מאי 2018 בערוצי הסדרות וה-VOD של

LeRanch

New member
מאי 2018 בערוצי הסדרות וה-VOD של


שימו
- ההודעות שיופיעו בהמשך עלולות לכלול
ים.

הקריאה על אחריותכם




 

LeRanch

New member
מוקד 911 / 9-1-1 - סדרה חדשה


דרמה חדשה מבית היוצר של ראיין מרפי ובראד פלצ'וק ("אימה אמריקאית", "אמריקה נגד או.ג'יי. סימפסון") העוסקת בחייהם ובחוויותיהם של אנשי המקצוע של שירותי החירום – שוטרים, פראמדיקים ולוחמי אש - המגיעים ראשונים אל הסיטואציות המלחיצות והמפחידות ביותר.

מגיבי החירום חייבים לנסות ולאזן בין הצלת חייהם של אזרחים בצרה ובין חייהם האישיים שגם הם נתונים בקשיים. בסדרה מככבים זוכת האוסקר אנג'לה באסט כשוטרת עשויה ללא חת שמתמודדת עם בעיות מבית, זוכה האמי פיטר קראוזה ("עמוק באדמה") הוא מפקד תחנת כיבוי אש וקוני ברייטון שבה לשיתוף הפעולה השלישי שלה עם מרפי (מאז "אימה אמריקאית" ו"או.ג'יי") כאבי קלארק, מוקדנית 911 (מספר החירום האמריקאי לשירותי הצלה) המתמודדת עם טיפול באמה חולת האלצהיימר.

עוד מככבים: אוליבר סטארק, עיישה הינדס ("דם אמיתי"), קנת' צ'וי, ורוקמונד דנבר ("נמלטים").

הסדרה היא הניסיון הראשון של מרפי ופאלצ'וק להיכנס לעולם סדרות המשטרה/רפואה הפרוצידורליות ובהתאם לבראנד היחודי שלהם היא קצבית ומסחררת ומלאה ברגעים שלא יאמנו לצד סיפורים אישיים מאד.

הסדרה חודשה לעונה שניה.

 

LeRanch

New member
בעלי היכולות / The Gifted - סדרה חדשה


דרמת פעולה חדשה שהיא שיתוף פעולה בין FOX ל-מארוול המתרחשת בתוך היקום של "אקס-מן" ומספרת את סיפורם של בני זוג רגילים מהפרוורים (סטיבן מוייר, "דם אמיתי" ואיימי אקר, "מבוקש") – הוא עורך דין וחלק מהמחלקה שתובעת מוטנטים – שחייהם מזדעזעים כשהם מגלים שלשני ילדיהם יש כוחות על והם מוטאנטים. המשפחה נאלצת לברוח מהממשל העוין, מצטרפת לרשת מחתרתית של מוטאנטים ונאלצת להילחם כדי לשרוד.

בין השחקנים הנוספים של הסדרה נמצאים ג'יימי צ'אנג ("עד עצם היום הזה") בתפקיד בלינק, דמות הקומיקס האגדית והאהובה, קובי בל ("משמרת שלישית") כקצין הצד מוטאנטים אך שונא את עבודתו ואמה דומונט ("אקווריוס") כפולאריס, בתו של מגנטו המוטאנט החזק ביותר ביקום.

הסדרה חודשה לעונה שנייה.

 

LeRanch

New member
חוקרות בשטח / The Detail - סדרה חדשה


דרמת משטרה כיפית ואקשנית חדשה העוסקת בשלוש חוקרות מחלק רצח שעובדות ללא לאות לפתור פשעים בעודן מנסות לאזן את חייהן האישיים המסובכים.

שניי גריימס-ביץ' (כוכבת 90210 המחודשת) מגלמת את דמותה של הבלשית הפיקחית ג'קלין "ג'ק" קופר, בעלת כישורי חקירה חריפים, אבל חיים אישיים מבולגנים. סטיבי הול (אנג'לה גריפין, "קצוות מפוצלים") היא חוקרת מהירת מחשבה, חדה ומחושבת, המנטורית של ג'ק, בעלת חיי משפחה מאתגרים. מפקדת היחידה היא פיונה קרי המאיימת (וונדי קרוסון, "נס רפואי"), שעובדת בכל שעה ביום כדי לתפוס פושעים ולהבטיח קצת צדק.

