ינואר 2018 בערוצי הסדרות וה-VOD של

LeRanch

New member
ינואר 2018 בערוצי הסדרות וה-VOD של


שימו
- ההודעות שיופיעו בהמשך עלולות לכלול
ים.


הקריאה על אחריותכם




 

LeRanch

New member
תיקים באפלה 11


תיקים באפלה חוזרת בעונה חדשה בת 10 פרקים במסגרתה חוזרים למסכי הטלוויזיה דיוויד דוכובני וג'יליאן אנדרסון בתפקידם האייקוני כסוכני ה-FBI פוקס מאלדר ודיינה סקאלי. חלק מהפרקים יעסקו בסיפור המיתולוגי שעובר כחוט מקשר בין כל פרקי הסדרה, אבל עדיין יהיו פרקי "מפלצות" שעומדים בפני עצמם.

הסדרה תחזור למקום בו הסתיימה העונה הקודמת ונראה שעלילת העונה החדשה צפויה להתמקד בויליאם, בנם המיוחד של סקאלי ומאלדר, שבעונות קודמות למדנו שיש לו כוחות המאפיינים חייזרים ואשר נמסר בעבר לאימוץ על ידי סקאלי שהבינה שאינה יכולה לשמור על ביטחונו. שובו לסדרה מרמז שכוחותיו לא נטשו אותו וייתכן שהוא מאוד מסוכן.

אל העונה החדשה חוזרים גם מיטש פילג'י בתפקיד עוזר המנהל וולטק סקינר, שנשאר בעל הברית היחיד שמאלדר וסקאלי יכולים לסמוך עליו שיגן עליהם. גם סוכנת ה-FBI מוניקה רייז (אנבת' גיש) תחזור לעונה, לאחר שבקודמת עזרה לסקאלי להכין חיסון לוירוס החייזרי. "האיש המעשן" (ויליאם בי. דיויס) ו"האקדוחנים הבודדים" (טום בריידווד, דין הגלונד וברוס הארדווד) ישובו גם הם לעונה נוספת כמו גם לורן אמברוז ורובי אמל כסוכנים שמסנבים לרשת את מאלדר וסקאלי, אינשטיין ומילר.

אל העונה החדשה מצטרפת השחקנית הותיקה ברברה הרשי לתפקיד שעדיין לא פורסם.

 

LeRanch

New member
גירושים 2


שרה ג'סיקה פרקר ותומס היידן צ'רץ' חוזרים לעונה חדשה ומרעננת בכנותה מבית HBO, על התהליך הבלתי נגמר של התרת קשרי נישואין.

"גירושים" מספרת את סיפורם של פרנסס (פרקר) ורוברט (צ'רץ'), שאחרי יותר מעשור של נישואין ושני ילדים, מוצאים את עצמם לכודים בתהליך הבלתי נגמר של התרת נישואיהם. העונה נפתחת באירוע המכונן אך חסר הטקסיות של חתימת מסמכי הגירושין ואנחנו מוצאים את פרנסס ורוברט מתמודדים עם תוצאות פרידתם המתישה ולומדים לבנות מחדש את חייהם. בעוד פרנסס משקיעה את כל כולה בגלריה, רוברט ממשיך עם הרפתקת שינוי הבית וכל אחד מהם בנפרד מתקדם צעד נוסף לכיוון חזרה לעולם הדייטים. יחד עם זאת, שניהם מנסים לשמור על שגרה ונורמליות ולהציב גבולות לילדיהם, לעמוד בהתחייבויות לחברים, למשפחה לבני זוג חדשים ואחד לשנייה עם הצלחה חלקית בלבד.

בעזרת הומור חד "גירושים" בוררת את הרגעים המביכים ואת הרגשות העוצמתיים של שני אנשים שמנסים לקבל עליהם את השינויים שמביאים הגירושים, ולהמשיך בחייהם.

