מרץ 2018 בערוצי הסדרות וה-VOD של

תשובות

לסדרה "הגשר" זכויות שידור ראשוניות ל-
, לכן היא תדיע ל-
רק בשנה הבאה ותהיה זמינה ב-VOD בלבד.

"אלמנטרי" - העונה השישית של הסדרה תתחיל בארה"ב ב-30 באפריל 2018 והיא תשודר ב-Action
, בצמוד לשידור בארה"ב. (בעונה השישית יהיו 21 פרקים, שישודרו במהלך כל הקיץ, ללא פגרות).

"הגולדברגים" תחזור ל-Comedy
, ב-12 במאי 2018.
 
מה למה רק במאי?

בתקופה הזאת העונה תסתיים שם לא?

בקשר לאלמנטרי לא הבנתי משהו כי מצד אחד אתה כותב שהיא מתחילה ב30.4 ושהיא תשודר בצמוד לחו"ל אבל בסוגרים כתבת שהם ישודרו בקיץ אז לא הבנתי אם זה יהיה בצמוד או בקיץ?
 

LeRanch

New member
מרץ 2018 בערוצי הסדרות וה-VOD של


שימו
- ההודעות שיופיעו בהמשך עלולות לכלול
ים.


הקריאה על אחריותכם


 

LeRanch

New member
"אלמנטרי" תשודר בצמוד לאורך הקיץ


בגלל שהעונה החדשה עולה רק בסוף אפריל, היא תשודר בארה"ב בתקופת חודשי הקיץ (עונת השידורים הרשמית מסתיימת במהלך מאי) ללא הפסקות בשידורים (אין חגים/אירועים מיוחדים שמצריכים יציאה לפגרה).
 
תשובות

אם השאלה "למה רק במאי?" מתייחסת ל"גולדברגים" - אז נכון, השנה הוחלט לא לשדר את הסדרה בצמוד לשידור בארה"ב, כדי להימנע מההפסקות הרבות במהלך העונה וכדי שגם במהלך הקיץ, לוח השידורים של Comedy
, שכיום משודרים בו מידי שבת 7 סדרות קומיות חדשות (חמוץ מתוק 4, שחור-כזה 4 וסדרת-הבת בוגרת-כזה, קפה ומאפה 2, המפץ הגדול 11, שלדון הצעיר ומשפחה מודרנית 9), ימשיך לשדר מספר דומה ואף יותר מכך של סדרות חדשות.
לכן, החל מחודש מאי תעלנה הסדרות הבאות: איש משפחה 16, תוכנית אבא 2, הבחורה החדשה 7 (עונת הסיום), המיק 2, במשפחות הכי טובות 3, הגולדברגים 5, ללא מילים 2, הסדרה החדשה "9JKL" וגם האיש האחרון בעולם 4.

לגבי "אלמנטרי", רק להוסיף על התשובה של אורן:
הרשתות האמריקאיות משדרות במהלך הקיץ בעיקר תוכניות ריאליטי ושידורים חוזרים, אבל בשנים האחרונות מקפידה רשת CBS לשדר 2-3 סדרות מתוסרטות גם במהלך הקיץ.
הסדרה "המושיעים", ששודרה ברשת בשנה שעברה, תשוב הקיץ לעונה שנייה אבל לאחר ביטול הסדרה "Zoo" ומכיוון שסידרה נוספת שהרשת הזמינה - "Blood & Treasure" - היא סדרת פעולה והרפתאות מורכבת, הדורשת זמן הפקה ממושך ולכן תהיה מוכנה לשידור רק בקיץ 2019, נותרה הרשת עם סדרה מקורית אחת בלבד לחודשי הקיץ.

נוסף על כך, למעט סדרת דרמה אחת שבוטלה ע"י הרשת במהלך העונה ("חוכמת ההמונים", שגם היא תשודר בהמשך ב-
), סדרות הדרמה החדשות האחרות של הרשת שמשודרות העונה, כמו: "אריות הים" ו-".S.W.A.T", זכו להצלחה ולכן הוזמנו מהן עונות מלאות, נותרו על המדף 2 סדרות שתוכננו לשידור במהלך העונה ולא נמצא להן מקום בלוח השידורים - "אלמנטרי" ו"קוד בלאק".