 

LeRanch

New member
אלמנטרי - עונה שישית


עונה חדשה לעיבוד המודרני לעלילותיו של הבלש שרלוק הולמס – בכיכובם של ג'וני לי מילר ("איליי סטון", "דקסטר", סיק בוי מ"טריינספוטינג") בתפקיד שרלוק ולוסי לו ("המלאכיות של צ'רלי"), המגלמת את ד"ר ג'ואן ווטסון, גרסא נשית לד"ר ווטסון.

בסיום העונה החמישית מצבו הבריאותי של שרלוק התדרדר והוא חווה אובדן זיכרון זמני שמקורו לא ידוע ובפרק הסיום עובר צילום MRI שעתיד לחשוף את האבחנה שלו. שרלוק לא חושף בפני ווטסון את מצבו, דבר שעתיד לגרום לבלבול וחשדות מצדה באשר לגמילתו מסמים. מצבו ישפיע גם על עבודתו ויכולתו לחקור פשעים.

 

LeRanch

New member
NCIS - עונה 12


הסדרה האהובה NCIS, בכיכובו של מארק הרמון ("שיקאגו הופ", "הבית הלבן") חוזרת ל-yes!

ב- NCIS (שירות החקירות הפליליות של חיל הים האמריקאי), היא יותר מדרמת אקשן – יש בה גם מנה גדושה של הומור, כשהיא מתמקדת בדינמיקה המשעשעת והמסובכת לעיתים, של צוות החוקרים המחויב לשיתוף פעולה בתנאים קשים של סכנות ולחץ רב.

הסוכן המיוחד ג'תרו גיבס (מארק הארמון) סמל ארטילריה בנחתים לחם בעבר במלחמת המפרץ, שהשאירה בו צלקותיה, ידוע מאוד בכישורי החקירה המעולים שלו, מנהיג צוות של חוקרים בעלי אישיות צבעונית. גיבס, הממעט לדבר, מכיר את צוותו טוב כל כך, עד שהוא זקוק למבט אחד בלבד, כדי להבין במה דברים אמורים ולהעריך את המצב.

הצוות כולל את הסוכן אנטוני דינוזו (מייקל וות'רלי), בלש מחלק רצח לשעבר, בעל חושים עזים, מחשבה מהירה והומור עוקצני, שהופך אותו לחביב הצוות.

אבי שוטו (פולי פרט "דרו קארי", "24") היא מומחית המז"פ האנרגטית והצעירה ברוחה של הצוות. היא מדענית מוכשרת ביותר, ששכלה החד משלים את הסגנון הגותי שהיא משווה לעצמה.

הסוכן טימותי (טים) מקגי (שון מורי), בוגר MIT, ביישן ונוירוטי, שמומחיותו בתחום המחשבים עולה כאין וכאפס על חוסר בטחונו בשטח.

לצוות עוזר החוקר הרפואי הוותיק ד"ר דונלד "דאקי" מלארד (שחקן התיאטרון דיויד מקאלום), שיודע הכל בגלל שכבר ראה הכל, ותמיד שמח לספר על כך.

מרצח וריגול לטרור וחטיפות של חיילים וצוללות, הסוכנים המיוחדים של ה- NCIS, סובבים את הגלובוס במטרה לחקור את כל הפשעים הקשורים לצי ולמארינס.

 

LeRanch

New member
האיש האחרון בעולם - עונה רביעית


הקומדיה הפוסט אפוקליפטית המעולה של וויל פורטה (SNL) שגם מככב בה בתפקיד הראשי, חוזרת בעונה חדשה.

לאחר שנפטרו מפאט, החבורה יוצאת לים בכוונה להגיע למקסיקו. פאמלה (המצטרפת החדשה קריסטין וויג) מעצבנת את כולם כשהיא מבזבזת את האספקה, תובעת את חדר השינה של יאכטה לעצמה ומפלרטטת עם טנדי. היא חוטפת אותו ושולחת את שאר החבורה לאי בודד, בו הם פוגשים ניצול שלא מודע לאפוקליפסה והוא מצטרף אליהם.

