מרץ 2018 בערוצי הסדרות וה-VOD של

LeRanch

New member
קרבת דם / Next Of Kin - סדרה חדשה


זוכת האמי ארצ'י פנג'אבי ("האישה הטובה") וג'ק דוונפורט ("מפורסם כמו לבן", "סמאש") מככבים במותחן הקצבי הבריטי החדש מבית ITV.

הסדרה עוקבת אחר הרופאה המבריקה ד"ר מונה הארקורט (פנג'בי) שחיה בלונדון יחד עם בעלה הלוביסט הפוליטי גיא (דוונפורט). כאשר פצצה מתפוצצת בלונדון באותו יום שאחיה של מונה, כארים, נחטף ונרצח בפקיסטן, חייה המושלמים של מונה מזועזעים.

המצב מחמיר כשמונה מבינה שבנו של אחיה דניש – המוכר כדני – נעלם מהאוניברסיטה ושמו נקשר לפיצוץ ולרצח של אביו. בזמן שמשפחתה עומדת בפני האשמות קשות ומסתבכת ברשת סבוכה של בגידות וקונספירציות, מונה מונה מוצאת את עצמה מתעמתת עם הדילמה האולטימטיבית: עד לאן תסכים ללכת כדי לשמור על בטחונה של משפחתך?

הסדרה נוצרה על ידי זוכה הבפטא פול רוטמן בשיתוף פעולה עם רעייתו הסופרת נטשה נריין, ומבוימת על ידי הבימאי זוכה האמי ג'סטין צ'אדוויק ("מנדלה- הדרך הארוכה אל החופש").

 

LeRanch

New member
ביחד לבד / Alone Together - סדרה חדשה


קומדיה חדשה מבית Freeform שיצרו הקומיקאים הצעירים בנג'י אפללו ואסתר פוביצקי ("האקסית המטורפת") והם גם מככבים בה בתפקיד עצמם.

הסדרה מתרחשת בלוס אנג'לס ועוקבת אחר החברות האפלטונית בין השניים כשהם מנסים לעזור אחד לשנייה בחיי האהבה שלהם. אסתר ובנג'י הם בני דור המילניאל, מוזרים ולא מתאימים לנוף, שהגיעו מרקעים שונים ומנסים לפלס את דרכם בתרבות המושתת על מעמדות חברתיים. השניים מוצאים נחמה בחברות הקרובה שהם יוצרים ביחד ובמהלך העונה הם יצלמו קליפ וידאו משלהם, יעמדו בתור שעות בחנות פופ אפ ואפילו ינסו לפרוש לפנסיה. לא משנה לאיזו הרפתקה הם יצאו בטוח שבדרכם המוזרה הם יהיו שם אחד בשביל השנייה כמו שרק חברים הכי טובים יכולים.

 

LeRanch

New member
בידיים טובות / Trust Me - סדרה חדשה


מיני סדרה חדשה בארבע חלקים מבית BBC.

האחות המנוסה קאט הארדקר (ג'ודי ויטאקר, "דוקטור הו" החדשה), גרושה המגדלת לבדה את ביתה הקטנה מפוטרת מעבודתה בבית אבות לאחר שחשפה סדרת בעיות בטיפול בחולים.

ברגע של ייאוש היא גונבת את זהותה של חברתה הטובה ד"ר אלי סאטון ועוברת לאדינבורו, שם היא מתחזה לרופאה ומתחילה לעבוד בבית החולים המקומי. כד"ר סאטון, היא הופכת לחלק חשוב ממחלקת הטראומה של בית החולים ובניגוד לרצונה מתאהבת בעמיתה ד"ר אנדי ברנר (אמון אליוט, "קליקה").

במטרה להימנע מחשיפת ההונאה שלה היא נאלצת להמשיך ולשקר לא רק בעבודה אלא גם בבית עם אנדי וככל שהיא נכנסת לדמותה של אלי, היא צריכה לספר יותר שקרים. איך קאט תצליח לשמור על הגבר המושלם והחיים המושלמים כשהיא חיה בשקר?

 

LeRanch

New member
סוג א' - עונה שנייה


מרוון כריסטי, כריסטופר אקלסטון, לי אינגלבי ושאר הקאסט של "סוג א'"- הדרמה מבית ה-BBC המבוססת על "פלפלים צהובים" הישראלית - שבים אלינו בעונה חדשה, שמתרחשת שנתיים מסיום העונה הראשונה. כשנפגוש את ג'ו הוא יהיה בן שבע והוא כבר מתחיל להבין שהוא שונה מהילדים שסביבו.

"ג'ו שמע את המילה "אוטיסט" אבל הוא עוד לא מבין את משמעותה" אומר היוצר הבריטי של הסדרה פיטר בוקר: "שונה זה מה שהוא מרגיש ופחד הוא דבר רע מבחינתו. על המשפחה שלו מוטלת האחריות לעזור לג'ו להבין טוב יותר מי הוא ומה מקומו בעולם, אבל כדי שיוכלו לעשות זאת, הם חייבים קודם כל להיות כנים לגבי עצמם.. וכל מי שראה את העונה הראשונה יכול להבין כמה קשה זה יכול להיות עבור משפחות הוג'ס וסקוט".