לכן, החליטו ברשת להתחיל את הסדרות הללו בסוף אפריל-תחילת מאי ולמשוך את הסדרות הללו לתוך הקיץ:
"אלמנטרי" - הורחבה מ-13 פרקים שהוזמנו בתחילה, ל-21 פרקים והיא תשודר החל מ-30 באפריל, מידי יום שני בשעה 22:00, במשך כל הקיץ, עד תחילת עונת שידורי הסתיו בשבוע האחרון של ספטמבר.
"קוד בלאק" - נותרה עם 13 פרקים, שהיא תשודר במהלך החודשים מאי - יולי.

(אגב, לוח שידורי הקיץ של רשת CBS יכלול גם עונה חדשה של "האח הגדול", שמשודרת שם 3 פעמים בשבוע ועונה חדשה של תוכנית ריאליטי נוספת - "בוס בהסוואה").
 

LeRanch

New member
האחיות המוצלחות שלי - עונה שנייה


הקומדיה זוכת 5 פרסי האקדמיה כולל לסדרה הקומית הטובה ביותר, חוזרת לעונה חדשה!

חצי שנה אחרי העונה הקודמת האחיות נמצאות כבר במקום אחר: נטלי (נלי תגר, זוכת פרס האקדמיה לשחקנית הטובה ביותר בעונה הראשונה) עושה צעדים ראשונים בשוק עבודה, אורית (דנה סמו) מגלה שליחות חינוכית חדשה ומאתגרת ומור (טס השילוני) – אמנם עדיין ממתינה לשחרור מצה"ל- אבל עכשיו, כשהפז"ם לטובתה, היא מרשה לעצמה הרבה יותר.

אפשר היה לחשוב שעכשיו הן בדרך להצליח אלא שהחיים עצמם לא מפסיקים להפריע להן- כסף, בוסים שתלטניים מדי, חוסר ביטחון, הורים לא מתפקדים, בירוקרטיה, בחורים מהעבר והמצב הביטחוני של מדינת ישראל עומדים, כרגיל, בינן ובין החיים שהן רצו לחיות.

נטלי עובדת בעבודה שאפילו היא עצמה מתקשה להסביר מהי- היא בערך מפיקה בקרן שמפיקה אירועי תרבות בנושאים פמיניסטיים. סבתא שלה לא מבינה מה זה העבודה הזאת, אבל העיקר שהיא מרוויחה כסף. ובכן- גם הנושא הזה תלוי בטוב ליבה של מיכל ממחלקת חשבונות. נראה שהררי בירוקרטיה מפרידים בין נטלי ובין היכולת להתפרנס אבל נטלי נחושה להצליח. אז גם אם היא לאו דווקא מצליחה לקבל כסף היא לפחות נחשפת לנושאים חשובים ולשני שותפיה לעבודה- חיים ונילי, שמלמדים אותה הרבה דברים חדשים על החיים.

גם חיי האהבה שלה לא נחים, בחורים מהעבר וכמה היכרויות חדשות מאלצים אותה להחליט איך היא רוצה שהחיים שלה יראו. אם עד עכשיו כלום לא היה מספיק טוב בשבילה- בעונה הזאת נראה את נטלי מנסה להשתלב בחיים- גם אם זה אומר לשלם מחיר.

אורית עומדת בפני פרק חדש בחיים, אחרי ההתנסות הקשה שלה בבית הספר אורית מנסה ליישם את כל העקרונות שלה במקום שבאמת יעריך את זה, שהיא תוכל לעשות באמת שינוי. הבעיה היחידה עם שינויים היא שהם מחייבים השקעה, תחום שאורית פחות חזקה בו. ככה שדי מהר אורית מוצאת את עצמה בודדה ונכשלת, כשהאדם היחיד שמבין אותה הוא ילדה משונה בת 11.

אם בסוף העונה הקודמת היה נראה שאם אורית תצא מהארון החיים יתחילו להסתדר לה, בעונה השנייה נגלה שזוהי רק ההתחלה.

מור מתחילה את העונה במקום שונה לגמרי – יש לה חבר, היא פז"מניקית ורוני, המפקד הרודן שלה, יכול הרבה פחות להציק לה, אלא שהבסיס שלהם מתאחד עם בסיס נוסף שמערער את כל הסדר הישן והטוב. מפקדת חדשה וערכית שנוחתת עליהם הופכת להיות האויבת החדשה של רוני וחבורת החיילים החדשים שמגיעים יחד איתה הופכים את השקט היחסי בבסיס- למקום הרבה יותר מתוח, סוער ומצחיק.

