פברואר 2018 בערוצי הסדרות וה-VOD של

LeRanch

New member
פברואר 2018 בערוצי הסדרות וה-VOD של


שימו
- ההודעות שיופיעו בהמשך עלולות לכלול
ים.


הקריאה על אחריותכם


 

LeRanch

New member
ככה זה - סדרה חדשה


סדרה חדשה מאת ובכיכובם של דנה מודן ואסי כהן.

אסי ודנה, חוזרים לשתף פעולה.

היא חרדתית הוא דכאוני ושניהם איבדו כל אמון באהבה, אך מגלים שגם כשנדמה שהעולם מפנה לך עורף, החיים מלאים בהפתעות. השניים מגלמים שכנים, שלמרות מאמציהם הכנים להתעלם זה מזו, מוצאים את עצמם שוב ושוב נאלצים להתמודד יחד עם סיטואציות מביכות ומשעשעות שמחברות ביניהם בעל כורחם.

הסדרה תלווה אותם בדייטים מהגיהנום, במפגשים עם האקסים, בהיתקלויות עם הילדים, במאמציהם הפאתטיים לחזור ולהיות הצעירים המגניבים שמעולם לא היו.

כל זה במבט קומי, מריר-מתוק, נוגע ללב ולעתים גם כואב.

יוצרים: אסי כהן, דנה מודן ורם נהרי.
במאי: רם נהרי.
הפקה: יולי אוגוסט הפקות.
שחקנים: אסי כהן, דנה מודן, דורין אטיאס, ליאור אשכנזי, יובל בנאי, רפי אדר, אריה מוסקונה, תיקי דיין, נועה קולר ועוד הרבה אחרים.

 

LeRanch

New member
הומלנד - עונה שביעית


המותחן הפסיכולוגי המצליח וזוכה האמי של רשת Showtime, חוזר בעונה שביעית שכולנו מצפים לה.

העונה החדשה עוברת מניו יורק לוושינגטון (וגם צילומי הסדרה עברו מניו יורק לווירג'יניה) וצפויה להתרכז במאבקה של קארי נגד הנשיאה החדשה אליזבת קין (אליזבת מארוול, שחוזרת לעונה החדשה) שהתגלתה בסיום העונה הקודמת כקיצונית והכניסה את המדינה ואת ה-CIA לסחרור של הפחדה, מעצרים וחקירות.

קארי כעת חיה עם אחותה מגי ועסוקה בניסיונות שלה להפיל את הממשל החדש ולדאוג לשחרור 200 אנשי קהילת המודיעין שנכלאו בסוף העונה הקודמת תחת ההוראות החדשות של הנשיאה. קארי תגלה במהרה שהיא מתמודדת עם יריבה קשה יותר מכל טרוריסט שעמדה נגדו.

יחד עם מארוול חוזרים כמובן קלייר דיינס ומנדי פטנקין בתפקידים הראשיים. אל העונה החדשה מצטרף דילן בייקר ("האישה הטובה", "האמריקנים") בתפקיד סנטור סאם פאלי הפרובוקטיבי.

 

LeRanch

New member
להרוג את המלך / Gunpowder - סדרה חדשה


קיט הרינגטון (ג'ון סנואו, "משחקי הכס") מככב ומפיק את "להרוג את המלך" מותחן בריטי חדש ועתיר כוכבים, בו הוא מגלם את רוברט קטסבי (הרינגטון הוא צאצא ישיר שלו) קושר הקשר לרצוח את המלך ג'יימס.

המיני סדרה בת שלושת החלקים ששודרה ב-BBC, הפכה לסנסציית רייטינג וריתקה את הממלכה. היא מבוססת על הסיפור האמיתי של "מזימת אבק השריפה" משנת 1605 – ניסיון קשר שבמסגרתו קבוצה של קיצונים קתולים ניסו לרצוח את מלך אנגליה ג'יימס הראשון, את משפחתו ואת מרבית האצולה הפרוטסטנטית ששלטה באנגליה, על ידי פיצוץ ארמון ווסט מיניסטר, בזמן טקס פתיחת הפרלמנט. הסדרה נוצרה על ידי הרינגטון ודניאל ווסט, ונכתבה על ידי הסופר הבריטי רונאן בנט.

