אפריל 2018 בערוצי הסדרות וה-VOD של

LeRanch

New member
אפריל 2018 בערוצי הסדרות וה-VOD של


שימו
- ההודעות שיופיעו בהמשך עלולות לכלול
ים.


הקריאה על אחריותכם


 

LeRanch

New member
חגיגות ה-70 למדינת ישראל עם כוכבי "תאג"ד"


פרק חדש ומיוחד ליום העצמאות! כוכבי תאג"ד יוצאים לשטח לבקר את חיילי צה"ל בבסיסים הכי מעניינים בארץ. הם צוברים סיפורים וחוויות ומתכוננים לעונה השניה של תאג"ד. ליה (שירה נאור) מצטרפת למסע טירונים בב"ח גולני, רותם (דניאל גל) מבקרת בתאג"ד שריון וחווה סדנת גירוז ותחזוקה של טנקים צהליים, בן לולו ופולצ'ק (אור אדרי ודין מרישניקוב) מצטרפים לאימון לוחמה בשטח בנוי ואושר (עדי חבשוש) מגיעה לקורס מודיעין ולומדת להתחפר ולהסוות את עצמה.

 

LeRanch

New member
לגיון - עונה שנייה


דרמת המד"ב המדוברת והמוערכת מבית FX שנוצרה על ידי נואה האוולי ("פארגו") חוזרת לעונה שנייה. הסדרה מבוססת על סדרת קומיקס מבית היוצר של מארוול, וקשורה ליקום של סדרת הסרטים X-Men.

זהו סיפורו של דיויד הלר/ ליג'ן (דן סטיבנס, "אחוזת דאונטון"), צעיר שאובחן בגיל צעיר כסכיזופרן, אבל עם הזמן מסתבר שהוא בעל כוחות על טבעיים חזקים ביותר. דיויד בילה את רוב חייו במוסד סגור לחולי נפש, אך לאחר מפגש מוזר עם חולה אחרת במחלקה הוא התחיל להבין שהקולות שהוא שומע והחזיונות שהוא חווה הם אמיתיים. כאשר היכולות העל-טבעיות שלו התגלו, מספר ארגונים החלו לרדוף אחריו ואחרי חבורת בעלי כוחות העל שהצטרף אליה יחד עם אהובתו רייצ'ל. אל העונה החדשה חוזרים מרבית השחקנים והדמויות מהעונה הקודמת.

 

LeRanch

New member
ווסטוורלד - עונה שנייה


המותחן הבדיוני האפל פרי יצירתם של ג'ונתן נולן וליסה ג'וי עבור HBO, חוזר בעונה חדשה. הפקת הענק האפית היקרה ועתירת הכוכבים מתרחשת ב"פארק שעשועים" עתידני, המדמה את ימי המערב הפרוע, בו אנדרואידים מלאכותיים משרתים את באי הפארק.

העונה החדשה תחל זמן מה לאחר סיום העונה הראשונה ונרמז שיוצגו בה עולמות אחרים במפעל הגדול של פרקי השעשועים. אל העונה השנייה חוזרים מרבית השחקנים הראשיים וביניהם אד אריס, רייצ'ל אוון ווד, ג'יימס מרסדן, ג'יימי סימפסון, טנדי ניוטון וג'פרי רייט. עדיין לא ידוע מה עלה בגורל דמותו של אנתוני הופקינס והאם ישוב לעונה. אל העונה מצטרפים שחקנים חדשים, ביניהם: גוסטב סגארסגארד (הויקינגים), קטיה הרברס (מנהטן), פארס פארס (הרודן) ועוד.

