בעבר. כמובן שדמעות רבות ופרידות מרגשות צפויות בפרקי הסיום, רגע לפני שנצטרך להיפרד מהמשפחה בעצמנו... עד לעלייתה של סדרת-ההמשך.

 

LeRanch

New member
אזור הדיונים


באיזה סדרות תצפו החודש?

על מה תוותרו?

שתפו בהמוניכם
 

is00

New member
כנראה רק ב...

ספיישלים של מכתבי אהבה.
אבל מי יודע אולי ננסה את אחת מהבריטיות.
 

גםצופה

Member
מנהל
אמשיך

עם משפחת פוסטר, מכתבי אהבה וללא מילים (אני עדיין בעונה הראשונה ונהנית מהסדרה...)
ואנסה את טראומה וחוקים משלה...
 
למעלה