זוהי יצירה היסטורית מרתקת שמביאה נקודת מבט שונה על אירוע שנשזר לתוך המארג החברתי של ימינו (במיוחד בבריטניה עם "יום גאי פוקס" ונוהג הזיקוקים) אבל אנחנו יודעים עליו כל כך מעט.

במרכז הסדרה עומדת דמותו של רוברט קטסבי (הרינגטון, שהסדרה היא פרוייקט תשוקה שלו והזדמנות גם לבקר את ההיסטוריה המשפחתית האמיתית שלו) שעמד בראש הקבוצה יחד עם החייל לשעבר גאי פוקס (טום קאלן, "החמישיה", "אבירי הלילה"). שחקנים נוספים כוללים את ליב טיילר ("שר הטבעות", "הנותרים"), פיטר מאלן ("קוורי", "אוליב קיטרידג'"), ומארק גטיס ("שרלוק", "טאבו").

 

LeRanch

New member
כאן ועכשיו / Here and Now - סדרה חדשה


סדרה חדשה בת 10 פרקים מבית HBO ומהיוצר זוכה האמי והאוסקר אלן בול ("אמריקן ביוטי", "עמוק באדמה", דם אמיתי"), בכיכובם של זוכי האוסקר וגלובוס הזהב טים רובינס והולי האנטר.

זוהי דרמה-קומית שחורה, התבוננות פנימית על הכוחות השונים המקטבים את התרבות האמריקאית בימינו, כפי שחווים אותם בני משפחה רב-תרבותית מתקדמת: גרג בישופ (רובינס) פרופסור לפילוסופיה ואשתו אודרי (האנטר) עורכת דין, ילדיהם המאומצים: אשלי (ג'ריקה הינטון, לשעבר סטפני ב"האנטומיה של גריי") שאומצה מסומליה, דוק מויאטנם (ריימונד לי, "מוצרט בג'ונגל") ורמון מקולומביה (דניאל זווטו, "לא לנשום") ובתם הביולוגית היחידה קריסטן (סוסי בייקון, בתם של קווין בייקון וקירה סדג'וויק).

הקשרים בין בני המשפחה עומדים למבחן כאשר רמון מתחיל לראות דברים שהאחרים אינם יכולים לראות. רמון מטופל על ידי פסיכיאטר מוסלמי (פיטר מקדיסי) והסיפור מובא גם מנקודת מבטה של משפחתו המוסלמית החיה בארה"ב.

 

LeRanch

New member
המרוץ לדראג של רו פול - עונה שמינית


העונה השמינית של המירוץ לדראג של רו פול מציגה לעולם ולצופים הנאמנים דור חדש של דראג – דור המילניאלז ומלכות הדראג של האינסטגרם, אשר חלקן מתנגשות עם מלכות הדראג הותיקות שעלו דרך המועדונים ועבודה קשה ולא דרך הרשתות החברתיות.

בנוסף לרו פול וחבר השופטים שלו, בין השופטים האורחים העונה נמנים: ניקול ריצ'י, דבי הארי ולהקת בלונדי, דוגמניות העל ג'יג'י חדיד ושאנל אימן, אגדת האר'אנ'בי פיית' אוונס, מעצב העל מארק ג'ייקובס, התמלילנית וכוכבת פיץ' פרפקט אסתר דין, וכוכבת "אימפריה" ויויקה איי פוקס.

12 המשתתפים יעברו סדרה של אתגרים בדרכם להיות מוכתרים בתואר "מלכת הדראג הבאה של ארה"ב" ולזכות ב-100 אלף דולר ואספקת איפור לשנה. בין האתגרים – קרב קבוצות ליפסינק "ביץ' פרפקט" בהשראת הסרט, אתגר שחזור הלוק הטוב ביותר של מדונה, "משחק הסנאץ'" האתגר בו יכולות החיקוי עומדות למבחן ו"האימפריה של רוקו" – אתגר בהשראת הסדרה הנצפית ביותר בארה"ב, "אימפריה".

