חדשות ועדכונים

גםצופה

Member
מנהל
הסדרה 'על הספקטרום' של yes זכתה בפרס הסדרה הטובה ביותר

'על הספקטרום', הדרמה הקומית החדשה של yes, זכתה במוצ"ש האחרון (05/05/2018) בפרס הסדרה הטובה ביותר בפסטיבל 'סירייס מאניה'- הפסטיבל החשוב ביותר בעולם לסדרות טלוויזיה, אשר מתקיים בעיר ליל שבצרפת. במסגרת ההישג יוצא הדופן, גברה 'על הספקטרום', בהפקת אודי סגל (סומיוקו הפקות), על סדרות נחשבות מכל העולם שהתמודדו בתחרות הרשמית, וביניהן הסדרה "רעיה אמריקאית", בכיכובה של אליסיה סילברסטון, כמו גם הסדרה Rain של נטפליקס ו-The Split של BBC. זוהי זכייה חסרת תקדים ושנייה ברציפות לישראל ול-yes, לאחר שבשנה שעברה זכתה בפרס הסדרה הטובה ביותר, סדרת המתח 'כבודו'.

ההתלהבות הבינלאומית והזכייה הזו, מעניקים חותמת איכות נוספת ל'על הספקטרום', שרק לפני שבועיים עשתה היסטוריה והיתה לסדרה הישראלית הראשונה אי פעם, והזרה היחידה, שהשתתפה בפסטיבל 'טרייבקה' היוקרתי בניו-יורק, מייסודו של רוברט דה-נירו, במהלכו זכתה לשבחים במגזין Vareity. את 'על הספקטרום' והסדרה הקומית של yes- 'ככה זה', שגם השתתפה בפסטיבל, מייצגת yes Studios, זרוע ההפצה והמכירה של yes, והן כבר זוכות להתעניינות רבה בקרב גופי שידור רבים בחו"ל. yes Studios אחראית על שורה של עסקאות תוכן חשובות וביניהן הסכם תקדימי עם חברת נטפליקס, במסגרתו עלו לשירות החברה כל פרקי הסדרה הישראלית המצליחה בעולם, 'פאודה' בלמעלה מ-240 מדינות, רכישת נטפליקס את הזכויות להפקת גרסה דוברת אנגלית לסדרה הקומית 'השוטר הטוב', וכן עסקה עם אולפני CBS, במסגרתו רכשו את הזכויות להפקת גרסה דוברת אנגלית לסדרה 'כבודו'.

רון אילון, מנכ"ל yes: "אנו נרגשים וגאים בזכייתה של 'על הספקטרום' ושל yes בפסטיבל היוקרתי ביותר בעולם לסדרות טלוויזיה, בפעם השנייה ברציפות. הפרס מהווה הוכחה נוספת להפיכתה של תעשיית הטלוויזיה הישראלית
ל-Start Up TV Nation ולמקור עולמי של יצירה ישראלית פורצת דרך. ברכותיי ליוצרים, למפיקים ולשחקנים.
yes גאה להיות מובילת הדגל ביצירת הפקות המקור הטובות ביותר, אשר ממשיכות לזכות בהכרה בעולם ולהסב כבוד למדינת ישראל".

'על הספקטרום', שיצרו דנה אדיסיס ויובל שפרמן, בהפקת אודי סגל (סומיוקו הפקות), היא דרמה קומית בכיכובם של נעמי לבוב, ניב מג'ר ובן יוסיפוביץ', במרכזה בפעם הראשונה בטלוויזיה, צעירים על הספקטרום האוטיסטי, אשר חולקים יחד דירה במסגרת דיור מוגן בלב שכונות רגילות .דרך נקודת מבטם הייחודית על החיים, עולים ספקות לגבי העולם "הנורמלי": שלושת הצעירים הם עמית (בן יוספוביץ', כוכב "הבימה" העולה), אוטיסט בתפקוד גבוה שעדיין מנסה להבין איך נוסעים באוטובוס או איך מתנהלת קניה בסופר, זוהר (השחקנית נעמי לבוב) בחורה יפהפייה עם לקות שכלית שעובדת בארומה, מחפשת אהבה, והכי היתה רוצה חבר "רגיל", ורון רון (ניב מג'ר, היוצר ואושיית הרשת) בחור עם אספרגר, אובססיבי לערוץ הקניות ולניקיון, המסתגר בבית. את הסדרה יצרו הבמאי יובל שפרמן והתסריטאית דנה אידיסיס, בהשראת אחיה האוטיסט. עוד משתתפים: אבי דנגור (אבי הזמר, מייקל) דור מוסקל (ערוץ הכיבוד) ורותי הולצמן (שוקלד, מנטה, מסטיק) שחוזרת למסך. 'על הספקטרום' תעלה ב-yes ב-22/5.



 
למעלה