העונה השנייה תלווה את מסען של האחיות המוצלחות ב"חיים של הגדולים", על ההצלחות המינוריות, הכשלונות המהדהדים והקשיים החדשים- מבפנים ומבחוץ שעוד מחכים להן.

יוצרות הסדרה: נועה ארנברג, גלית חוגי.
במאי: גורי אלפי.
שחקנים: נלי תגר, דנה סמו, טס השילוני, עדי חבשוש ,גל תורן, גילי סער, עלמה זק, גלעד כהנא, גאיה באר גורביץ, שלומי אברהם, תיקי דין, גילה אלמגור, ירמי שיק בלום.
תפקידי אורח: ערן זרחוביץ', תום אבני, דפני ליף, טונה.

 

LeRanch

New member
מקביל / Counterpart - סדרה חדשה


"מקביל", הוא מותחן ריגול עם טוויסט, בכיכובו של זוכה האוסקר וגלובוס הזהב ג'יי.קיי. סימונס ("אוז", "ויפלאש"). הסדרה מציגה את סיפורו של האוורד סילק (סימונס) עובד זוטר בסוכנות מודיעין וריגול של האו"ם הממוקמת בברלין שמנסה להתקדם בסוכנות אך מגיע לישורת האחרונה בתפקידו מלא בחרטה ומרירות. האוורד מגלה שהסוכנות בה הוא עובד כבר שנים רבות שומרת על סוד: קיומו של מעבר ליקום מקביל.

בעקבות מעבר של רוצחת שכירה מיקום אחד לשני, האוורד זוכה לפגוש את ה"העתק" שלו המכונה "פריים" – דמותו המקבילה בעולם האחר, מרגל קשוח שנשלח מהיקום השני לתפוס את הרוצחת. בעקבות הגילוי הווארד נזרק לעולם של תחבולות, סכנות ובגידות כשהאדם היחיד עליו הוא יכול לסמוך הוא פריים.

באמצעות דמויותיהם של האוורד ומקבילו, הסדרה עוסקת בנושאים של זהות, אידיאליזם, אמונה ואהבה אבודה ומציבה את השאלה הנצחית: מה אם חיינו היו יכולים ללכת בדרך אחרת?

הסדרה ומשחקו של סימונס זכו לשבחים וביקורות מצוינות והיא הראשונה השנה שזכתה לציון 100 באתר דירוג המבקרים Rotten Tomatoes. הניו יורק טיימז כינה אותה "חכמה ומותחת" ושיבח את משחקו העדין והניואנסי של סימונס בתפקיד כפול, אותו הגדיר טוב יותר משל ג'יימס פרנקו ב"הצמד" או טטיאנה מסלאני ב"אורפן בלאק", טי.וי גייד קרא לו "מותחן המד"ב שחיכיתם לו". מורין ראיין המבקרת הותיקה של Variety השתפכה על הסדרה אותה כינתה "מותחן אטמוספרי בנוי היטב, מלאת חן, מדלגת בקלות מעל מהמורות דרמות האיכות: היא עוקצנית, זריזה ומלאת רגעים מתוקים-מרירים" ועל "ההופעה המהנה והמצוינת של סימונס ווויליאמס" בסאן פרנסיסקו כרוניכל דרשו "שתי מועמדויות לאמי לסימונס" ובהוליווד ריפוטר הגדירו אותה "מרתקת, מסקרנת ומנצחת".

מאחורי הסדרה עומדים מפיקי הקולנוע קית' רדמון ("האיש שנולד מחדש") וג'ורדן הורוביץ (מפיק "לה לה לנד") ויצר אותה תסריטאי "ספר הג'ונגל" ג'סטין מארקס. לצידו של סימונס מככבים אוליביה וויליאמס ("החוש השישי"), הארי לויד(וייסריס טארגריין ב"משחקי הכס"), סטיבן ריאה ("משחק הדמעות"), נזאנין בוניאדי (פארה ב"הומלנד") וריצ'ארד שיף("הבית הלבן").

 

LeRanch

New member
מיליארדים - עונה שלישית


זוכי האמי וגלובוס הזהב פול ג'יאמטי ודמיאן לואיס חוזרים בעונה חדשה של הדרמה המורכבת והפרובוקטיבית העוסקת ביחסי הכוחות הפוליטיים בעולם ההון ופיננסים של ניו יורק.

