אפריל 2018 בערוצי הסדרות של
.

  • פותח הנושא is00
  • פורסם בתאריך

is00

New member
סדרות השבוע.

אני רואה שהעלו רק את השידורים של ראשון-שלישי בשבוע שעבר, אז את כל הביקורות שלי אני אכניס להנה.....

"ווסטוורלד"- הפרק התחיל טוב, אבל מהר מאוד הפך להיות בעיקר מעיק. היו בו הרבה קווי זמן נפרדים, נראה לי, אבל הפעם לשם שינוי היה אפשר להבדיל ביניהם. היה מעניין לראות שדולורס גם הייתה בעולם האמיתי ולא רק בפארק. אני תוהה אם גם את זה היא זוכרת. חוץ מזה אני חייב להגיד שהעונה הסדרה מפתיעה מכמות העירום והקללות בה. למה מפתיעה? כי זה כמעט לא היה קיים ב- 2 הפרקים ששודרו. בעיקר בהשוואה לעונה הקודמת. מעניין מה גרם להם להתמתן ככה.
בכל מקרה העונה לא מבריקה, אבל מצד שני גם העונה הראשונה לא באמת הבריקה. מה שכן - אין ספק שהכתיבה בסדרה טובה. ציון: 6.

"האפ ולאונרד" - 2 פרקים לתוך העונה ו...בסדרה הזאת הם ממש אובססיביים עם הקו-קלאס-קלן, גזענות ויחסים בין שחורים ולבנים, אה? אם זה היה הבסיס של הסדרה הייתי מבין, אבל אני מרגיש שזה נושא שהם מתעקשים לדוש בו, בלי סיבה מוצדקת. את העונה הראשןנה מאוד אהבתי, אבל העונה השנייה הייתה פחות טובה, לטעמי וגם העונה הנוכחית התחילה לא משהו. אני חושב שהעיסוק הזה של הסדרה ביחסים הבין-גזעיים ב- 2 העונות האחרונות היא הבעיה. למה? אני מרגיש שזה משהו שהסדרה מתמקדת בו בלי סיבה ממש מוצדקת. מילא אם זה היה עלילה משנית עם כמה סצנות פה ושם, אבל 2 העונות האחרונות פשוט סובבות אך ורק מסביב לזה. בכל מקרה. הפרק... היה משעשע לפרקים, היתה בו כתיבה טובה לפרקים, הצליח להיות מותח לפרקים מעניין, אבל מילת המפתח היא לפרקים. בסה"כ הפרק היה בינוני פלוס. ציון: 6.

"שומרי האוצרות" - העונה נפתחה עם פרק לא משהו. בתחילת הפרק חשבתי שכל הסיפור עם האבנים היא בעצם עלילת העונה, אבל לא... זה התחיל והסתיים בפרק הזה(אבל כמובן שזה לא פוסל את האפשרות שזאת לא הייתה הפעם האחרונה שנראה אותן העונה) ולכן זה הרגיש לי מזורז מדי. בנוסף היו בפרק כמה קטעים ממש מגוחכים וחסרי היגיון(כמובן במסגרת של העולם בסדרה). למשל - איך בדיוק חברי מסדר הצללים הצליחו להגיע כל כך מהר ממקום למקום. רגע אחד הם במפלי הניאגרה, רגע אחר כך הם בפריז וברגע הבא הם בוונצואלה...
לספרנים יש את הספרייה שבקלות יכולה להעביר אותם ממקום למקום, לא משנה כמה הם רחוקים, אבל לשאר העולם...
. חוץ מזה גם העלילה עצמה לא הייתה מעניינת במיוחד. ציון: 6.

אה ואם תהיתם... לא, לא הפסקתי לצפות בסוכני שיל"ד, אבל כן הפסקתי לחכות ליס שיואילו בטובם לשדר את הפרקים, אז אני צופה בה כמעט בקצב של ארה"ב.
 
למעלה