 

LeRanch

New member
איש משפחה - עונה 16


עונה מספר 16 במספר לקומדיית האנימציה האמריקאית הפרועה, זוכת פרס האמי.

הפרק הראשון בעונה נקרא "פרק זוכה אמי" ובו פיטר מנסה לייצר פרק של איש משפחה שיזכה באמי. הפרק מכיל הרבה פארודיות והתייחסויות לסדרות כמו המפץ הגדול, משפחה מודרנית, שובר שורות, בנות, הומלנד, הסמויה, משחקי הכס ועוד. סופיה ורגרה, טיי בורל, ביל מאהר מדבבים את עצמם.

בעונה הזו יצוין הפרק ה- 300 של איש משפחה (פרק 11 בעונה) ובעלילה שתימשך על פני שלושה פרקים, בראיין יסולק מבית משפחת גריפין לאחר שהעלה לטוויטר ציוץ שמרגיז את כל העיירה. סטואי יבחן את הפחד שלו מלהיות לבד, בפרודיה על שרלוק הולמס בריאן וסטואי יפתרו תעלומה ומג עתידה לצאת מהארון כלסבית.

שחקנים אורחים בעונה: איאן מק'אלן (כפסיכולוג של סטואי המנסה לעזור לו לצאת מהארון), קריסטן בל, סופיה ורגרה, טיי בורל, ג'ולי בואן, ביל מאהר, בראיין קרנסטון וניסי נאש.

 

LeRanch

New member
הבחורה החדשה - עונה שביעית ואחרונה


הסדרה הקומית בכיכובה של זואי דשאנל חוזרת בעונה שביעית ואחרונה.

העונה החדשה תתחיל כשלוש שנים מסיום העונה הקודמת. שמידט הוא עקר בית מאושר, שמגדל את רות – הבת שלו ושל סיסי, מערכת היחסים של וינסטון ואלי עומדת להשתנות באופן מהותי, וגם מערכת היחסים של ג'ס וניק שחזרו להיות ביחד בסיום העונה השישית, עומדת להימשך על פני העונה הזו ואולי אף תסתיים בנישואיהם.

 

LeRanch

New member
הגולדברגים - עונה חמישית


עונה חדשה לקומדיה המתרחשת בשלהי שנות ה-80.

בשביל אדם גולדברג (שון ג'ימברון) חנון חמוד, היו אלו שנות הקסם והוא ניצב בפניהן חמוש במצלמת וידאו, כדי שיוכל לתעד את כל הטירוף שמייצרת משפחתו. משפחת גולדברג היא משפחה חמה ואוהבת כמו כל האחרות, רק עם הרבה יותר צעקות.

אם המשפחה, בוורלי (וונדי מקלנדון-קווי), אם חונקת טיפוסית: שתלטנית, מגנה יתר על המידה ששולטת במשפחתה ביד רמה ועם אפס מודעות לגבולות. האב מורי (ג'ף גרלין, "תרגיע"), איש מחוספס, חם מזג שמשתדל מאוד לחנך את ילדיו בלי לצעוק, אך מצליח רק לעיתים רחוקות. הבת הבכורה, אריקה (היילי אורנטיה) בת 18, יפה, מפחידה, ולא אחת שכדאי להתעסק איתה. בארי (טרוי ג'נטיל) בן ה- 17, הוא נער רגיש הלוקה בתסמונת הילד האמצעי במצב מתקדם, ואדם הצעיר, מפעיל המצלמה שעתיד להפוך לבימאי. מסביב למשפחה חג הסבא – אל "פאפס" סולומון (ג'ורג' סיגל "תהרוג אותי וזהו") האיש הכי פרוע בשבט, דון ז'ואן חסר עכבות ובושה.

