הסבלנות ליס הולכת ויורדת מרגע לרגע (או: איפה "החיים עצמם"?)

הסבלנות ליס הולכת ויורדת מרגע לרגע (או: איפה "החיים עצמם"?)

התפלאתי למה ההקלטה על הפרק השבועי לא עבדה. מסתבר שהעברתם את זה ל-VOD בלבד כדי לשכנע אנשים לעשות מנוי ל-VOD על ידי מניעת הפרק השבועי מהמנויים הרגילים.
אבל מה, כבר כמעט חודש אנחנו מנסים לעבור חבילה ואתם לא עונים ולא חוזרים, ועדיין אין לנו VOD, ותנו לי לנחש שגם ההבטחה שנחויב ב-199 ש"ח מרגע ההרשמה כנראה לא קוימה בחשבון של ינואר.
אז לא רק שאנחנו ממש מותשים ומעוצבנים על השירות שלכם, אפילו את המינימום של לראות פרק בסדרה הקבועה כבר אי אפשר לקבל אצלכם. אולי הגיע הזמן באמת לשבת ולחפש באינטרנט - הצעות לחברה אחרת.
 

גםצופה

Member
מנהל
כפי שנכתב למעלה - בחדשות ועדכונים

הפרק לא שודר עקב תקלה...
 

גםצופה

Member
מנהל
אני מניחה שבימים אחרים יש סדרות אחרות ולכן יש בעיה...

כנראה שבשבוע הבא היה חור שצריך למלא...
 
כולנו יכולים להניח, או למצוא תירוצים ליס

עובדה שאת כל הפרקים האחרים לא היתה בעיה לשדר כסדרם, אבל פרק השיא, שאף יס טרחו להבליט בקומוניקטים שנשלחו לעיתונות, אותו פתאום אי אפשר היה לשדר בערוץ הרגיל, רק ב-VOD, על אף שהוא כן הופיע במקור בלוח השידורים. ומכל ה-7000 שידורים חוזרים ביום למחרת לא נמצא אפילו חור אחד לשדר פרק שכל כך פמפמו אותו?
בחייכם, זה מקרה קלאסי של העדפת ה-VOD על פני שאר החבילות הרגילות כדי לנייד לקוחות לרכוש את ה-VOD - שזה מטומטם לגמרי כרגע, כשיס אפילו לא מצליחים להתמודד כבר שבועות עם עומס השירות לקוחות על בלגן החבילות החדשות שהם יצרו, שבמסגרתו רבים נאלצים לחכות חודש-חודשיים לחיבור VOD.

כשיורקים עליך אפשר להניח שזה גשם. אפשר גם להכיר במציאות.
 

is00

New member
ווזה יכול להיות תקלה טכנית כמו שהם אמרו.

זה שאתה לא מאמין לא אומר שהם משקרים.
 
תקלה טכנית - אז משדרים כמה שעות אחרי

יש תקדימים, זה כבר קרה בעבר.
חוץ מזה, לאור ה"נחזור אליכם תוך כמה ימים" לנרשמי האנלימיטד באתר (25 יום עברו) ו"טלפון לחזרה תוך 3 שעות" (עברו יומיים), האמינות של יס כרגע היא לא משהו.
 

is00

New member
אתה יודע איך בדיוק עובד "השידור במקביל"? כי אני לא.

ואני רוצה להזכיר לך שבארץ הפרק כנראה היה אמור להיות משודר ב- 4:00 לפנות בוקר. אתה יודע כמה זמן לוקח לגלות תקלה כזאת ואז כמה זמן לוקח לסדר אותה? אני לא, ככה שאין לי שום דרך לשפוט את העניין.
&nbsp
בכל מקרה אני לא מדבר איתך על השירות לקוחות של יס, אלא על השידור של הפרק,. אלו 2 דברים שונים לחלוטין.
 
למעלה