 

LeRanch

New member
רוזאן - עונה עשירית


עשרים ואחת שנים לאחר שהסתיימה, חוזרת הקומדיה האהובה, זוכת 4 פרסי אמי ו-3 פרסי גלובוס הזהב, לעונה עשירית בת 8 פרקים. הסדרה, שעסקה במשפחה אמריקאית ממעמד הביניים מאילינוי, הפכה בזמן קצר להצלחה מסחררת, היתה התוכנית הנצפית ביותר בארה"ב בין 1989 ל- 1990 וכיכבה במשך תשע עונות בראש טבלאות הרייטינג. מבקרים רבים ראו בסדרה את הסיטקום הראשון שתיאר בצורה אותנטית את מעמד הצווארון הכחול, שבו שני ההורים עובדים מחוץ לבית ובכל זאת מתקשים לעמוד בעומס הכלכלי, ובו הדמויות הראשיות הן בעלות משקל יתר, אבל משקלן אינו מהווה מטרה לבדיחות.

כל השחקנים הראשיים חוזרים לתפקידיהם, כולל רוזאן בר (רוזאן), ג'ון גודמן (דן, שמת מהתקף לב בפרק האחרון אבל יחזור לתפקידו), לורי מטקלאף (דודה ג'קי), אליסיה גורנסון (בקי), שרה גילברט (דרלין), דניאל פישמן (די. ג'יי) ושרה צ'אלק שהחליפה בזמנו את גורנסון בתפקיד בקי אבל חוזרת בחידוש בדמות חדשה ותגלם את אנדריאה, אישה נשואה שתשכור את בקי להיות אם פונדקאית עבורה. ג'וני גלאקי ("המפץ הגדול") יחזור גם הוא בתפקיד דיויד, בעלה של דרלין, אבל מפאת לוח הזמנים העמוס שלו ישתתף בפרק אחד בלבד.

 

LeRanch

New member
Suits - עונה שביעית (חלק ב')

הדרמה המשפטית האהובה חוזרת בפרקים חדשים לחלק השני של העונה השביעית, ואלו יהיו ששת הפרקים האחרונים בהשתתפותם של פטריק ג'יי אדמס (מייק רוס) ומייגן מרקל (רייצ'ל זיין) בסדרה. מרקל פורשת כדי להתחתן עם ארוסה, הנסיך הארי ואילו אדמס החליט לעזוב מתוך תחושה שדמותו סיימה את סיפורה ומתוך רצון לחזור לביתו ולאשתו לאחר שמונה שנות צילומים בקנדה.

הסדרה תמשיך בשנה הבאה לעונה השמינית כשבראשה דמויותיהם של הארווי ספקטר (גבריאל מאכט), לואיס ליט (ריקי הופמן) ודונה (שרה רפרטי). דמותו של אלכס ויליאמס (דולה היל, "הבית הלבן", בניחוש חוקר") תהפוך לקבועה ואליו תצטרף קתרין הייגל בתפקיד עורכת הדין המוכשרת סמנתה וילר, שותפה חדשה במשרד עורכי הדין "פירסון, ספקטור וליט" שתאתגר את הסטאטוס קוו ותהפוך לבת ברית מצוינת לחלק מעמיתיה ולאויבת מושבעת של האחרים.

 

LeRanch

New member
בן לוקח בת - עונה שנייה ואחרונה


הדרמה הקומית הנוגעת ללב מבית ה-BBC, שמספרת את סיפור מערכת היחסים בין ליאו (הארי האפל, "הולבי סיטי", "עברייני על") בן ה-26, וג'ודי (רבקה רות') טרנסג'נדרית בת ה-40, ותגובות המשפחה והחברים לזיווג הלא שגרתי, חוזרת בעונה שנייה.

בפתיחת העונה ג'ודי וליאו גרים יחד בביתה של פגי, שגם ג'קי גרה בו, ואין להם הרבה פרטיות. כשליאו מקבל הצעת עבודה מפתה, ובמקביל מצב בריאותה של פגי מתחיל להדאיג, יחסיהם של ליאו וג'ודי עומדים בפני אתגר ובעיות גדולות שעליהם לפתור.

אנג'י מוטרדת מכך שבסלון יש בעיית חולדות אבל ג'קי מנצלת את המצב לטובתה כשהיא מתחברת עם לוכד המזיקים. טוני חושב שהתלהבותה של פגי מכל הדברים הנוגעים לטרנסג'נדרים.

