חדשות ועדכונים

גםצופה

Member
מנהל
הסדרה "מתחזים" חוזרת היום לעונה שנייה

&nbsp
"מתחזים" ("Imposters"), הדרמה הקומית של רשת "בראבו" ואולפני "יוניברסל", חוזרת לעונה שנייה בכיכובה של השחקנית הישראלית ענבר לביא.
&nbsp
על "מתחזים" חתומים התסריטאי-במאי אדם ברוקס ("ברידג'ט ג'ונס: עובדות החיים") והשחקן פול אדלסטין ("מרפאה פרטית", "סקנדל"), שיצטרף העונה גם לתפקיד אורח משמעותי.
&nbsp
לביא, שזכתה על תפקידה בסדרה בפרס ה-"Women's Image", נחשבת לאחת השחקניות המבטיחות בהוליווד – עם תפקידים בסדרות אמריקאיות כמו "ילדי האנרכיה", "נמלטים", "קאסל", "הפמליה" ובסרטים כמו "צייד המכשפות האחרון". המבקרים היללו את משחקה ב"מתחזים" בעונה הראשונה: "הסיבה הכי טובה לצפות במתחזים היא ענבר לביא, ומרגש לראות מה היא תעשה בעתיד" נכתב ב"הוליווד רפורטר", וב"פנאי פלוס" כינו את הופעתה של לביא בסדרה "כובשת".
&nbsp
&nbsp
לביא מגלמת את מאדי, אמנית הונאה שמאמצת זהויות שונות ומפילה ברשתה גברים ונשים שמתאהבים בה. בעונה הקודמת, שלושת קורבנותיה של מאדי שילבו כוחות בניסיון למצוא אותה – אבל אז היוצרות התהפכו והם מצאו עצמם משתפים פעולה עם הנוכלת כדי להוציא לפועל את התרמית האולטימטיבית.
&nbsp
&nbsp
בעונה השנייה, מאדי נחושה לחזור לחייה הקדומים אחרי שהיא וחבריה נמלטו משותפה לפשע, מקס, ומסוכן ה-FBI, פטריק, אך מגלה שלא פשוט לצאת מהמשחק. בזמן שעזרא, ריצ'ארד וג'ולס נשאבים עמוק לעסקי ההונאה, מאורעות בלתי צפויים גוררים אותם להרפתקה מטורפת. בינתיים, מקס – יחד עם "הדוקטור" – ופטריק מבקשים לנקום. כשהסיכונים גדולים מאי פעם, מאדי והאקסים חייבים להישאר צעד אחד לפני כולם כדי לשמור על חירותם.
&nbsp
&nbsp
זוכת "גלובוס הזהב" והמועמדת לאוסקר אומה תורמן ("קיל ביל", "ספרות זולה") תשוב לגלם את ה"פיקסרית" הקשוחה לני כהן, בעוד שאדלסטין – יוצר הסדרה – יגלם את בעלה לשעבר.
&nbsp
&nbsp
לתפקידים הראשיים יחזרו העונה רוב היפס ("ולא נותר אף אחד"), פארקר יאנג ("פרברי הגיהנום"), מריאן רנדון, בריאן בנבן ("Dream On"), ריי פרושיה ("האיש במצודה הרמה") וסטיבן בישופ ("מאניבול"). לתפקידי אורח יגיעו גם אבי מילר ("החוטאת"), המועמד לאוסקר ברוס דיווידסון (סרטי "X-מן"), רייצ'ל סקרסטן ("ממלכה"), סם גילרוי ("מיליארדים") ואן-מארי ג'ונסון ("מלרוז פלייס").
&nbsp
הסדרה תתחיל להיות משודרת מה-9.4, ימי שני ב-20:45 ב-HOT3 וב-HOT VOD ובסלקום טיוי
 

גםצופה

Member
מנהל
סשה ברון כהן יגלם את המרגל אלי כהן במיני סדרה של נטפליקס

&nbsp
השחקן סשה ברון כהן לוהק למיני סדרה חדשה שכתב גידי רף בשם "המרגל"/
vxsrv עוסקת בקורותיו של אלי כהן - אחד המרגלים הישראליים המפורסמים ביותר שפעל בסוריה, נתפס והוצא להורג.
&nbsp
כהן (המרגל), לפי תיאור הסדרה, חי בדמשק בזהות בדויה בתחילת שנות ה-60 והצליח להחדיר את עצמו לחברה הגבוהה בסוריה ולהשיג כוח והשפעה פוליטית עד שנתפס ונתלה בפומבי בכיכר דמשק בשנת 1965.
&nbsp
https://www.mako.co.il/tvbee-tv-new...96267_147276703_9662866_0_Tzedxdwdtwdwpspcphc
&nbsp
 