העונה תמשיך לחקור לעומק המאבק חסר הרחמים בין התובע המחוזי צ'אק רודס ומלך קרנות הגידור המבריק בובי "אקס" אקסלרוד, את מערכת היחסים של וונדי רודס עם בעלה לאחר שהשלימה איתו בפרק סיום העונה, ומנגד את יחסיה עם אקס, המעסיק שלה לשעבר שהוא גם חבר קרוב. אסיה קייט דילון שגילמו בעונה הקודמת את טיילור הנון בינארי, הופכים לשחקנים קבועים בעונה זאת.

אל העונה החדשה מצטרף בתפקיד אורח השחקן ג'ון מלקוביץ' בתפקיד המיליארדר הרוסי גריגור אנדולוב.

 

LeRanch

New member
הטובות לקרב - עונה שנייה


הדרמה המשפטית והפוליטית, הספין אוף המדובר של "האישה הטובה", מבית היוצר של רוברט ומישל קינג, בכיכובן של כריסטין ברנסקי, קוש ג'מבו ורוז לזלי, חוזרת בעונה שנייה.

בתחילת העונה החדשה העולם משתגע ושיעור אחוזי הרצח בשיקאגו בעליה מתמדת. בתוך השיגעון, דיאן, לוקה, מיאה ושאר עובדי הפירמה מוצאים את עצמם תחת מתקפה פסיכולוגית כאשר לקוח במשרד אחר הורג את עורך הדין שלו בגלל חיוב-יתר. לאחר שמישהו מחקה אותו ועורך דין נוסף נרצח, אנשי המשרד מתחילים לבחון את לקוחותיהם בחשדנות וכל אחד נראה פתאום מאיים.

בינתיים, דיאן נאבקת בשותפה חדשה, ליז רדיק-לורנס, אודרה מקדונלד ("מרפאה פרטית") משחזרת את דמותה מ"האשה הטובה" (שם התארחה בעונה הרביעית) המתגלה כלא פחות מאשתו לשעבר של אדריאן בוזמן (דלרוי לינדו); מאיה הופכת קשוחה יותר לאחר שעמדה למשפט בעקבות הסקנדל של הוריה ולוקה נאלצת לשוב ולהתמודד עם צרותיו של קולין סוויני (דילן בייקר המצויין).

שרה סטיל וג'סטין ברטה חוזרים גם הם לתפקידיהם כמריסה גולד והתובע המחוזי קולין מורלו, ואילו ניאמבי ניאמבי(החוקר הפרטי ג'יי דיפרס) ומייקל בוטמן (עורך הדין הפורש ג'וליוס קיין) יהפכו לשחקנים קבועים העונה. אריקה טזל, שגילמה את השותפה ברברה ועוזבת את הסדרה, תופיע בפרק פתיחת העונה.

במהלך העונה יתארחו: טים מת'סון, ג'יין לינץ', רוב ריינר, ברנדט פיטרס, קארי פרסטון (כעורכת הדין אלזבת' טסיוני), פול גילפויל, גארי קול וגארי אדלר שישחזר את תפקידו כהווארד ליימן מ"האשה הטובה" כשהוא הפעם בתפקיד – עליו אומרת דיאן לוקהרט "הו אלוהים" – שופט!

 

LeRanch

New member
נאמנות / Trust - סדרה חדשה


אנתולוגיה חדשה ומצופה מבית FX שעונתה הראשונה מבוססת על מקרה אמיתי.

מאחורי הסדרה עטורת הכוכבים עומדים במאי הקולנוע זוכה האוסקר דני בויל ("נער החידות מבומביי", "טריינספוטינג") אשר מביים את פרקי הפתיחה והתסריטאי סיימון בופוי ("ללכת עד הסוף", "אוורסט").

היא מתרחשת ב- 1973 ומספרת את סיפורו של ג'ון פול גטי ה-III, היורש של אימפריית הנפט "גטי-אויל" שנחטף ברומא על ידי המאפיה האיטלקית שדרשה סכום עצום עבור שחרורו. סבו, ג'ון פול גטי (דונלד סאת'רלנד, שיזכה השנה בפרס האוסקר למפעל חיים) סירב לשלם את דמי הכופר והשאיר את אמו של החטוף, גייל גטי (זוכת האוסקר הילארי סוונק) להתמקח לבדה מול החוטפים הנואשים והמסוכנים.