השחקנית רבקה רות', כמו ג'ודי בת דמותה בסדרה, היא טרנסג'נדרית וזוהי הקומדיה הראשונה של ה-BBC שעוסקת בנושא הטרנסים באופן מובהק, ושבה מככבת שחקנית טרנסג'נדרית בתפקיד ראשי.

הסדרה זכתה להצלחה רבה והשוואות מחמיאות ל"גווין וסטייסי" המיתולוגית.

 

LeRanch

New member
אחת במיסיסיפי - עונה שנייה ואחרונה


הקומיקאית טיג נוטרו כותבת ומככבת בקומדיה השחורה החצי-אוטוביוגרפית "אחת, במיסיסיפי", העוקבת אחרי טיג כשהיא חוזרת לבית ילדותה כדי להתמודד עם מותה הלא צפוי של אמה האהובה, וכשהיא נאלצת להתמודד גם עם אתגרים הקשורים בבריאותה שלה ובמערכות יחסים בעייתיות, היא מחליטה להתחבר מחדש לשורשיה כדי להחלים ולנוע קדימה.

העונה השנייה ונוטרו עצמה זכו לביקורות אוהדות על הדרך בה היא מספרת סיפורים ולציון של 100% ביקורות חיוביות ב- Rotten Tomatoes, ביניהן:

לוס אנג'לס דיילי ניוז: "החן של "אחת, במיסיסיפי" הוא בכך שהיא עוסקת בנושאים מורכבים כמו הטרדות מיניות, גזענות ונושאים אחרים המעוררים דיונים סוערים ברחבי הארץ, ביניהם הבחירות לנשיאות, באופן אירוני ומפותל שמעביר את המסר בלי שיהפוך עילה לעימות."

וראייטי: "העונה השנייה ראויה לציון לשבח לא רק על כך שהעמיקה את דמויותיה, אלא גם על כך שהיא מתמקדת בהחלטיות בנושאים המעסיקים את האומה – לפחות כפי שהם משתקפים בעיירה דרומית קטנה".

 

LeRanch

New member
פארגו - עונה שלישית


העונה השלישית של דרמת הפשע, האנתולוגיה שנוצרה על ידי נואה האוולי לבית FX. העונה השלישית מתרחשת בין דצמבר 2010 לבין מרץ 2011 בשלוש ערים במינסוטה: סנט קלוד, עדן ואלי ועדן פריירי ועוקבת אחר חייהם של בני הזוג ריי סטוסי (אואן מקרגור בתפקיד כפול) וניקי סוונגו (מרי אליזבת וינסטד, "חסרי מוח") שלאחר שניסו ונכשלו לשדוד את אחיו של ריי, אמיט (גם כן בגילומו של מקרגור) מסתבכים ברצח כפול. אחד הקורבנות הוא גבר מבוגר בעל עבר מסתורי שביתו החורגת (קארי קון,"הנותרים") היא שוטרת. כשאמיט מנסה לגדוע את קשריו עם ארגון מפוקפק ממנו לווה כסף לפני שנתיים, הוא מגלה שלבעלי הארגון יש תוכניות אחרות עבורו.

 

LeRanch

New member
וואייט סנאק: האזורים הבעייתיים - סדרה חדשה


הקומיקאי והתסריטאי ואייט סינאק, מהכותבים הראשיים של "השבוע שעבר עם ג'ון אוליבר", מכבב בסדרה מוקומנטרית חדשה מבית HBO, שבוחנת נושאים חברתיים ותרבותיים מנקודת המבט המיוחדת שלו. במקום לשבת מאחורי השולחן, סינאק יוצא למסע כדי לבחון ולהבין את הנושאים הכי מדוברים ולחקור מהם הפתרונות הנכונים והמציאותיים ביותר.