בפתיחת העונה החדשה, אריקה עומדת לעזוב לקולג' ובוורלי מתקשה לתת לה לעזוב, בארי מתגעגע ללייני ומוצא נחמה בלהציק לאדם ופאפס בודה סיפורי מלחמה לסרט שאדם מצלם עבור שיעור היסטוריה ומסבך את אדם עם המורה שלו.

 

LeRanch

New member
המיק - עונה שנייה


הקומדיה הפרועה חוזרת בעונה חדשה.

מקנזי (קייט אולסון, "פילדלפיה זורחת") הידועה גם בשם מיקי היא בחורה בטלנית ומרדנית שאוהבת לחגוג ומוצאת את עצמה פתאום תקועה בעיירה קטנה, נאלצת לקבל על עצמה את גידול ילדיה של אחותה העשירה והמנוכרת, כשהיא ובעלה צריכים לברוח מארה"ב כדי להימנע ממאסר באשמת הונאה. האחיינים של מיקי – סברינה בת ה-18, צעירה שאפתנית ויריבה ראויה למיקי, צ'יפ בן ה-13, נער יהיר, פושע צעיר בהתגלמות, ובעל פרצוף שדורש סטירה ובן בן ה-7, חנון מתוק ושברירי – הם כל מה שהיא מעולם לא רצתה. ולמרות זאת, היא נחושה לנצל את ההזדמנות ולהפוך את המפלצות הקטנות לחברים ישרים, חרוצים ומכובדים בחברה האנושית, דבר שהיא עצמה לא התנסתה בו מעולם. אימהות מעולם לא היתה חלק מסדר היום העתידי שלה, אבל הילדים האלו זקוקים באופן נואש להורה, ולמרות שכל חייה היתה חסרת אחריות, היא מגלה שאחריות ואימהות אינם הורסי מסיבות כמו שתמיד חשבה.

בפתיחת העונה, המשפחה מאבדת את האחוזה ועוברת לגור במלון יוקרתי, אבל בגלל הבזבוז הרב, הכספים שלהם מוקפאים והם נאלצים לעבור למלון זול יותר. תוכנית להחזיר אליהם את החשבון המוקפא מסתבכת והם נאלצים לחזור לאחוזה ההרוסה.

 

LeRanch

New member
שומרי האוצרות - עונה רביעית ואחרונה


סדרת המתח וההרפתקאות של רשת TNT בהפקתו של דין דבלין ("היום השלישי", "העוקץ"), חוזרת בעונה רביעית ואחרונה.

הסדרה מבוססת על סדרת סרטי מתח מצליחה של הרשת בכיכובו של נואה וויילי. היא עוסקת בפלין קארסן (וויילי) ספרן, המגלה שהספרייה שהוא מנהל מכילה חלק מהאוצרות המיתולוגיים והקסומים ביותר בעולם, והוא יוצא לסדרה של הרפתקאות להשיב אותם מאלו המנסים לגנוב אותם ולהשתמש בהם לרעה. דוגמנית העל רבקה רומיין ושחקן "העוקץ" כריסטיאן קיין מככבים כסוכנת הרשות למלחמה בטרור וגאון מתמטי שחוברים יחד לצוות הספרנים.

העונה הרביעית מוותרת על קו עלילתי אחד לטובת פרקים העומדים בפני עצמם, למרות שחלק מהנושאים יחזרו בכמה מהפרקים, כמו העלילה של פלין ואיב שעוברים טקס שהופך אותם לבני אלמוות, חזרתה של ניקול נון, השומרת הראשונה של פלין, והעימות בין שומרי האוצרות לבין עצמם לגבי טענתו של שומר אוצרות לשעבר דרינגטון דרה, שבכל עת יכול להיות שומר אוצרות אחד בלבד, או שהתוצאה תהיה אסון כמו זה שקרה בימי הביניים.

 

LeRanch

New member
רגליים קרות - עונה שביעית


הדרמה הקומית האהובה מתחילת שנות ה-2000 שבה בשנה שעברה לעונה שישית, 13 שנים לאחר סיומה. לאור ההצלחה, חוזרת "רגליים קרות" בעונה חדשה בכיכובם של ג'יימס נסביט (אדם), ג'ון תומפסון (פיט), פיי ריפלי (ג'ני), הרמיוני האריסון (קרן), ורוברט בטהרסט (דיוויד) שמשחזרים את דמויותיהם.

