סדרות המקור של
לשנת 2018

גםצופה

Member
מנהל
באמת לא לעניין להשאיר במתח בסיום עונה...

גם בחו"ל קורה שסדרות לא ממשיכות עונה - וכשמשאירים את העונה ללא פתרון זה מאד מרגיז...
 
סדרות המקור של
לשנת 2018


סדרת דרמה קומית מוזיקלית בכיכובו של ליאור אשכנזי
שובם למסך של הצמד המטורלל יעל פוליאקוב ואילן פלד
עונה חדשה למסע של תום יער
עונות חדשות לסדרות "פאודה", "כבודו", "תאג"ד", "רון"
ועוד.
 
המנצח

סדרת דרמה קומית מוזיקלית בת 10 פרקים, שמצטלמת בימים אלה.

נח גמליאל, מהמוזיקאים המוערכים בעולם, בורח מסיבוב הופעות בינלאומי וחוזר לשכונת ילדותו, אחרי יותר מ-20 שנה, איש אינו יודע מדוע ולמה. הוא שב להתגורר עם אמו הקפדנית ואביו המתגלה לו במצב של אלצהיימר מתקדם, מה שגורם לו להישאר ולנצח על חבורת הזמר המקומית בה חבר האב. כך ממיר נוח את הבמות המפוארות בתבל - בניצוח על חבורת הזמר במתנ״ס השכונתי. ה

הסדרה תכיל עיבודים לשירים ישראליים ישנים וחדשים.

משתתפים: ליאור אשכנזי, ליאורה ריבלין, דבל'ה גליקמן, אפרת בן-צור ושירה האס.

אורי אלון ויהונתן אינדורסקי הפיקו.
אורי אלון כתב.
אלון זינגמן ביים.
סייד קשוע ערך את התסריט.
 
עיר מקלט

סדרת דרמת מתח ב-12 פרקים, על פי רב המכר של ליעד שהם.

כשצעירה נרצחת בצפון תל אביב וכשחשוד אפריקאי נראה בורח מביתה בשעות הבוקר המוקדמות, נדמה שזהו אינו תיק מסובך לפענוח. על החקירה מופקדת חוקרת צעירה, שבדרכה למציאת האמת מגלה פוליטיקאים שמנצלים את הרצח כדי לקדם את מעמדם, ארגון פשע מאורגן שהשתלט על השכונה ואפילו עסקאות נשק בלתי חוקיות בחסות המוסד.

עם חני פירסטנברג, דביר בנדק, אסי לוי ומלי לוי.

ליעד שוהם, עוזי וייל ואיתן צור יצרו.
עוזי וייל כותב ואיתן צור מביים. השניים שיתפו פעולה בעבר ב"החמישייה הקאמרית" וב"המשרד".
 
הנוכלות

קומדיית פשע בת 10 פרקים, בכיכובם של אילן פלד ויעל פוליאקוב.

האחיות המיתולוגיות מירי ותקווה (שהוצגו בנאמבר הבלתי נשכח "חתולה שחורה" ב-"אחד העם 1"), שאף פעם לא הסתדר להן כלום, מחליטות שהגיע הזמן לעשות משהו אחר. החיים לקחו אותן כל פעם לצרה אחרת ובכל פעם זה נגמר בניתוק הקשר לתקופה ארוכה. הפעם הן חוזרות לשתף פעולה כזוג נוכלות ערמומיות, שלא מבינות כלום מכלום.

יעל פוליאקוב ואילן פלד יצרו.
 
על הספקטרום

סדרת דרמה קומית בת 10 פרקים

שלושה שותפים לדירה, שלושתם בסוף שנות ה-20 לחייהם ושלושתם מאובחנים על הספקטרום האוטיסטי:
עמית - אוטיסט בתפקוד גבוה, שעדיין מנסה להבין איך נוסעים באוטובוס או איך מתנהלת קניה בסופר. לעמית יש אובססיה ישנה לשואה ולהיטלר ועכשיו הוא מפתח אחת חדשה לליאור, המלצרית בבית הקפה השכונתי.

