מאי 2018 בערוצי הסדרות וה-VOD של

LeRanch

New member
מאי 2018 בערוצי הסדרות וה-VOD של


שימו
- ההודעות שיופיעו בהמשך עלולות לכלול
ים.

הקריאה על אחריותכם
 

LeRanch

New member
שלטון הצללים - סדרה חדשה


החל מה-1.5, ימי ראשון-רביעי ב-20:15 ב-HOT3 וב-HOT VOD וגם ב-NEXT TV

תשכחו מכל מה שחשבתם על הפוליטיקה הישראלית: מחאת הענק שמסעירה את המדינה? היא בסך הכול ניסיון של יועץ פרלמנטרי צעיר להשיג זיון. הפרובוקציה האחרונה במליאה? טריק של יועץ אחר כדי לא להיתפס מתפלח מהעבודה באמצע היום. ומתווה הגז? הוא בכלל תוצאה של כסאח בין שני אקסים צעירים.

"שלטון הצללים", דרמת מתח פוליטית חדשה שמראה לראשונה את מאחורי הקלעים של הכנסת. ב'שלטון הצללים' הגיבורים הם לא הח"כים, אלא ה"צללים" שלהם – היועצים. האהבות, השנאות והחברויות שלהם, משפיעות על החיים של כולנו. לתוך חבורה כזו, חודר דודי גרציאנו (אביב אלוש), האידיאליסט, במסע נקמה שעוד יביא את כולם לחשוף פרשיה שמאיימת על עתיד המדינה כולה. כדי להצליח עליהם להניח בצד את האגו והאינטרסים ולגבור על הפיתוי העצום שבכוח.

עוד לא הייתה סדרה שהציצה כך לתוך הכנסת, המשחק הפוליטי המסובך מקבל כאן טיפול חדש, אחר, תוך כדי הקפדה על הריאליזם והפרטים הקטנים אשר גורמים לה להראות כמו הדבר האמתי. לא מדובר בשערוריות הגדולות, אלא בכנסת כמקום עבודה: קיזוזים, קטנוניות, פיליבסטרים, יום יום שהוא מלחמה.

משתתפים: אביב אלוש, חן אמסלם, תום אבני, עומר גולדמן, נועה קירל, יפית אסולין, דניאל ליטמן וזאב רווח.
יוצרים: חיים אביחיל, רז יובן ורם לנדס.
תסריטאים: חיים אביחיל, רז יובן ומשה קלוגהפט.
בימוי: אוהד פרח.
הפקה: רם לנדס, קודה תקשורת.

 

LeRanch

New member
פרויקט מסלול - עונה 14


החל מה-1.5, ימי שלישי בשעה 20:45, ב-HOT3 וב-HOT VOD

תוכנית הריאליטי של ערוץ "בראבו" וחברת Fremantle, שגרפה שני פרסי "אמי" וזכתה לגרסאות מקומיות בכ-25 מדינות בעולם, חוזרת לעונה 14.

16 מעצבי אופנה מתחילים יקבלו העונה הזדמנות להתחרות על יצירת קולקציה שלמה שתוצג בשבוע האופנה בניו יורק, ולזכות בחבילת פרסים בשווי מאות אלפי דולרים.

לצדה של דוגמנית העל ואושיית האופנה היידי קלום, שמנחה את התוכנית, מככבים גם המנטור הוותיק טים גאן והשופטים הקבועים – מעצב האופנה זוכה הפרסים זאק פוזן והמנהלת הקריאייטיבית של "מארי קלייר", נינה גארסיה.

המעצבים המוכשרים אמנם יספקו לא מעט רגעי "וואו" על מסלול התצוגות, אבל גם יציבו אתגר יוצא דופן לסבלנותו של המנטור גאן בעונה המפתיעה ביותר עד כה.