המשתתפים כוללים את: דריק בארי (32) מלכת דראג המבוססת בווגאס והנחשבת לחקיינית מס 1 בארה"ב של בריטני ספירס; בוב הדראג קווין (29) מניו יורק, מלכה מצחיקה השואבת השראה מוופי גולדברג וקרול צ'אנינג; קים צי' (27) משיקגו אבל במקור מקוריאה, היא מלכת אינסטגרם השואבת השראה מקוספליי ומנגה יפנית; צ'יצי' דויין (29) מלואיזיאנה היא מלכת ריקודים דרומית עם פה גדול; סינתיה לי פונטיין (34) מלכה לטינית מטקסס, במקור מפורטו ריקו עם אישיות קצת לוקו; דקס סימן קריאה (31) מסוואנה מגדירה את עצמה "מלכת החנונים" היא אם הדראג של זוכת העונה הקודמת ויולט צ'אצ'קי; ליילה מקווין (22) הצעירה היא מלכת רוק/גות' מודרני; נעמי סמולס (21) לא סתם נקראת נעמי, ההשראה שלה הן הסופרמודלס של ה90; ניישה לופז (31) מגיעה עם ניסון וניצחונות בתחרויות יופי לדראגיסטיות;רובי טורנר (33) ה"מאמא" של העונה, רובי חכמה וחריפה ותמיד מוכנה עם יציאה שנונה; ת'ורגי ת'ור (31) מלכה מנוסה ומוכרת מניו יורק, עם סטייל קיצוני ואוונגרדי ואסיד בטי (37) מלכה מברוקלין שמגדירה את עצמה כ"ביץ'" של התוכנית, אבל יש לב זהב.

 

LeRanch

New member
רו פול: הכל בחוץ - עונה שמינית


אחרי כל פרק תשודר "רו פול: הכל בחוץ", סדרת בת המראה את מאחורי הקלעים בזמן שהמתמודדות מחכות להכרעה, בה רובן נחשפות לסיפורי החיים של המתמודדות האחרות ולקשיים שחוו עד שהגיעו לסדרה. זו הצצה מרגשת ונטולת פילטרים לחייהם של המתמודדים ובמקרים רבים מסבירה גם חלק מהמתיחויות והיריבויות שנוצרות בתוכנית הראשית.

 

LeRanch

New member
UnREAL - עונה שלישית


מה קורה כשאנחנו מקבלים הצצה לתעשיית האשליות הטלוויזיונית?

הסדרה שנותנת הצצה פיקטיבית אל מאחורי הקלעים של צילומי סדרות ריאליטי בסגנון "הרווקה", חוזרת בעונה חדשה.

UnREAL היא מבט מפוכח על הדרך שבה סדרות המציאות מייצרות "מציאות" חלופית והמחיר האישי שזה גובה מהאנשים שאמונים על המניפולציה. מפיקת הריאליטי רייצ'ל גולדברג (שירי אפלבי "בנות", "רוזוול") והמפיקה האחראית חסרת המעצורים קווין קינג (קונסטאנס זימר הנפלאה "הפמליה", "בית הקלפים") ממשיכות לשים בצד את היושרה והמצפון שלהן ועושות את מה שהן הכי טובות בו: מפעילות מניפולציות על המשתתפים כדי לייצר את הדרמה שהצופים כל כך רגילים אליה.

בעונה החדשה, "אוורלסטינג" נמצאת בסכנת ביטול וכשמלאך המוות מרחף מעל סדרת הדייטים, קווין יוצאת למרחבי הטבע, אל מקום המסתור בו רייצ'ל מנסה להחלים מפגעי העונה הקודמת, כדי לשכנע אותה לחזור אל הקלחת הרותחת של הסדרה.

כדי להימנע מביטול, מפיקי הסדרה מוציאים את התותחים הגדולים ומלהקים את הרווקה החדשה, סרינה (קטלין פיצג'רלד, "הסקס של מאסטרס") שמתגלה למורת רוחם, כאישה חזקה, מבינת עניין ונחושה שמציבה אתגרים חדשים לקווין, רייצ'ל וצוות ההפקה ולכל התוכניות שכבר רקמו, בעוד הגברים מתגלים כמלכי דרמה בפני עצמם.

 

LeRanch

New member
המתים המהלכים - עונה שמינית (חלק ב')


סדרת הלהיט חוזרת מפגרת החגים לאחר פרק אמצע עונה בעל סיום מרגש ועצוב, אך נראה שברית הקהילות הנאבקות בשליטתם של ניגן והמושיעים לא מוותרות, מתגברות על ההלם והאובדן הגדול ונלחמות על האפשרות לחיות חיים חופשיים ומוגנים.