גםצופה

Member
מנהל
תאגד, בפרק מיוחד לכבוד יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל

ביום העצמאות הקרוב תשדר yes פרק מיוחד של תאג"ד, הסדרה ששברה שיאי צפייה והורדות VOD.
הפרק המיוחד ישודר בערב החג וביום העצמאות עצמו בכל ערוצי הסדרות של yes ויהיה זמין לצפייה גם ב-yesVOD.
&nbsp
במהלך הפרק כוכבי תאג"ד יוצאים לשטח לבקר את חיילי צה"ל בבסיסים הכי מעניינים בארץ ופוגשים חיילים הממלאים משימות מגוונות ומורכבות.
&nbsp
ליה (שירה נאור) מצטרפת למסע טירונים בב"ח גולני, בן לולו ופולצ'ק (אור אדרי ודין מרישניקוב) מצטרפים לאימון לוחמה בשטח בנוי ואושר (עדי חבשוש) מגיעה לקורס מודיעין ולומדת להתחפר ולהסוות את עצמה ורותם (דניאל גל)
&nbsp
מבקרת בתאג"ד שריון ועוברת תרגול של טיפול באירוע רב נפגעים עם פרדמיקים צה"ליים אמיתיים. תאג"ד מספרת את סיפורו של גדוד 33 התקוע אי שם, במרכזו חבורת החובשים שמשרתים את חיילי הפלס"ר, אבל גם חושדים
&nbsp
שמשהו שם לא מתנהל כשורה ולכן מסתבכים עם הניסיון לחקור את העניין תוך כדי תעלולים מסוכנים.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

is00

New member
אותי זה בעיקר מתסכל.

ביטלו את כל השידורים הרגילים במוצאי יום העצמאות מלבד את השידורים ביס אדג'. במקום זה הם עושים מרתונים של סדרות ישראליות. מילא ביום העצמאות עצמו, אבל למה במוצאי יום העצמאות.
 

גםצופה

Member
מנהל
כבר שנים שמוצאי יום העצמאות

מקושר לשידורי יום העצמאות...
&nbsp
אני אישית חושבת שבאמת רצוי לא לשדר בחגים את השידורים הרגילים - לעתים לוח השידורים נראה כ"כ רגיל שאתה לא חש שמישהו חושב שיש משהו ביום הזה... ולפני עידן המקס זה היה מתסכל שיכולת לפספס פרק בגלל שאתה לא רואה
בימי שבת וחג... (נדמה לי שבויוה השידורים ממשיכים גם כרגיל...)
&nbsp
 

גםצופה

Member
מנהל
רצועת המופת של סרטי הספורט 30 על 30 מבית ESPN

ישודר בערוץ ערוץ yes דוקו
סדרת הסרטים נחשבת לאחת מסדרות הספורט הדוקומנטריות הטובות בעולם:
מיטב סרטי הרצועה 30 על 30 ישודרו בימי שבת בצהריים החל מה-26.5 בyes- דוקו;
במקביל כל הסרטים יהיו זמינים חינם בקטגוריה מיוחדת ב-yesVOD.

כאמור, ערוץ yes דוקו רכש לשידור את הסרטים הבולטים של רצועת המופת 30 על 30 של הערוץ האמריקאי ESPN, רצועה הנחשבת לאחת מסדרות הספורט הדוקומנטריות הטובות בעולם.
סידרת הסרטים הפופולרית, שהוקמה ע"י ביל סימונס, הנחשב לעיתונאי הספורט הגדול בעולם, נוצרה במסגרת חגיגות ה-30 ל-ESPN בשנת 2009. מאז זכתה הרצועה בפרסים ומועמדויות, לרבות פרס איגוד המבקרים האמריקאי ב-2016, והפכה לאוסף מרתק ונדיר של תכנים דוקומנטריים המציגים את האופן בו הספורט והתרבות נקשרים יחדיו.
בין הסרטים שישודרו ב-yes דוקו ונבחרו במיוחד לטעם הישראלי:
"בֶּסְט: בכוחות עצמו", שמביא את סיפור תהילתו והתרסקותו של הכדורגלן האירי האגדי ג׳ורג׳ בֶּסְט.
"הרגע של מג'יק" על קבוצת הכדורסל ״אורלנדו מג׳יק״ והכוכב הגדול שעמד בראשה - שאקיל או׳ניל.
"מראדונה 86'" סרט המביא את רגעי התהילה של דייגו ארמנדו מראדונה במונדיאל 86׳; הנסיך מפנסילבניה", הסיפור הטראגי והבלתי-נתפס של מערכת היחסים הסוערת בין צמד האחים המתאבקים האולימפיים מארק ודייב שולץ והמולטי-מליונר ג'ון דו-פונט;
"מול שער ריק", סרטו של עזרא גולדמן ("או.ג'יי: תוצרת אמריקה") על המשחק שנודע לשמצה במסגרת גביע העולם בכדורגל בין צ'ילה ובריה"מ ב-1973. המשחק נקבע להיערך באצטדיון הלאומי בסנטיאגו, ששימש קודם לכן כמחנה ריכוז לאסירים פוליטיים, אך נבחרת בריה"מ בחרה שלא התייצבה למשחק, כך שנבחרת צ'ילה שיחקה ללא קבוצה יריבה.