 

LeRanch

New member
מוזאיק / Mosaic


מוזאיק היא מיני סדרה בת 6 חלקים מבית HBO, ובה עלילה מלאת תפניות על תשוקה, מזימות והונאה, שנוצרה ומבוימת על ידי אחד מגדולי הבמאים של זמננו, סטיבן סודרברג. הסיפור מתחיל בערב השנה החדשה ועוסק בהיעלמות האכזרית של תושב חשוב מהעיירה הציורית "סאמיט" ביוטה, ובמאמץ בן ארבע השנים של רשויות החוק והאזרחים המעורבים בחקירה, להגיע לאמת העומדת מאחורי הפשע. בסדרה מככבת שרון סטון ולצידה גארט הדלנד ("פן"), פרדריק וולר ("באנשי"), בו ברידג'ס ("הסקס של מאסטרס", "קשר דם") ועוד.

 

LeRanch

New member
נופל וקם (קראשינג) 2


"נופל וקם" מבית HBO, בהפקתם של ג'ד אפטאו ופיט הולמס שגם מבוססת באופן רופף על חייו של הולמס ובכיכובו, חוזרת לעונה חדשה שמוצאת את פיט, לעד בדמותו המגושמת והמתחבטת, גרוש טרי, עדיין חסר כל וממשיך לחפש את מקומו בעולם הסטנד אפ קומדי הניו יורקי. בעזרתו על עמיתו הקומיקאי העולה עלי (ג'ימי לי) פיט מגלה את סצינת הקומדיה האלטרנטיבית. המפגשים המטורפים של העונה החדשה בוחנים את ההתלהבות והאופטימיות של פיט, אבל גם מבטיחים להפוך אותו לקומיקאי טוב יותר, כשהוא מנסה לשרוד את העולם הסטנד אפ צמא-הדם, בעזרת פניני חוכמה של קומיקאים מצליחים אחרים. בדרך, פיט מגלה שנקודת המבט שלו השתנתה והוא מתחיל לבחון את המוסריות שלו, רגשותיו בנושא דת – וכל זה בזמן שהוא ממשיך לישון על ספות של אחרים.

 

LeRanch

New member
טקס גלובוס הזהב ה-75


בלילה שבין יום ראשון ושני נשדר את טקס גלובוס הזהב ה-75 בשידור ישיר מבוורלי הילס בהנחיית סת' מאיירס. גם השנה מככבות ברשימת המועמדויות סדרות המשודרות ב-yes בכל הקטגוריות החשובות.

הסדרות המובילות במספר המועמדויות הן "שקרים קטנים גדולים" עם 6 מועמדויות, "אויבות: בטי וג'ואן" עם 4 מועמדויות, "החיים עצמם" עם 3 מועמדויות, "שחור-כזה", "סינגל מילפית" ו"אשף השקרים" עם 2 מועמדויות, "סמוך על סול", "דברים טובים", "הצמד", "משחקי הכס", "גאון", "לא בטוחה", "זרה", "ריי דונובן" ו"טווין פיקס" עם מועמדות אחת לכל אחת מהן.

 

LeRanch

New member
ספק סביר / Doubt


דרמת בית משפט חדשה בכיכובה של קת'רין הייגל ("האנטומיה של גריי" ) המגלמת את סיידי אליס, עורכת דין מבריקה בפירמה קטנה ויוקרתית המתאהבת בלקוח שלה, בילי ברנן, רופא ילדים ומנתח כריזמטי המואשם ברצח חברתו לפני 24 שנים. סיידי מסתירה את רגשותיה כלפיו מהסובבים אותה וביניהם עמיתה אלברט קוב שבטוח שהוא יודע עליה הכל. החלטתה של סיידי להתחיל מערכת יחסים עם בילי יכולה לסכן את הקריירה שלה וגם את אושרה, בעיקר אם ימצא אשם ולכן עליה לעבוד קשה פי כמה כדי להוכיח ספק סביר, אפילו אם היא בעצמה אוחזת בכמה ספקות לגביו.