העונה ממשיכה את קודמתה, מספר חודשים מהסיום: טינה עוברת לגור עם אדם וחוששת שהמעבר יפגע ביחסים שלהם, אדם מתחיל עבודה חדשה בסטארט-אפ טרנדי, קרן מגשימה את חלומה ומשיקה את בית ההוצאה לאור שלה ונאבקת לשמור על שלמות המשפחה, אבל מבינה במהרה שמחיר המאבק גבוה מידי, ג'ני, שמצליחה מאוד בעבודה, מזניחה את נישואיה ואת רצונו של פיט לחוש מוערך בביתו. פיט התגבר על הדיכאון בו לקה בעונה הקודמת וגם צרותיו הכלכליות מתחילות להסתדר אבל הוא מחפש משמעות עמוקה יותר לחייו מתפקידו כנהג עבור העשירים. לשניים צפויה הזדמנות מפתיעה והחלטה קשה שתשנה את חייהם. דיויד, שהצליח לחמוק ממאסר על הונאה, ושנישואיו לרובין מתפרקים מתאמץ להחזיר את חייו למסלול. מזלו הרע מתחיל להשתנות לטובה כשפיט פותח בטעות בשיחה עם לקוח עשיר.

 

LeRanch

New member
בן לוקח בת - עונה שנייה ואחרונה


הדרמה הקומית הנוגעת ללב מבית ה-BBC, שמספרת את סיפור מערכת היחסים בין ליאו (הארי האפל, "הולבי סיטי", "עברייני על") בן ה-26, וג'ודי (רבקה רות') טרנסג'נדרית בת ה-40, ותגובות המשפחה והחברים לזיווג הלא שגרתי, חוזרת בעונה שנייה.

בפתיחת העונה ג'ודי וליאו גרים יחד בביתה של פגי, שגם ג'קי גרה בו, ואין להם הרבה פרטיות. כשליאו מקבל הצעת עבודה מפתה, ובמקביל מצב בריאותה של פגי מתחיל להדאיג, יחסיהם של ליאו וג'ודי עומדים בפני אתגר ובעיות גדולות שעליהם לפתור.

אנג'י מוטרדת מכך שבסלון יש בעיית חולדות אבל ג'קי מנצלת את המצב לטובתה כשהיא מתחברת עם לוכד המזיקים. טוני חושב שהתלהבותה של פגי מכל הדברים הנוגעים לטרנסג'נדרים.

השחקנית רבקה רות', כמו ג'ודי בת דמותה בסדרה, היא טרנסג'נדרית וזוהי הקומדיה הראשונה של ה-BBC שעוסקת בנושא הטרנסים באופן מובהק, ושבה מככבת שחקנית טרנסג'נדרית בתפקיד ראשי. הסדרה זכתה להצלחה רבה והשוואות מחמיאות ל"גווין וסטייסי" המיתולוגית.

 

LeRanch

New member
אש נגד כוחות הרשע - עונה שלישית ואחרונה


סדרת האימה הקומית שבה בעונה חדשה.

הסדרה מבוססת על סדרת הסרטים "מוות רצחני" בכיכובו של ברוס קמפבל שגם מפיק יחד עם יוצריה האחים סאם ואוון ריימי, עבור רשת Starz. יחד עם קמפבל מככבים גם לוסי לולס (זינה: הנסיכה הלוחמת, ספרטקוס), ג'יל מארי ג'ונס (סליפי הולו), ריי סנטיאגו (דקסטר) ועוד.