צפייה מהנה
 

גםצופה

Member
מנהל
yes ו- STINGTV חוגגות 70 שנה לישראל בספיישל שידורים

yes ו- STINGTV חוגגות 70 שנה לישראל בספיישל שידורים שכולו על טהרת הכחול-לבן:
פרק חדש ומיוחד של תאג"ד!
כוכבי תאג"ד, הסדרה ששברה שיאי צפייה ופופולריות, יוצאים לשטח לבקר את חיילי צה"ל בבסיסים הכי מעניינים בארץ, ופוגשים חיילים הממלאים משימות מגוונות ומורכבות: ליה (שירה נאור) מצטרפת למסע טירונים בב"ח גולני, בן לולו ופולצ'ק (אור אדרי ודין מרישניקוב) מצטרפים לאימון לוחמה בשטח בנוי ואושר (עדי חבשוש) מגיעה לקורס מודיעין ולומדת להתחפר ולהסוות את עצמה, ורותם (דניאל גל) מבקרת בתאג"ד שריון ועוברת תרגול של טיפול באירוע רב נפגעים עם פרמדיקים צה"ליים אמיתיים.
בכורה: יום רביעי, 18.4, בשעה 20:00 ב yes Action- וב- STINGTV בכל ערוצי הסדרות במהלך החג ובסופ"ש.

STINGTV תעלה ספרייה חינמית עם כ- 100 מהסרטים ישראלים הגדולים של כל הזמנים, ביניהם: "גבעת חלפון אינה עונה", "ביקור התזמורת", "השוטר אזולאי", "הקיץ של אביה", "באבא ג'ון", העולם מצחיק" ועוד.

חוגגים עשור לסרוגים
לרגל עשר שנים לשידורה, ערוץ yes Drama חוגג עם הסדרה שהפכה לתופעה תרבותית חוצת מגזרים, וישדר את כל 3 עונותיה של "סרוגים". הסדרה הביאה למסך לראשונה את חייהם של "הסרוגים"- הרווקים והרווקות של ה"ביצה הירושלמית", שחיפשו אהבה ואת עצמם בשכונת קטמון וסביבתה. בסדרה מככבים אוהד קנולר, עמוס תמם, טלי שרון, זוהר שטראוס, שרון פאוסטר ויעל שרוני שזכתה בפרס האקדמיה על תפקידה.
שידור מרתוני החל מיום רביעי, 18.4, בשעה 20:00 ב- yes Drama וב- STINGTV ובמהלך החג

כמו כן ישודר מרתון של מיטב סדרות המקור האהובות בערוצי הסדרות: "תום יער עושה את שביל ישראל", "רון", "השוטר הטוב", "הבוזגלוס", "פאודה" ,"כבודו", "שטיסל", "תאג"ד", "אבודים באסיה", "שביתה", "ג'וני ואבירי הגליל", "מלאך של אמא", ועוד.

70 לישראל ב-yes דוקו
חגיגת תכנים תיעודיים אהובים, כולל בכורות:
המוזיאון
קולאז' תיעודי מרהיב, שלוקח אותנו לסיור מרתק ומשעשע מאחורי הקלעים של אחד ממוסדות התרבות החשובים בארץ – מוזיאון ישראל. על רקע יצירות המופת מעוררות ההשראה, הסרט חושף את הלב הפועם של המוזיאון - הדמויות והפעילות הרוחשת מתחת לגלריות, במחסנים, במעבדות וסביב שולחן הדיונים. במבט חד ומלא באהבת אדם, מתבונן הסרט באנשים ומזמין את הצופים להציץ מבעד לקירות המוזיאון, לבקר את המבקרים, להתבונן במתבוננים ולהאזין למספרים: מנהל המוזיאון האמריקאי, השומר שהוא גם חזן, משגיח הכשרות, המדריך הפלסטיני והמבקרת העיוורת – כולם יוצרים פסיפס מרגש ומגוון של צוות המוזיאון ושל החברה הישראלית כולה.
בכורה: יום רביעי, 18.4, בשעה 21:00 ב-yes דוקו וב-STINGTV