 

LeRanch

New member
אריות הים / SEAL Team


דרמת צבאית חדשה העוקבת אחר חייהם המקצועיים והאישיים של חברי יחידת העילית "אריות הים" כשהם מתאמנים, מתכננים ומוציאים לפועל את המשימות הכי מסוכנות והכי חשובות לטובת המדינה. ג'ייסון הייס (דיויד בוריאנז, "אנג'ל", "בונז") הוא מנהיג מוערך של צוות ביחידה, שמתקשה לקיים חיים אישיים כתוצאה מהאינטנסיביות שגובים ממנו חייו כלוחם. הצוות שלו כולל את חברו הטוב ריי – מערכת היחסים הקבועה הכי ארוכה שהיתה לג'ייסון, את סוני, חייל נאמן בעל עבר מגוון שעדיין נאבק בנטייה להרס עצמי. חברת צוות חיונית נוספת היא סוכנת ה-CIA מנדי אליס, אנליסטית מומחית שתפקידה לאתר טרוריסטים. למרות המחיר הכבד שפעילותם גובה מהם וממשפחותיהם, חברי הצוות שנשלחים למשימות חשאיות בהקפצה של רגע מציגים פטריוטיות נחושה ומסירות חסרת עכבות, אפילו כשהסיכויים לרעתם.

 

LeRanch

New member
נאשוויל 5


למושג "עיר המוזיקה" יש משמעות שונה עבור כל אדם שחי בה. בנאשוויל, מוזיקאים, זמרים וכותבי שירים נמצאים בלב הסערה ומונעים על ידי שאיפותיהם. חלקם מלאים יצירתיות ותשוקה לתהילה בעוד אחרים נאבקים להתמודד עם הלחצים שמביאה איתה ההצלחה ועושים הכל כדי להישאר בפסגה. קוני בריטון והיידן פנטייר מככבות בדרמה האהובה העוקבת אחר שתי זמרות קאנטרי ופופ מצליחות, שמתמודדות עם הקשיים בראש טבלת מצעדי המכירות, אחת זמרת ותיקה שכוכבה מתחיל לדעוך ונאלצת להמציא את עצמה מחדש כדי להישאר רלוונטית, והשניה בתחילת דרכה, נאלצת להתמודד עם עברה הסבוך בדרכה לפסגה.

בעונה החדשה, דיקון מוצא את עצמו מנהל את "הייווי 65" ומנווט את החברה בתוך תעשיית מוזיקה מאתגרת ובלתי יציבה. זאק וולס נשאר דמות משמעותית בחברה, שוכר סמנכ"ל חדש ובחייו האישיים מקדם את יחסיו עם וויל, מאדי מקדמת את קריירת הסולו שלה ומגיעה לצומת דרכים ביחסיה עם קליי, ג'ולייט נאבקת לשמור על הקריירה שלה לאחר מאורעות התרסקות המטוס וסקרלט וגאנר מתמודדים עם ההריון והשאלות הסובבות את יחסיהם.

 

LeRanch

New member
חמוץ מתוק 4


קומדיית המצבים המבוססת באופן רופף על חייו של השף אדי הואנג, חוזרת בעונה חדשה.

הסדרה עוקבת אחר סיפורה של משפחתו הטאיוואנית של אדי, בשנות ה-90 המאוחרות, כשהם עוברים מוושינגטון לאורלנדו במטרה לפתוח שם מסעדת בשרים אמריקאית.

אם המשפחה ג'סיקה (קונסטנס וו המצויינת, הזוכה לשבחים על תפקידה בסדרה) מתקשה להתרגל להבדלי התרבויות בין הערים, בעוד אב המשפחה לואיס (רנדל פארק) מקבל בברכה את "החלום האמריקאי" והולך שולל אחר כל דבר שהוא חלק מהתרבות הזו, ואדי ואחיו מתמודדים עם הקושי להשתלב בבית הספר החדש, ולמצוא חברים בעיר הזרה, תוך כדי שאדי מאמץ את תרבות ההיפ הופ האמריקאית.

זהו הסיטקום הראשון מזה 20 שנים בארה"ב בו מככבת משפחה אסיאתית בתפקיד הראשי, הסדרה זכתה לשבחים רבים על מקוריותה וההומור שבה.