עוד מככבים האריס דיקנסון ("קליקה") בתפקיד ג'ון פול גטי ה-III, ברנדן פרייזר ואנה צ'נסלור.

זוהי דרמה על היסטוריה משפחתית, סאגה על שושלת ארוכה ובחינה סאטירית על כוחו ההרסני של הכסף. "נאמנות" היא סיפור שמנסה לפתור את המסתורין העומד בליבה של כל משפחה, עניה או עשירה.

 

LeRanch

New member
תחנה 19 / Station 19 - סדרה חדשה


מבית היוצר של שונדה ריימס – מגיעה אלינו הספין-אוף החדש של "האנטומיה של גריי" (ארבע שנים לאחר סיום הספין- אוף הקודם שלה "מרפאה פרטית").

"תחנה 19" תתרחש בתחנת הכיבוי של סיאטל, תעקוב אחר הכבאים המסורים של העיר – מהקפטן עד אחרון המגויסים – ותעסוק בלוחמות ולוחמי אש, האמיצות והאמיצים שמסכנים את חייהם בזמן המשמרת וגם אחריה. בראש הפקת הסדרה החדשה תעמוד סטייסי מק'י, המפיקה הראשית של "האנטומיה של גריי", שגם תהיה אחראית על כתיבתה.

בסדרה החדשה יככב ג'ייסון ג'ורג', ד"ר בן וורן מסדרת האם, שמתאמן בפרקים האחרונים לקראת תפקידו החדש ככבאי, לצידם של ג'ינה לי אורטיז (ד"ר רוזווד) ומיגל סנדובל ("מדיום"). לצורך התפקיד יעזוב ג'ורג' את האנטומיה ואת בית החולים "גרייס סלואן" אך צפוי להגיח מידי פעם. הדמויות המרכזיות יוצגו לראשונה באחד הפרקים של "האנטומיה של גריי".

"אף אחד לא מסוגל לשזור את הסכנות עימן מתמודדים הכבאים בתוקף תפקידם יחד עם הדרמות בחייהם האישיים, כמו שונדה, והסביבה המוכרת של סיאטל מ"האנטומיה" היא הרקע המושלם לספין אוף המרגש" אמרה נשיאת ABC אנטרטינמנט צ'אנינג דונגי.

לגבי אופייה של הסדרה החדשה אומר ג'ייסון ג'ורג', שמדובר בסדרה שונה מאוד: "היא עוסקת בכבאים, היא שונה לחלוטין. כאן ההתרחשות נעשית ברחוב. בעוד באנטומיה מצילים חיים של אנשים שמגיעים לבית החולים, לוחמי האש מצילים אנשים במקום בו חייהם בסכנה ולוקחים אותם לבית החולים, אך יחד עם זאת, מדובר בסדרה של שונדה ריימס ולכן הסגנון של האנטומיה, הסיפורים מבוססי הדרמה ומערכות היחסים, יכנסו גם ל"תחנה 19".

 

LeRanch

New member
האמריקנים - עונה שישית ואחרונה


עונת הסיום של דרמת הריגול המעולה בכיכובם של קארי ראסל ומת'יו ריס, כבר בפתח: לעומת העונה החמישית האיטית באופן יחסי, צפויה העונה השישית להיות עמוסת אקשן ודרמה, לספר את הסיפור עד תומו, מה עתיד לקרות לדמויות המרכזיות.

בסיום העונה הקודמת, נאלצו אליזבת ופיליפ להמתין עם תוכניתם לשוב לברית המועצות עם ילדיהם, כשהתגלה שיש להם דרך לקבל מודיעין חיוני וחשוב שרק הם יכולים להשיג עבור ארצם.

העונה החדשה תיפתח בקפיצת זמן של 3 שנים ותתחיל ב- 1987, ומן התמונות שכבר פורסמו אפשר להבין שפייג' הולכת בדרכם של הוריה ומצטרפת אל עולם הריגול. אבל נראה שאין להוריה כוונה להפוך אותה למרגלת מהסוג שלהם, אלא להשתמש באזרחות האמריקאית של פייג' ובזהות המוצקה שלה כדי לצרף אותה לשורות ה-CIA או למשרד החוץ ולבצע משימות ריגול בעלות ערך מודיעיני עצום עבור ברית המועצות.