הסדרה חודשה לעונה תשיעית, כשהשואו ראנר הותיק סקוט מ. גימבל קודם לתפקיד מנהל בכיר של כל עולם "המתים המהלכים" ברשת AMC, ויוחלף על ידי אנג'לה קאנג, תסריטאית ומפיקה בסדרה מאז שנת 2011.

 

LeRanch

New member
בידיים טובות / Trust Me - סדרה חדשה


מה קורה כשחושפת השחיתויות מאבדת את כל היקר לה?

מיני סדרה חדשה בארבע חלקים מבית BBC שחודשה כבר לעונה שניה!

האחות המנוסה קאט הארדקר (ג'ודי ויטאקר, "דוקטור הו" החדשה), גרושה המגדלת לבדה את ביתה הקטנה מפוטרת מעבודתה בבית אבות לאחר שחשפה סדרת בעיות בטיפול בחולים.

ברגע של ייאוש היא גונבת את זהותה של חברתה הטובה ד"ר אלי סאטון ועוברת לאדינבורו, שם היא מתחזה לרופאה ומתחילה לעבוד בבית החולים המקומי. כד"ר סאטון, היא הופכת לחלק חשוב ממחלקת הטראומה של בית החולים ובניגוד לרצונה מתאהבת בעמיתה ד"ר אנדי ברנר (אמון אליוט, "קליקה").

במטרה להימנע מחשיפת ההונאה שלה היא נאלצת להמשיך ולשקר לא רק בעבודה אלא גם בבית עם אנדי וככל שהיא נכנסת לדמותה של אלי, היא צריכה לספר יותר שקרים. איך קאט תצליח לשמור על הגבר המושלם והחיים המושלמים כשהיא חיה בשקר?

 

LeRanch

New member
הליצן העצוב - עונה שלישית


הקומדיה שיצרו יחד לואי סי.קיי, זאק גלאפיאניקיס וג'ונתן קריסל עבור רשת FX חוזרת בעונה שלישית.

גלאפיאניקיס מככב בתפקיד כפול כצ'יפ באסקטס, צעיר אמריקאי שחולם להפוך לליצן מקצועי ואחיו התאום דייל. בעונה השלישית כריסטין רוכשת את הרודיאו המקומי ופותחת עסק משפחתי במחשבה שעבודה משותפת תקרב בין בני משפחתה. כעת היא נשיאת הרודיאו והמנכ"לית שלו שמעולם לא ביקרה במקום קודם לכן. לצ'יפ יש הופעה באורך מלא בפעם הראשונה מזה זמן רב, אבל בקושי מצליח להעביר שיחת טלפון, שלא לדבר על גיוס ליצנים להופעה. ואפילו שדייל הוא היחיד במשפחה שאי פעם ניהל עסק, אף אחד לא מקשיב לו – לא בני משפחתו, העובדים או הסוסים.

 

LeRanch

New member
דייס - עונה שנייה


הקומדיה מבית Showtime שנוצרה על ידי סקוט ארמסטרונג ("רוד טריפ"), בכיכובו של קומיקאי העבר אנדרו דייס קליי, ומספרת סיפור חצי אוטוביוגרפי על חייו, חוזרת בעונה שניה.

25 שנים אחרי שכבש בסערה את עולם הבידור, אנדרו דייס קליי נחוש לזכות שנית בכתר, אך קל יותר לדבר מאשר להצליח. הוא עדיין מתקבל בכל מקום בדמות הילד הרע שלו, כפי שהיה בעבר, מלא ביהירות והתרברבות. אבל חייו מחוץ למסך מספרים סיפור שונה לחלוטין: הוא מתמודד עם חברה בעלת דרישות, שני ילדים, חובות הימורים הולכים וגדלים ושאר מכשולים שהחיים מציבים בפניו ומונעים ממנו להיות הקומיקאי המצליח שהוא שואף להיות.

בין השחקנים האורחים העונה: דיוויד ארקט, רון ליוינסטון ומיקי רורק.