העונה יגיעו להתארח בפאנל השופטים גם זוכה העונה הרביעית, כריסטיאן סיריאנו, הספייס גירל מל בי, כוכבות "UnREAL" שירי אפלבי וקונסטנס זימר, כוכבת "מד מן" קירנן שיפקה, הדוגמנית קוקו רושה, הזמרת סיארה והשחקניות בלה ת'ורן ("אהבה גדולה") ואשלי טיסדייל ("היי סקול מיוזיקל").

 

LeRanch

New member
טופ שף - עונה 12


החל מה-23.5, ימי רביעי בשעה 20:45 ב-HOT3

הריאליטי הפופולארי והמוערך של ערוץ "בראבו" ואולפני "יוניברסל" חוזר לעונה נוספת, שמתרחשת הפעם בבוסטון. גם העונה מאיישים את פאנל השופטים השף ואושיית הקולינריה טום קוליקיו, עיתונאית הבישול גייל סימונס והמסעדן יו אצ'סון יחד עם המנחה פדמה לקשמי. אליהם מצטרף העונה בצעד מפתיע גם זוכה עונת האול-סטארס, ריצ'ארד בלאיס, שישמש כשופט אורח ויציע נקודת מבט יוצאת דופן של מתמודד לשעבר.

בכל פרק מתחרים המתמודדים בשתי משימות – אתגר ה"קוויקפייר", שבוחן את יכולותיהם הטכניות במטבח, ואתגר ההדחה שמאלץ אותם להפגין כישרון קולינארי ייחודי ולהתמודד עם מרכיבים בלתי שגרתיים או לקוחות תובעניים. העונה תתארח באחד מהאתגרים גם הכוכבת אמי רוסום ("חסרי בושה"), שחולה במחלת הצליאק, ותאלץ אותם לבשל מנה ללא גלוטן במיוחד עבורה.

"טופ שף", תוכנית הבישול המצליחה ביותר בכבלים האמריקאיים, גרפה לאורך עונותיה שני פרסי "אמי" וחודשה השנה לעונה נוספת – 16 במספר.

 

LeRanch

New member
הטופ מודל הבאה - עונה 21


החל מה-31.5, ימי חמישי בשעה 20:45, ב-HOT3 וב-HOT VOD

ריאליטי הדוגמנות המצליח של רשת CW, בהפקתה ובהנחייתה של הסופר מודל טיירה בנקס, חוזר לעונה נוספת של מלחמת המינים – הבנים נגד הבנות. גם העונה יתמודדו שבעה גברים ושבע נשים על התואר הנכסף לצד שורת פרסים שווים, כגון חוזה בשווי 100 אלף דולר עם חברת האופנה "גס" והפקה יוקרתית במגזין "ניילון".

בנקס שבה לנצח על שולחן השופטים הקבוע לצדה של יח"צנית האופנה קלי קטרון ("הוליווד הילס", "הסיטי"), יחד עם מאמן המסלול ג'יי אלכסנדר. לנעליו של המנהל האמנותי נכנס העונה הצלם יו צאי.

כמו בעונות קודמות, גם העונה זכו הצופים האמריקאים להשפיע על גורל המתמודדים והמתמודדות והצביעו מדי שבוע לדוגמנים האהובים עליהם.

המעצבת בטסי ג'ונסון תגיע להתארח העונה ולצדה גם מתמודדים וזוכים מעונות קודמות של התוכנית, בהם גם המתמודד הפופולארי מהעונה העשרים, קורי הינדורף.

 

LeRanch

New member
כוח - עונה רביעית


החל מה-13.5, ימי ראשון ב-22:00, ב-HOT HBO וב-HOT VOD

"כוח" ("Power"), דרמת הפשע של רשת הכבלים "סטארז", נוצרה על ידי המועמדת ל"אמי" קורטני קמפ אגבו ("האישה הטובה"), המועמד ל"אמי" דיוויד קנולר ("אהבה גדולה"), מארק קנטון ("300: עליית האימפריה") ורנדל אמט ("סוף המשמרת"), אך השם המסקרן ביותר שמזוהה עמה הוא ללא ספק קרטיס ג'קסון, הראפר הידוע בכינויו "50 סנט". ג'קסון לא רק מככב ומפיק את הסדרה המצליחה – שמבוססת במידה רבה על סיפור חייו המרתק והמסעיר – אלא גם מבצע את שיר הנושא שלה, "Big Rich Town".