זוהר - בעלת לקות שכלית שעובדת במטבח של ארומה, אבל החלום שלה הוא לעבור לעמדת הדלפק ולקרוא במיקרופון ללקוחות.

רון-רון - בחור עם אספרגר, אובססיבי לערוץ הקניות ולניקיון, המסתגר בבית, אין לו חברים למעט שואב האבק הרובוטי, שהולך אתו לכל מקום.

עם בן יוספוביץ', נעמי לבוב וניב מג'ר.

דנה אידיסיס ויובל שפרמן יצרו.
דנה אידיסיס כתבה.
יובל שפרמן ביים.
 
מייקל

הצגת הקאלט, שהועלתה עד כה יותר מ-600 פעמים במהלך 10 שנים, מגיעה לטלוויזיה ותעובד לסדרה קומית שחורה בת 10 פרקים.

גיבורי הסדרה הם אח ואחות שחיים יחד כבר עשרות שנים באותו בית, טוטה, דודה זקנה שמסרבת למות, יסמיניש, תיכוניסטית מרדנית ומלאת דמיון ופלג, הנער השתקן מהבית השכן וחברו הטוב של מייקל, שמתנחל אצלם. ויש את מייקל, הבן שמת לפני שנים, אבל תמיד נוכח ומונצח באופן אובססיבי.

עם אבי דנגור, הילה גולדנברג, מיטל רז, נדב הולנדר ואסי כהן, שהתארח לא פעם בהצגה עצמה.

מויש גולדנברג ואיתי וייזר (שביים את ההצגה) יצרו וביימו.
גולדברג הוא גם התסריטאי הראשי.
 
פאנץ'

סדרת דרמה תקופתית ב-12 פרקים, שעוסקת בעלייתה של סצנת הסטנד-אפ הישראלית בתחילת שנות ה-90.

זה סיפור בין אב ובנו. האבא - גורו של סטנדאפיסטים קפריזי ונערץ, ששונא את המיינסטרים ובז לטלוויזיה, שהשקיע את כולו באומנים ובקושי גידל את בנו שעזב עם אימו לאמריקה, פוגש את בנו, כאשר זה מגיע לקבור את אביו המאמץ בישראל. הבן שמתחבר למועדון וכל האקשן שסביבו, מחליט להישאר בארץ לבקשת אביו ומשתוקק להרים את העסק של האב למחוזות חדשים ולא פחות מאשר לקבל ממנו חיבוק והערכה.

עם צחי גראד, מאור שוויצר, רון שחר ונווה צור.

יואב גרוס הפיק ויצר.
עמית ליאור, שבי זרעיה ורועי עידן כתבו ויצרו.
דרור סבו ביים.
 
לעבור את הלילה

סדרת דרמה קומית חדשה בכיכובם של שי גולדשטיין ולאה לב.

תמיר בן-טוב הוא שדר רדיו ותיק ומצליח. החיים בסך הכל מחייכים אליו עד לרגע הנורא מכל, בו אשתו נהרגת בתאונה. אחרי הדיכאון והידרדרות באחוזי ההאזנה, מנכ"ל התחנה מנחית עליו מכה נוספת: הוא עובר לשדר ברצועת הלילה עם שותפה חדשה: סטנד-אפיסטית בת 22 בשם נטע ליברמן. הקשר בין תמיר לנטע הופך לחברות אמיצה בין מנטור ותלמידה, שהולכת ומתפתחת עם הזמן. דרך שיחות הרדיו שלהם עם המאזינים. בבוקר אנחנו נחשפים למה שעובר עליהם בחיים.

שי גולדשטיין ולאה לב גם יצרו את הסדרה.
 
תום יער עושה בגרות

הקומיקאית תום יער חוזרת בסדרת דוקו-ריאליטי קומי חדשה בת 10 פרקים, בו היא שבה לימי התיכון, כדי לסגור חשבון עם התקופה שפחות הצליחה לה.