 

LeRanch

New member
סוכני S.H.I.E.L.D ע' 5


עונה חדשה לסדרת המד"ב רווית האקשן, פרי עטו של ג'וס וידון.

הסוכן קולסון והצוות שלו ברחו מ"המסגרת" של איידה והתעוררו בעולם האמיתי, אבל הם לא מודעים לכך שאיידה היא עכשיו אנושית לחלוטין- עם כוחות על טבעיים מרובים – ועם המחשיבה המסוכנת שכשפיץ לצידה היא יכולה לשנות את העולם.

לאחר שהביסו אותה בעזרת גוסט ריידר, הצוות יוצא לחגוג אבל המסיבה מופרעת על ידי אדם מסתורי שמקפיא אותם. ובהמשך צפינו בקולסון על סיפונה של ספינת חלל… בחלל.

קולסון עומד לגלות שחלק מעמיתיו לצוות שילד נלקחו יחד איתו ונמצאים על הספינה. כשהם מצליחים ליצור קשר אחד עם דיירי הספינה הם מבינים שמשהו השתבש בצורה נוראית, והם יצטרכו לגלות מהו תפקידם ולחקור לעומק את התעלומה הסיוטית כדי לנסות לתקן את מה שהשתבש כל כך.

אל העונה החדשה מצטרפים ג'ף וורד בתפקיד דייק, המתואר כאיש רחוב חסר עקרונות ושורד אוליטמטיבי – הוא בדיוק האדם שתרצה שיהיה בצד שלך, אם תצליח להביא אותו לשם; איב הארלו (המאה) תגלם את טס, אישה צעירה ורבת תושייה שמאמינה באנשים סביבה ובעתיד טוב יותר לכולם; קוי סטיוארט יגלם את פלינט, צעיר שאולץ להתבגר בסביבה קשוחה ושהצטרפותו לצוות שילד היא הזדמנות עבורו להוכיח את עצמו וניק בלאד חוזר לסדרה בתור לאנס האנטר, לאחר שעזב בעונה השלישית.

 

LeRanch

New member
מכת המחץ 5


המותחן רווי האדרנלין וחובק העולם, עם עלילות שנדמה שנלקחו מהכותרות העולמיות, חוזר בעונה חמישית, עם צוות שחקנים חדש לחלוטין שיגלמו את הדור החדש של "סקשן 20". במרכז העלילה הצוות החדש שעומד בפני איומים ואויבים שונים. הצוות כולל את "מאק" מקאליסטר (וורן בראון, "לות'ר"), סמואל ואייט (דניאל מקפרסון), נטלי ריינולדס (רוקסן מקי, "משחקי הכס") וגרייסי נובין (אלין סומרווטה).

לאחר שפורקה ונסגרה, היחידה מוקמת מחדש במטרה לאתר טרוריסט ידוע לשמצה שהצליח לברוח מהכלא. חמושים במודיעין צבאי חסוי כשלפניהם מבצעים בסיכון גבוה, חברי היחידה המחודשת יוצאים לציד קטלני שעתיד לחשוף רשת ענפה של פעילות פושעת בינלאומית. במהלך מסעם במזרח התיכון ואירופה, הם חושפים מזימה קטלנית שמאיימת לשנות את כל מה שאנחנו יודעים על לוחמה, לעד.

 

LeRanch

New member
משפחת פוסטר 5 - חלק ב'


הסדרה חוזרת עם החלק השני של העונה החמישית של הדרמה המשפחתית האהובה, המספרת את סיפורה של משפחת פוסטר שבראשה זוג אימהות המגדלות משפחה רב גזעית הכוללת ילדים ביולוגים, מאומצים וילדי אומנה.