עלילת "כוח" סובבת סביב ג'יימס "גוסט" סיינט פטריק (עומארי הרדוויק, "צוות לעניין", "קיק אס"), בעליו של מועדון לילה ניו יורקי פופולארי ושחקן מפתח באחת מרשתות הסמים הגדולות בעיר, שנקרע בין חייו הכפולים. העונה הרביעית תעסוק במעצרו של גוסט בחשד לרצח הסוכן נוקס (אנדי בין), מאמציו למצוא גאולה והמאבק בין מה שהוא רוצה לבין מי שהוא באמת.

מאז עלייתה היתה "כוח" לאחת הסדרות המצליחות ביותר של רשת "סטארז", זכתה לשבחי המבקרים ואף חודשה לעונה חמישית ושישית.

לצדם של 50 סנט והרדוויק מככבים בסדרה גם ג'וזף סיקורה, ("שאטר איילנד"), נטורי נוטון ("תהילה"), לילה לורן ("מלשין"), ג'רי פררה ("הפמליה"), דיוויד פומרו ("לחיות את החיים") והזמר רוטימי אקינושו, וקאלן מאלווי ("באטמן נגד סופרמן", "קפטן אמריקה: חייל החורף"). אליהם יצטרפו העונה גם וויליאם סדלר ("רוזוול") וסונג קנג (סרטי "מהיר ועצבני").

 

LeRanch

New member
בייטס מוטל - עונה חמישית ואחרונה


החל מה-22.5, ימי שלישי ב-22:00, ב-HOT HBO וב-HOT VOD

"בייטס מוטל" ("Bates Motel"), הדרמה עטורת השבחים של רשת הכבלים A&E וחברת "יוניברסל", נוצרה על ידי זוכה פרס ה"אמי" קרלטון קיוז ("אבודים"), קרי הרין ("אורות ליל שישי") ואנתוני צ'יפריאנו. סדרת האימה – ששבה כעת ל-HOT HBO לעונה חמישית ואחרונה – זכתה בפרס ה"פיפל'ס צ'ויס", היתה מועמדת לשלושה פרסי ה"אמי" וגרפה גם שש מועמדויות לפרס בחירת המבקרים.

את הקאסט מובילים פרדי היימור ("צ'ארלי בממלכת השוקולד", "עלילות ספיידרוויק") והמועמדת לאוסקר ורה פרמיגה ("לזמן את הרוע", "תלוי באוויר", "הנוסע"). היימור אף מככב בימים אלה בדרמה המצליחה "הרופא הטוב" (המשודרת ב-HOT3 וב-HOT VOD) והיה מועמד על תפקידו לפרס "גלובוס הזהב".

"בייטס מוטל" היא פריקוול עדכני לסרט האימה של אלפרד היצ'קוק, "פסיכו", שנחשב לאחד מהסרטים הגדולים בכל הזמנים. אחרי מאורעות מחרידים שמטלטלים את חייהם, הנער נורמן בייטס (היימור) ואמו השתלטנית נורמה (פרמיגה) עוברים לעיירה ווייט פייר ביי ופותחים שם מלון-דרכים. יחסיהם המורכבים של השניים הם לא המכשול היחיד שעומד בדרכם לאידיליה שלווה – גם העיירה הקטנה מלאה סודות, ותושביה המקומיים מהווים סכנה ואיום לא פחות חמור על עתידם של הבן ואמו.