לאחר שהציל את העולם מכוחות הרשע, אש חוזר להשתקע באלק גרוב, אבל סגנון חייו הרגוע מופר במהרה כשהרשע חוזר לעיר ורודף כל מי שקרוב אליו. רובי נחושה להרוג את בעל הנבואה, אבל אש וחבריו אינם מתכוונים להיכנע בקלות. רובי בצד של כוחות הרשע ובמסע להרס העולם ולשם כך היא רוקחת תוכנית שטנית לפגוע באש ומזמנת בעל ברית מלפני מאות שנים רבות. קלי חוזרת לאלק גרוב עם חבר חדש, דלטון אביר השומריה ובידיה מסר: כוחות הרשע לא סיימו עם קבוצת הלוחמים ברשע. הנאמנויות שלה עומדות במבחן כשחברים ותיקים וחברים חדשים מתעמתים, אבל שנאתה לרשע ונחישותה לשים קץ לטרור שמנסה לפגוע במשפחתה החדשה מחזקים את התמקדותה בלחימה. ברנדי ואש לומדים להתמודד עם ההכרה שהם אב ובת בדיוק כשהם מגלים שהרשע חזר לעיר. מאחר שאש לא עומד להפוך לאב השנה בזמן הקרוב, ברנדי נסמכת על עצותיו של יועץ סימפטי יותר, מבלי לדעת שיש לו סודות שטניים, אבל בכל הקשור ללחימה ברשע, ברנדי מוכיחה שהיא ללא ספק ביתו של אביה.

 

LeRanch

New member
על הספקטרום - סדרה חדשה


דרמה קומית חדשה מאת דנה אידיסיס ויובל שפרמן.

הסדרה הישראלית הראשונה שהתקבלה לפסטיבל הקולנוע היוקרתי טרייבקה ביו יורק, מייסודו של רוברט דה נירו.

תארו לכם ריאיון עבודה בו אתם מפרטים את כל המגרעות שלכם, דייט ראשון שמתנהל רק על ידי מבטים, מפגש חברתי בו אין לכם מושג מתי להצטרף לשיחה, ומה נכון להגיד ומה זה בכלל אומר שהבנאדם שמולך מחייך אליך? כך נראים החיים של זוהר, עמית ורון רון, שלושה צעירים בסוף שנות העשרים שלהם, המאובחנים על הספקטרום האוטיסטי. שלושתם שותפים לדירה ברמת גן- הם לא גאונים, אין להם כישרון יוצא דופן או זיכרון פנומנלי, למעשה הם לא טובים בכלום, אבל הם הגיבורים שלנו ודרכם נחווה את העולם מנקודת מבט מפתיעה מצחיקה והמאוד לא פוליטיקלי קורקט: עמית (בן יוספוביץ', כוכב "הבימה" העולה), אוטיסט בתפקוד גבוה שעדיין מנסה להבין איך נוסעים באוטובוס או איך מתנהלת קניה בסופר. לעמית יש אובססיה ישנה לשואה ולהיטלר ועכשיו הוא מפתח אחת חדשה לליאור, המלצרית בבית הקפה השכונתי. זוהר (השחקנית נעמי לבוב) בחורה יפהפיה עם לקות שכלית שעובדת במטבח של ארומה, אבל החלום שלה הוא לעבור לעמדת הדלפק ולקרוא במיקרופון ללקוחות.

זוהר מתכחשת לזה שהיא "שונה", היא משתוקקת כבר לשכב עם גבר רגיל אבל אף אחד לא נענה לה מחשש לנצל אותה. לזוהר יש אח גדול בשם אשר (אורי גת, המתופף האגדי של להקת מרסדס בנד), שמאז שהוריהם נהרגו, אחראי עליה ובעיקר דואג להרחיק ממנה כל בחור מסביבתה. רון רון (ניב מג'ר, היוצר ואושיית הרשת) בחור עם אספרגר, אובססיבי לערוץ הקניות ולניקיון, המסתגר בבית, אין לו חברים למעט IROBOT שהולך אתו לכל מקום (בדירה).. דרך נקודת מבטם על החיים, נזכה אנחנו לראות את עצמנו מזווית חדשה, מוזרה ומצחיקה, שתוליד אולי ספקות לגבי העולם "הנורמלי" כמו שאנו רואים אותו. את הסדרה כתבה בהומור, חוכמה ועדינות רבה התסריטאית דנה אידיסיס בהשראת אחיה הצעיר האוטיסט וחבריו, מתוך חשיבות לשמור על השונות והמוזרות שלהם ולהציג אותם כגיבורים מבלי להתייפייף. הגיבורים שלנו חולקים דירה בעיר הגדולה רמת גן, בדיוק כמו בעולם האמיתי, במסגרת דיור מוגן בלב שכונות רגילות, כשהם מקבלים תמיכה של מדריכה שעוזרת להם בתפקוד היומיומי.