 

LeRanch

New member
החיים עצמם - עונה שנייה (פרק הסופרבול)


"החיים עצמם" נבחרה להיות סדרת הפוסט-סופרבול השנה והפרק ישודר מיד אחרי הסופרבול, מה שמבטיח לו רייטינג שיא ומיצוב על. ב-yes ישודר הפרק בסמוך לשידור בארה"ב, ב-yes VOD.

הסדרה היא הלהיט הגדול ביותר של NBC, הדרמה עלילתית הגדולה ביותר שלהם שזכתה לשבחים, פרסים ורייטינג מרקיע שחקים מאז עלייתה. ישנן סיבות רבות להחלטתה של רשת NBC לשדר את "החיים עצמם" אחרי הסופרבול, וזה לא רק כדי שאוהדי הספורט של הקבוצה המפסידה יוכלו להגיע לקטארזיס לאחר ההפסד
גם מבחינת העלילה, הסדרה מתאימה לאווירה שלאחר הסופרבול כי שבט פירסון הוא משפחה אוהבת פוטבול. ג'ק היה אוהד שרוף של הסטילרס. (הסדרה ממוקמת בפיטסבורג), קווין היה קוורטרבק מתחיל בבית ספר תיכון ולקייט יש הרגל לצפות במשחקי הסטילרס עם כד עם האפר של אבא שלה.

בסדרה ידעו כבר לפני תחילת צילומי העונה השנייה שהפרק ישודר לאחר הסופרבול ועל כן אנו יכולים להניח כי בפרק זה יהיה לפחות אזכור אחד לשנים בהן הסטילרס השתתפו במשחק הגדול – אולי אפילו אחד שבו ג 'ק היה עדיין בחיים כדי לראות אותו.

 
ואיפה הפרק בדיוק?

התפלאתי למה ההקלטה על הפרק השבועי שהופיע בלוח השידורים לא עבדה. מסתבר שהעברתם את זה ל-VOD בלבד כדי לשכנע אנשים לעשות מנוי ל-VOD על ידי מניעת הפרק השבועי מהמנויים הרגילים.
אבל מה, כבר כמעט חודש אנחנו מנסים לעבור חבילה ואתם לא עונים ולא חוזרים, ועדיין אין לנו VOD, ותנו לי לנחש שגם ההבטחה שנחויב ב-199 ש"ח מרגע ההרשמה כנראה לא קוימה בחשבון של ינואר.
אז לא רק שאנחנו ממש מותשים ומעוצבנים על השירות שלכם, אפילו את המינימום של לראות פרק בסדרה הקבועה כבר אי אפשר לקבל אצלכם. אולי הגיע הזמן באמת לשבת ולחפש באינטרנט - הצעות לחברה אחרת.
 

LeRanch

New member
זה ממש לא מה שקרה


יס פרסמה בעמוד הפייסבוק שחלה תקלה בשידור הפרק ולכן הוא לא עלה לויאודי לפנות בוקר וגם לא שודר בערב בערוץ יס דרמה.
&nbsp
הפרק זמין לצפייה בויאודי כבר בשעה זו. משבצת השידור הקבועה של הסדרה היא בימי שני בערב, כששה ימים לאחר שידור הפרק בארה״ב.
&nbsp
ולגבי המבצע - באופן אישי מהיום שבו נרשמתי אליו באינטרנט הועברתי למסלול החדש וגם קיבלתי זיכוי בחשבונית של חודש ינואר. מוקד שירות הלקוחות באמת לא זמין וחסר טעם לקוות שיחזרו טלפונית לפנייה.
 
נרשמתי באינטרנט לפני כמעט חודש ולא הועברתי למסלול החדש

גם יש לנו תקלה קטנה ולא עונים בצ'אט או בטלפון. ביזיון של שירות.
 

LeRanch

New member
בוגרת-כזה / grown-ish - סדרה חדשה


קומדיה חדשה, ספין-אוף לקומדיה האהובה "שחור-כזה", בכיכובה של יארה שהידי המגלמת את זואי, ביתם הבכורה של ריינבו ודרה ג'ונסון, שעוזבת את בית הוריה, יוצאת ללמוד בקולג' ומתחילה את מסעה לבגרות, אך מגלה במהרה שלא הכל עובד כמו שהיא מצפה. הקומדיה החכמה, המושחזת והמרעננת היא המשך ישיר של "שחור כזה" שמשתמשת בנוכחות, באנרגיות ובכריזמה המתפרצות של שהידי כדי לבחון את חוויית ההתבגרות של בני הנוער האמריקאים בקולג'ים בעידן המודרני ממקום כן ואמיתי, בלי שיפוטיות או התייפייפות.