הסדרה עוקבת אחר השוטרת סטף פוסטר (טרי פולו, "פגוש את ההורים") ובת זוגה לנה אדמס (שרי שאום, "בטיפול") ומשפחתן המיוחדת שחיה בסאן דייגו. סטף ולנה הן אימהות לחמישה נערים ונערות: ברנדון, בנה הביולוגי של סטף, התאומים ג'זוס ומריאנה שאומצו בתור ילדים קטנים ושני ילדי אומנה – קאלי וג'וד שהוצאו מבית אומנה בו עברו התעללות. מייק, אביו של ברנדון, בעלה לשעבר של סטף והשותף שלה בעבודה, לוקח חלק פעיל בחיי בנו ובחיי המשפחה, למורת רוחה של לנה.

 

LeRanch

New member
הרצח של ורסאצ'ה / The Assassination of Gianni Versace


מבית היוצר של ראיין מרפי ובראד פלצ'וק, "הרצח של ורסאצ'ה" היא חלק מאנתולוגיית American Crime Story שלהם (שהעונה הראשונה שלה היתה "אמריקה נגד או.ג'יי. סימפסון" זוכת האמי).

היא תחקור לעומק את הרצח של מעצב העל ג'יאני ורסצ'ה על ידי הרוצח הסדרתי אנדרו קונאנן, ואת המרדף הארוך לתפיסתו.

מרפי אסף צוות שחקנים מהשורה הראשונה הכולל את פנלופה קרוז בתפקיד דונטלה ורסצ'ה, אדגר רמירז בתפקיד ג'יאני ורסצ'ה, ריקי מרטין בתפקיד בן זוגו של ורס'צה, אנטוניו דהאמיקו ומקס גרינפילד ("הבחורה החדשה") בתפקיד סנטו ורסצ'ה, אחיו של ג'יאני. את הרוצח הסדרתי קונאנן מגלם דארן כריס (Glee).

הסיפור יתחיל ברצח עצמו שבוצע באחוזתו של ורסצ'ה במיאמי, יסופר לאחור ויכלול גם את הרקע ההומופובי בו חונך וגדל קונאנן, הקורבנות האחרים שלו והמרדף הארוך, הכושל והיקר בעקבותיו.

כמו העונה הקודמת, גם העונה החדשה תעסוק במתח גזעי וביחסה של אמריקה לקהילת הלהט"ב בסוף שנות ה-90, על רקע מדיניות "אל תשאל, אל תספר" של הנשיא קלינטון ותישאל השאלה האם יציאתו של ורסצ'ה מהארון קשורה לרציחתו והאם קיים ספק לגבי מהימנות החקירה, כשבחוגים מסוימים במשטרה הביעו חוסר רצון לחקור בשל נטייתו המינית של הקורבן.

יוצרי הסדרה ערכו מחקר נרחב וענף לפני כתיבתה כדי שיוכלו להביא את כל הצדדים ולדייק בתפאורה, בהלבשה ובנראות, כשלראשונה צוות צילום קיבל גישה וצילם בביתו של ורסצ'ה במיאמי (היום בית מלון), וסצינת הרצח צולמה בדיוק במקום בו התרחש במציאות.

 

LeRanch

New member
פאודה 2


העונה השנייה של הסדרה הכי מצליחה והכי מדוברת בישראל, כבר כאן!

זוכת טקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה לשנת 2015 בפרס סדרת הדרמה הטובה ביותר וב-5 פרסים נוספים, שעונתה הראשונה זכתה כבר לשידור ב-190 מדינות ברחבי העולם.

פאודה ("כאוס" בערבית) מספרת את סיפורם של צוות מסתערבים ובראשם דורון קביליו. בעונתה השנייה הסדרה מדגישה ביתר שאת את המחיר הבלתי נסבל של הסכסוך הישראלי פלסטיני ואת האופן שבו הוא שואב את הנוגעים בו והורס את חייהם. כל מהלך אלים של צד אחד, מוביל לתגובה אלימה של הצד האחר וחוזר חלילה. אולם בסופו של דבר, עבור חלק מהדמויות בסדרה, כמו גם במציאות, המעגל האלים הבלתי נגמר הוא חלק בלתי נפרד מחייהם והם אינם יכולים להתנתק ממנו. בפתיחת העונה השנייה אנחנו מתוודעים ליריב חדש, אשר טורף את כל הקלפים ומשנה את מאזן הכוחות בגדה ומציג אתגר חדש ליחידה.