עוד משתתפים: אבי דנגור (אבי הזמר, מייקל) דור מוסקל (ערוץ הכיבוד) ורותי הולצמן שחוזרת למסך אחרי שנים רבות.

הסדרה באיכות קולנועית יוצאת דופן, צולמה בעדשות אנמורפיות מיוחדות, שרק מספר בודד של סדרות בעולם צולמו באמצעותן.

יוצרים: דנה אידיסיס ויובל שפרמן.
תסריטאית: דנה אידיסיס במאי: יובל שפרמן.
חברת הפקה: אודי סגל, סומיוקו הפקות.

 

LeRanch

New member
חף מפשע / Innocent - סדרה חדשה


זהו סיפור על אהבה, תשוקה, קנאה ובגידה, על מאבקו של אדם לבנות מחייו את חייו ההרוסים ומאבקה של בני משפחה לגלות את האמת מאחורי רציחתה של אחותם, ביתם ואימם.

לאחר שבילה שבע שנים באחד מבתי הכלא השמורים ביותר, הרשעתו של דיויד קולייר (לי אינגלבי, "סוג א', "החמישיה") ברצח אשתו, מבוטלת בשל פרט טכני או כפי שכינה זאת עורך הדין שלו "עיוות דין מזעזע". דיויד יכול עכשיו להתחיל מחדש את חייו, להשיב לתיקנן את מערכות היחסים שלו עם משפחתו וחבריו, לראות את ילדיו ולהתאבל על אשתו טרה. לפחות זה מה שהוא מקווה לעשות.

מבחוץ, נראה שלטרה ודיויד היו חיים מושלמים: נשואים 10 שנים, שני ילדים יפהפיים, בית גדול ועסק מצליח. לאנשים מבחוץ הם נראו כעשויים מהחומר שחלומות עשויים ממנו, כך שכשטרה נמצאה מתה לאחר לילה בו לא שבה מבילוי, הקהילה הוכתה בתדהמה. אבל הקרובים אליהם הכירו סיפור אחר: דיויד היה שיכור, העסק שלו התפרק, הם רבו כל הזמן ולפי אחותה של טרה, אליס (הרמיוני נוריס, "רגליים קרות"), דיויד הכה את טרה יותר מפעם אחת.

לאחר זיכויו של דיויד ושחרורו מהכלא, הועבר הטיפול במקרה לבלשית קאתי הדסון (אנג'ל קולבי, "לרקוד על הקצה") שתהפוך כל אבן כדי לגלות את האמת וכל אחד חשוד בעיניה. ככל שהסיפור יתקדם, נחשף לסודות על התעללות, רומנים ובעיות כלכליות – מאחות קנאית ומאהבים מאוכזבים- הסודות יקרעו לגזרים את מערכות היחסים העדינות.

זהו סיפורו של אדם שאוסף את עצמו ומתחיל מחדש לנוכח סיכויים כמעט בלתי אפשריים, למרות שרבים מהאנשים במשפחתו ובקהילתו ממשיכים להאמין שאין עשן בלי אש. סיפור על איך זה מרגיש להיות מסומן כמפלצת כשאתה יודע שלא עשית שום דבר רע, אבל גם על איך אתה יכול למצוא אהבה והשראה במקומות המפתיעים ביותר. וגם על גילוי האמת על הפשע האכזרי שהאשם בו עדיין מסתובב חופשי.

את הסדרה יצרו עבור ITV כריס לאנג ("בלתי נשכח") ומאט אלדריג', ומביים אותה ריצ'ארד קלארק ("דוקטור הו", "זרה").

 

LeRanch

New member
חטיפה ברכבת התחתית / Below The Surface - סדרה חדשה


דרמת מתח דנית חדשה בת שמונה פרקים המתרכזת בפעולת טרור במטרו של קופנהאגן, שבה חמישה עשר אנשים נלקחים בני ערובה.