 

LeRanch

New member
אטלנטה - עונה שנייה


הדרמה הקומית המצליחה מרשת FX, זוכת שני פרסי אמי ושני פרסי גלובוס הזהב, שזוכה לשבחים מכל עבר ושאף כונתה על ידי Variety : "הפקה מושלמת, קולנועית ויפהפייה", חוזרת בעונה שנייה.

העונה הראשונה זכתה לשבחים מקיר לקיר – המבקרים הכריזו עליה כאחת הקומדיות המרעננות והחכמות של השנה, העיסוק שלה בסצינת הראפ באטלנטה קנה לה מעריצים גם בקרב מוזיקאים וברשתות החברתיות והפרק החמישי בו שחקן שחור מגלם את ג'סטין ביבר היה בראש הנושאים המדוברים בטוויטר.

הסדרה עוקבת אחר חיי היומיום של ארן (דונלד גלובר, "קומיוניטי", ובקרוב כלאנדו קאלריסיאן ב"האן סולו") ובן דודו הראפר המכונה "פייפר בוי" (בריאן טיירי הנרי) המחפשים את דרכם בסצינת הראפ המקומית באטלנטה, ג'ורג'יה, כשהם מנסים להוכיח את עצמם ולשפר את חייהם וחיי משפחתם.

העונה החדשה נקראת "אטלנטה: עונת הגניבות" ומתייחסת לתקופת החגים, זמן קצר לפני כריסטמס, הזמן בו כולם מתחדשים ורוכשים מתנות, ואחוזי השוד והגניבות עולים.

העונה מספרת עלילה אחת מתמשכת על פני כל הפרקים– בניגוד לעונה הראשונה. הצילומים לעונה מתרחשים באטלנטה עצמה, קרוב מאוד לבית ילדותו של גלובר, במטרה להעביר את התחושה בה גדל, ואותה מבטאת תקופת הגניבות: חוסר הודאות, הפחד ותחושת הרדיפה.

 

LeRanch

New member
המרוץ לדראג של רו פול: אול סטארס - עונה שנייה


המלכות הטובות ביותר יתייצבו לקרב של חייהן ב- המירוץ לדראג: אולסטארס בה מיטב המלכות שלא זכו אמנם בכתר אבל כבשו את לבבות הצופים, יקבלו הזדמנות שניה להוכיח שיש להן את מה שצריך כדי להיות מלכת המלכות לזכות בכתר ולהיכנס ל"היכל התהילה של הדראג".

לצוות השופטים הקבוע מישל ויסאז' וקרסון קרסלי, יצטרף סנסציית יוטיוב טודריק הול כשופט קבוע, ולצידם שלל שופטים אורחים: מנחת הטוקשואו וכוכבת דיסני רייבן סימון, הזמרת ניקול שרזינגר, מעצב האופנה ג'רמי סקוט, כוכבת "לגיון"אוברי פלאזה, ומלך הטוק שואו האנגלי ומעריץ של הסדרה – גרהאם נורטון.

10 מלכות נבחרות מבין עונות 2-7 ישתתפו בסדרת אתגרים בדרכם לכתר ול-100 אלף דולר … אבל יש טוויסט! לראשונה, הכוח עובר מרו פול בחזרה אל המלכות! מי שיערכו בינן "קרב ליפסינק על המורשת" הן שתי המלכות הטובות ביותר – והמנצחת תכריע מי מבין שתי המלכות בתחתית, תודח.

 

LeRanch

New member
בנקרופט / Bancroft - סדרה חדשה


שרה פאריש ("קצוות מפוצלים", "דוקטור הו") מככבת במותחן חדש בעל ארבעה פרקים מבית ITV ומגלמת את חוקרת המשטרה אליזבת בנקרופט, אישה עם סודות אפלים בעברה. היא נחשבת לשוטרת מבריקה שהקריבה את חייה לכוחות המשטרה, כל עמיתיה בוטחים בה ואוהבים אותה, ונראה שהיא צפויה לקבל קידום בזמן הקרוב.