שחקנים: ליאור רז, עידן עמדי, רונה לי-שמעון, צחי הלוי, יגאל נאור, נטע גרטי, בועז קונפורטי, דורון בן דוד, יעקב זדה דניאל, יובל סגל, איציק כהן, פיראס נאסר, לטיסייה איידו, שאדי מערי.

יוצרי הסדרה: ליאור רז ואבי יששכרוף.
תסריטאי ראשי: אמיר מן.
תסריטאית: מיכל אבירם.
עורכת תסריט: שרי תורג'מן.
במאי: רותם שמיר.
צלם: משה משעלי.
מפיקה: ליאת בנאסולי.
חברת הפקות: ל. בנאסולי הפקות.

 

LeRanch

New member
סינגל מילפית / SMILF


מועמדת לפרס גלובוס הזהב בקטגוריות: "הסדרה הטובה ביותר – קומדיה או מיוזיקל" , "השחקנית הטובה ביותר – קומדיה או מיוזיקל".

קומדיה שחורה חדשה מבית Showtime המספרת את עלילותיה הסמי- אוטוביוגרפיות של ברידג'יט בירד (פרנקי שו, "מיסטר רובוט"), אם חד הורית ממעמד הפועלים שמתאמצת לתת לבנה בן השלוש לארי בירד (כן, כמו שחקן הכדורסל) את החיים הטובים ביותר שתוכל, או לפחות קצת מעל מה שהיא קיבלה.

שו עיבדה את סרטה הקצר באותו שם, שזכה בפרס חבר השופטים בפסטיבל סנדאנס, לסדרה שאותה היא מפיקה, כותבת, מביימת ומכבבת בה ומציגה מבט גלמי וחשוף לאתגרים של גידול ילד לבד, בעיקר עבור מי שעדיין לא סיים להתבגר בעצמו. ברידג'יט עובדת במקביל במספר עבודות – בעודה שומרת בליבה את החלום לשחק כדורסל מקצועי – כדי שתוכל להתקיים. הסדרה בוחנת נושאים כמו חוסר תפקוד דורי, מעמד, גזע, פוליטיקה, אלימות מינית, הורות משותפת ומעל הכל חלומה ושאיפתה של אם צעירה ומרוששת לקצת טוב.

לצידה של שו מככבים זוכת כמה פרסי אמי רוזי אודונל – בתפקיד הטלוויזיוני הראשי הראשון שלה- בתפקיד טוטו, אימה העקשנית והמתוסבכת של ברידג'יט, מיגל גומז מגלם את ראפי, בן זוגה לשעבר ואביו של לארי, סמארה וויבינג האוסטרלית בתפקיד נלסון רוז טיילור, שדרנית הספורט הזוהרת ובת זוגו החדשה של ראפי. קוני בריטון ("נאשוויל", "אורות ליל שישי") מתארחת בתפקיד הבוסית הלא יציבה של ברידג'יט, וגם רייבן גודווין (Glee) כחברתה הטובה והכנה של ברידג'יט.

 

LeRanch

New member
תפוס את שורטי / Get Shorty


הסדרה מבוססת על רב המכר פרי עטו של אלמור לאונרד משנת 1990 והסרט האייקוני שנוצר בעקבותיו.

זהו סיפורו של מיילס דיילי (כריס אודווד, "מסיבת רווקות", "המעון של מיס פרגרין לילדים משונים") שעובד בתור בריון להשכרה בארגון פשע רצחני בנוואדה. הוא נוסע ללוס אנג'לס כדי לאסוף חוב הימורים מתסריטאי ובעקבות המפגש מחליט לשנות את מקצועו ולהפוך למפיק סרטים, במטרה להלבין כספים באמצעות תעשיית הסרטים ולזכות בחזרה בליבן של אשתו וביתו.

