פברואר 2018 בערוצי הסדרות וה-VOD של

LeRanch

New member
NCIS: לוס אנג'לס - עונה שנייה


דרמת חקירות על העולם רווי הסיכונים של יחידה הממונה על לכידת הפושעים המסוכנים והחמקמקים המציבים איום על הביטחון הלאומי. על ידי שימוש בזהויות שאולות ובטכנולוגיות החדשות ביותר, צוות NCIS המורכב מסוכנים מאומנים היטב משמשים כסוכנים סמויים ומציבים את חייהם בסכנה בשטח במטרה לתפוס את המטרות שלהם.

הסוכן המיוחד "ג'י" קאלן (כריס א'ודונל) הוא מעין זיקית המשנה עצמו לכל מי שהוא צריך להיות כדי שיוכל לחדור לעולם התחתון; שותפו הוא הסוכן סאם האנה (הראפר אל. אל. קול ג'יי), לוחם לשעבר ב"יחידת אריות הים" של צי ארה"ב ששירת בעירק ובאפגניסטן. הצוות כולל את הנרייטה "האטי" לאנג (לינדה האנט) יודעת-הכל האחראית על הטיפול בעניינים הפוליטיים הכלולים בעבודה, ובהשגת כל הציוד הטכני עבור פעילות הצוות; הסוכנת המיוחדת קנסי בייל (השחקנית הפורטוגלית דניאלה רוחה) היא ביתו המבריקה של חייל מארינס שנרצח. היא חיה עבור ריגוש האדרנלין שבא יחד עם העבודה כסמויה; מרטי דיקס (אריק כריסטיאן אולסן) הוא בלש סמוי מנוסה ממשטרת לוס אנג'לס שגוייס לצוות על ידי האטי; מומחה הטכנולוגיות אריק ביאל (ברט פואה) מכיר את כל הגאדג'טים החדישים ושולט ביד רמה במחשוב במרכז הפעילות של הצוות ואנליסטית המידע נל ג'ונס (רנה פליס סמית') שזוכה להערכת הצוות על הערכותיה המדויקות ותובנותיה הממולחות. לאחרונה הגיעה עוזרת המנכ"ל שי מוסלי (ניה לונג)- סוכנת השירות החשאי לשעבר המכירה היטב את כל מה שרוחש בוושינגטון- כדי לפקח על הצוות.

כשהם חמושים בציוד ההיי-טקי החדשני ביותר ונשלחים באופן קבוע למשימות מסכנות חיים, חברי היחידה חייבים לסמוך אחד על השני כדי שיוכלו לשמור על הביטחון הלאומי.

 

LeRanch

New member
השבוע שעבר עם ג'ון אוליבר - עונה חמישית


אחד האנשים הכי מצחיקים ומרעננים בטלויזיה האמריקאית בשנים האחרונות, מנחה את תוכניתו ב-HBO כבר מספר עונות: התוכנית בת חצי השעה, מספקת לאוליבר פלטפורמה לפריסת הפרספקטיבה המיוחדת לו וקולו המובחן. הוא מביא נקודת מבט שונה ומצחיקה על הנושאים החמים בחדשות בשבוע שעבר, פוליטיקה, אירועים שוטפים ועניינים חברתיים המתרחשים בארה"ב ובעולם כולו.

 

LeRanch

New member
שתי קרועות / Two Dope Queens - סדרת ספיישלים חדשה


ג'סיקה וויליאמס ופיבי רובינסון – פנים חדשות בסצינת הקומדיה – מככבות בארבעה ספיישלים שבועיים של HBO המבוימים על ידי הקומיקאית טיג נוטרו ("אחת במיסיסיפי"). הספיישלים מבוססים על פודקאסט הסטנד-אפ בעלי השם הזהה, בהם וויליאמס, רובינסון וחברים – קומיקאים אהובים וכוכבים אורחים – מדברים על סקס, רומנטיקה, גזע, מסעו של השיער, מגורים בניו יורק, ועוד ועוד. בתוכניות פיבי וג'סיקה ישוחחו על חייהן ויתמקדו בנושא אחד, יראיינו אורח ויביאו ממשנתן במופע סטנד אפ כשכל נושא מתקבל ברכה ובהומור מושחז.

 

LeRanch

New member
אזור הדיונים


באיזה סדרות תצפו החודש?

על מה תוותרו?

שתפו בהמוניכם
 

גםצופה

Member
מנהל
חשבתי שהגבתי...

אבל עכשיו נזכרתי שאת השרשור ראיתי שנייה לפני שבת אז הספקתי רק לנעוץ אותה

&nbsp
אז ככה - אולי אנסה את להרוג את המלך, ואמשיך עם החיים עצמם ומשפחה וצרות אחרות - שממש נחמד לדעת שהיא ממשיכה

&nbsp
&nbsp
 

is00

New member
תכניותיי.

אנסה את... "אריות הים", "כאן ועכשיו".
אולי אנסה את "להרוג את המלך" ואת "בוגרת כזה".
את השאר - תודה, אבל לא תודה.
 
שחור כזה ראית בעבר?

כי אני יודעת שעכשיו לא כי אתה לא כותב עליה תאמת אני גם לא זכרת שכתבת עליה בעבר
למה אתה לא רואה שיי טאון? ובכלל שום סדרה שאני רואה
 

is00

New member
ראיתי, אבל פרשתי בעונה הראשונה.

של "שחור כזה".
לגבי שיי-טאון.... התקציר לא משך אותי, אז ויתרתי.
 

is00

New member
היא לא הצליחה לעורר בי מספיק עניין כדי לדבוק בה.

 

גםצופה

Member
מנהל
לשחור כזה ממש לא התחברתי...

גם לא על ה'נייר', אבל ניסתי לראות את חמוץ מתוק (הקשר ביניהם שלדעתי הם עלו יחד ביס
) ובפרק השני או השלישי נטשתי...
 
למעלה