בעונה החדשה נוכל לשוב ולצפות בעליות ובמורדות של חייהם המשעשעים, מבולגנים ומסובכים.

 

LeRanch

New member
אזור הדיונים


באיזה סדרות תצפו החודש?

על מה תוותרו?

שתפו בהמוניכם
 

חוטהשני

New member
אצלי...
הסדרות החדשות לא ממש מדברות אלי...
אצפה כנראה ב'הטובות לקרב'
'האמריקנים' ו'סוג א''
&nbsp
&nbsp
 

is00

New member
בואו נראה...

אנסה את "מקביל" ו"ביחד לבד".
אולי את "נאמנות" ו"סטרייק" ו"קרבת דם".
&nbsp
ן...זהו.
&nbsp
 

LeRanch

New member
שתי תוספות לחודש מרץ


סוכנות הבלשיות מספר אחת / The No. 1 Ladies' Detective Agency

שידור יומי החל מיום ב' ה-5/3 ב-15:35 (ש.ח ב-18:00) בערוץ yes Oh HD (שעות השידור משתנות מדי יום)

סדרת דרמה המבוססת על סדרת הספרים אודות מא ראמוצווה שמכרה את עדר הבקר של אביה כדי להפוך לחוקרת הפרטית הראשונה והיחידה בבוצוואנה. היא מפצחת פרשיות מאתרת נעדרים - אבל נאלצת גם להתעמת עם עולם גברי מסורות שבטיות ועוד...

ה-4400 / The 4400

שידור יומי החל מיום ה' ה-8/3 ב-16:45 ׁׁ(ש.ח ב-18:00) בערוץ yes Action HD ׁ(שעות השידור משתנות מדי יום)

דרמת מד"ב אודות 4,400 אנשים בגילאים שונים שנעלמו מכל רחבי העולם במהלך המאה ה-20, אשר חוזרים לכדור הארץ לאחר נחיתתו של מטאור בארה"ב. האנשים אינם זוכרים מה קרה להם במהלך התקופה שהם נעדרו, והם מנסים להסתגל לחייהם החדשים. בבסיס הסדרה שני סוכנים של "אנטאק" (NTAC) שמטרתם לחקור את ה-4,400, הנקראים "המוחזרים".



 

is00

New member
מתברר ש...

השבוע יס מתחילה לשדר עוד סדרה ישנה... "ג'ואן מארקדיה". לא אגיע בזמנה היא הייתה אחת הסדרות המועדפות עלי.
היא תשודר ביס אדג' בשידור יומי.
 

is00

New member
מאיפה קפץ ה"לא אגיע"? תתעלמו מזה.

לצערי תפוז לא מאפשר לערוך את ההודעה שלי עם הפרסומת שממוקמת בדיוק על האופציה הזאת. אז
 

LeRanch

New member
תמיד רציתי לראות אותה


אבל מבאס שהיא בוטלה עם קליפהאנגר.. מה אתה אומר? שווה להשקיע בכל זאת?
 

is00

New member
אם אני זוכר נכון...

היא הסתיימה עם סוג של קליף האנגר, אבל לא משהו רציני כל כך שפגם בהנאה שלי ממנה בזמנו או שהשאיר את הכל לא ברור ופתוח..
&nbsp
 
אומנם את הסדרה הזאת אני לא מתכוונת לראות

אבל אני מזה שמחה שהם משדרים דברים ישנים כי ככה יש מצב שהם ישדרו סדרות שאני רוצה להשלים ואין לי איך
 
תזכיר לי מתי הסכמנו על משהו?


אני יודעת אם אני אוהב משהו לפי תגובות שלך כשאתה אוהב אני לא וכשאתה לא אוהב אני כן
 

is00

New member
את חושבת על זה לא נכון.

במהלך השנים הטעם שלי בסדרות השתנה וכך גם סף הסבלנות שלי. זה שאהבתי סדרות מסויימות בעבר לא אומר שאני אוהב אותן גם היום. משמע... יכול להיות שכיום אני לא אוהב את הסדרה כמו פעם, כך שאת אולי כן... אבל אם לא תנסי - לא תדעי.
היו כבר סדרות בעבר שממש אהבתי בפעם הראשונה שצפיתי בהן, אבל הרבה פחות בפעם השנייה שניסיתי.
קחי גם את זה לתשומת ליבך.
 

גםצופה

Member
מנהל
ממש במקרה ראיתי את הסדרה ביס אדג'...

והחלטתי להקליט אותה.
&nbsp
סה"כ נחמדה מאד - לא ראיתי אותה קודם...
טוב שביס אדג' משדרים גם סדרות כאלה...
 
למעלה