ריי רומנו, זוכה שלושה פרסי האמי, מגלם את ריק, מפיק שחוק וחסר תועלת של סרטים באיכות נמוכה, שהופך לשותף ולמדריך של מיילס במבוך ההוליוודי. בסדרה מככבים גם שון בריג'רס ("חדר", "שבעת המופלאים"), לידיה פורטו ("ג'יין הבתולה", "דברים טובים") מייגן סטיבנסון, גויה רובלס, לוסי וולטרס וקרולין דוד.

בעקבות הצלחתה הסדרה חודשה לעונה שניה.

ב"הוליווד רפורטר" העניקו לסדרה את הציון 100 וכינו אותה "דרמדיה חכמה, חריפה ומהירת קצב שממזגת שתי תרבויות מנוגדות, ועם אודווד ורומנו במרכזה היא מרוויחה מאנסמבל מלוהק היטב שאין בו חוליה חלשה אחת, אפילו לא בתפקידים הקטנים שבסדרה".

 

LeRanch

New member
מפורסם כמו לבן / White Famous


קומדיה חדשה מבית Showtime העוקבת אחר הקומיקאי האפרו-אמריקאי הצעיר והמוכשר פלויד מוני (ג'יי פארו, "סטרדיי נייט לייב") שכוכבו דורך והוא נאלץ לנווט בסביבה בוגדנית כדי לשמור על מהימנותו, ערכיו ונשמתו, בזמן שהוא מתחיל לחצות את הגבולות ולהפוך ל"White Famous" – אהוב המיינסטרים ובמרכז הקונצנזוס ולא רק מוכר בקרב האוכלוסיה השחורה.

הסדרה היא שיתוף פעולה בין התסריטאי והשואוראנר טום קפינוס ("קליפורניקיישן") וזוכה האוסקר ג'יימי פוקס שגם משתתף בסדרה בתפקיד עצמו, המבוססת על החוויות האישיות של פוקס כשצמח במעלה תעשיית הבידור. הבימאי הפורה טים סטורי, מפיק ומביים את הפיילוט.

 

LeRanch

New member
עדכון: הסדרה בוטלה לאחר עונה אחת


רשת שואוטיים הודיעה אמש על ביטול הסדרה לאחר עונה אחת בלבד.
 

LeRanch

New member
רליק / Rellik


מה הופך אדם לרוצח סדרתי? ומה גורם לשוטר להתמסר ללא פשרות לתפיסת הרוצח? מהם האירועים שהופכים מישהו לאדם שהוא, רוצח או שוטר?

"רליק" – Killer מהסוף להתחלה – הוא סיפור על רוצח סדרתי שמסופר מהסוף להתחלה. הוא מתחיל כשה"חשוד" ברצח נתפס וחוזר אחורה בזמן להתחלה- הפשע עצמו והרוצח "האמיתי". במקביל העלילה עוקבת אחר המצוד האובססיבי של בלש שפניו הושחתו על ידי אותו רוצח ושסיפורו נקשר בעבותות לחיפוש שלו, שממנו עולה שוב השאלה: מה הן החוויות שהופכות אותנו למי שאנחנו?

המרדף אחר הרוצח יוצר דרמה פרוצדורלית, אבל סיפורו של הבלש המצולק גבריאל מרקהאם (ריצ'ארד דורמר, "משחקי הכס") נמצא במרכז הסדרה. גבריאל – גבר מסתורי, נחוש וכריזמטי – נגרר למצוד הכפייתי אחר הרוצח הסדרתי שהשאיר בו צלקות פיזיות ורגשיות וככל שהסדרה חוזרת אחורה בזמן, אנחנו נחשפים יותר ויותר לכאבים הרגשיים שעובר אדם פצוע ומצולק – איך זה מחריב את נישואיו, את משפחתו ואת תחושת העצמי שלו, כשגלי ההלם מהפשע מתפשטים סביבו.

לקראת סיומה, כשתגיע הסדרה בחזרה אל תחילת העלילה, היא תעבור אל ההווה ולבסוף ייפתר סיפור הפשע.

הסדרה נוצרה ונכתבה על ידי הארי וג'ייק ויליאמס ("הנעדר" ו"הנעדרת").

 
למעלה