 

LeRanch

New member
אריות הים / SEAL Team - סדרה חדשה


דרמת צבאית חדשה העוקבת אחר חייהם המקצועיים והאישיים של חברי יחידת העילית "אריות הים" כשהם מתאמנים, מתכננים ומוציאים לפועל את המשימות הכי מסוכנות והכי חשובות לטובת המדינה. ג'ייסון הייס (דיויד בוריאנז, "אנג'ל", "בונז") הוא מנהיג מוערך של צוות ביחידה, שמתקשה לקיים חיים אישיים כתוצאה מהאינטנסיביות שגובים ממנו חייו כלוחם. הצוות שלו כולל את חברו הטוב ריי – מערכת היחסים הקבועה הכי ארוכה שהיתה לג'ייסון, את סוני, חייל נאמן בעל עבר מגוון שעדיין נאבק בנטייה להרס עצמי. חברת צוות חיונית נוספת היא סוכנת ה-CIA מנדי אליס, אנליסטית מומחית שתפקידה לאתר טרוריסטים. למרות המחיר הכבד שפעילותם גובה מהם וממשפחותיהם, חברי הצוות שנשלחים למשימות חשאיות בהקפצה של רגע מציגים פטריוטיות נחושה ומסירות חסרת עכבות, אפילו כשהסיכויים לרעתם.

 

LeRanch

New member
מכת המחץ - עונה חמישית


המותחן רווי האדרנלין וחובק העולם, עם עלילות שנדמה שנלקחו מהכותרות העולמיות, חוזר בעונה חמישית, עם צוות שחקנים חדש לחלוטין שיגלמו את הדור החדש של "סקשן 20". במרכז העלילה הצוות החדש שעומד בפני איומים ואויבים שונים. הצוות כולל את "מאק" מקאליסטר (וורן בראון, "לות'ר"), סמואל ואייט (דניאל מקפרסון), נטלי ריינולדס (רוקסן מקי, "משחקי הכס") וגרייסי נובין (אלין סומרווטה).

לאחר שפורקה ונסגרה, היחידה מוקמת מחדש במטרה לאתר טרוריסט ידוע לשמצה שהצליח לברוח מהכלא. חמושים במודיעין צבאי חסוי כשלפניהם מבצעים בסיכון גבוה, חברי היחידה המחודשת יוצאים לציד קטלני שעתיד לחשוף רשת ענפה של פעילות פושעת בינלאומית. במהלך מסעם במזרח התיכון ואירופה, הם חושפים מזימה קטלנית שמאיימת לשנות את כל מה שאנחנו יודעים על לוחמה, לעד.

 

LeRanch

New member
משפחה וצרות אחרות - עונה שישית ואחרונה


עונה חדשה ואחרונה לדרמה הקומית הבריטית החמודה שעוסקת בחיי היום יום של ליסה (סאלי לינדזי) ודן (ראיין דניאל), הוריה ושכניהם.

ליסה ג'ונסון אוהבת את חייה. היא נשואה לדן האינסטלטור. השניים חיים ב"מאונט פלזנט", פרוור קטן של מנצ'סטר, כשהוריה המאוד נוכחים בחייהם, סו ובארי, חיים בסמוך.

העונה החדשה נפתחת הפאב השכונתי המשופץ שנמצא עכשיו בבעלותו של בראדלי, הפושע לשעבר, בעלה לשעבר של טניה ואביה של אלה. בראדלי פתח דף חדש בחייו ומבטיח לאלה ששיקם את עצמו וכעת הוא אזרח למופת. מה כבר יכול להשתבש? דן צריך לבשר לפולינה בשורות אך חושש מתגובתה, טניה וגרג מתווכחים לגבי בראדלי, פרגוס מגלה את האמת לגבי רוג'ר ואורח לא צפוי מבקר בביתו, פולין חוזרת לעבוד בפאב, גרג מבקש מדן בקשה אישית ודניס וננה יוצאות לדייטים.

 
למעלה