ישראל בעיני סופריה
70 שנה לאחר הקמת מדינת ישראל, עשרה סופרים ישראלים ידועים שמים את אור הזרקורים על המדינה שבה הם חיים, ביניהם הזוכה הטרי בפרס ישראל לספרות ושירה לשנת 2018, דוד גרוסמן. לצידו של גרוסמן, שורת סופרים ישראלים מצליחים ומוכרים פותחים את ליבם מול המצלמות – מהסיפור האישי שלהם ועד להוויה הישראלית.
בכורה: יום חמישי, 19.3, בשעה 21:05 ב-yes דוקו וב-STINGTV

עוד ישודרו במהלך יום העצמאות ובסופשבוע – הסדרות הכי ישראליות: "הטייסות" – תיעוד אינטימי ובפנים גלויות של 6 צעירות מתוך קורס הטיס היוקרתי של צה"ל, "אריק איינשטיין: שיר אהבה סטנדרטי" ביוגרפיה מוסיקלית של ענק התרבות הישראלי, "הנובליסטים" – על חייהם ומשנתם של זוכי פרס הנובל הישראליים, ועוד שפע של סרטים ממיטב היצירה הישראלית.

ספיישל ישראלים בהוליווד... וישראל בהוליווד
חוגגים עם תפקיד האורח הכי בולטים של השחקנים הישראלים בסדרות הוליוודייות- מהופעת האורח של גל גדות ב"הפמליה", אניה בוקשטיין ב"משחקי הכס", אלון אבוטבול ב"טווין פיקס" ועוד. ולא מזניחים גם איך ישראל נראית בעולם- מה חושבים עלינו במשרד הסגלגל בVEEP? איך נראה המוסד הישראלי כשזיוה מ-NCIS באה לבקר בארץ ואיך משפיע הסכסוך על העוף של לארי דיוויד?

ספיישל "גאווה ישראלית" בערוצי הסרטים
ערוצי הסרטים יחגגו עצמאות עם השחקנים הישראלים שעשו את זה בחו"ל ועם הסרטים ההוליוודיים שצולמו בישראל- גל גדות ב"וונדר וומן", איילת זורר ברימייק לסרט המצליח "בן חור",
אלון אבוטבול מחריב את לונדון בשובר הקופות "המטרה לונדון",
עידו מוסרי משתף פעולה עם אדם סנדלר ב-"אל תתעסקו עם הזוהן", דניאלה קרטס עוזרת לבראד פיט להתמודד עם מתקפת זומבים על ירושלים ב"מלחמת העולם Z", אביב אלוש עוזר למצוא גאולה ב"הבקתה" וגם - מארק איווניר, איתי טיראן, נטלי פורטמן, מורן אטיאס, יגאל נאור, מילי אביטל, דן בן אמוץ, חיים טופול ועוד.
במקביל יחגוג yes5 עם סרטי ילדים ישראלים – "האוצר מעבר לנהר", "מיק מק", "גויאבות" ו"דץ הבלץ".
ערוץ yes קולנוע ישראלי יערוך חגיגה ענקית של סרטים ישראלים, עם הפתעות, הפקות מיוחדות, הגשש החיוור, חגיגות 40 ל"הלהקה" ובכורה בלעדית של "ואז היא הגיעה".
צפייה מהנה

 

גםצופה

Member
מנהל
פארודיית אנימציה חדשה בהפקתו של סטיבן קולבר,

פארודיית אנימציה חדשה בהפקתו של סטיבן קולבר, "קריקטורה של נשיא", החל מה- 29.4 רק!! בSTINGTV!

פארודיית אנימציה חדשה בהפקתו של סטיבן קולבר, העוקבת אחרי הרפתקאותיו של הנשיא ה-45 של ארצות הברית, דונאלד ג'יי טראמפ, חבורת יועציו ובני משפחתו.
בעולם המקביל המצוייר, המפקד העליון פותח את דלתות הבית הלבן ומאפשר מבט גלוי על יום טיפוסי בחייו של נשיא ארצות הברית.
הסדרה בת 10 הפרקים בוחנת את הנשיאות בראות עיניו של הממשל הטראמפי ואת מערכות היחסים החשובות ביותר של הנשיא - ואף אחד אינו חסין: ממשפחתו הקרובה, דרך דמויות פוליטיות חשובות משתי המפלגות, ועד אנשי התקשורת.

 
למעלה