אחרי שחרשה את שביל ישראל, תום יער חוזרת אל ימיה העגומים בתיכון. כשהיא מגיעה אל מנהל הפנימייה החקלאית בכפר הירוק (בה התגוררה במציאות ולמדה בכיתות י"א-י"ב), יער בטוחה שהוא ישמח לתת לבוגרת המוצלחת של הכפר את הרגע הזה, אבל מגלה לתדהמתה שכדי לסיים את התיכון היא תצטרך לעבור את המסלול שעובר כל תלמיד בשנתו האחרונה בפנימיית הכפר הירוק: כלומר לחיות בכפר, להצטרף לשיעורים, לבחור בין תורנות בלול לניקוי האורוות וכמובן להתכונן לבגרויות בתנ"ך, בלשון ובמתמטיקה ובסופו של דבר גם להיבחן - ולהצליח.

תום יער, דניאל אדר, יערה אוחיון ואבירם בוכריס יצרו.
 
הבוזגלוס 2

עונה שנייה לסדרת הדוקו ריאליטי העוקבת אחר המשפחה הראשונה של הכדורגל הישראלי.

גם בעונה השנייה, תמשיך הסדרה ללוות את חייה של משפחת הכדורגל המוכרת ובראשה יעקב בוזגלו, אבי המשפחה, הידוע גם ב"פה הגדול שלו", אשר מנהל ביד רמה (ויש האומרים שיחד עם זאת גם הורס) את הקריירות של ארבעת ילדיו ובעיקר את זו של היהלום שבכתר: מאור בוזגלו, מכוכבי הכדורגל הגדולים בישראל.

הסדרה חושפת את מערכות היחסים המורכבות בין האב לבין יתר בני המשפחה ומציצה אל מאחורי הקלעים של עולם הכדורגל הישראלי, כשהיא עוקבת אחר קורות המשפחה – האחים ונשותיהם וכמובן האבא והאמא הדומיננטיים בחייהם כשברקע סצנת הכדורגל הישראלית.
 
פאודה 3

הזוכה הגדולה של טקס פרסי הטלוויזיה האחרון וסדרת הטלוויזה המצליחה ביותר בישראל תשוב לעונה שלישית.

פאודה ("כאוס" בערבית) תמשיך לעקוב אחר צוות יחידת המסתערבים.
 
תאג"ד 2

עונה שנייה לסדרת הדרמה היומית, שהיכתה גלים במדינה וחשפה כוכבים חדשים.

תאג"ד 33 כולל שני פריקסטים לשינה, מקלחת משותפת, מרפאה, מכונת שתיה והרבה מאוד הורמונים. במקום הזה חיים חיילים וחיילות - חובשים שמטפלים בגדוד צנחנים בסוף העולם. זהו המקום הנחשק ביותר בגדוד, אך מעבר ליוקרה ולהטבות, יש לחובשים אחריות גדולה: שמירה על בריאותו של הגדוד, תחזוק רפואי שוטף וטיפול בפצועים תוך כדי חילופי אש.
 
כבודו 2

סדרת דרמת המתח, זוכת הפרסים הבינלאומיים, שנמכרה ברחבי העולם, כשגולת הכותרת היא העיבוד האמריקאי לרשת Showtime, ע"י יוצרי "האישה הטובה", שבה לעונה שנייה.
 
השוטר הטוב 3

הסדרה הקומית הנצפית ביותר ב-
, בכיכובו של יובל סמו, בדמותו של השוטר דני קונפינו, שבה לעונה שלישית.

בימים אלו, מצולמת בארה"ב גרסה אמריקאית לסדרה, בכיכובו של השחקן טוני דנזה ("מי הבוס") עבור נטפליקס.
 
האחיות המוצלחות שלי 2

הסדרה הקומית המצליחה זוכת 5 פרסי האקדמיה, כולל לסדרה הקומית הטובה ביותר, חוזרת לעונה חדשה!