 

LeRanch

New member
אימת המתים המהלכים - עונה רביעית


החל מה-23.4, ימי שני ב-21:00 בערוץ AMC וב-yes VOD

"אימת המתים המהלכים" ("Fear the Walking Dead") היא סדרה מקורית מבית AMC, המשמשת כפריקוול לעלילת סדרת הלהיט זוכת ה"אמי" והמועמדת ל"גלובוס הזהב" "המתים המהלכים". החלק הראשון בעונה הרביעית של "אימת המתים המהלכים" יעלה באפריל ב-AMC וב-yes VOD.

בעונה הרביעית של הסדרה נראה את העולם של מדיסון קלארק (קים דיקנס, "דדווד", "טרמיי") ומשפחתה דרך עיניים חדשות – עיני מורגן ג'ונס (לני ג'יימס, "סנאץ'"), שהצטרף לסיפור מעולם סדרת האם "המתים המהלכים". העבר של הדמויות מתערבב בהווה לא ברור של מאבק וגילוי, כשהם פוגשים חברים חדשים, אויבים ואיומים. הם נלחמים זה עבור זה, זה נגד זה ונגד העדר העצום של המתים בניסיון לבנות עולם אנושי מתוך הכאוס.

לצד דיקנס ישובו לככב הזמר הלטיני רובן בליידס ("היועץ", "היו זמנים במקסיקו"), פרנק דיליין ("הארי פוטר והנסיך חצוי-הדם") ואליסיה דנבאם-קארי ("The 100"). העונה יצטרפו גם גארט דילהאנט ("מינדי"), ג'נה אלפמן ("דארמה וגרג") ומגי גרייס ("אבודים", "חטופה").

 

LeRanch

New member
האפ ולנארד - עונה שלישית


החל מה-25.4, ימי רביעי בשעה 21:00, בערוץ AMC וב-yes VOD

"האפ ולנארד" ("Hap And Leonard") היא קומדיית פשע שחורה ומדוברת המבוססת על סדרת רומנים מאת ג'ו ר. לנסדייל, בהפקתם של היוצרים ניק דמיסי וג'ון מיקל (שעיבדו בעבר רומן אחר של לנסדייל, "קר ביולי").

במרכז הסדרה, שמתרחשת בשנות השמונים ובדרום החם של ארה"ב, נמצאים שני החברים הטובים מילדות – האפ קולינס (ג'יימס פיורפוי, "רומא", "האויב שבפנים", "The Following" ולאחרונה גם "פחמן משודרג") ולנארד פיין (מייקל קנת' וויליאמס, "הסמויה", "אימפריית הפשע"). הראשון הוא אסיר לשעבר שאיבד את אשתו והשני הוא חייל משוחרר הומוסקסואל וחם מזג.

כשפלורידה גראנג' (טיפאני מאק, "טיימלס") נעלמת בעיירה הנשלטת על ידי הקו-קלוקס-קלאן, האפ ולנארד יוצאים לחפש אותה ומוצאים את עצמם מתמודדים מול אוסף טיפוסים קשוחים. העלילה מתרחשת במזרח טקסס, על רקע סערת ענק המתקרבת ובאה. האפ ולנארד ממהרים למצוא את פלורידה לפני שתיפול לידיהם של הקו-קלוקס-קלאן. הם לומדים שהטובים לא תמיד מנצחים – ושאיש לא יכול לנצח את הטבע.

לצדם של וויליאמס, פיורפוי ומאק מככבים בעונה השלישית גם אוון גאמבל ("יומני הערפד"), קרנסטון ג'ונסון ("סודות ושקרים", "אטלנטה"), דאגלס מ. גריפין ("בלש אמיתי"), סידני וויז ("יומני הערפד") וניקולס לוגאן ("גולדן בוי").

 

LeRanch

New member
אזור הדיונים


באיזה סדרות תצפו החודש?

על מה תוותרו?

שתפו בהמוניכם
 

is00

New member
מעט מאוד.

"ווסטוורלד"(למרות שבסה"כ העונה הראשונה לא הייתה כזאת מדהימה לדעתי) ו"האפ ולנארד".
&nbsp
&nbsp
 
למעלה