בזמן שבנקרופט עסוקה בניסיון להפיל כנופיית סמים גדולה, דעתה מוסחת על ידי הבלשית קת'רין סטיבנס (פיי מרסי, "וויף" במשחקי הכס) שחוקרת תיק ישן שבנקרופט היתה מעורבת בו. מהר מאוד בנקרופט מגיעה אל הקצה ותעשה הכל כדי לשמור את סודותיה ולמנוע את חשיפת האמת אודותיה.

 

LeRanch

New member
סטרייק / C.B. Strike - סדרה חדשה


דרמת פשע מבית ה- BBC, המבוססת על סדרת הספרים רבי המכר של ג'יי. קיי. רולינג (אותם כתבה תחת שם העט רוברט גלברייט).

השחקן הבריטי טום בורק ("מלחמה ושלום") מגלם את דמותו של קורמורן סטרייק, לוחם בצבא בריטניה בעברו, שהופך לבלש פרטי הפועל ממשרד קטנטן בלונדון ולמרות שהוא פגוע פיזית ונפשית, התובנות שלו והרקע שלו כחוקר צבאי נחוצים מאוד כדי לפתור שלושה תיקי רצח סבוכים שחמקו מעיני המשטרה. רובין אלקוט (הולידי גריינג'ר) עוזרתו המסורה של סטרייק עוזרת לו בפתרון התעלומות.

לסדרה שבעה פרקים המבוססים על שלושת ספרי הסדרה: "קריאת הקוקיה" (שלושה פרקים), "תולעת משי" (שני פרקים) ו"דרך הרשע" (שני פרקים).

הסדרה נרכשה לשידור על ידי רשת HBO ותשודר בערוץ הבן Cinemax.

 

LeRanch

New member
בארי / Barry - סדרה חדשה


"בארי" היא קומדיה שחורה חדשה מבית HBO בכיכובו של ביל היידר (SNL) שיצר ומפיק אותה יחד עם אלק ברג ("עמק הסיליקון") המספרת על בארי, צעיר מיואש, מתנקש בשכר נמוך שמתאהב במשחק, בזמן שהוא נמצא במשימת עבודה בלוס אנג'לס. המפעיל של בארי פוצ'ס (סטיפן רוט, VEEP) שוכר את שרותיו לטובת עבודה בתוככי המאפיה הצ'צנית האלימה בראשותו של גוראן פזר (גלן פלטשר, "מיליארדים") ויד ימינו נוהו האנק (אנתוני קריגן, "גות'האם"). המטרה של בארי: שחקן המקיים רומן עם אשתו של פזר. בארי עוקב אחר המטרה שלו אל סדנת משחק אותה מקיים המורה האהוב/הגורו ג'ין קאוזנו (הנרי וינקלר, "ימים מאושרים", "משפחה בהפרעה") ובארי מיד נמשך אל תוך קבוצת הסטודנטים למשחק ובעיקר אל סאלי (שרה גולדברג). בארי רוצה לפתוח בחיים חדשים בקהילה הנלהבת ומלאת התקווה הזו, אבל עברו הפלילי אינו עוזב אותו. האם ימצא דרך לשלב בין שני העולמות?

 

LeRanch

New member
עמק הסיליקון - עונה חמישית


עונה חדשה לקומדיה של מייק ג'אדג' עבור HBO, על גאוני המחשב והסטארט-אפיסטים בעמק הסיליקון, בו האנשים המוכשרים והמוצלחים ביותר, הם דווקא אלה שלא מצליחים להתמודד עם ההצלחה.

בסיום העונה הרביעית עזב טי.ג'יי מילר את הסדרה בשל חוסר הסכמה יצירתית עם המפיק אלק ברג, אבל לפי הטריילר החדש, נראה ש"פייד פייפר" מסתדרת מצוין בלי ארליך. ריצ'ארד (תומאס מידלצ'רץ') עומד כעת בראשה של חברה המונה 50 עובדים, וממשיך לספק אתנחתות קומיות בהתנהגותו הנוירוטית הלחוצה. כמובן שג'ראד (זאק וודס) נמצא שם לתמיכה, בזמן שדינש (קומיל ננג'יאני) וגילפויל (מרטין סטאר) מתעדים בשמחה את ההתפרקות של ריצ'ארד.

"עמק הסיליקון" ממשיכה לחקור את עולם ההייטק המבט סטירי והומוריסטי, בזמן שהגיבורים שלה צומחים, הופכים אמיצים וחזקים יותר, גם אם לא תמיד חכמים יותר.

 
למעלה