חצי שנה אחרי העונה הקודמת האחיות נמצאות כבר במקום אחר: נטלי (נלי תגר, זוכת פרס האקדמיה לשחקנית הטובה ביותר בעונה הראשונה) עושה צעדים ראשונים בשוק עבודה, אורית (דנה סמו) מגלה שליחות חינוכית חדשה ומאתגרת ומור (טס השילוני), אמנם עדיין ממתינה לשחרור מצה"ל, אבל עכשיו, כשהפז"ם לטובתה, היא מרשה לעצמה הרבה יותר.

אפשר היה לחשוב שעכשיו הן בדרך להצליח אלא שהחיים עצמם לא מפסיקים להפריע להן: כסף, בוסים שתלטניים מדי, חוסר ביטחון, הורים לא מתפקדים, בירוקרטיה, בחורים מהעבר והמצב הביטחוני של מדינת ישראל עומדים, כרגיל, בינן ובין החיים שהן רצו לחיות.

נטלי עובדת בעבודה שאפילו היא עצמה מתקשה להסביר מהי: היא בערך מפיקה בקרן שמפיקה אירועי תרבות בנושאים פמיניסטיים. סבתא שלה לא מבינה מה זה העבודה הזאת, אבל העיקר שהיא מרוויחה כסף. ובכן, גם הנושא הזה תלוי בטוב ליבה של מיכל ממחלקת חשבונות. נראה שהררי בירוקרטיה מפרידים בין נטלי ובין היכולת להתפרנס אבל נטלי נחושה להצליח. אז גם אם היא לאו דווקא מצליחה לקבל כסף. היא לפחות נחשפת לנושאים חשובים ולשני שותפיה לעבודה - חיים ונילי, שמלמדים אותה הרבה דברים חדשים על החיים.

גם חיי האהבה שלה לא נחים, בחורים מהעבר וכמה היכרויות חדשות מאלצים אותה להחליט איך היא רוצה שהחיים שלה יראו. אם עד עכשיו כלום לא היה מספיק טוב בשבילה, בעונה הזאת נראה את נטלי מנסה להשתלב בחיים, גם אם זה אומר לשלם מחיר.

אורית עומדת בפני פרק חדש בחיים, אחרי ההתנסות הקשה שלה בבית הספר אורית מנסה ליישם את כל העקרונות שלה במקום שבאמת יעריך את זה, שהיא תוכל לעשות באמת שינוי. הבעיה היחידה עם שינויים היא שהם מחייבים השקעה, תחום שאורית פחות חזקה בו. ככה שדי מהר אורית מוצאת את עצמה בודדה ונכשלת, כשהאדם היחיד שמבין אותה הוא ילדה משונה בת 11.

אם בסוף העונה הקודמת היה נראה שאם אורית תצא מהארון החיים יתחילו להסתדר לה, בעונה השנייה נגלה שזוהי רק ההתחלה.

מור מתחילה את העונה במקום שונה לגמרי: יש לה חבר, היא פז"מניקית ורוני, המפקד הרודן שלה, יכול הרבה פחות להציק לה, אלא שהבסיס שלהם מתאחד עם בסיס נוסף שמערער את כל הסדר הישן והטוב. מפקדת חדשה וערכית שנוחתת עליהם, הופכת להיות האויבת החדשה של רוני וחבורת החיילים החדשים שמגיעים יחד איתה הופכים את השקט היחסי בבסיס, למקום הרבה יותר מתוח, סוער ומצחיק.

העונה השנייה תלווה את מסען של האחיות המוצלחות ב"חיים של הגדולים", על ההצלחות המינוריות, הכשלונות המהדהדים והקשיים החדשים שעוד ממתינים להם - מבפנים ומבחוץ.

יוצרות הסדרה: נועה ארנברג, גלית חוגי.
במאי: גורי אלפי.
שחקנים: נלי תגר, דנה סמו, טס השילוני, עדי חבשוש ,גל תורן, גילי סער, עלמה זק, גלעד כהנא, גאיה באר גורביץ, שלומי אברהם, תיקי דין, גילה אלמגור, ירמי שיק בלום.
תפקידי אורח: ערן זרחוביץ', תום אבני, דפני ליף, טונה.
 
למעלה