בעונת הסיום של הסדרה מגיעים האירועים לשיאם ועלילת "בייטס מוטל" פוגשת סוף סוף את עלילת "פסיכו", כשלנעליה של ג'נט לי נכנסת לא אחרת מאשר הזמרת המצליחה ריהאנה (שמאחוריה תפקידי משחק נוספים ב"באטלשיפ", "ולריאן ועיר אלף הכוכבים" ועוד) בתפקיד מריון קריין.

כשנתיים חלפו מאז מותה של נורמה, אבל במוחו המעוות של בנה היא חיה מתמיד. בעוד למראית עין נורמן משדר נורמליות, אמו הולכת ומשתלטת על הפסיכוזה שלו לגמרי. התדרדרותו של נורמן למחוזות הטירוף מביאה את דילן (מקס ת'ריוט, "בתוך הבועה") ואמה (אוליביה קוק, "אני וארל וזאת שעומדת למות") לשתף פעולה, בעוד שרומרו (נסטור קרבונל, "אבודים", "האביר האפל") מבקש לנקום את מותה של נורמה.

לעונה החמישית ישובו גם קני ג'ונסון ("המגן"), ראיין הרסט ("ילדי האנרכיה"), דיימון גופטון ("וויפלאש"), וטרנס קלי("השומרים"), ואליהם יצטרפו איזבל מקנלי ("פרנסס הא"), אוסטין ניקולס ("מגרש ביתי"), ברוק סמית' ("שתיקת הכבשים", "האנטומיה של גריי") ונטליה קורדובה-בקלי ("סוכני S.H.I.E.L.D").

 

LeRanch

New member
בריטניה / Britannia - סדרה חדשה


החל מה-23.5, כל הפרקים ב-Xtra VOD וגם ב-NEXT TV

"בריטניה" ("Britannia") היא דרמת פנטזיה תקופתית, שנוצרה בשיתוף פעולה בין "Sky Atlantic" ו"אמזון פריים" ונכתבה על ידי ג'ז באטרוורת' ("קצה המחר", "ספקטר"). כל פרקי העונה הראשונה יעלו בבת אחת ל-Xtra VOD.

"בריטניה" מתרחשת בשנת 43 לספירה ומגוללת את סיפור כיבוש בריטניה –"ארץ מסתורית שנשלטת על ידי נשים פראיות ודרואידים בעלי כוחות" – על ידי הרומאים. המנהיגות הקלטיות היריבות קרה ואנטדיה נאלצות לאחד כוחות כדי להילחם בפלישה הרומית, אותה מנהיג אאולוס פלאוטיוס.

את הדרמה המושקעת, שצולמה בוויילס ובפראג, מובילים זוכת פרס התגלית בפסטיבל קאן קלי ריילי ("הטיסה", "בלש אמיתי", סרטי "שרלוק הולמס"), המועמד לפרס ה"באפטה" דיוויד מוריסי ("המתים המהלכים", "אקסטנט") וזוכת ה"טוני"זואי וונאמייקר ("החשוד העיקרי", סרטי "הארי פוטר").

לצדם מככבים בסדרה גם ליאנה קורנל ("East of Everything"), סטנלי וובר ("זרה"), מקנזי קרוק ("המשרד" הבריטית, "שודדי הקריביים") ובארי וורד ("המועדון של ג'ימי").

 

LeRanch

New member
נטל האמת / Burden Of Truth - סדרה חדשה


החל מה-9.5, כל הפרקים ב-HOT VOD וגם ב-NEXT TV

"נטל האמת" ("Burden Of Truth") היא סדרת דרמה קנדית של רשת CBC וחברת Entertainment One, בכיכובה של קריסטין קרוק ("סמולוויל", "היפה והחיה") שגם משמשת כמפיקה בפועל לצד אילנה פרנק ("רוקי בלו") וג'וסלין המילטון ("מרי הורגת אנשים").