פיליפ נורגארד (ג'והאנס לאסן) הוא חייל לשעבר, שעומד כיום בראש כוח המשימה למלחמה בטרור, והוא ממונה על הצלת בני הערובה יחד עם פקודיו וחבריו ליחידה. החוטפים מאפשרים לאחת מבנות הערובה להתראיין בתוכנית טלויזיה בהנחייתה של העיתונאית ניה טופט (פפריקה סטין) שהופכת במהרה לקשר היחיד של החוטפים עם העולם החיצוני.

הסדרה נוצרה על פי רעיון של אדם פרייס (יוצר "בורגן") והיא שואבת המון משיחות שערך במאי הקולנוע הדני קספר ברפורד ("קוד פרוץ", "קיץ 92") עם צלם העיתונות הדני דניאל רי, שנחטף על ידי דאע"ש והוחזק בשבי בסוריה למעלה משנה.

שחקנים נוספים: אלן הייד (גודריק "דם אמיתי"), ג'ייקוב אופטברו, הנריק פריפ, דאר סאלים.

הסדרה חודשה לעונה שניה.

 

LeRanch

New member
האורוויל / The Orville - סדרה חדשה


מהיוצר זוכה פרס האמי סת' מקפרלן ("איש משפחה", "טד"), מגיעה "האורוויל", חלקה סדרת אקשן-מד"ב-הרפתקאות, חלקה קומדיה, המתרחשת בעוד 400 שנים ועוקבת אחרי "האורוויל" ספינת חלל בינונית העוסקת בהעברת סחורות, מחקר וגישוש. הצוות שלה, גם אנושי וגם חייזרי עומד בפני הפלאות והסכנות של החלל החיצון אבל גם צריך להתמודד עם הצרות המוכרות ולעיתים מצחיקות של היומיום.

אד מרסר (מקפרלן) הוא קפטן הספינה. מרסר היה קצין מצטיין שניבאו לו עתיד מזהיר בצי, עד שתפס את אשתו במיטה עם חייזר. מאז, השתכר, התרשל בתפקידיו וקידומו עוכב, אך בשל צמיחתו המהירה של הצי ומחסור בכוח אדם, הוא מקבל את תפקידו של הקפטן הפורש של "האורוויל". אל הספינה הוא מביא איתו את חברו הטוב משכבר הימים גורדון (סקוט גרימס, "שולחן לחמישה", ER), הגאי מחונן ומופרע שקורקע בעבר לעבודות משרדיות לאחר מספר תרגילים שעלו לצי באבדן סחורות רבות. להפתעתו הרבה, מרסר מגלה שמי שהוצבה להיות סגניתו היא לא אחרת מאשר אשתו לשעבר, קומנדר קלי גרייסון (אדריאן פליקי, "סוכני שילד", "אורות ליל שישי") וכעת הוא נאלץ לשים בצד את כעסו ולהסתדר איתה כדי שיוכלו לעבוד יחד.

צוות רב של שחקנים אורחים, חלקם עבדו בעבר עם מקפרלן, התייצב להופיע בסדרה: שרליז ת'רון מגלמת קפטנית המגלה עניין במרסר, ליאם ניסן, רוב לאו, ג'פרי טמבור, הולנד טיילור ורבים וטובים אחרים.

"האורוויל" מפתיעה בהיותה שונה מכל דבר אחר שעשה מקפרלן, היא לא בדיוק פארודיה (בהחלט לא בסגנון פארודיות חלל כמו ספייסבולז או גלקסי קווסט) ולא בדיוק סדרת אקשן מד"ב ישירה, ולכן היא גם כל כך שונה ואפקטיבית, היא מנצלת את המדיום (בדומה לקודמותיה לז'אנר) להעביר ביקורת ומסרים באמצעות מטאפורות עתידניות על נושאים עדכניים כמו טרנסג'נדרים, זכויות נשים, חופש דת ועוד.

הסדרה חודשה לעונה שנייה.

 
למעלה