ג'ואנה הנלי (קרוק), עורכת דין מצליחה מהעיר הגדולה, חוזרת לעיר הולדתה מילווד – עיירה כפרית עם עבר תעשייתי ועתיד בלתי ידוע – כדי לייצג לקוח גדול במשפט נגד כמה תלמידות תיכון חולות. היא מצליחה להביס בקלות את התלמידות ואת עורך דינן המקומי, בן כיתתה לשעבר בילי קרופורד.

אחרי שהיא מנצחת במשפט, ג'ואנה מגלה כי הנערות חולות יותר מכפי שמישהו שיער בנפשו – הן סובלות מהתקפים ועיוותים שהופכים את חייהן לבלתי נסבלים. היא אף מבינה שהותירה מאחוריה כמה עניינים אישיים בלתי פתורים בעיירה וכדי לתקן את חייה, היא חייבת להתחיל במקום שבו הכל נפתח: הסודות האפלים ביותר של משפחתה.

לצדה של קרוק מככבים בסדרה גם פיטר מוני ("רוקי בלו"), אלכס קרטר ("CSI"), סטאר סלייד ("פרונטיר"), בנג'מין איירס ("להציל את הופ"), ניגוואן פיירבראדר ("המלוק גרוב") ושרה ת'ומפסון.

 

LeRanch

New member
מירוץ הדראג של רופול - עונה תשיעית + אול-סטארס 2


החל מה-16.5, כל הפרקים ב-HOT VOD וגם ב-NEXT TV

"מירוץ הדראג של רופול" ("RuPaul's Drag Race") היא תוכנית הריאליטי פורצת הגבולות של רופול צ'ארלס, מלכת הדראג המפורסמת והמצליחה. העונה התשיעית של "מירוץ הדראג של רופול", כמו גם עונת האול-סטארס השנייה, יעלו במלואן ל-HOT VOD.

בכל עונה מגיעות מלכות מכל רחבי ארה"ב להתחרות על תואר "הסופרסטאר הבאה של עולם הדראג" ועל פרס כספי של מאה אלף דולר. הן צריכות לעמוד באתגרים מתישים, לתפור תלבושות מופלאות, להציג מערכונים קורעים, לטופף על עקבים גבוהים, לשיר ולרקוד בתקווה שלא למצוא את עצמן בתחתית – כי אז ייאלצו להתחרות בדו-קרב ליפסינק על חייהן.

"מירוץ הדראג של רופול" הפכה לתופעה תרבותית בינלאומית, עם ז'רגון ייחודי ואינספור ממים ברשתות החברתיות. המתמודדות בתוכנית הפכו לכוכבות-על, גרסאות מקומיות הופקו בתאילנד ובצ'ילה (וגרסה ברזילאית צפויה בהמשך) ומעריצים מרחבי העולם מגיעים מדי שנה לכנס הדראג-קון של רופול בארה"ב.

רופול, המשמש בתוכנית כמפיק, מנחה, מנטור ושופט ראשי, נבחר לאחד ממאה האנשים המשפיעים בעולם של המגזין "טיים" ב-2017, ואף זכה לכוכב משלו בשדרת הכוכבים של הוליווד ב-2018. על הנחייתו ב"מירוץ הדראג" הוא זכה בשני פרסי "אמי" מתוך ארבעה פרסים שגרפה התוכנית. גם השירים המקוריים של רופול, שכיכבו בעונות של "מירוץ הדראג", כבשו את מצעדי ההורדות בעולם וזכו למיליוני צפיות ביוטיוב.

אל רופול מצטרפים השופטים הקבועים של התוכנית – מישל ויסאז', רוס מת'יוז וקרסון קרסלי. שורה של שופטים אורחים מפורסמים יתארחו בעונות הללו, בהם ליידי גאגא, מייגן טריינור, קאשה, ג'ני גארת' וטורי ספלינג ("בוורלי הילס 90210"), אנדי מקדואל, גרהאם נורטון, אוברי פלאזה ורייבן סימון.

 

LeRanch

New member
אזור הדיונים


באיזה סדרות תצפו החודש?

על מה תוותרו?

שתפו בהמוניכם
 
למעלה